Ενημέρωση για την πρό(σ)κληση: ένας πίνακας/δυο ιστορίες

Καλημέρα αμοράκια μου!!! Αχ είχα και καιρό να το πω, όντως!!! ❤

Μέσα σε όλα που έχουμε, τα καθημερινά μας του καθενός, τις εκλογές, το κάλεσμα από το Αγριμιώ για αντίδραση στην ταφή των χημικών στην Κρήτη , σας ευχαριστώ που βρίσκετε χρόνο και για την πρό(σ)κληση!!! 🙂

Αν δεν έχετε διαβάσει, περάστε να απολαύσετε τα πονήματα και τις εμπνεύσεις των φίλων bloggers!!

 

Αριστέα: Δυο ποιήματα εμπνευσμένα από την Κραυγή του Μουνκ.

Δημήτρης Ασλάνογλου στο φιλόξενο blog της Αριστέας, με δύο ποιήματα. Έμπνευσή του,  ο πίνακας του Πικάσο, Γκουέρνικα.

Συμμετοχή bonus κι από την Αριστέα κι από τον Δημήτρη Ασλάνογλου με αφορμή τον πίνακα της Αριστέας, η Σπηλιά. Διαβάστε εδώ.

Η Κική  ένα ποίημα αντανάκλαση, εμπνευσμένο από τον πίνακα του Βαν Γκογκ, Τα Ηλιοτρόπια κι εδώ το ποίημα παραμορφωτικός καθρέφτης!

Η Πέτρα εμπνεύστηκε από τον πίνακα του Γιοχάνες Βερμέερ, Το κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι!

Η Αλεξάνδρα δύο κείμενα  με αφορμή τον πίνακα του Βαν Γκογκ, Μεσημεριάτικη ξεκούραση (the siesta)!

Η Μαρία εμπνευσμένη από τον πίνακα του Χρήστου Μποκόρου, Κεράκι στην έναστρη νύχτα!

Η Βερόνικα με δυο ποιήματα εμπνευσμένα από τον πίνακα του Zhao Mengjian, Τρεις φίλοι του Χειμώνα!

Η Ελένη εμπνέεται για την μέρα της μητέρας δυο ποιήματα, από τον πίνακα του Γεωργίου Ιακωβίδη, Μητρική Στοργή!!

Η Μαρία Νι εμπνέεται δυο ποιήματα από δυο πίνακες , δώρο ενός πολύ αγαπημένου της προσώπου, Ο Χωρισμός κι Η Ένωση!!

 Η Μαρία Κανελλάκη, με δυο κείμενα εμπνευσμένα από  φωτογραφία του καλού φίλου της Μαρίας, Θάνου Τσάκαλου!!

Η Αγριμιώ μας, με  δυο κείμενα εμπνευσμένα από τον πίνακα του Jake Dale , Barro Yarda Totem Djunba!!!!

Η Άννα , εμπνέεται δυο κείμενα από τον πίνακα του Ρενέ Μαγκρίτ, Η αυτοκρατορία του φωτός ( L’Empire des Lumieres, 1954)!!!

 

 

Σας ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ και μην σας αγχώνει ο χρόνος!! Δεν υπάρχει διορία!! Φιλάκια πολλά πολλά!! ❤

Να σας υπενθυμίσω ότι συμμετέχουν και τα εξής ιστολόγια:

18 thoughts on “Ενημέρωση για την πρό(σ)κληση: ένας πίνακας/δυο ιστορίες

    • Καταλαβαίνω Κατερίνα μου, μην αγχώνεσαι κι όποτε μπορέσεις να διαβάσεις με την ησυχία σου τα κείμενα!!
      Σε φιλώ και καλό σ/κ να χεις εύχομαι!! 🙂

  1. Μιλ μερσί για την ενημέρωση . Δεν έχω δει τα δύο τελευταία και θα πάω σήμερα οπωσδήποτε!
    Με τα τρεξίματα μου δεν παρακολουθώ τη ροή του μπλόγκερ και να ήθελα!
    Φιλούρες Μαρλέν μου!
    Καλό ΣΚ εύχομαι! :)))

      • χεχε ! Ήρθα και συμπληρώνω τα κενά μου!
        Είδες καλή μαθήτρια που είμαι ;
        Φιλούρες Μαρλέν μου… ( έχω διαβάσει υπέροχα κείμενα πραγματικά!)

    • Μα κι εγώ γι αυτό το λέω να μην αγχώνεται κανείς γιατί έχουμε όσο χρόνο θέλουμε μπροστά μας!! 🙂
      Φιλάκια πολλά κανελλάκι μου και καλό σ/κ!!

  2. Αν κι απέχω από την μπλογκογειτονιά αυτό το διάστημα, όταν πρόκειται για καλλιτεχνικές (και μη) δράσεις, πάντα… χτυπώ!! Ελπίζω να μην ξέφυγα πολύ από το θέμα, ε; 🙂 Φιλί γλυκό από τη μακρινή Μελβούρνη

    • Είναι εξαιρετική η συμμετοχή σου αγριμάκι μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και να σαι σίγουρη ότι ήταν πολύ δυνατά κείμενα και τα δυο!! ❤
      Φιλάκια ολόγλυκα!!!

  3. Παράθεμα: Ονειροχρόνος… (Dreaming) | Αγριμιώ

  4. Καλημέρα Μαριλένα μου, μόλις ανέβασα την δική μου συμμετοχή και τώρα είδα πως έχει παρουσιαστεί το ίδιο θέμα στο μπλοκ της Αριστέας από τον κ. Ασλάνογλου…!!
    Βρίσκομαι σε δίλημμα αν πρέπει να το κρατήσω ή να το κατεβάσω, όμως μια και θεωρώ πως η προσέγγιση είναι εντελώς διαφορετική, θα το αφήσω τελικά.
    http://levina-imagination.blogspot.gr/2014/05/guernica.html

    Έτσι κι αλλιώς είναι ένα θέμα που μου είχε κάνει εντύπωση από τότε που ήμουν πολύ νέα για να το καταλάβω απόλυτα.

    Την καλημέρα και τα φιλιά μου 🙂

    • Καλημέρα Λεβίνα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ που συμμετέχεις!! Και πολύ καλά έκανες που το κράτησες γιατί η ματιά σου σίγουρα θα ναι διαφορετική!!
      Τρέχω να σε διαβάσω!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!! 🙂

Σχολιάστε

