Decoupage σε κεραμίδι

Καλησπέρα σε όλους από την βροχερή Αθήνα! Όχι ότι δεν το περίμενα για την βροχούλα, μπορώ να πω μου αρέσει.. Δεν είναι δα κι Ιούλης να σου χαλάσει την διάθεση.. Μάλλον όταν έφευγα από το Ρέθυμνο, πριν καμιά δεκαετία, πήρα μαζί μου εκτός από το αυχενικό και κάτι ξεγυρισμένους πόνους στα κόκκαλα.. Σημάδι αλλαγής καιρού.. Αποκλείεται, μου λεγε προχθές η μητέρα μου.. Κάτσε και θα δεις , της έλεγα. Και σήμερα σηκώθηκα από την βροχή με χαμόγελο, επειδή περάσαν οι πόνοι , μην φανταστείτε!! 🙂

Τις προάλλες είχε βγει στο μπαλκόνι η μαμά να ποτίσει και ξαφνικά ακούγεται γδούπος, σαν κάτι να σπάει.. Αχ έσπασα ένα κεραμίδι σου παιδί μου.. Δεν πειράζει βρε μαμά. Εσύ να σαι καλά κι από κεραμίδια.. Όλο και κάποιο θα ξανατσιμπήσω από καμιά οικοδομή!!! 😉 Μετά φυσικά μου την είπε, τόσα κεραμίδια εδώ όλο και κάποιο θα σπαγε!!! Χαχαχαχα!!

Βουτάω κι εγώ το τελευταίο γερό, το φυλάω κι αρχίζω ψάξιμο στο διαδίκτυο για καμιά ωραία εικόνα να το ντεκουπάρω. Προχθές έπεσε δημιουργία λοιπόν, decoupage με χαρτί δικής μου επιλογής, πάστες διαμόρφωσης και pittorico. Δώρο για μια αγαπημένη φίλη!! Τα χρώματα είναι πιο φωτεινά, πορτοκαλοχρυσά και πορφυρά αλλά στην φωτό χάνουν κάπως. Στην άκρη της δεύτερης φωτό διακρίνεται και μέρος από το κλαδί του φοίνικα που περιμένει κι αυτό την σειρά του!! Ευτυχώς δεν σπάει!! Ε, μαμά;;;; 😉

Τον Γενάρη μας είχαν ζητήσει από το μεταπτυχιακό, όποιος θέλει να στείλει ένα οποιοδήποτε κείμενό του, για να γίνει  επιλογή και να δημοσιευτούν στο λογοτεχνικό περιοδικό Μανδραγόρας, με σκοπό ένα αφιέρωμα στο μεταπτυχιακό. Πριν λίγες μέρες έμαθα με χαρά ότι επιλέχθηκε και το δικό μου ποίημα.  Ευχαριστώ πολύ για την επιλογή και την φιλοξενία στις σελίδες του.  Η πρόσκληση είναι αυτή για όποιον επιθυμεί να παραβρεθεί στο αφιέρωμα και στις απαγγελίες.

Σας φιλώ, καλό μήνα να χουμε κι ας αρχίσουν λίγο κι οι ζέστες!! Όχι καύσωνες, ναι;;; 🙂

 

21 thoughts on “Decoupage σε κεραμίδι

  1. Μαριλένα μου γλυκιά, καλημέρα σου…
    Το κεραμίδι σου έχει υπέροχα χρώματα και είμαι σίγουρη πως θα αρέσει πολύ στη φίλη σου.
    Συγχαρητήρια για τη δημοσίευση του ποιήματός σου!! Μπράβο σου! Εύχομαι πάντα τέτοια!!!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι…(κάποια στιγμή θα σκάσει μύτη, που θα πάει…)
    Πολλά γλυκά φιλιά σου στέλνω…
    **Αννιώ**
    ***********΄Εχω κι εγώ «μαντικές ικανότητες-βροχής», με άλλα σημάδια πόνου….***********

  2. Καταπληκτικό έγινε Μαριλένα!
    Είναι τόσο όμορφο!
    Μπράβο σου!
    Αχ πες το άλλη μια φορά να έρθουν οι ζέστες θέλω ζέστη και θάλασσα άμεσα!!!
    Πολλά φιλιά!

  3. Τελειο εγινε Μαριλενα μου!
    Και τα χρωματα τοσο γλυκα και ηρεμα !
    Μπραβο για την επιλογη του ποηματος σου!
    παντα τετοιες επιτυχιες
    Φιλακια

  4. Εγω φυσάει κρύος αέρας τρελός,ρίχνει κοκκινόχωμα και λέμε οτι Καλοκαίριασε…φτουυυυυυυυυ!!!
    Μετεωρολόγε μου εγω σ ε πιστεύω. ετσι είμαστε στα Νησιά,μια που τα κόκκαλα απέκτησαν άλλες ιδιότητες απο την υγρασία.Αλλά πού να μας καταλάβουν οι στεριανοί, και δη οι μαμάδες!!!
    Πολύ ωραίο έγινε το κεραμίδι,τ αξιοποίησες άριστα,όσο για τα ποιήματά σου,δεν χρειαζόταν να εκδοθείς για να σ αξιολογήσουμε,επίσης στα ΑΡΙΣΤΑ!!! ΑΠλά κάποιοι αναγνωρίζουν έστω κι αργά τις αξίες…χαχαχα την είπα στους μεταπτυχιακούς,αν κατάλαβες,όχι που θα μου ξέφευγαν! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ και φιλάκια πολλάααααααααααααααααααααααααααααα

  5. Καλή μου Μαριλένα,
    τι να πω για τη δημιουργία σου!! Εύγε, από τα ομορφότερα που έχω δει! -μου άρεσαν πολύ και τα χρώματα, πάνε με βροχερή διάθεση-
    Συγχαρητήρια για τη διάκριση σου, καμάρι μου! Πάντα τέτοια σου εύχομαι!! 🙂 Κρίμα που δεν μπορώ να παρευρεθώ στο αφιέρωμα, πολύ θα μου άρεσε!
    Φιλάκια πολλά!! 🙂 ❤

  6. Πονάω εγώ βρε Μαριλενα μου όταν είναι να βρέξει αλλά έχω τα χρόνια μου εσύ είσαι παιδί ακόμα .Το κεραμίδι που ετοίμασες όμορφο και ρομαντικό. Συγχαρητήρια για την επιλογή του ποιήματος σου.

  7. Στιγμές δημιουργίας στο εργαστήρι της Μαρλέν μου;
    Ανυπομονώ να διαβάσω το ποίημα σου :)))
    Πάντα επιτυχίες και ομορφιές αγάπη μου!
    Φιλιά πολλά ♥

  8. Συγχαρητήρια Μαριλενάκι μου για την επιλογή του δικού σου ποιήματος για την εκδήλωση του Μανδραγόρα!!!! Πάντα τέτοια!!!!
    Το κεραμίδι σου έγινε πολύ ωραίο!! Ας σπάει και κανένα πότε-πότε η μαμά, εσύ να είσαι καλά να φτιάχνεις καινούργια!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

  9. Ένα ΜΠΡΑΒΟ θα σου γράψω με κεφαλαία για όλα όσα είδα εδώ….
    το κεραμίδι και τη διάκριση του ποιήματός σου….
    Χαίρομαι μαζί σου για κάθε σου επιτυχία.

  10. Αχ Μαριλένα μου, οι κεραμιδοκατασκευές σου είναι αριστούργημα!
    Το κεραμίδι είναι από μόνο του ένα υλικό που αγαπώ πολύ. Κι εσύ το αποθέωσες!
    Χάρηκα πολύ για τη συμμετοχή σου στον Μανδραγόρα. Μπράβο σου, αξίζεις κάθε αναγνώριση!!!
    Το Ρεθυμνάκι έχεις τις υγρασίες του, δίκιο έχεις. Ελπίζω να σου άφησε και όμορφες αναμνήσεις, εκτός του αυχενικού 😉

    Υ.Γ. Το «πιτορίκο» τι είναι; Σα να λέμε «πιτόγυρο» ένα πράμα;

  11. Μαριλένα μου άσε τη μαμά να σπάσει κανένα κεραμίδι εκεί που τα βάζεις και εσύ!!!! Όμορφο και χρωματιστό αυτό που έκανες !!! Και συγχαρητήρια που το ποίημά σου επιλέχτηκε , πάντα τέτοια!!
    Να σου πω ότι χθες διαβάζοντας τις εντυπώσεις σου από τη Ραμόνα travel, ήμουν σίγουρη ότι θα είναι έτσι ….λυπάμαι μόνο που δεν βρήκα εισητήριο ούτε και για την παράταση..
    Σε φιλώ γλυκά

  12. Πολλά πολλά συγχαρητήρια για την επιλογή του ποιήματός σου!!
    Μακάρι να μπορούσα να χρησιμοποιήσω την πρόκληση!!
    Το κεραμίδι σου είναι απίθανο και είμαι σίγουρη πως η φίλη σου θα ξετρελαθεί!
    Τώρα άμα σου πω πως την έχω καταβρεί με τον καιρό?…ούτε κρύο να ξεπαγιάζεις, ούτε καύσωνας, τέλειο τον βρίσκω…χαχα!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

  13. Καλά!!!Είναι τέλειο τό κεραμιδάκι σου Μαριλένα μου!!Πολύ καλή η επιλογή τού μοτίφ αλλά καί όλη η δουλειά σου,εξαιρετική!!Θά ξετρελαθεί η φίλη σου μέ τό όμορφο δωράκι σου!!Καλό απόγευμα κούκλα!!Φιλάκια!!

  14. Τίποτα παιδί μου, δεν είσαι τυχαίο άτομο εσύ, είσαι ένα ευλογημένο συμπεθερόνι και σου στέλνω όλες τις ευχές του κόσμου! Σε φιλώ γλυκά και αποχωρώ με την θετική αύρα που πάντα μου μεταδίδεις! Μάκια γλυκούλα 🙂

  15. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι, Μαριλένα μου!
    Τι καιρός, ε;… Μόνο για καλοκαίρι δεν μοιάζει! Λασποβροχή έριξε σήμερα!
    Το κεραμίδι που έφτιαξες είναι πολύ όμορφο, μου άρεσαν τα χρώματα πάρα πολύ! Θερμά συγχαρητήρια και για το ποίημα, εις ανώτερα! Φιλάκια πολλά! 🙂

  16. Marilena μου το κεραμιδι που επεσε στα χερια σου εγινε πολυ πολυ ομορφο , ωραιο θεμα και χρωματα !! Μπραβο σου για το ποιημα σου , ειναι πολυ τιμητικο και το αξιζεις!!! πολλα φιλια!

  17. Μαριλενάκι αγαπημένο καλημέρα!
    Γέλασα με τη μαμά και το κεραμύδι!
    Εισαι πολύ καλή! Εγώ είμαι γκρινιάρα αν και δε μου φαίνετε αλλά αν ήμουν στη θέση σου θα γκρίνιαζα στη μαμά μου πριν προλάβει να μου γκρινιάξει αυτή!. χαχαχαχα

    Συγχαρητήρια για τη διάκριση! Πάντα τέτοια εύχομαι! Αν μπορείς να δημοσιεύσεις εδώ το ποίημά σου αυτό θα ήθελα να το διαβάσω! Αν έμενα Αθήνα και δεν δουλευα Παρασκευη απογευμα θα ερχομουνα να σας απολαυσω! Αν γινεται θα ηθελα να σε απολαυσω απο εδω!

    Να περασετε ομορφα ευχομαι! Φιλακια πολλα!

  18. Μαριλενάκι μου, καλό μήνα! Σε βρίσκω μες στη δημιουργία και το χιούμορ και πολύ σε χαίρομαι, ε και σε ζηλεύω! Όλο λέω θα μάθω κι εγώ την τεχνική αυτή κι όλο το αφήνω…
    Πολλά φιλιά!!!

Σχολιάστε

