Ίσως ακόμα ένας άγγελος…

 

Ναγκασάκι

 

Ε, Τσάρλυ, τραβήξου από τον ήλιο.
Σήμερα, έπεσε η Ατομική…
Σήμερα, στα λιμάνια,
οι σωματέμποροι κι οι πορτοφολάδες
μπορούν να περηφανεύονται
που δεν έγιναν εφευρέτες…
Σήμερα, θα μπορούσε να λέει στην προσευχή της,
μια πόρνη:
«Θεέ μου, σ’ ευχαριστώ,
που δεν γέννησα…».

Φώτης Αγγουλές, Από τη συλλογή Φουτσιγιάμα, Χίος 1962.

 

Διαβάστε και τον παραμορφωτικό καθρέφτη της Κικής, έμπνευση από τον πίνακα του Βαν Γκόγκ, Τα Ηλιοτρόπια!

Επίσης, δυο ποιήματα της Ελένης εμπνευσμένα από τον πίνακα του Γεωργίου Ιακωβίδη, Μητρική Στοργή!!

26 thoughts on “Ίσως ακόμα ένας άγγελος…

  1. αυτό ακριβώς ήτανε ο Φώτης Αυγγουλές. ένας πονεμένος άγγελος που το ανθρώπινο είδος τίμησε όσο λίγοι… ένας αγωνιστής της ζωής που τα φωτοστέφανα δεν τα είχε ανάγκη… η ποίησή του απ’ αυτή τη ζωή βγαλμένη, απ’ αυτή την ευαίσθητη και δυνατή ψυχή αγγίζει της καρδιάς μας τα μύχια…
    με συγκίνησες πολύ με τούτη σου την ανάρτηση Μαριαλένα μου. πολύ!
    με πολύ αγάπη σε φιλώ!

    • Να σαι καλά τρυφερή μου Βίκυ!! Πονεμένος κι αδικημένος άνθρωπος και καλλιτέχνης… Αλλά αγωνιστής όπως τα λες!!
      Φιλάκια με αγάπη σου στέλνω!!

  2. Μαριλένα μου,
    to the point η ανάρτηση σου!
    Όμορφος ο άγγελος και το ποίημα εξαιρετικό, δεν το ήξερα!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

  3. Δεν το ήξερα. Ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ό !!!!!!!!
    Φιλιά πολλά, αμοράκι μου (έχεις καιρό να μας το πεις και μου ‘λειψε!!).
    Καλό σαβ/κο!!! :))

  4. Επιτέλους πέρασα και διάβασα !!!
    Ανατριχιαστικό !!!!
    Σε ευχαριστούμε Μαρλέν μου!
    Χρόνια πολλά της μανούλας :)))
    Φιλάκια!

Σχολιάστε

