Γλυπτά από Powertex, δυο βιβλία κι ένα καπέλο

Αυτές οι μέρες κυλήσαν με δημιουργίες από το αγαπημένο μου σκληρυντικό υγρό, το powertex. Μικρές δημιουργίες, τύπου γλυπτάκια! Αν θυμάστε και πιο παλιά, δεν έχω καλύτερο από το να φτιάχνω μπούστα με αυτό το υλικό!! Τώρα άφησα λίγο τα μπούστα στην άκρη και πειραματίστηκα με άλλα υλικά. Βιβλία κι ένα καπελάκι για να διακοσμεί τον τοίχο, όλα επεξεργασμένα με το powertex, με πατίνες, παλαίωση,στένσιλ και κρακελέ.

Το ωραίο με το powertex είναι ότι έχει την ιδιότητα να σκληραίνει υφάσματα,χαρτιά, καμβάδες, φελιζόλ, ξύλα.. Σχεδόν όλες τις επιφάνειες εκτός από το πλαστικό. Βγαίνει και σε αρκετά χρώματα. Καφέ, που το προτιμώ, γκρι, πράσινο, ιβουάρ και διάφανο. Στο διαδίκτυο τελευταία έχω ανακαλύψει κι ένα υλικό με τις ίδιες ιδιότητες, το paverpol. Δεν έχει τύχει όμως να το χρησιμοποιήσω για να σας πω την διαφορά. Η χρήση του powertex είναι πανεύκολη όπως μπορείτε να δείτε και στο βιντεάκι!!

Βίντεο με την τεχνική του Powertex

Φιλάκια πολλά και καλές δημιουργίες!!

 
19 thoughts on “Γλυπτά από Powertex, δυο βιβλία κι ένα καπέλο

  1. Ωωω! Τι όμορφα διακοσμητικά!
    Το καπελάκι με ξετρέλανε…
    ΄Εχω ακούσει για το υλικό-θαύμα και γνωρίζω πως όποιος καταπιαστεί μ΄ αυτό, το ερωτεύεται…
    Δεν έτυχε να το χρησιμοποιήσω κι εσύ με βάζεις σε πειρασμό…
    Καλές δημιουργίες Μαριλένα μου…
    Φιλιά….
    **Αννιώ**

  2. Μου αρέσει που τα χέρια σου ‘πιάνουν’ και ασχολείσαι με όλα, Μαριλένα μου!
    Λάτρεψα το καπέλο με τον υπέροχο φιόγκο!!! Εμένα πάλι, δεν με έχει συγκινήσει ακόμα το powertex και δεν το έχω δοκιμάσει.
    Φιλάκια και καλή συνέχεια!!

  3. Γεια σου Μαριλένα μου με τα ωραία σου!!
    Όμορφες οι δημιουργίες σου!! :)) Ενδιαφέρουσα η τεχνική!
    Φιλάκια γλυκά και καλό βραδάκι!

  4. τούτο το καπέλο-γλυπτό μπορώ να έρθω μια νύχτα δίχως φεγγάρι, για να μην με δεις, και να στο κλέψω; μπορώ ε;
    καλό βράδυ όπου κι αν είσαι, ότι κι αν κάνεις χρυσαφένια μου!

    • Βίκυ, άσε κάτω το καπέλο, γιατί θα γίνουμε μαλλιά κουβάρια!!!!! Αχαχα! Θεϊκό το καπέλο και το ζήλεψα, έχω ψώνιο άλλωστε με τα καπέλα 🙂 Πολλά γλυκά φιλιά στα κορίτσια μου και καλή σας μέρα 🙂 🙂

  5. Από εδώ που είμαι η σύνδεσή μου είναι ΄΄ολίγη΄΄ από φωτο βλέπω μόνο το καπέλο και είναι τέλειο !!Σε φιλώ μετ΄εμποδίων!!!

  6. Να μάθεις να βγάζεις καλύτερες φωτογραφίες! Αδικείς τα έργα σου! Εγώ μπορώ να το ΄λέω αυτό και εσύ ξέρεις ότι σε λατρεύω!!! 😉
    Υποκλίνομαι!
    Θα μάθω κι εγώ την τεχνική και φυσικά θα φτιάξω το ψαθί κάποια στιγμή!
    Φιλί τεράστιο♥

  7. Το powertex είναι ένα υλικό που μου αρέσει πολύ, γιατί μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα με αυτό.
    Οι δημιουργίες έγιναν όμορφες, ιδίως το καπελάκι!!!
    Φιλάκια!

  8. powertex!!! Δεν μπορούσες να αναρτήσεις λίγο αργότερα τις δημιουργίες σου να μην προλάβω να τις δω;;;; Λυπήσου με, τι να πρωτομάθω;;;;;
    Μαριλενάκι μου, καλημέρα!

  9. Καλησπέρα Μαριλένα μου!!Δέν έχω ασχοληθεί ποτέ μέ τό powertex ,αλλά τό καπελάκι σου έγινε σκέτη γλύκα!!!Φοβερό!!!Τό ίδιο καί τό βιβλίο σου!!Μεγαλούργησες πάλι!!!Μπράβο κούκλα μου!!Φιλάκια!!

  10. Σε ανθρώπους πιάνει; Δηλαδή αν ψεκάσουμε κάποιον (κάτι ιδέες μου μπήκανε), θα μείνει κοκαλωμένος;
    Τι να πω για τις δημιουργίες σου; Τα γνωστά… Πόσο δημιουργική και ψαγμένη είσαι, πόσο άχρηστη και απληροφόρητη είμαι, πόσο σε θαυμάζω που δουλεύεις τεχνικές και υλικά και πόσο με οικτίρω που τα χέρια μου αγγίζουν μονίμως πλήκτρα…
    Να’σαι καλά ρε Μαριλενάκι μου, έκανες αγγέλους πάλι!…

  11. Όλα αυτά που βλέπω… ειναι αγνωστα σε μενα οι τεχνικες και οτι αλλο έχει σχέση με τις κατασκευες.. σου ομως μου αρέσουν να τα βλεπω και να τα ζηλευω κι όλας…να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο Μαριλενα μου.. φιλακιααααααα!!

Σχολιάστε

