Θάλαττα, θάλαττα!!

Δεν θέλει και πολύ για να περάσεις όμορφα τις διακοπές σου το καλοκαίρι.. Είχε 3,4 χρόνια, αν βγάλεις απ’ έξω τα δυο τελευταία που μας βρήκαν στην Αθήνα, το καλοκαίρι είχαμε για εξορμητήριο την Πελοπόννησο! Απλά βόλευε σαν προορισμός, πιο οικονομικός και πιο προσβάσιμος σε σχέση με κάποιο λατρεμένο ελληνικό νησί.

Εγώ γκρίνιαζα φυσικά, πάλι εκεί θα πάμε; Τα έχουμε δει όλα πια. Ναι δεν ήταν από τους αγαπημένους προορισμούς. Ευτυχώς που η γκρίνια μου διαρκεί ελάχιστα και πάντα βρίσκω το κέφι μου, ειδικά στις διακοπές!

Γνώρισα πολύ όμορφα μέρη που κατευθείαν μπήκαν στην καρδιά μου. Όχι δεν είναι το Ναύπλιο!! 🙂 Σε όσους το λέω με κοιτάνε καλά καλά, αλλά τι να κάνουμε;;; Γούστα είναι αυτά!!

Έχουμε κάνει αρκετές φορές τον γύρο της Πελοποννήσου αλλά το καλοκαιράκι έχω λατρέψει το Τολό Αργολίδας, την Μονεμβασιά, τον Μυστρά, την Πύλο, το Γύθειο, την Φοινικούντα…

Σε ένα από αυτά τα ταξίδια ο δρόμος μας έβγαλε στην λιμνοθάλασσα της Γιάλοβας στην Μεσσηνία. Οι πινακίδες έγραφαν ότι προστατεύεται σαν υγρότοπος. Ελάχιστος κόσμος στην αμμουδιά της όσες φορές κι αν πήγα, το νερό υφάλμυρο και ρηχό είναι όμορφος κι ήσυχος προορισμός.

Ελάχιστα χιλιόμετρα παρακάτω κι ανακαλύψαμε κάποιες αμμώδεις εκτάσεις που με τα πόδια αν τις διανύσεις θέλεις σίγουρα ένα εικοσάλεπτο με μισάωρο περπάτημα στο μονοπάτι ανάμεσα σε ένα υποτυπώδες έλος και στην λευκή άμμο που πυρώνει.

Το μονοπάτι αυτό σε βγάζει στην παραλία της Βοϊδοκοιλιάς μετά κόπων και βασάνων βέβαια γιατί το περπάτημα στην άμμο με ντάλα ήλιο πιστέψτε με δεν είναι εύκολο!! Συν του ότι το μονοπάτι δεν είναι στρωτό.. Έχει τα λοφάκια του, τους βράχους του, τις φουντωτές φυλλωσιές του!! Κι εμάς ήταν τόση η εξυπνάδα μας που διασχίσαμε όλο αυτό το μονοπάτι με μαγιώ και σαγιονάρες!!! 🙂

Η παραλία όμως αποζημιώνει και με το παραπάνω!! Κρυστάλλινα, σμαραγδένια νερά!! Πάλι ρηχά όπως στην λιμνοθάλασσα της Γιάλοβας, αλλά όσο  προχωράς κάποια στιγμή βαθαίνουν!! Όσες φορές κι αν πήγαμε εκεί για μπάνιο πάντα η πλειοψηφία ήταν τουρίστες! Είχαν και την σκηνούλα τους μαζί και μια χαρά!!

Πιστέψτε με μετά, από ένα μισάωρο περπάτημα που ο ιδρώτας στάζει παντού όμως μια βουτιά σε αυτά τα νερά είναι όνειρο!!

Μία και μοναδική φορά πάνω στη χαρά και στην τόλμη μας λέμε, βρε έχει μια σπηλιά εκεί πάνω!!! Ίσια στο βουνό ψηλά!! Δεν πάμε να την δούμε;; Και βουρ!!

Το μονοπάτι είναι ανύπαρκτο.. Δεν θα σας περιγράψω με λόγια!! Ας μιλήσουν οι φωτό!! Να θυμάστε φορούσαμε μόνο μαγιώ και σαγιονάρες!!

Πάντα γύριζα πίσω να τραβώ πως φαίνεται κι η θάλασσα!! Μια μαγεία!!

 

Κατακτώντας σιγά σιγά το Έβερεστ!!!! Χαχαχα!! 🙂

 

 

Το κάστρο που μπορείτε να διακρίνεται ψηλά δυστυχώς ήταν κλειστό και απαγορεύοταν η είσοδος όταν θέλαμε να πάμε εκείνο το καλοκαίρι..

Ντάξ!! Το κατακτήσαμε το Έβερεστ με σαγιονάρα κι ελάχιστες γρατζουνιές!! Εννοείται εγώ τις έπαθα!! Αφού έχουμε πει πέρι στούκας και μαγνητοατυχημάτων στο ίσιωμα!!! Πόσο μάλλον στο βουνό!!! Χαχαχα!!! 🙂

 

Κι έτσι ήταν η θέα μέσα από το σπήλαιο του Νέστορος!!

Υδάτινο χαλί μπροστά η παραλία της Βοϊδοκοιλιάς!!!

Κι αφού ξαποστάσαμε κι εξερευνήσαμε λίγο το σπήλαιο πήραμε το δρόμο της επιστροφής!! Στο τέλος φτάνοντας στην παραλία της Βοϊδοκοιλιάς η βουτιά στα νερά ήταν λυτρωτική κι αναζωογονητική!!

Άντε να ρθει με το καλό το καλοκαιράκι!!!

Με τη φωτό από το σπήλαιο του Νεστορα συμμετείχα στον όγδοο διαγωνισμό Φωτογραφίζειν, που διοργανώνει το Μαράκι στο blog της http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/.

Ευχαριστώ πολύ πολύ την Μαρία για την φιλοξενία της φωτό μου καθώς κι εσάς που την είδατε και την ψηφίσατε!! 🙂 Απολαύσαμε πολλές όμορφες γωνιές της χώρας μας σε αυτό το παιχνίδι!!!

Φιλάκια καλοκαιρινά a tutti!!! ❤

 

 

18 thoughts on “Θάλαττα, θάλαττα!!

  1. καλημέρα Μαριλένα μου!
    συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!

    ολες οι φωτο ειναι υπεροχες! μοναδικες!
    πολυ μου αρεσε η ταξιδιαρικη διαθεση σου!

    φιλακια πολλα! ❤

    • Κική μου σε ευχαριστώ πολύ!! Πάντα έχω ταξιδιάρα διάθεση αλλά δεν είναι πάντα καλό αυτό, μην νομίζεις!! Χαχαχα!!! Όταν θέλουν κι οι άλλοι την ησυχία τους!!!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σου στέλνω καλό μου!!! 🙂

  2. Ευτυχώς που δεν σου κρατά η γκρίνια!!!! Αυτά τα μέρη τα περπατώ συχνά σχεδόν κάθε καλοκαίρι , στη σπηλιά του Νέστορα με μαγιό και τσόκαρα πήγαμε τα τσόκαρα αλλά μηχανή δεν έχουμε ποτέ
    Αντε να έρθει το καλοκαίρι !!!! Φιλάκια πολλά

    • Χαχαχα!! Ε, ναι τον τρίτο χρόνο που πήγαμε σερί Πελοπόννησο για καλοκαίρι, εκεί είπα να αγανακτήσω αλλά ευτυχώς και τα μέρη είναι υπέροχα κι εγώ βόλτα να ναι μου αρέσει!!! Αχ ανεβήκατε κι εσείς από την παραλία?? Γιατί μετά μάθαμε από ντόπιους ότι υπάρχει μονοπατάκι από το κάστρο για την σπηλιά.. Δυστυχώς τότε που πήγαμε εμείς κάτι φτιάχναν κι ήταν αδύνατη στο κάστρο η πρόσβαση..
      Πάντως καλό ήταν να χαμε ένα σπορτεξάκι!! 🙂
      Ναι!!! Καλοκαιράκι!!! Σε φιλώ γλυκά Νικόλ μου!!

  3. Καλά, πάλι σε πέτυχα στην ψηφοφορία, απορώ μόνο γιατί δεν έβαλες αυτό το ταξίδι ως τη συμμετοχή σου στο δικό μου «ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη μου», να ξεμπέρδευες! Αχαχα! Για σκέψου το καλύτερα!! Μάκια πολλά πολλά! 🙂

    • Ναι το είχα δει συμπεθερούλα μου!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!! Αλλά κι εγώ σε πέτυχα!!! Χαχαχαχα!!! Ε, όχι και να ξεπετάξω με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια!!! 🙂
      Σου ετοιμάζω άμεσα ανάρτηση με την Πόλη!!!!
      Φιλάκια my precious!!!!

  4. Φοινικούντα…! Ήμουν εκεί πέρυσι και κάναμε όλες αυτές τις βόλτες!!! )
    Χαρά στο κουράγιο σας να ανεβείτε όλα αυτό τον ανύπαρκτο δρόμο με τα πόδια…. Πάντως προσωπικά στη σπηλιά δεν έμπαινα με τίποτα…ειδικά με σαγιονάρα και μαγιό…! 🙂
    Πραγματικά μαγεύτηκα από την ομορφιά εκείνου του μέρους και είναι σίγουρο ραντεβού και για φέτος!
    Άντε καλοκαιράκι, σε περιμένουμε!
    Πολλά φιλιά Μαριλενάκι μου!

    • Κατερίνα μου κι εμένα μου άρεσε πολύ στην Φοινικούντα!! Είναι πολύ όμορφο μέρος!! Φάγατε σουβλάκι στου Έλβις??? Χαχαχαχα!!! 🙂
      Αμ δεν ήταν οργανωμένη η ανάβαση στη σπηλιά! Εντελώς αυθόρμητα το πετάξαμε και τσούκου τσούκου ανεβήκαμε!! Αλλά συχνά είμαι με την φωτογραφική στο χέρι οπότε ευτυχώς είχα ντοκουμέντα!!
      Φιλάκια πολλά κοπέλα μου και μακάρι να σας βρει το καλοκαιράκι εκεί που λαχταράτε!!! Μάκια!!

  5. Φοινικούντα,Μεθώνω,Κορώνη!!!Λατρεμένα μέρη γιά διακοπές!!Εχω πάει,πρίν χρόνια!!Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου Μαριλένα μου!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!Καλό βράδυ!!!Πολλλά φιλάκια!!!

  6. Μαριλένα μου αν και μένω σε όμορο νομό την Γιάλοβα την ανακάλυψα πριν τρία χρόνια. Την Φοινικούντα την είχα ανακαλύψει πολλά χρόνια πριν. Ωραίες περιοχές!!!
    Φιλάκια!

  7. Πωωω, ο μ ο ρ φ ι έ ς !!!! Θάλασσα, σπήλαια, μονοπατάκια… η χαρά του Ιντιάνα Τζόουνς μέσα μου. Πότε φεύγουμε, φιλενάδα;;;; 😀

Σχολιάστε

