Μεταμορφώσεις

Καλησπέρα φίλοι μου! Εύχομαι να είστε καλά και κάπου να πλατσουρίζετε!! Τις τελευταίες μέρες έχω ψιλοχαθεί καθώς με ταλαιπωρεί ένας ατελείωτος πονοκέφαλος για μέρες.. Χθες ήταν το χειρότερό μου.. Πρώτη φορά ένιωσα έτσι.. Με πήγε σε ημικρανία μέχρι το ξημέρωμα που επιτέλους κατάφερα να κοιμηθώ. Δεν ξέρω πως να το περιγράψω αλλά ήταν λες και με σφυροκοπούσαν και ταυτόχρονα μου βουτούσαν το κεφάλι στο χιόνι κι αυτό μούδιαζε κι έτσουζε!!! Τσούξιμο ανυπόφορο..Μια αθλιότητα.. Αφού τους ανησύχησα και στο σπίτι, που συνήθως δεν λέω αν πονάω, περιμένω να περάσει στα μουγκά.. Πάντα.. Και χθες δεν πήγαινε άλλο.. Τέλοσπαντων σήμερα είμαι πολύ καλύτερα, μόνο ένα βάρος στα βλέφαρα και στην μύτη..

Ήθελα από καιρό να σας δείξω και λίγες μεταμορφώσεις αλλά μια η αναβλητικότητα μια η αθλιότητα κι έμεναν πίσω. Το ένα λοιπόν είναι μια θήκη για κινητό, όχι από περιοδικά. Αυτή την φορά το έφτιαξα από χαρτί περυτιλίγματος για δώρα , καθώς κι ένα τσαντάκι ολόιδιο, το οποίο και δεν πρόλαβα να φωτογραφίσω γιατί έφυγε δωράκι!! Για μεγαλύτερη ενίσχυση έβαλα λίγο χοντρό χαρτόνι γιατί αλλιώς θα ταν μια φλοίδα χαρτί.

Το άλλο, είναι το εξώφυλλο από το υπερπολύτιμο σημειωματάριό μου! Αν θυμάστε πέρσυ το είχα μεταμορφώσει με την burned glue technique. Την τεχνική της καμένης κόλλας.

Βαρέθηκα όμως κι ήθελα να το αλλάξω λίγο, έτσι απλά πρόσθεσα κάποιες ανάγλυφες λεπτομέρειες με γυψόγαζα και stencils. Εννοείται σε λίγο καιρό που θα το ξαναβαρεθώ θα το αλλάξω πάλι!!!

Σας φιλώ γλυκά!! Να περάσετε ένα πολύ όμορφο υπόλοιπο Κυριακής κι εύχομαι μια ακόμη ωραιότερη βδομάδα! Μπαίνει κι Ιούλης!! Χρωστάω να απαντήσω και σε αρκετά σχόλια, θα το κάνω πολύ πολύ άμεσα!! Σας ευχαριστώ πάντα κι όλους για την αγάπη σας και την ειλικρίνειά σας!! Είστε υπέροχοι!! ❤

38 thoughts on “Μεταμορφώσεις

  1. Μαριλένα μου,
    περαστικά! Νομίζω οι πονοκέφαλοι είναι το κάτι άλλο, ειδικά αυτοί που περιγράφεις εσύ! Να το κοιτάξεις, μην το αφήσεις και τυραννιέσαι!
    Αχ! ωραία που είσαι της αλλαγής! Μου άρεσε απίστευτα πολύ η νέα μορφή του ημερολογίου, την βρήκα πολύ ρομαντική!
    Ωραία η θήκη για το κινητό, μπράβο σου! Φαντάζομαι το τσαντάκι θα το ευχαριστηθεί πολύ το άτομο που το έστειλες! :))
    Φιλάκια και να είσαι καλά!

    • Συνήθως περνάνε Παλομάκι, δεν είναι τίποτα αλλά χθες ήταν ελεεινός ο πόνος.. Δεν μου χει ξανατύχει.. Ολα μια χαρά τώρα, ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τα γλυκά λόγια!!
      Φιλάκια πολλά καλό μου!! 🙂

  2. Πολύ ωραίες δημιουργίες! Ειδικά με το σημειωματάριο, ξετρελάθηκα!
    Ο πονοκέφαλος που περιγράφεις είναι ιδιαίτερα οξύς… Εαν επαναληφθεί θα προτεινα να ρωτήσεις ενα γιατρό Μαριλένα μου, δύσκολο να ζήσεις με κατι τέτοιο…

    • Σε ευχαριστώ Δέσποινά μου για τα καλά σου λόγια!!
      Ο πόνος ήταν πολύ έντονος αλλά πρώτη φορά δεν πέρναγε με τίποτα.. Συν το τσούξιμο.. Εύχομαι να μην ξανατύχει.
      Να σαι καλά!! Είμαι πολύ καλύτερα! 🙂 Σε φιλώ!!

  3. Υπέροχο το σημειωματαριο! μα ποσο τελειο!
    Μπραβο Μαριλενα μου…
    και περαστικα απο τον σπαστικο πονοκεφαλο.. που ταλαιπωρει και μενα αυτες τις μερες..
    Η ατιμη η ζεστη φταιει
    Καλη εβδομαδα

    • Καλό μήνα να χεις Μαρία μου!! Η ζέστη σίγουρα φταίει να σαι σίγουρη!!
      Εύχομαι να σαι κι εσύ καλύτερα!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Καλή βδομάδα να χεις κοπέλα μου!! Μάκια!! 🙂

  4. Πόσο σέ νοιώθω Μαριλένα μου!!Υποφέρω καί εγώ από ημικρανίες,όπως καί σήμερα!Θέλη σκοτάδι,καί κομπρέσες μέ νερό στό κεφάλι!Πολύ όμορφες οι μεταμορφώσεις σου!!Μού άρεσε πολύ η αντζέντα σου!!Περαστικά κούκλα μου!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

    • Καλό μήνα Δημητρούλα μου!! Είστε ήρωες εσείς που υποφέρετε τόσο καιρό από αυτόν τον πόνο.. Μια φορά με έπιασε και με ισοπέδωσε.. Οτι θες είχα βάλει, κομπρέσες, μέχρι και παγάκια σε πετσέτες.. Το φως δεν με ενοχλούσε.. Είμαι περδίκι ευτυχώς!!
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου για όλα!!
      Φιλάκια πολλά!! 🙂

  5. Εύχομαι να γίνεις γρήγορα καλά αυτές οι ημικρανίες είναι τόσο κουραστικές!
    Αυτά που φτιάχνεις είναι τέλεια πάρα πολύ μου άρεσαν!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

  6. Ω! Μα, τόσος πόνος; Τι να πω, περαστικά, Μαριλένα μου! Ελπίζω ήδη να είσαι καλύτερα!
    Αν πάντως ο πόνος συνεχιστεί (που δεν το εύχομαι), να πας σε ένα γιατρό, ναι;
    Οι μεταμορφώσεις σου πολύ όμορφες.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις! 🙂

    • Καλό μήνα να χεις Ελλη μου!! Είμαι περδίκι τώρα αλλά ναι ήταν όντως πολύ έντονος κι ατελείωτος..
      Πρώτη φορά δεν περνούσε δυο μέρες και με έτσουζε το κεφάλι.. Ασε εγώ για να πάω σε γιατρό πρέπει να με πάνε…
      Μια χαρά είμαι!!! Σε ευχαριστώ πολύ και σένα Ελλη μου για το ενδιαφέρον και τα καλά σου λόγια!!
      Σε φιλώ και καλή βδομάδα να χεις!! 🙂

  7. Μαριλένα μου σε καταλαβαίνω…σήμερα εμένα με γυροφέρνει μια ημικρανία, πήρα ένα παυσίπονο και μπήκα λίγο εδώ στη γειτονιά μήπως και ξεχαστώ. Ας ελπίζουμε πως θα περάσει.
    Οι δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες.
    Φιλάκια!

    • Εύχομαι να σαι πολύ καλύτερα Ελένη μου!! Δεν το περίμενα ότι τόσος κόσμος θα υποφέρει από ημικρανίες!! Μιλάμε για μάστιγα…
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα και καλό μήνα να χεις!! 🙂 Φιλάκια!!

  8. Πολύ όμορφα όλα μα πιο πολύ μου άρεσε η μεταμόρφωση! Εύχομαι να μη σε ξαναπιάσει τέτοιος πονοκέφαλος και να το κοιτάξεις! Πολλά φιλιά, Μαριλένα μου!!!

    • Καλό μήνα Αφροδίτη μου!! Σε ευχαριστώ κοπέλα μου!! Δεν τα πάω καλά με τους γιατρούς, αχρείαστοι να ναι!!
      Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να χεις!! 🙂

  9. Μαριλενάκι, σε διάβασα χθες από το κινητό μου, αλλά δεν μπορούσα να γράψω… περαστικά σου!! Παλαιώτερα υπέφερα κι εγώ πολύ από ημικρανίες και ξέρω….εύχομαι να σου πέρασε εντελώς!!
    Πολύ όμορφες οι μεταμορφώσεις σου! Καλή συνέχεια!
    Φιλάκια πολλά!!

    • Καλό μήνα να χεις Μαριαννάκι μου!! Είμαι περδίκι!!! 🙂 Ατιμος αυτός ο πόνος και κανέναν να μην πιάνει!! Μια φορά μου φτάνει.. Δεν τον ξαναθέλω!! Πήρα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ καλή μου!! Σε φιλώ γλυκά!!!

  10. ωχ ψυχή μου. από έφηβη κατοικώ στο βασανιστικό κόσμο της ημικρανίας, οπότε ξέρω πολύ καλά τι πέρασες…
    ζηλεύω ότι τα υπέροχα χέρια σου π’ αγγίζουν το σχεδόν τίποτα και φτιάχνουν τόσο όμορφες, τόσο θεατρικές μεταμορφώσεις!

    • Καλό μήνα να χεις Βίκυ μου γλυκειά!! Μου χει κάνει τρομερή εντύπωση πόσος κόσμος τελικά πάσχει από ημικρανίες και πιο τακτικά κιόλας.. Εγώ μια φορά υπέφερα αλλά με πήγε όλη μέρα αυτός ο πόνος.. Μακάρι να μην σε ξαναταλαιπωρήσει αυτό το πράγμα Βίκυ μου!!
      Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα όμορφα λόγια σου!! Φιλάκια σπουδαία μου!! 🙂

  11. Αμάν, είπαμε να ταιριάζουμε και να συμπεθεριάζουμε, αλλά το παρακάναμε βρε γιαβρί μου! Ακόμα και στους πονοκεφάλους παρέα;;; Ένα 24ωρο (από Δευτέρα μεσημέρι) είχα κι εγώ ημικρανίες… 😦 Σιδερένιες να είμαστε, να δημιουργούμε ωρέ! Πολλά γλυκά φιλιά και καλό μήνα συμπεθερόνι μου 🙂

    • Καλό μήνα συμπεθέρα μου!!! Εσύ είσαι άλλο πράγμα, άσε!! Εγώ μια φορά έπαθα αυτό το κάζο κι αποσυντονίστηκα.. Αλήθεια εσένα σου τσούζει το κεφάλι με τόσες ημικρανίες που παθαίνεις;;; Περαστικά Πέτρα μου κι εύχομαι να αργήσουν πολύ να σε ξαναπιάσουν!! Μην σου πω και καθόλου!! 🙂 Μάκια πολλά!!

  12. Πονοκέφαλος μ’ έπιασε απ’ τις μεταμορφώσεις σου και τις περιγραφές σου… Τι ωραία που τα έφτιαξες! Με burned glue technique ε; Καλά, πάω να πάρω ένα ντεπόν…
    Περαστικούλια και καλό μήνα να έχεις Μαριλενάκι μου γλυκό και χρυσοχέρικο!

  13. Περαστικά σου, κοριτσάκι μου…
    Ελπίζω να είσαι ήδη καλύτερα…
    Οι μεταμορφώσεις σου απίθανες! Με πιάνει και μένα κατά καιρούς να βάζω νέες πινελιές σε παλιές κατασκευές έτσι για ανανέωση…
    Σου στέλνω τα φιλιά μου κι ευχές για έναν υπέροχο μήνα….
    **Αννιώ**

    • Καλό μήνα να χεις Αννιώ μου!! Γεμάτο όμορφες στιγμές και δημιουργία!! Μια χαρά είμαι και συνεχίζω τις μεταμορφώσεις!! 😉
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ μάτια μου!!
      Φιλάκια σου στέλνω!! ❤

  14. Να μην ξανάρθουν αυτοί οι πονοκέφαλοι (ούτε άλλοι!), Μαριλένα μου!
    Χρυσοχέρα κι εσύ, λοιπόν! Αχ, ελπίζω αυτό το καλοκαίρι να μάθω κι εγώ το ντεκουπάζ… Δεν ξέρω από πού να αρχίσω…
    Πολλά φιλιά, καλό μήνα!

    • Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου!!! Για κανέναν τέτοιο πόνοι, είναι άτιμοι!!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! Δεν είναι δύσκολο το decoupage, μην αγχώνεσαι!!
      Φιλάκια πολλά!! 🙂

Σχολιάστε

