Ένας πίνακας, δυο ιστορίες!!

Καλημέρα γειτονιά μου!!! 🙂 Η ανταπόκρισή σας στην πρό(σ)κληση με έχει ξετρελάνει!!! Σας ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ για τα υπέροχα κείμενα που έχετε δημιουργήσει!!

Να σας υπενθυμίσω ότι συμμετέχουν τα εξής ιστολόγια:

 

Μέχρις στιγμής έχουν γράψει οι εξής αν δεν τους έχετε ήδη διαβάσει:

Αριστέα: Δυο ποιήματα εμπνευσμένα από την Κραυγή του Μουνκ.

 Δημήτρης Ασλάνογλου στο φιλόξενο blog της Αριστέας, με δύο ποιήματα. Έμπνευσή του,  ο πίνακας του Πικάσο, Γκουέρνικα.

Συμμετοχή bonus κι από την Αριστέα κι από τον Δημήτρη Ασλάνογλου με αφορμή τον πίνακα της Αριστέας, η Σπηλιά. Διαβάστε εδώ.

Η Κική  ένα ποίημα αντανάκλαση, εμπνευσμένο από τον πίνακα του Βαν Γκογκ, Τα Ηλιοτρόπια κι εδώ το ποίημα παραμορφωτικός καθρέφτης!

Η Πέτρα εμπνεύστηκε από τον πίνακα του Γιοχάνες Βερμέερ, Το κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι!

Η Αλεξάνδρα δύο κείμενα  με αφορμή τον πίνακα του Βαν Γκογκ, Μεσημεριάτικη ξεκούραση (the siesta)!

Η Μαρία εμπνευσμένη από τον πίνακα του Χρήστου Μποκόρου, Κεράκι στην έναστρη νύχτα!

Η Βερόνικα με δυο ποιήματα εμπνευσμένα από τον πίνακα του Zhao Mengjian, Τρεις φίλοι του Χειμώνα!

Η Ελένη εμπνέεται για την μέρα της μητέρας δυο ποιήματα, από τον πίνακα του Γεωργίου Ιακωβίδη, Μητρική Στοργή!!

 

Πληροφορίες για συμμετοχή εδώ!

 

Εγώ πετάω στα σύννεφα!!!!!!! ❤ ❤

18 thoughts on “Ένας πίνακας, δυο ιστορίες!!

  1. Πραγματικά έχουμε δει και έχουμε διαβάσει καταπληκτικά πράγματα με την ιδέα που είχες Μαριλενάκι!
    Αν δεν ήμουν άχρηστη από τέχνη και ποίηση θα συμμετείχα και εγώ!
    Πολλά φιλιά!

    • Κι εγώ είμαι πολύ χαρούμενη ειλικρινά με όσα διαβάζω στην γειτονιά!! 🙂
      Μην το ξαναπείς αυτό Ελενα!!! Και βέβαια μπορείς!! Εξάσκηση θέλει κι υπομονή! Θα χαρώ αν μας χαρίσεις κάποιο πεζό ή προσπαθήσεις και ποίημα! Αν σε διευκολύνει γι αρχή μπορείς να σιγομουρμουράς μια αγαπημένη σου μελωδία και πάνω σε αυτό να πλέξεις στίχους!! Ακόμα και πάνω στον τόνο του Εθνικού ύμνου πχ μπορείς να φτιάξεις κάτι δικό σου!! Σε παρακαλώ!! Προσπάθησέ το!!! 🙂
      Σε φιλώ!!!

  2. Τι ωραια αυτη η προ(σ)κληση.. Γεμισαμε ομορφιες και παλι..
    Εγω δεν το εχω με το γραψιμο ποιηματων οποτε μου ειναι λιγο δυσκολο αυτο..

    • Μαράκι μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! 🙂 Αλλά πιστεύω αν προσπαθήσεις κάτι θα βγει!! Μη λες όχι! Δες και παραπάνω το σχόλιό μου στην Ελενα και που ξέρεις!! Αγάλι αγάλι!
      Φιλάκια μάτια μου!!

  3. είναι όμορφο να δίνεις κίνητρο κι ακόμα πιο όμορφο να το βλέπεις ν’ ανθίζει…
    μείνε στα σύννεφα Μαριλενάκι μου και πέτα. όσο πιο πολύ μπορείς…
    με αγάπη σε φιλώ!

  4. Πολύ χαίρομαι Μαριλένα μου,γιά τήν απήχηση πού είχε η πανέμορφη ιδέα σου!!Καλή επιτυχία κουκλίτσα μου!!!Πολλά φιλάκια!!

    • Χαχαχα!! Μαρία μου γέλασα πολύ!! Αυτά τα μουστάκια κάνουν θραύση και ζημιά!! 🙂 Αν δεν μου γράφατε εσείς τα κείμενά σας θα πήγαινε υπέρ πίστεως η ιδέα!! Πολλά φιλάκια κανελλάκι μου ταλαντούχο!!

  5. Από τις πιο εξαιρετικές προκλήσεις …
    Νομίζω ότι ίσως μου βγει άλλη μία δημοσίευση μέχρι την άλλη βδομάδα!!!
    Μάκια Μαρλέν μου!

Σχολιάστε

