Σε στυλ αρχαιοελληνικό!

Καλημέρα σε όλους τους καλούς μου φίλους!! Ελπίζω να μας γίνει πιο τακτικός σύντροφος η λιακάδα, όχι τίποτα άλλο, μας ανεβάζει και την διάθεση!!

Γιορτή μεγάλη αύριο, χρόνια πολλά εκ των προτέρων να ευχηθώ!! Να σας χαιρόμαστε Γιώργηδες και Γιωργίες μου! 

Για την γιορτή της μαμάς λοιπόν που τρελαίνεται για οτιδήποτε κλασσικό, από αρχαιοελληνικό μέχρι μπαρόκ, έφτιαξα δυο κορμούς με decoupage! Οι κορμοί είναι επεξεργασμένοι, του εμπορίου, αλλά μπορείτε να κάνετε και μια εξόρμηση σε αγρούς και λειβάδια και να μαδήσετε ότι βρείτε!! Εγώ ήδη την βούτα μου την έκανα για φέτος!!! Καλά καταλάβατε, μάδησα πάλι κλαδιά και φλοιούς φοίνικα!!

Να ναι καλά η Χαρά μου, η Πεπίτα ντι Τζάντε μου, πέρσυ το καλοκαίρι που δεν μου πέτυχε όπως ήθελα ένας καμβάς, μου έστειλε δυο βιντεάκια και μου πρότεινε να δοκιμάσω την τεχνική affresco που δίνει την εντύπωση τοιχογραφίας! «Δες τα και θα με θυμηθείς», μου είχε πει!! Τα είδα λοιπόν, ξεψάχνισα και το youtube κι έφτιαξα τον ένα κορμό με την τεχνική affresco! Ελπίζω να την κατάφερα!  Χαρά??? Εδώ δεν την έκανα την επιφάνεια τόσο σαγρέ αλλά της έκανα χαρακιές!

 

Ο δεύτερος κορμός έγινε με τεχνική παλαίωσης και μελισσοκέρι. Γύρω γύρω από το μοτίβο έσταξα το κερί και στις άκρες ακόμα περισσότερο κι αφού στέγνωσε καλά το πέρασα με κάσια και πατίνες για να φαίνεται παλιό! Προσοχή με το βερνίκι μόνο! Πάντα βάζουμε βερνίκι για να διατηρηθεί το έργο μας αλλά αν κάνετε οτιδήποτε με το κερί, επειδή είναι ζωντανό υλικό, κι ας έχει στεγνώσει, μην του περάσετε βερνίκι γιατί και κολλάει και λιώνει το χρώμα αν του χετε περάσει επάνω! Το λέω γιατί την πρώτη πρώτη φορά που είχα φτιάξει εικόνα εκκλησιαστική με κερί, έκανα την πατατούλα μου… Έπαθα, έμαθα!!!!

 

Η μαμά τα χάρηκε από την προηγούμενη βδομάδα!!

Να στε όλοι καλά!!! Φιλάκια πολλά πολλά και να περνάτε όμορφα!!!

38 thoughts on “Σε στυλ αρχαιοελληνικό!

  1. Πάνω από όλα η Μάνα συμπεθερόνι μου γλυκό! Να τη χαίρεσαι και να της δώσεις πολλές ευχές! Όσο για τα έργα σου, τι να πω;.. Εγώ δεν κατέω πράμα! Αχαχα! Πολλά γλυκά φιλιά και καλημέρες! 🙂

  2. Μαριλένα μου τη μαμά σου να τη χαίρεσαι και πολύ μου άρεσαν οι ρομαντικές σου δημιουργίες , στα μάτια μου φαντάζουν υπέροχες γιατί φτιάχτηκαν με αγάπη για την μαμά .
    Φιλάκια αστέρι μου

    • Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ! Δεν μου πήρε πολύ, σχεδόν μια μέρα το καθένα μέχρι να στεγνώσουν και τα υλικά (το κερί και το βερνίκι στα μοτίβα).
      Φιλάκια πολλά κοπέλα μου! 🙂

  3. Μαριλενάκι μου, είναι πανέμορφα και τα δύο τα ‘αρχαιοελληνικά’ σου!!
    Μου άρεσαν πολύ και με τις δύο τεχνικές!!!!
    Χρόνια πολλά για την μανούλα σου που γιορτάζει αύριο!!!
    Να την χαίρεσαι και να σε χαίρεται, και πάντα με υγεία!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

  4. Μαριλένα μου χρόνια πολλά της μανούλας να την χαίρεσαι.
    Τα δώρα σου είναι πανέμορφα, σίγουρα θα καμαρώνει για το καλλιτεχνικό ταμπεραμέντο της κόρης.
    Φιλάκια!

  5. οι κορμοι εγιναν καταπληκτικοι!
    συγχαρητηρια Μαριλενα μου!
    σιγουρα θα της αρεσουν της μανουλας σου!
    χρονια της πολλα για αυριο!
    να τη χερεσαι και να της δωσεις ενα τεραστιο φιλι εκ μερους μου! 🙂

  6. Χριστός Ανέστη!!
    Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!!
    Οι κορμοί σου είναι υπέροχοι…να χαίρεσαι και τη μαμά σου που τους χαίρεται….χρόνια της πολλά!
    Φιλιά πολλά!

  7. Χρόνια πολλά Μαριλένα μου!Νά τήν χαίρεσαι τήν μανούλα σου!!Πανέμορφοι καί μέ πολύ γούστο φτιαγμένοι,οι κορμοί σου!!Ωραία η επιλογή τών μοτίβων όπως καί οι τεχνικές πού εφάρμοσες!!Μπράβο κούκλα μου!!Πολλά φιλάκια!!

  8. Να ‘ναι πολύχρονη, γερή & ευτυχισμένη η μανούλα. Και η κόρη της δυο φορές καλά, να της ομορφαίνει και γλυκαίνει την ζωή τόσο όμορφα. ❤

  9. Χρόνια πολλά της μανούλας! Να τη χαίρεσαι και να σε χαίρεται ομορφιά μου!!!!
    Αχ Μαρλέν μου διαβάζω για νέες τεχνικές κι ανάβω!!! Φτιάχνομαι , πώς αλλιώς να το πω; Εθίστηκα και θέλω να μαθαίνω και να μαθαίνω!
    Φιλιά πολλά αγαπημένη μου Μαρλέν ♥

  10. Πω, πω Μαριλενάκι με έπιασε πονοκέφαλος, εμένα την άσχετη με όλη αυτή την μαζεμένη πληροφορία!
    Να είστε καλά όλες εσείς που μας προσφέρετε υπέροχα έργα!
    Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

