Καλό Πάσχα!!

 

Σας εύχομαι ολόψυχα να περάσετε όσο το δυνατόν πιο ευλαβικά και κατανυκτικά την Μεγάλη Βδομάδα που διανύουμε και με το καλό να γιορτάσετε με αγαπημένους και φίλους το Πάσχα!! ❤

Ο καιρός δεν μου επιτρέπει να σας δείξω τα ντεκουπαζάκια  που λέγαμε , καθώς το σύννεφο πάει σύννεφο (!!) , οπότε αναμένοντας τον ήλιο!!

Λόγω των ημερών έφτιαξα λίγα σταυρουδάκια από κανέλλα!

Σας φιλώ γλυκά και τρυφερά στα μαγουλάκια κι εύχομαι τι άλλο… ανάταση κι ανάσταση ψυχική για όλους μας!! ❤

 

 

Κατερίνα Θεοφίλη, “Σκύλος Ψυχοπαθής”:

Καλαμένιες βάρκες της Βενεζουέλας ταξιδέψτε-με.

Μπανανόδενδρα της Τζαμάϊκα κρεμάστε-με.

Έτσι, για να λέω πως ταξίδευσα

                σε μια θάλασσα που εφίδρωσε στην Ελλάδα…

Έτσι, για να λέω πως πέθανα

                σε ένα πεύκο που κάηκε στην Ελλάδα…

Έτσι, για να χάσουν οι ληξίαρχοι την καταγωγή του πόνου μου.

 

Λυσσάει η κάπα στον βουκόλο-

κι η πέτσα της φλογέρας λυσσάει στην στάνη.

Αβένα ή αγριόβρωμη· το ίδιο κάνει.

Χειμώνες Θερινοί και Φθινοπώρων Άνοιξες·

στο ίδιο καύκαλο Χελώνες ράθυμες… το ίδιο κάνει.

 

Μυρίζει ακόμα ασβέστη και ντομάτα ο περίπατος.

Μυρίζει ακόμα παπαρούνα το σεντούκι.

Μυρίζει ακόμα ο Θάνατος στάρι και ρόδι.

 

Σκίμπους στον ήσκιο της συκιάς να αναδιπλώνει θρήνους.

Πένθη παλιά σε φυτικές κορδέλλες βίκου

κι οι γάτες να προτιμούν τις στέγες

                για το καλό μνημόσυνο της πρόωρης ακτίνας.

 

Πτώμα ψωμιού που μοιρολόγησε η βάβω·

βάβω καμπούρα ψυχοπάθεια που ζύμωσε το χώμα

και Βόιχ κι Αϊγκίίί το ’ντυσε με ζυμάρι

και Ώχ και Βόιχ κι Αϊγκίίί το φούρνισε στην στάχτη.

 

Πέστετο ψυχοπάθεια ή νηστικό καντηλανάφτη

                που απ’ το κουφέτο μάσησε το αμύγδαλο

                για πληρωμή μιας λάμψης τόσης δα…

Πέστετο πασχαλιά Επιταφείου ή παραβίαση του φράχτη.

Ποιητικές συνθέσεις της Κατερίνας Θεοφίλη, από την συλλογή Σκύλος Ψυχοπαθής

 

57 thoughts on “Καλό Πάσχα!!

  1. Πανέμορφα τά σταυρουδάκια σου Μαριλένα μου!!Εύχομαι νά γιορτάσεις,κοντά στά μέρη μας!Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!Καλά νά περάσης!!Πολλά φιλάκια!!

    • ❤ Από τα μέρη σας θα ρθω Δημητρούλα μου την Κυριακή του Πάσχα!! Μακάρι να κάνει και καλό καιρό!!
      Φιλάκια πολλά καρδιά μου και καλή Ανάσταση να χεις με την οικογένειά σου!!

  2. Υπέροχη ποίηση, φωτογραφία, διάθεση και κανελλο-κατασκευές!
    Μαριλένα μου εύχομαι ολόψυχα να περάσεις όμορφες και χαλαρές γιορτινές μέρες!
    Καλό ταξίδι να έχεις, να ξεκουραστείς και καλά τσουγκρίσματα 😉

    • Κανελλάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ καρδιά μου!! Εύχομαι να ξεκουραστείς και να περάσεις ευχάριστα, παρέα με τους αγαπημένους σου το Πάσχα!!
      Την Κυριακή θα μαζευτούμε στου παππού!! Μέχρι τότε Αθηνάκι!!! Χεχεχε!! Καλή Ανάσταση Μαράκι μου με υγεία πάνω από όλα!!
      Σε φιλώ ολόγλυκα κανελλίτσα μου!!

  3. Μαριλένα μου σου εύχομαι να περάσεις όμορφα μαζί με την οικογένειά σου και τους φίλους σου τις Άγιες ημέρες.
    Καλή Ανάσταση!!!!

  4. Να περάσεις όπως εσύ επιθυμείς Μαρλέν μου! Να είσαι όλα λαμπερά και χαρούμενα!
    Καλό ελληνικό Πάσχα!
    Φιλί τεράστιο! ♥

    • Μπουκλάκι μου ευχαριστώ πολύ!! Κυριακή θα γίνει η οικογενειακή μάζωξη!! Μακάρι να κάνει καλό καιρό να το ευχαριστηθούμε όλοι, μικροί και μεγάλοι!!
      Καλή Ανάσταση να χεις Αριστάκι μου συντροφιά με φίλους κι αγαπημένους!!! Περιμένω φωτό με τα κοψίδια!!! Χαχαχαχα!!!
      Φιλιά στα μαγουλάκια καρδιά μου κι όσο μπορείς να ξεκουραστείς και να ευχαριστηθείς!!

  5. Μέσα από την κατάνυξη και την περισυλλογή της Εβδομάδας των Παθών , σου εύχομαι Μαρινέλα μου Καλό Πάσχα με φως, αγάπη και χρώμα !!
    Εκεί που θα είσαι είμαι ήδη!!!
    Φιλάκια αγάπης

    • Νικολίτσα μου είσαι ήδη στας εξοχάς??? Μπράβο μάτια μου!! Εγώ την Κυριακή θα αριβάρω με το καλό!!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!! Να περάσεις πολύ όμορφα και να ξεκουραστείς παρέα με φίλους και συγγενείς!!
      Καλή Ανάσταση να χεις μάτια μου με υγεία κι αγάπη!!
      Φιλάκια πολλά!!

  6. Χρόνια πολλά Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση Μαριλένα μου!Μου άρεσαν πολύ τα σταυρουδάκια σου, δεν έχω ξαναδεί τέτοια για το Πάσχα!Όσο για την προηγούμενη ανάρτηση (που πάλι δε με άφηνε να κάνω σχόλιο), ήταν πολύ όμορφο αυτό που έγραψες, μου άρεσε και με άγγιξε πολύ!Πολλά φιλιά!

    • Πηνελόπη μου γλυκειά σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Δεν ξέρω γιατί κάνει νάζια… Και το χω ρυθμίσει στο πιο απλό, να δέχεται όλα μα όλα τα σχόλια… Μην στεναχωριέσαι πάντως , καμιά φορά κάνει τα δικά του!
      Τα σταυρουδάκια είναι και πολύ εύκολο να φτιαχνούν και μπορείς να τα κρατήσεις σπίτι κι όλο το χρόνο!! Λίγες κανελλίτσες θέλει,ότι μέγεθος βρεις, κορδελάκια και κανά λουλουδάκι ή μπιχλιμπιδάκι κι είναι έτοιμα!!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου μάτια μου κι εύχομαι να περάσεις ένα υπέροχο και κατανυκτικό Πάσχα με το πινελάκι σου και τους αγαπημένους σου!!
      Φιλάκια πολλά και καλή Ανάσταση να χεις!!!

  7. Πάσχα το ελληνικόν κι εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή Ανάσταση γλυκό μου συμπεθερόνι και να είναι σε όλα τα επίπεδα. Πολλά γλυκά φιλιά και να περάσεις υπέροχα! Θα μου λείψεις 🙂 🙂

    • Να μαστε καλά συμπεθερούλα μου!! Να περάσεις πολύ όμορφα και κατανυκτικά τις γιορτινές μέρες!!
      Καλή Ανάσταση να χεις με υγεία και αγάπη!!
      Φιλάκια θησαυρούλι μου!!! ❤

  8. Είθε η Ανάσταση Του Κυρίου να φωτίσει τις ψυχές όλων μας και η αγάπη να κυριαρχεί στην ζωή μας! Να τελειώσει ο προσωπικός «Γολγοθάς» του καθενός μας σύντομα και να επέλθει η Ανάσταση των συναισθημάτων μας! Αμήν! Καλά να περάσεις, ομορφιά μου!!!

    • Γι αυτό σε αγαπώ βρε μάτια μου!!! Αμήν!!
      Καλό Πάσχα να χεις καρδιά μου!! Καλή Ανάσταση!
      Γιορτάζεις κιόλας, ε;;
      Υγεία και αγάπη στις καρδιές μας!!
      Μάκια!!! ❤

      • Με φωνή Καλλίρη: Γιορτάζω γιορτάζω / μ’ ακούτε που το φωνάζω / θα διασκεδάζω ως το πρωί. Δεύτερη φορά που το τραγουδάω σήμερις. 😛

        Θα σου φυλάξω διπλό γλυκό εσένα, είσαι γλύκα!!! :)))

      • Να χαρείς την γιορτούλα σου με αγαπημένους ανθρώπους κοντά σου Λυσιππάκι μου!!!
        Δεν θα πω όχι στο γλυκό!!! Χαχαχα!! Μάκια!!!

  9. Συντεκνάκι, βιαστικό μήνυμα για να ευχηθώ για τις ημέρες τούτες. Βλέπω όλο με κάτι καταπιάνεσαι.. το κακό είναι ότι δεν ξέρω εάν εσύ παρακινείς την Αριστέα μας ή αυτή εσένα.. είναι θέμα αντιζηλείας; Φιλικού συναγωνισμού; Ή μήπως κρύβεται κάτι άλλο πίσω από όλα αυτά τα.. μαστορέματα; Χαχαχα. Λατρεύω να σας πειράζω! Έχουμε να τα πούμε καιρό όμως σε σκέφτομαι συνέχεια (έχω μία αδυναμία στις κρητικές μπλόγκερς, αλλά αυτό να μη βγει παραέξω! χαχαχα)

    Πολλά φιλιά από τη μακρινή Μελβούρνη, ανυπομονώ να δω φωτογραφίες από τις δημιουργίες σου 🙂

    • Αγριμάκι μου καλώς το! Είσαι κρητικάκι κι εσύ γι αυτό η αδυναμία!!! Χαχαχα!! 🙂
      Μεταξύ των blogger πάντα υπάρχει νταραβέρι κι αλληλεπίδραση! Είναι ωραίο να γράφουμε, να κατασκεύαζουμε!! Κι η Αριστέα, κι εγώ κι όλοι μεταξύ μας εμπνέουμε κι εμπνεόμαστε! Ούτε ζήλειες ούτε συναγωνισμοί!! 🙂
      Αν λες για το decoupage μην σου κάνει εντύπωση! Εθίζει στα αλήθεια!! Μια δοκιμή θα σε πείσει!!
      Αλλά δεν είναι και φθηνό χόμπυ, δυστυχώς, γι αυτό λόγω ανεργίας τελευταία το κάνω στη χάση και στη φέξη.. Αλλά είναι ο λόγος που έφτιαξα το blog και το αγαπώ πάντα!!
      Να περνάς πολύ πολύ όμορφα αγριμιώ μου εκεί στα μακρινά και να μας σκέφτεσαι!! Καλή Ανάσταση να χεις με υγεία κι αγάπη! Να περάσεις πολύ όμορφα το Πάσχα και να ξεκουραστείς!! Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου καλό μου!!! 🙂

  10. Μαριλενάκι μου γλυκό, αργώ αλλά δεν σε ξεχνώ !( και μη με παρεξηγείς που δεν σου σχολιάζω τα ποιητικά σου, δεν τα πάμε καλά εγώ και η ποίηση!!! χαχαχα). Τα σταυρουδάκια σου, πολύ χαριτωμένα, θα τα χαρούν οι παραλήπτες.
    Σου εύχομαι καλή Ανάσταση και να περάσεις ένα υπέροχο Πάσχα με τους αγαπημένους σου!!!
    Στα μέρη μου, απ’ότι διαβάζω!!!! Δεν παίζω!!!!! Εγώ θα πάω Αθήνα…τι ανάποδα μου φαίνονται όλα φέτος!!!!
    Φιλάκια πολλά, πολλά!!!!

    • Χριστός ανέστη Μαριαννάκι μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!! Εύχομαι να περάσατε πολύ όμορφα με την οικογένεια!!
      Ναι ήμουν στα μέρη σας κι είχε κι ένα καιρό!! Λουκούμι!!
      Να σαι καλά γλυκειά μου!! Φιλάκια πολλά!!! 🙂

  11. ….(¯`°v°´¯)
    …….(_.^._)…(¯`°v°´¯)
    ….(¯`°v°´¯) ….(_.^._)
    ……(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

  12. Μαριλένα μου,
    όμορφοι οι σταυροί σου από κανέλα! 🙂
    Εύχομαι ο καιρός να σταματήσει το σύννεφο και να βγάλει λιακάδα για να σε βολέψει με τις δημιουργίες σου!
    Εύχομαι καλή Ανάσταση με υγεία σε σένα και την οικογένειά σου! Να περάσετε όμορφα αυτή την Άγια μέρα!
    Φιλάκια γλυκά στα μαγουλάκια!

    • Παλομάκι μου καλό, Χριστός ανέστη μάτια μου!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Εύχομαι να χάρηκες και να ξεκουράστηκες το Πάσχα!! 🙂
      Χαχαχα, ναι θέλω τον ήλιο μου για τις φωτογραφίες γιατί η καμερούλα μου έχει τα θεματάκια της!!
      Να σαι καλά περιστεράκι μου!! Φιλάκια πολλά!!!

Σχολιάστε

