Μπουκάλι μπούστο και το bazaar στην Ναύπακτο!

Καλησπέρα σε όλους!! Εύχομαι να στε καλά κι όσοι τα καταφέρατε να κάνατε κάποια εξόρμηση λόγω των ημερών. Εχω λίγες μέρες να σας επισκεφτώ αλλά θα το κάνω άμεσα.

Εφτιαξα αυτές τις μέρες ακόμα ένα μπουκάλι-μπούστο για το σπίτι, οι παλιές αγάπες ξέρετε ότι είχα ξαναφτιάξει και το καλοκαίρι. https://marilenaspotofart.wordpress.com/2013/07/15/almost-a-year/

Ναι ναι το ξέρω παραείναι ιδιαίτερη δημιουργία σχεδόν άσχημη (εντάξει χωρίς το σχεδόν) αλλά ξέρετε πόσο μου αρέσει να πειραματίζομαι για να μην βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια! Εννοείται με το που ξαναείδε κάτι τέτοιο η μαμά μου όπου φύγει φύγει αλλά μαμά σιλάνς σιλ βου πλέ!!!!! Λετ μι Χαρίλαε, λετ μι!!

Ντύθηκε με γυψόγαζες το μπουκάλι, βάφτηκε, μπογιατίστηκε, του κοτσάρησα κι ένα φιόγκο κι έτοιμο!! Το μαναράκι μου είναι ασχημούλι αλλά δεν ήθελα να πετάξω το μπουκάλι!! Τώρα στολίζει το σκρίνιο στο σπίτι μας!! Ω μανούλα!!! Σλουρπ, σλουρπ φανταστική μανούλα!!!!

 

Δεν ξεχνάμε φυσικά και το bazaar μας στην Ναύπακτο από 4-6 Απρίλη στο Φετιχιέ τζαμί για την Φλόγα!!

Λίγο πριν κοπεί το νήμα τα πραγματάκια μου ταξιδεύουν, αν δεν έχουν φτάσει ήδη να συναντήσουν, κρατηθείτε 841 δημιουργίες παρακαλώ!!! 841 δημιουργίες από όλη την Ελλάδα!!! Να στε καλά όλοι όσοι προσφέρατε κι είμαι κι εγώ απόλυτα σίγουρη ότι και αυτό το bazaar θα σκίσει!!! Εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις δημιουργίες!! Κι εδώ είναι το θαυμάσιο κι αισιόδοξο μήνυμα της Χαράς μας, της Πεπίτα ντι Τζάντε μου♥!!!!! Μπράβο ακόμα μια φορά σε όλους που συμβάλλαν να υλοποιηθεί η ιδέα σε πράξη και στη γλυκειά μας Ασπα που πρωτοστάτησε!!!

Πολλά γλυκά φιλιά σε όλους και καλή επιτυχία!!!! Είναι ιερός ο σκοπός!!!

 

26 thoughts on “Μπουκάλι μπούστο και το bazaar στην Ναύπακτο!

    • Καλησπέρα Ελλη μου!! Σε ευχαριστώ αλλά ούτως ή άλλως το μπουκάλι δεν είναι για το bazaar! Το φτιαξα για το σπίτι. Εμένα μου αρέσει αλλά αντικειμενικά δεν είναι κομψούλι!! 🙂 Χαχαχα!! Φιλάκια κοπέλα μου!

  1. Μαριλενα μου ειναι κατι το ιδιαιτερο! Καλο ειναι, δεν ειναι ασχημο! Αληθεια!
    Μραβο ου εκατσες και εφτιαξες ραγματα και για το bazzar.
    φιλακια ολλα!

  2. Καλή επιτυχία να έχει το μπαζάρ και να ξεπουλήσει!
    Είναι πολύ ιδιαίτερη και σοφιτισκέ η δημιουργία σου!
    Ήμουν έτοιμη να ρωτήσω αν ήταν power tex ή κάπως έτσι η τεχνική αλλα εσύ είπες με γυψόμαζες!
    Έκαναν ένα σεμινάριο με αυτή την τεχνική εκεί που παρακολούθησα και το ντεκουπάζ αλλά δεν μπόρεσα να πάρω μέρος. Ίσως στο μέλλον. Ήταν μπούστο σε καμβά και μου το θύμισες μόλις εσύ!Φιλάκια πολλά μάτια μου!

    • Ναι Αριστάκι είναι γυψόγαζα και της έχω δώσει σχήμα φορέματος κι εσάρπας!! Θα θελα να μου βγαινε λίγο πιο κομψούλι αλλά κι έτσι έχει την χάρη του (λέμε τώρα!!) 🙂 Σε ευχαριστώ πολύ!
      Σου χω στείλει mail για το powertex!! Φιλάκια πολλά!!!

  3. Kαλησπέρα Μαριλένα μου!Εγώ πάλι,τό βλέπω πολύ όμορφο καί συμπαθητικό!!Οτι είναι χειροποιήτικο,πάντα έχη αξία!!!Καλή επιτυχία νά ευχηθώ στό μπαζάρ!Μπράβο κουκλίτσα μου γιά τήν προσφορά σου!!Πολλά φιλάκια!!!

    • Σε ευχαριστώ Δήμητρά μου! Πάντα τα χειροποίητα τα αγαπάμε περισσότερο!!
      Το bazaar θα πάει καταπληκτικά!! Μακάρι να μπορούσα να πάω κι από κοντά!! Φιλάκια καλή μου!! 🙂

  4. Μαριλένα μου είναι το επόμενο βήμα που θα κάνω και εγώ γιατί μου αρέσει πολύ η τεχνική. Το μπουκαλάκι σου είναι όμορφο και θα βρεθεί σε εξαιρετικά χέρια . .Να είσαι καλά και ποτέ να μην ξεχνάμε τα παιδιά γιατί είναι παιδιά όλων μας.
    Σε φιλώ αστέρι μου

    • Τι όμορφα και τρυφερά που τα λες πάντα Νικόλ μου!! Τα παιδιά είναι όλων μας!! 🙂
      Θα διαπρέψεις με αυτά!! Εσύ κάνεις θαύματα με τα χέρια σου!!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Το μπουκάλι δεν το έστειλα στο bazaar λόγω του ότι δεν αντιστοιχούσε στο θέμα λουλούδια και πεταλούδες.
      Φιλάκια γλυκά μάτια μου!!

  5. Μαριλενα μου μπραβο σου που εφτιαξες το μπουκαλι και μη το κακολογεις, ομορφο ειναι και καλοταξιδο …να φτασει και μακαρι να πουληθουν ολα αυτα που στειλαμε και να μαζεψουν εκει πολλα χρηματα και να βοηθηθουν τα παιδια, φιλιά πολλα!

    • Καλημέρα Μαιρούλα μου! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά το μπουκάλι το γράφω ότι το χω για το σπίτι! Τα πραγματάκια για το bazaar είχαν και το θέμα λουλούδια και πεταλούδες!!! 🙂 Σίγουρα θα πάει τέλεια το bazaar αυτό είναι σίγουρο!!
      Φιλάκια πολλά!!

  6. Εμένα τώρα συγνώμη που θα το πω, αλλά μαμά της Μαριλένας δεν έχεις δίκιο!
    Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ και βαριέμαι αφόρητα όλες αυτές τις κοινότυπες αηδίες που στολίζουν τα σπίτια!
    Αυτό θα το έβαζα οπωσδήποτε στο σπίτι μου στο καλύτερο σημείο!
    Μπράβο σου και για την κατασκευή σου και για την συμμετοχή σου στο μπαζαρ.
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    • 🙂 Καλημέρα Ελενά μου!! Τέτοια λέγε μου να κάνω το σπίτι σου εναλλακτικό μουσείο!! Χαχαχα!! Δώσε θάρρος στο χωριάτη που λένε!!
      Το ξέρω το στυλ της μανούλας και δεν το χει με το μοντέρνο γι αυτό με πειράζει!!! Αλλά κι εγώ τρελαίνομαι να την τσιγκλάω με τα δικά μου!!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! Σε φιλώ καλή μου!!

    • Καλημέρα Τέτα μου!! Στο νήμα!! 🙂 Εγώ το πιστεύω πως κι αυτό το bazaar θα πάει εξαιρετικά!! Ο κόσμος είναι πολύ ευαισθητοποιημένος κι ειδικά όταν πρόκειται για παιδιά!!
      Σε φιλώ γλυκά!!

  7. Τι τραβάει η δόλια η μάνα ρε συ!! Αχαχα! Από χθες ήθελα να σου γράψω, αλλά ας όψεται η ημικρανία μου….ήθελα να σου πω….άρωμα τού έβαλες;;; Αχαχα! Ο,τι φτιάχνεις, έχει τη χάρη του, γιατί είναι με μεράκι καμωμένο (πες της μαμάς!) Πολλά γλυκά φιλιά συμπεθερόνι μου! 🙂

    • Καλημέρα Πέτρα μου!! Ωχ με αυτές τις ημικρανίες… Περαστικά εύχομαι καλό μου!! Χαχαχα!! Η μαμά καμαρώνει αλλά την γνώμη θα την πει!!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου!! Φιλάκια!!

  8. Καλά… άμα δεν σ’ αρέσει, δεν μου το στέλνεις κατά δω να το βάλω στην καλύτερη θέση στο σαλόνι μου;
    Άντε τώρα γιατί άμα είχε φωνή το μπουκάλι, θα σου έσερνε τα εξ αμάξης… (το μπούστο μου μέσα!)
    Καλή επιτυχία ολόψυχα στην Ναύπακτο και να μαζευτούν όσο το δυνατόν περισσότερα!…

    • Χαχαχα!! Καλημέρα Μαρία μου! Φίμωτρο θα του βαζα!! Μάλλον ήμουν αυστηρή, ε? Πάντως είναι ιδιαιτερούλι!!
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου κι είμαι σίγουρη θα ξεπουλήσει το bazaar!!
      Σε φιλώ γλυκά!!

  9. Το μπουκάλι σου μου αρέσει γιατί δείχνει κάτι που είναι χειροποίητο άρα όχι αψεγάδιαστο!Πολλά μπράβο γιατί είναι και για τον καλύτερο σκοπό!

Σχολιάστε

