♫ ♩ ♬ ♫ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΜΟΥ ♫ ♩ ♬ ♫

Εντάξει ότι και να πείτε έχετε δίκιο!! Διότι η συμπεθέρα μας το χε πει από τον Απρίλη!! Έλα που τώρα μπαίνω σίγα σιγά σε mood καλοκαιρινό και βρήκα τις προάλλες και τις φωτό που ήθελα!! Κάλλιο αργά παρά ποτέ συμπεθερούλα μου!!! Μην μου θυμώσεις πολύ!! ❤

Η πρόσκληση της Πέτρας λοιπόν ήταν να γράψουμε για ένα ταξίδι. Οτιδήποτε, οπουδήποτε!! Ταξίδι να ναι κι ότι να ναι!! Ένα ταξίδι λοιπόν που είχα οργανώσει με τρελή χαρά και το περίμενα πως και τι ήταν αυτό που θα πήγαινα με μια φίλη συνάδελφο στην αξεπέραστη Κωνσταντινούπολη!!!

Γενάρης του 2011 κι είχαμε πάρει τις ημερομηνίες από την δουλειά να δηλώσουμε την ανοιξιάτικη άδεια. Με τα πολλά την δήλωσα για τέλη Φλεβάρη. Να σημειώσω ότι δούλευα σε επώνυμο πολυκατάστημα, πωλήτρια και ταμείας. Πάνω στην κουβέντα μια μέρα, μέσα Φλεβάρη μου λέει η Νικολέτα, τι ωραία να πηγαίναμε πουθενά στην άδεια.. Κανά εξωτερικό.. Πότε δήλωσες, της λέω, τέλη Φλεβάρη μου απαντά!! Μιας που δήλωσα κι εγώ είσαι για κάπου κοντά? Ιταλία ή Κωνσταντινούπολη? Κι αν δεν σε πειράζει να πάμε οδικώς γιατί φοβάμαι τα αεροπλάνα!! Κι εγώ το ίδιο, μου λέει!!! Μην τα πολυλογώ, σε μια βδομάδα κλείσαμε για Κωνσταντινούπολη, αεροπορικώς(!!!), 4 μέρες!!

Τσικνοπέμπτη, κι ενώ είχα διπλό ωράριο, 09.00 με 21.00, με καλούν στο γραφείο και μαθαίνω ότι απολύομαι μετά από 6 χρόνια, λόγω περικοπών στο κατάστημα.. Κλάμα η υπεύθυνη.. Μην στεναχωριέσαι μωρέ, της λέω.. Θα σου φέρω και λουκούμια από την Πόλη.. Καλά, θα πας τελικά, μου λέει.. Εννοείται, της απαντώ. Αποχαιρετώ τις συναδέλφους, κλάμματα, πάω στην Νικολέτα και της λέω σου υπόσχομαι δεν υπάρχει περίπτωση να  χαλάσω με μιζέρια το ταξίδι.. Θα πάμε και θα περάσουμε τέλεια!! Σάββατο με παίρνει τηλέφωνο ότι απολύθηκε κι εκείνη!! Για τους ίδιους λόγους… Οκ , βαλίτσες και φύγαμε..

Και πριν με πείτε αναίσθητη απλά δεν υπήρχε περίπτωση να επιτρέψω σε κανένα να μου στερήσει την χαρά να περάσω ωραία που το χα τόση ανάγκη. Εδώ να σημειώσω σαν info ότι μετά από αυτό συνέχισα τις σπουδές μου και ξανάρχισα να γράφω μετά από 10 χρόνια πλήρους κι άκρας σιωπής!!

Σας είπα πόσο φοβάμαι τα αεροπλάνα έτσι?? Καθώς πηγαίναμε να επιβιβαστούμε, σκεφτόμουν ότι είχα καιρό να το επεξεργαστώ, να πάρω ανάσες.. Αμ δε.. Εγώ θυμάμαι κάποτε έβγαινες έξω και μετά έμπαινες στο αεροπλάνο.. Και ξαφνικά εκεί που περπατάμε στον διάδρομο μέσα στους τοίχους, νάτην η είσοδος..Αμάν λέω.. Για πότε φούντωσα, κοκκίνησα, αγχώθηκα, δεν λέγεται.. Μπαίνω με το δεξί, κάνω τον σταυρό και κάθομαι κοντά στο παράθυρο… Είχαμε κατουρηθεί κι οι δυο από φόβο, κατακόκκινες και κοιτάζαμε το ταβάνι.. Ελα κάνε υπομονή, μου λεγε η Νικολέτα. Σε μια ώρα φτάνουμε.. Και πως περνά η ώρα, μου λες???

Να μαστε!!!! Φτάσαμε στην λατρεμένη Πόλη!! Κατά μήκος της διαδρομής παντού πράσινο, θαλασσίτσα και κίνηση φυσικά!! Αλλά τι ωραία!! Σε λίγο ήμασταν πλατεία Ταξίμ. Μπαγκάζια στη θέση τους κι εμείς με τον ξεναγό αλωνίζαμε στους δρόμους. Εκείνη την περίοδο δεν υπήρχε κράτηση από γκρουπ οπότε τον είχαμε κατάδικό μας τον ξεναγό και πηγαίναμε οι τρεις μας όπου θέλαμε κι όσο θέλαμε!!

Ε μα φυσικά και πήγαμε και στην Αγιά Σοφιά και μάλιστα εκείνη την μέρα είχε πολύ κόσμο κι Ελληνες πολλούς!! Μπροστά ήταν ένα γκρουπ από 4 κυρίες κάπως θυμωμένες και κάποια στιγμή ακούμε μια να λέει, εμείς φταίμε που ερχόμαστε στην χώρα τους και καθόμαστε και περιμένουμε πότε θα μπούμε μέσα!! Αν ξαναδώ εγώ Εζέλ θα δούνε!!! Εντάξει είχαμε λιώσει στο γέλιο!!!

Πήγαμε και στο μπλε τζαμί και γενικά επισκεφτήκαμε πολλά αξιόθετα αλλά δυστυχώς δεν έχω συγκρατήσει τις ονομασίες… Είπαμε μυαλό όβερ..

Βόλτα στον Βόσπορο και μετά οι τρεις μας με αλογάκι στην Πρίγκηπο!!! Μια συμβουλή!! Μην το επιχειρήσετε χειμωνιάτικους μήνες!! Το τι κρύο φάγαμε δεν λέγεται.. εχω φάει χιόνια στην Φλώρινα και κρύο να κροταλίζει ο δόντας!! Αλλά τέτοια υγρασία που πριόνιζε τα κόκκαλα πρώτη φορά στην Πόλη την έφαγα…

Ο Εντέρ ευτυχώς μιλούσε κι ελληνικά και μας έλεγε πολλά, για την ζωή στην Κωνσταντινούπολη, για την ανεργία, για την κίνηση.. Του προτείναμε να ναι μαζί μας και να πηγαίνουμε με τα μέσα μεταφοράς σε γειτονιές και του άρεσε πολύ η ιδέα!! Λοιπόν γνωρίζεις διαφορετικά ένα τόπο αν προσπαθείς να αναμειχθείς με τους κατοίκους του!! Την λάτρεψα αυτήν την πόλη.. Δεν φοβήθηκα στιγμή να περπατώ στο δρόμο τη νύχτα, παντού υπήρχε νεαροκόσμος, κίνηση, ζωή.. περπατούσαμε σε σοκάκια και χανόμασταν με την Νικολέτα και δεν μας ένοιαζε.. Την αγάπησε κι εκείνη αμέσως την Πόλη. Τέλειο φαγητό, παραδοσιακά καφενεδάκια, μουσική και χορός μέσα στις καφετέριες!! Εκεί δουλεύαν και τις Κυριακές οι άνθρωποι.. Του Εντέρ του φαινόταν φυσιολογικό. Ετσι πρέπει, μας έλεγε, να κινείται το χρήμα, να χουν δουλειά οι άνθρωποι.. Οχι όπως εσείς που πίνετε ένα καφέ 3 ώρες.. Εδώ ήπιες, έφυγες να κάτσει ο άλλος.. Να πάει αλλού του έλεγα εγώ και μου θύμωνε!! Εντέρ ο κόσμος δεν δουλεύει Κυριακές.. Δεν είναι η ζωή μας το χρήμα, του λεγα εγώ.. Τώρα τι ωραία ε?? Ηρθε κι εδώ η πρόγοδος!! Ναι, γιατί ο κόσμος πρέπει να ψωνίσει Κυριακή, δεν μπορεί τις άλλες μέρες, δουλεύει… Κούνια που σας κούναγε!!!

 

3 πράγματα μου κάνανε τρομερή εντύπωση και της Νικολέτας γιατί μετά το συζητούσαμε.. Καταρχήν οι Τούρκοι πολύ του φλερτ.. Δηλαδή τέτοιο σουξέ!! Ρε μπας να μετακομίσουμε εδώ , μου λεγε χαριτολογώντας η φίλη!! Και όχι ούτε ψωνάρα είμαι ούτε καμιά Ζιζέλ!! Και ντυμένες αρκούδες από το ψοφόκρυο!!! Κάθε μέρα δυο και τρεις φορές όλο έρχονταν να μας λένε τα δικά τους!! Κι ευγενικοί!!

Δεύτερον, τι γατομάνι είναι αυτό!!!! Με την καλή την έννοια!! Παντού γατιά, κοντότριχα με πλακουτσωτή μυτούλα και τούρλα το ουρί!!! Στην Πρίγκηπο δε, τους δώσαμε να πιούνε και ξινόγαλο!!Αλλά παντού γατιά!!

Το τρίτο που μου κανε εντύπωση είναι λίγο μακάβριο.. Κάποια στιγμή μου φάνηκαν πολλά τα νεκροταφεία.. Τώρα θα μου πεις τι βλέπεις κι εσύ?? Ε, μα εγώ φταίω? Από τον δρόμο φαίνονται όλα και κάποια στιγμή ανεβήκαμε με τελεφερίκ σε μια τοποθεσία κι από κάτω όλο ξέρετε τι!!! Βρε Εντέρ γιατί τόσα πολλά, του λέει η Νικολέτα. Ετσι γίνεται εδώ μας λέει, δεν κάνουμε εκταφές.. Ε, λέω εγώ.. Για υτό παντού νεκροταφεία. Ναι μου λέει, γιατί εσείς οι χριστιανοί κάνετε εκταφές? Μου πάτησε το ευαίσθητο σημείο, καθώς οι παλιοί θα έχετε διαβάσει πόσο δεν τις αντέχω και τις θεωρώ άθλιες… Ναι του λέω, εμείς κάνουμε. Βγες εσύ να μπει ο άλλος. Μα καλά, μου λέει , κι εμείς εδώ μεγάλη πόλη αλλά κάτι τέτοιο δεν το κάνουμε.. Τώρα κι εσείς που με διαβάζετε, αν ξέρετε  καμιά πληροφορία παραπάνω είναι ευπρόσδεκτη καθώς δεν κατάφερα σαν πληροφορία να την διασταυρώσω τι γίνεται στην Πόλη ως προς αυτό το θέμα.. Οπότε μεταφέρω τα λόγια του Εντέρ που μου κάναν εντύπωση.. Πειράζει που το θεωρώ αυτό πιο χριστιανικό?? Συγνώμη, αλλά είναι άγριο πράγμα η εκταφή.. Τέλος με αυτό το θέμα..

Στις αγορές εννοείται ότι πήγαμε, με τους πάγκους να στραφταλίζουν από μπιρμπιλόνια.. Κάποια στιγμή κάναν πουλάκια τα μάτια μας, πάμε να φύγουμε βρε Νικολέτα να βρούμε κανά δωράκι ωραίο!! Πήραμε μπαχαρικά, καφέδες, τσαγάκια με γεύση μήλο, λουκούμια για τα σπίτια μας.. Να πάρουμε και κανά αναμνηστικό για γονείς.. Ψάξε εδώ, ψάξε εκεί, είχαμε ψιλονευριάσει που μας είχε δείξει μια αποθήκα τίνγκα στα ψεύτικα ο Εντέρ, τα γνωστά ορίτζιναλ μαϊμού και δεν θέλαμε να μας πιάσουν κότσο!! Ελάτε να δείτε κορίτσια, μπαίνουμε σε μια τεράστια αποθήκη γεμάτη ρούχα και τσάντες κι όλα επώνυμα.. Κάτι λέγαν στα τούρκικα και μετά μας λεει ο Εντέρ, ελάτε κορίτσια να δούμε αν θα καταλάβετε ότι είναι ψεύτικα!! Κι αυτό γιατί του χαμε πει ότι ξέραμε από ρούχα και τσάντες μιας που δουλεύαμε σε κατάστημα και είχαμε κάνει και δειγματισμούς άπειρες φορές!! Εντάξει δεν καταλάβαινες το ψεύτικο.. Ιδια ετικέτα, το δέρμα περιποιημένο,μόνο στο made of μπορούσες να ψιλιαστείς!! Είδαμε κι απόειδαμε και δεν πήραμε τίποτα τέτοια ούτε χρυσαφικά για γονείς.. Δεν πειράζει τινγκάραμε στα μπαχάρια και στους καφέδες!!

Κι άντε που ρθε η ώρα της επιστροφής.. Πως να την αφήσεις πίσω αυτήν την  πόλη όταν νιώθεις ότι είναι τόσο οικεία?? Συν του ότι πάλι έπρεπε να επεξεργαστώ το θέμα αεροπλάνο!! Μπαίνουμε μέσα πάλι, εννοείται δεξί πόδι, σταυρός και φούντωμα!! Αλλά εδώ τα πράγματα δεν ήταν απλά.. Δίπλα μου παράθυρο, μπροστά και πίσω αναίσθητα παιδάκια να τρέχουν και να λυσσάνε!! Τα αγαπώ τα παιδάκια αλλά άμα φοβάμαι κι αυτά χαίρονται, τα νεύρα μου!! Κι οι γονείς αναίσθητοι!! Το χειρότερο, μπροστά μου είχα μια οθονίτσα να βλέπω στα πόσα πόδια ύψος είμαι και πόσα μακρυά είναι η θάλασσα και τι βαθμούς έχουν γύρω γύρω τα φτερά!! Ρε πάτε καλά??? Άι χαβ δις μέταλ, πέταλ την τύχη μου μέσα!!!! Πάντως αν δεν είχα την πετοφοβία, εννοείται θα μουν αεροσυνοδός!!!!

Επιτέλους πατήσαμε γη και πήγαμε να πάρουμε τα χαρτιά από την δουλειά για οαέδ.. Χαρές, φιλιά,κους κους κι υπευθυνούλα τσίμπα και τα λουκούμια σου!!! Τα στενάχωρα τα κρατώ για μένα και μόνο!!!

Εννοείται πετροσυμπεθερούλα όλη αυτή η υπερπλήρης, χορταστική, σχεδόν μπουκώσαμε ανάρτηση είναι κατάδική σου!!! Χαρά,ε???? Χαχαχαχαχα!!!!

Μάκια σε όλους φίλοι μου!!!

29 thoughts on “♫ ♩ ♬ ♫ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΜΟΥ ♫ ♩ ♬ ♫

  1. Α ρε Μαριλένα, πολύ πλάκα έχεις! Την απόλαυσα βήμα-βήμα την Πόλη μέσα απ’ τα μάτια σου.
    Ζιζέλ και αρκούδες και ο δόντας που κροταλίζει! Χαχαχα… να’σαι καλά Μαριλενάκι μου!
    Λοιπόν για τις γάτες το έχω ακούσει κι εγώ ότι υπάρχει συνωστισμός στην Πόλη. Για τα νεκροταφεία μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα η κατάθεσή σου. Απορώ πως τα καταφέρνουν σε μια τόσο πυκνοκατοικημένη πόλη!…
    Άντε και στην επόμενη εκδρομή εύχομαι, και με πούλμαν αυτή τη φορά 😉

    • Κανελλάκι μου χάρηκα πολύ που απόλαυσες την ανάρτηση!! Ηταν όντως ένα πολύ ωραίο ταξίδι αν εξαιρέσεις τα πήγαινέλα με τα αεροπλάνα, μέχρι να πάει η καρδιά στην θέση της!!! Χαχαχα!! Μακάρι να ξαναπάω εκεί ή και Σμύρνη!!! Αμήν θα πω στην ευχούλα σου!! Φιλάκια πολλά Μαράκι μου!! ❤

  2. Απολαυστική ανάμνηση! Νομίζω κι εγώ για την Κωνσταντινούπολη έγραψα..
    Αυτό με τα νεκροταφεία δεν το πρόσεξα, δεν ανεβήκαμε και σε τελεφερίκ.
    Γενικότερα είναι τραγικό πάντως να υπάρχουν, μεγάλο θέμα και είμαι αντίθετη με ό,τι ισχύει.
    Στο Βόσπορο και στα Πριγκιπονήσια δεν ήταν υπέροχα;; Πήγατε Χάλκη; Εκεί είναι πολλοί Έλληνες, βγαίναν στα μπαλκόνια και μας χαιρετούσαν.. γιατί είχαμε πάει πολλά πούλμαν επαγγελματικό ταξίδι. Στην Αγιά Σοφιά κάποιοι δικοί μας άρχισαν να σιγοτραγουδούν το Υπερμάχω και ήταν ανατριχιαστική στιγμή..

    Πολλά φιλιά Μαριλένα μου!!

    • Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου!! Ναι κι εσύ κι η Μαρία Νι αν δεν κάνω λάθος γράψατε για την Πόλη!! Αγαπημένος προορισμός τελικά!! Αλλά άργησα, το ξέχασα κι είχα χάσει και τις φωτό.. Κάλλιο αργά παρά ποτέ όμως!!! Στον Βόσπορο ήταν πολύ ωραία, καθόμαστα στο πλοίο έξω και χαζεύαμε την διαδρομή με τσαγάκι στο χέρι γιατί έκανε ψόφο. Νομίζω πήγαμε Πρίγκηπο, από κει πρέπει να ναι οι φωτό με το αλογάκι!! Δεν είχε αυτοκίνητα, μόνο πεζούς και ποδήλατα και γάτες!! Και στην Αγιά Σοφιά ήταν ωραία αλλά είχε πολύ κόσμο!!
      Φιλάκια πολλά κοπέλα μου και καλό σ-κ να χεις!! ❤

  3. Χαχαχα!! Πολύ γέλασα με την περιγραφή, δεν υπάρχεις! 🙂
    Με χτύπησες εκεί που πονάω τώρα, αλλά χαλάλι σου, εξαιτίας της σούπερ περιγραφής και των ωραίων εικόνων! Και εξηγούμαι: επιθυμώ διακαώς εδώ και χρόνια να πάω εις την Πόλην (ειδικά επειδή ο παππούς μου ήταν από εκεί και θέλω να δω τις καταβολές μου, βρε αδερφέ!) και δεν το καταφέρνω… μια η εφορία που απαιτεί τα δικά της τα καλοκαίρια που με πιάνει εμένα η όρεξη, δυο οι άδειες πλέον τσέπες μου, τρεις που όταν δεν ήταν οι τσέπες μου άδειες δεν συνέπιπταν οι μέρες αδείας μου με αυτές του καλού μου… κ.ο.κ. Για να μην τα πολυλογώ, όνειρο παραμένει!
    Απόλαυσα ειλικρινά τις πληροφορίες σου και τη γραφή σου – αυτό με τα νεκροταφεία δεν το ήξερα, αλλά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, πολύ καλύτερα είναι έτσι! Σας χάρηκα που πήγατε το ταξίδι και περάσατε όμορφα, μη δίνοντας (προσωρινά έστω) σημασία στην απόλυσή σας!
    Να είσαι καλά να κάνεις όλα τα ταξίδια που επιθυμείς, όπως τα επιθυμείς!
    Φιλιά πολλά! ♥ (και sorry για το σεντόνι… με συνεπήρε ο ενθουσιασμός, χαχα!)

    • Ελλη μου κι εγώ να δεις χαρά που έκανα κι όταν τα έγραφα!! Ξαναθυμόμουν τι ωραία που περάσαμε, τον κόσμο, τα τοπία!! Σου το εύχομαι ολόψυχα να πάτε και να περάσετε τέλεια!! Εμείς πριν 3 χρόνια που πήγαμε και φαντάσου μέσα σε λίγες μέρες τα κανονίσαμε, ήμασταν τυχερές που βρήκαμε φθηνό πακέτο και δώσαμε περίπου η καθεμιά 350 με 450, με όλα!! Εισητήρια, φαγητά, ξενοδοχείο, πέρα δώθε στην Πόλη με ξεναγό, δώρα, ταξί!! Σχετικά καλά νομίζω!! Κι εγώ είχα παππού από κει που έφυγε το ’22!! Αλήθεια ένιωθα πολύ οικεία εκεί!!
      Μακάρι να πάτε Ελλη μου!!! Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ για τον ενθουσιασμό σου!! ❤

  4. Τέλεια η περιγραφή του ταξιδιού σου, Μαριλένα μου!!!Πολύ γέλασα!!! Μου θύμισες στιγμές από το δικό μου μοναδικό ταξίδι στην Πόλη. Ήταν Οκτώβριος κι έκανε αρκετό κρύο αλλά και φάγαμε πάρα πολλή βροχή. Εγώ είχα πάει για συνέδριο και εκτός από τα αξιοθέατα που είδαμε στον ελεύθερο χρόνο, πήγα και σε πολλές δεξιώσεις μέσα σε πραγματικά πανέμορφα παλάτια. Την τελευταία μέρα μάλιστα, είχαν οργανώσει ένα αποχαιρετιστήριο πάρτυ μέσα στο παζάρι με τα μπαχαρικά, που το είχαν κλείσει μόνο για μάς!!!! Άσε τα χανουμάκια που χόρευαν ανάμεσά μας… να έβλεπες τις εκφράσεις των ανδρών….είχαμε τρελλαθεί στο γέλιο!!!! Είχα σκεφθεί κι εγώ να γράψω, αλλά ίσως σας πώ για κάποιο άλλο από τα πολλά ταξίδια μου.
    Φιλάκια πολλά, πολλά!

    • Να σαι καλά Μαριαννάκι μου!! Ηταν πολύ ωραία!! Καλά και τον Οκτώβρη έχουν ψόφο εκεί??Α δεν μας τα λένε καλά!!! Πάντως άξιζε το ταξίδι!! Σας περιποιήθηκαν δεόντως εκεί!!! Αυτά είναι!! Νομίζω δεν πήγαμε σε παλάτια, δεν θυμάμαι κάτι αλλά φαντάζομαι θα ήταν ωραία εμπειρία!! Σας είχαν και βραδιά με χορό?? Χαχαχα!! Μοναδικές στιγμές!!
      Σε φιλώ γλυκά καλή μου και σίγουρα θα χουν τρομερό ενδιαφέρον τα ταξίδια σου!! Καλό σ-κ να χεις!! ❤

  5. Μαριλένα μου,
    τι όμορφο , απολαυστική και γεμάτη συναισθήματα ανάρτηση – ταξίδι!! Πραγματικά σε χαίρομαι κάθε φορά που σε διαβάζω!
    Άντε να πάω και εγώ σύντομα στην Πόλη.. είναι ένα ταξίδι που έχει πάρει αναβολή στην αναβολή!! :))) -δεν ήξερα πως ακόμα μπορούσαμε να γράψουμε σε αυτή την πρόσκληση της Πέτρας, θα γράψω και εγώ!! Χαχα! –
    Όσον αφορά τα νεκροταφεία, θα ρωτήσω μια φίλη να μάθει από τον δικό της που μένει εκεί! Ή όταν με το καλό πάει για να μείνει, θα μάθω και θα σου στείλω e-mail..
    Αχ! Εύχομαι πάντα να κάνεις όμορφα ταξίδια!!
    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα, αστεράκι μου!
    Φιλάκια!

    • Σε ευχαριστώ Παλόμα μου!! Είναι που πέρασα και τόσο όμορφα στα αλήθεια!!
      Μακάρι να πας περιστεράκι μου και να περάσεις κι εσύ τέλεια!! Αυτή η πληροφορία με τα νεκροταφεία τελικά σε όλους σας φάνηκε ιδιαίτερη!!! Χεχε.
      Να σαι καλά μικρό μου!! Φιλάκια πολλά πολλά!! ❤

  6. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!! ΤΟ ΤΙ ΓΕΛΙΟ ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΑ, ΔΕ ΛΕΓΕΤΑΙ!!! 🙂

    Πως μου είχες ξεφύγει τόσον καιρό ότι δεν είχες γράψει για το ταξίδι καλέ συμπεθερόνι;; Εδώ που τα λέμε, ούτε το Κανελλάκη πιο πάνω είχε γράψει 😉

    Αν θυμάσαι, -λέμε τώρα!- έχω πάει δυο φορές στην Κωνσταντινούπολη κι έχω περάσει ζάχαρη! Κι όπως λες κι εσύ, εντάξει, με είχαν κάνει Θεά εκεί πέρα, λίγο έλειψε να μείνω εκεί για λόγους ψυχικής ανάτασης! Αχαχαχα! Και ναι, έχει πολλές γάτες, αλλά και πολλούς ωραίους άντρες για! Και όχι μελαμψούς και αηδίες. Άντρες να τους πιεις στο ποτήρι! Άσε πόσο γέλασα εκεί που είπες για το αεροπλάνο! Θυμήθηκα έναν θείο μου, που έμπαινε κι αυτός πρώτη φορά και πέρασε μέσα από την φυσούνα και ξαφνικά άρχισε να…πετάει!! Αχαχαχα! Καλά ταξίδια ωρέ συμπεθερόνι και πάντα να μας τα γράφεις με τόσο κέφι! Καλό ξημέρωμα και πολλά γλυκά φιλιά 🙂

    • Συμπεθέεεερα!!! Τι να κάνω που το χα ξεχάσει κι όταν το θυμήθηκα ο άνθρωπας έψαχνα να βρω τις φωτό!! Καμία τάξη!!! Χαχαχα!! Τελικά η Κωνσταντινούπολη είναι ότι πρέπει για να παίρνουμε τα πάνω μας!!! Πες τα κι εσύ Πέτρα μου ότι τους τρέχουν τα σάλια!!! Μην τα λέω μόνο εγώ!!Χαχαχα!!!
      Ασε μην το γελάς καθόλου το ιπτάμενο αντικείμενο!!! Μιλάμε τέσσερις!! Τι τέσσερις?? Από το τρεις και μία!! Χαχαχαχα!! Μάκια Πέτρα μου και να περάσεις ωραία και ξεκούραστα το σ-κ!! ❤

  7. Μαριλενάκι γλυκό, καλημέρα!
    Σε απόλαυσα πάρα πάρα πάρα πολύ!
    Δε ξέρω απο που να ξεκινησω και που να τελειωσω.
    Θελω να πω τόοοοοσα πολλα! 🙂

    Καταρχας γελασα παρα πολυ που φοβοσασταν τα αεροπλανα και κλεισατε εισητηρια αεροπορικως! αχαχαχα.
    Βεβαια καλα κανατε διοτι γλιτωνετε και χρονο αλλα κυριως πατε κοντρα στους φοβους σας! Η επιστροφη βεβαια ηταν ολιγο επεισοδιακη αλλα το προσπερναμε! 🙂

    Μου αρεσε παρα πολυ το οτι σε αυτη σου την αναρτηση η χαρα και ο ενθουσιασμος ερρεε αφθονα και μου μεταβιβαστηκε αμεσως!

    Εννοειται πως στεναχωρεθηκα για τη δουλεια σου αλλα απ οτι καταλαβα σε καλο σου βγηκε επειτα! Ειναι πολυ γλυκο ομως το οτι οι συναδελφοι σου σε αγαπουσαν τοσο πολυ! Και μου αρεσε που δε πτοηθηκες λεπτο!

    Οι φωτο που μουραστηκες μαζι μας ειναι εξαιρετικες! Καποια στιγμη θα ηθελα και εγω να καταφερω να επισκεφτω την Κωνσταντινουπολη.

    Εχω ακουσει πολυ καλα λογια απ οσους την εχουν επισκεφτει και θελω! 🙂
    Επισης ολοι λενε για το φλερτ των Τουρκων. Αντρες παιδι μου αντρες. χαχαχαχα

    Θελω κι αλλες αναμνησεις! Ησουνα τοσο απολαυστικη που μου ανεβασες παρα πολυ τη διαθεση! Ειλικρινα! ❤

    Φιλακια πολλα πολλα!

    • Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Κική μου!! Οντως γι αυτούς τους λόγους τελικά κλείσαμε αεροπορικώς, λόγω χρόνου και πείσματος!!! Αλλά ήταν πραγματικά τόσο ωραία!! Σου εύχομαι να πας σύντομα κι εσύ!! Δυστυχώς στην δουλειά είχαν ήδη αρχίσει από μήνες να απολύουν κόσμο, 4 άτομα κάθε μήνα φαντάσου, οπότε πηγαίναμε το τελευταίο διάστημα με την απορία θα μείνω ή θα φύγω.. Δεν πήγαινε καλά… Και με τις συναδέλφους φυσικά με κάποιες ταιριάζεις περισσότερο οπότε με αυτές καλά ήταν!
      Σε φιλώ Κική μου και χάρηκα πολύ με την χαρά σου!!! Μάκια!! ❤

  8. Καλημέρα Μαριλένα μου!!!Πολύ γέλασα μέ τήν υπέροχη αφήγησή σου!!!Περάσατε πολύ όμορφα παρέα μέ τήν φίλη σου!!Καί εγώ έχω έναν μικρό φόβο μέ τό αεροπλάνο,αλλά δέν τό αποφύγω!!Χα χα!!!Νάσαι καλά!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!

    • Το θυμάμαι Δημητρούλα μου ότι κι εσύ φοβάσαι!! Συμφέρει από θέμα χρόνου δεν λέω, αλλά με την ψυχή στο στόμα!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Φιλάκια σου στέλνω!! ❤

  9. Μαριλένα μου καταπληκτική η εκδρομή που μας πήγες στην Κωνσταντινούπολη!
    Θα πάω κάποια στιγμή όπωσδήποτε.
    Η γιαγιά μου ήταν απο εκεί και μου έχει πει τόσα πολλά!
    Γέλασα πάρα πολύ και πολύ καλά έκανες και δεν την ακύρωσες λόγω απόλυσης!
    Ηταν ότι καλύτερο μπορούσες να κάνεις!
    Αυτό με τα νεκροταφεία στην Ελλάδα δεν το κάνουν και τους ξεθάβουν για να βγάλουν λεφτά, είναι ολόκληρη μαφία!!
    Τι πρωτότυπο!!
    Πολλά φιλιά και πάντα να πηγαίνεις καταπληκτικές εκδρομές!

    • Να πας Ελενά μου!! Θα ενθουσιαστείς!! Κι εγώ είχα έναν παππού από κείνα τα μέρη κι ήθελα πολύ να πάω!!! Δεν το μετάνιωσα καθόλου που έκανα το ταξίδι!!!
      Μα και τι δεν είναι εδώ εμπόριο… Γέννα, γάμοι, βαφτίσια, θάνατοι.. Ντροπή μας πια.. Αλλά είπαμε ποιος μας ακούει??
      Να σαι καλά γλυκειά μου κι αμήν θα πω στην ευχή σου!!! Φιλάκια πολλά!! ❤

  10. Μαριλένα μου απίθανη η περιγραφή σου. Και συμφωνώ για να καταλάβεις καλύτερα την κουλτούρα μιας χώρας πρέπει να ανακατευτείς με τους κατοίκους της.
    Και σε άλλα ταξίδια.
    Φιλιά!

    • Σε ευχαριστώ Ελένη μου!! Μπορεί αν δεν είχαμε μαζί τον ξεναγό να μην ξανοιγόμασταν σε γειτονιές με λεωφορείο και ηλεκτρικό, όπως και κάναμε κι ήταν άλλος κόσμος αλλά σίγουρα αξίζει σαν σκέψη μια βόλτα έστω και με τα πόδια, στα σοκάκια, όταν πηγαίνουμε εκδρομές!! Μπορεί να ανακαλύψεις από μαγαζάκια για καφέ μέχρι γωνιές για φωτογραφία!!
      Σε φιλώ Ελένη μου και καλό σ-κ να χεις!! ❤

  11. Είσαι απόλαυση…και με αποζημίωσες μετά τον Μπουκόφσκι που μου πέταξες στα μούτρα…χαχα!!
    Καταρχήν πιστεύω πως κάνατε άγια που δεν ακυρώσατε το ταξίδι!
    Στην Πόλη δεν έχω πάει, μα είναι απίστευτο αυτό που όποιος πάει τη λατρεύει κατευθείαν…δεν έχω ακούσει έναν να μου πει πως δεν την λάτρεψε!
    Αφού παιδάκι μου είχες μέταλ πέταλ τι φοβόσουν?..χαχα!
    Φιλιά πολλά!

    • Χαχαχα!! Ευτυχώς που ήρθες στα ίσα σου,ε?? Μαράκι μου κι εγώ δεν έχω ακούσει κάτι άσχημο εκτός πια κι αν ο άλλος είναι και λίγο περίεργος οπότε θα του φταίνε όλα!!! Είναι ταξίδι που αξίζει γιατί νιώθεις ότι ανήκεις εκεί!! Ή τουλάχιστον νιώθεις μη ξένος!! Οικεία!! Δεν μπορώ να το εξηγήσω!! Μα δεν είναι πολύ χαζοαστείο αυτό το μέταλ πέταλ?? Χαχαχα!! Γελάμε με τον φόβο μας μπας και τον ξεπεράσουμε!!
      Να σαι καλά Μαρία μου!! Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!! ❤

  12. Χχιχιχιχ …Ποσο ωραια περασα με αυτην την αναρτηση σου Μαριλενα μου.
    Λατρεψα τις περιγραφες σου και γελασα πολυ!
    Ευχαριστουμε για το ομορφο ταξιδι!
    Ευχομαι να ξεπερασες την φοβια σου για τα αεροπλανα (και γω) και να απολαυσεις ακομα περισσοτερα ταξιδια.
    Πολλα φιλια !

    • Χαίρομαι που κι εσύ το απόλαυσες το ταξιδάκι Μαρία μου!! Αχ δυστυχώς δεν ξεπερνιέται αυτός ο φόβος!! Ηρθε και κατσικώθηκε με το δεύτερο ταξίδι κι άντε να φύγει!!! Για να δούμε στο επόμενο!!! Χαχαχα!!
      Φιλάκια πολλά πολλά Μαράκι και καλό σ-κ!! ❤

  13. Εγώ καθυστερώ να απαντήσω στις δημιουργικές προκλήσεις συνήθως, τελευταία και καταϊδρωμένη πάντα!!!
    Χάρηκα τόσο για την εξελιξη που κατάφερες να δώσεις στην απόλυσή σου!
    Ο Βόσπορος υπέροχος, θέλω να ξαναπάω στην Τουρκία.

    Καλό Σ/Κ!

Σχολιάστε

