Summer memories…

Καλησπέρα φίλοι μου! Πριν λίγο καιρό η Κατερίνα μας, το αισιόδοξο κορίτσι με το blog http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/, μας κάλεσε να αναπολήσουμε και να αναρτήσουμε αξέχαστες καλοκαιρινές αναμνήσεις!! Καιρός για summertime memories λοιπόν!! 

Θα σας πάω μια δεκαετία πίσω και βάλε, στα φοιτητικά μου χρόνια, στο γραφικό μου Ρεθυμνάκι. Αν και κατάγομαι από Κρήτη, κι όμως  ντροπή, πρώτη φορά πήγα στα 15 μου και μετά  πέρασα Ρέθυμνο στα 18 κι έφυγα από Αθήνα. Για λίγα μόρια!! Ευτυχώς!!! Αχαχαχα!!

Μικρό, ζεστό και σε κλίμα και σε φιλοξενία!! Φυσικά το χειμώνα κάτι ξεγυρισμένες υγρασίες κι όμως δεν το αλλάζω κι ας έχω να πάω στην Κρήτη από το 2006.Έζησα 4 πανέμορφα χρόνια εκεί!! Κι όχι επειδή είμαι Κρητικιά βλογάω τα γένια μου!! Το χω ξαναπεί πολλές φορές κι ας με κράζουν όσοι θέλουν!! Κρητικό άνθρωπο θα βρεις ή που θα βγάζει να σου δίνει και το βρακί του ή που θα σου βουτά και το δικό σου!! Χαχαχα!! Ευτυχώς γνώρισα περισσότερους από τους πρώτους!!!

Ήταν λοιπόν καλοκαιράκι του δεν θυμάμαι ακριβώς!!! Αχαχα!! 2002 ή 2003 κι είχαμε αποφασίσει με την παρέα να πάμε στην Φορτέτζα, το ενετικό φρούριο, ένα απόγευμα και θα βλέπαμε την παράσταση οι Τρωάδες, στο θέατρο που βρίσκεται μέσα στο φρούριο!! Μαγεία!! Γενικά να ξέρετε στην Φορτέτζα τα καλοκαίρια ανέβαιναν παραστάσεις στο θεατράκι που διατηρεί, ονόματι Ερωφίλη, καθώς και πολλές εκθέσεις κι εκδηλώσεις!!

Απογευματινή ώρα, και σιγά σιγά έπιανε βράδυ. Γύρω γύρω θάλασσα, ζέστη στα μέτωπά μας, λίγη σκόνη, κόσμος γνωστός κι άγνωστος στα καθίσματα, ο ήλιος να σβήνει μπροστά σου και δεν θέλει και πολύ ρε φίλε να ταξιδέψεις με τον χώρο, με την τραγωδία του Ευριπίδη, πίσω στις ρίζες σου. 

Δεν μπορώ να σας περιγράψω με λόγια την στιγμή. Ήταν μια αίσθηση που άλλαζε μορφή συνέχεια. Νοσταλγία, πόνος, θλίψη, γαλήνη, ηρεμία όλα ανακατεμένα μέσα σου σαν τενεκεδάκι με πορτοκαλάδα. Χρόνια έχουν περάσει από τότε κι όμως αν και το μυαλό ξεχνά, μένει αυτή η ανάμνηση κι ας μην μπορώ να προσδιορίσω από που πηγάζει.

Όλες οι φωτό είναι από το διαδίκτυο, δυστυχώς δεν έχω ούτε είχα καλή σχέση με την φωτογραφία αν και μου αρέσει πολύ!! Σας φιλώ με αγάπη, καλό σ-κ να έχετε και σας αφήνω να απολαύσετε λίγες φωτό από το Ρέθυμνο κι από το πανεπιστήμιο του Γάλλου να δείτε τι θέα είχαμε!!

Δείτε κι αυτό να ξεσηκωθούμε λίγο για χορό!!! Ωπα ρε πατρίδα!!! Ωπα!!! ❤

Α και μακρυά από τον Σήφακα ωρέ!!!! Αχαχαχα!!!

 

 

 

 

 

 

 

31 thoughts on “Summer memories…

  1. Αχ όσους είστε από Κρήτη σας ζηλεύω με την καλή έννοια! Ιδιαίτερος τόπος..
    Σ’ευχαριστώ πολύ που συμμετείχες και μοιράστηκες μαζί μας την καλοκαιρινή σου ανάμνηση!!
    Πολλά φιλιά καλό σαββατοκύριακο Μαριλένα μου!!

  2. Ε ρε πατρίδα! Στην Φορτέτζα έχω ζήσει τις πιο μαγικές στιγμές μου. Χαίρομαι που σε φιλοξένησε για λίγα χρόνια το Ρεθυμνάκι κι έχεις γεμίσει τις αποσκευές σου με υπέροχες μνήμες.
    Φιλιά πολλά Μαριλενάκι μου!

  3. Πανέμορφο το ταξίδι σου Μαριλένα μου….. μοιράστηκες την ομορφιά σας……πανέμορφο. Στιγμές αξέχαστες για κάθε άνθρωπο.
    Καλό βράδυ να έχεις. Χμμμμ Κρητική καταγωγή ε ;;;
    Έμμεσα σύντεκνη….! από πατρική καταγωγή είμαι από το Ψυχρό Λασηθίου… 🙂

    • Αχ πως να μην την αγαπήσεις Κική μου!! Εχει βέβαια και τα άσχημά της, οι οδηγοί δεν άπαπα, αλλά τα ωραία είναι ασύγκριτα!!
      Σε φιλώ γλυκά εκφρασούλα μου!! 🙂

  4. Τι όμορφες αναμνήσεις… Αξέχαστα χρόνια!!!
    Χαίρομαι που μοιράστηκες εδώ τις αναμνήσεις σου μαζί μας!!! 🙂
    Να’σαι καλά να ξαναπάς!!! 😉
    Φιλάκια πολλά Μαριλενούκο μου!!! Καλό σαββατοκύριακο!!!! 🙂

  5. Ομορφη μου Κρητικοπούλα,πολύ όμορφο τό κείμενό σου !!!Υπέροχη η συμμετοχή σου!!
    Κρήτη δέν έχω πάει!!Πολύ θά ήθελα!!!Καλό Σ/Κ Μαριλένα μου!!Καλά νά περάσης!!Φιλάκια!!!!

    • Να σαι καλά Δημητρούλα μου!! Σου εύχομαι να πας πολύ σύντομα στην όμορφη Κρήτη μας!! Αν κι ως επί τω πλείστον είμαι από Ηράκλειο μεριά, τα ωραιότερα μέρη είναι Ρέθυμνο και Χανιά στα σίγουρα!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!! 🙂

  6. Μετά το πεντοζάλι το χάος! Στην προηγούμενη ζωή μου σίγουρα ήμουν από την Κρήτη! Μάκια άπειρα και να περνάς καλά ωρέ γλυκό μου συμπεθερόνι 🙂

    • Αχαχαχα!! Ημουν σίγουρη θα ξετρελαινόσουν με τον πεντοζάλη συμπεθερούλα μου!! Είσαι Κρητικάτσι ως το μεδούλι!!! 🙂 Μάκια πολλά και καλή ξεκούραση!!!

  7. Ααα περσυ ειχα παει Ρεθυμνο και αυτο το φρουριο δεν το πετυχα . χαχαχα..
    ενταξει μειναμε πολυ λιγο και εβρεχε κιολασ γιατι ηταν χειμωνας.
    λατερυω Κρητη και σιγουρα θα την ξαναεπισκεφθω
    Πολλα φιλια Μαριλενα μου

    • Μάλλον δεν θα το πρόσεξες Μαρία μου!! Ενα είναι και ψηλά!! Χαχαχα!! Α! Πρέπει να πας και καλοκαιράκι!! Νομίζω η Κύπρος κι η Κρήτη έχουν πολλά κοινά!!
      Σε φιλώ κοπέλα μου!!! 🙂

  8. Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας αναμνήσεις από την όμορφη Κρήτη! Ήταν να πάω φέτος (δεν έχει τύχει ποτέ να την επισκεφθώ), όμως δυστυχώς δεν τα κατάφερα… Ελπίζω να τα καταφέρω κάποια στιγμή στο μέλλον.
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

    • Σε ευχαριστώ πολύ Ελλη μου!! Μακάρι να μπορέσεις να πας πολύ σύντομα!! Είναι ένας όμορφος προορισμός και θα περάσετε τέλεια!! Στο εύχομαι!!
      Φιλάκια πολλά πολλά!! 🙂

  9. Αχ! βρε Μαριλένα μου που μας ταξίδεψες απόψε με τις υπέροχες αναμνήσεις σου!
    Δεν έχω αξιωθεί ακόμα να πάω στην Κρήτη και το θέλω πολύ! 🙂
    Να είσαι καλά, γλυκιά μου!
    Πολλά φιλάκια και καλό βραδάκι!

  10. Αααααα αλού αφησα το σχολιό μου Μαριλενα μου..χιχ.χι. μεχρι να βρω που μπορούσα να γραψω.. το άσχετο..χι.χιχ. ωραίες οι καλοκιαρινες σου αναμνήσεις….απο την πατρίδα σου..να έρχεσαι πιο τακτικ.. τότε… χι.χι απο Κρήτη καταγεσαι;; … πλανευτρα είναι η ατιμη…. μάγισσα…με πλανεψε και εμεινα… εδώ…. φιλάκια …συντεκνάκι..

    • Αχαχαχα!! Που πήγε Ρούλα μου το σχόλιο?? 🙂 Ναι καταγωγή μου είναι από Κρήτη, όλοι σχεδόν οι συγγενείς είναι μοιρασμένοι και κατάγονται από Ηράκλειο, γύρω χωριά, μπορεί και Ρέθυμνο.. Εχουμε χαθεί αν κι ακόμα μένουν Κρήτη εκείνοι. Εγώ Αθήνα γεννήθηκα αλλά είναι υπέροχο το νησί μας!!
      Σε κατέκτησε Ρουλίτσα μου!! Χαχαχα!! Να σαι καλά γλυκειά μου!! Φιλάκια πολλά!! 🙂

    • Αχ άλλο πράγμα να φεύγεις και να σαι αλλού!! Με καταλαβαίνεις!! Κι είχες και το αμόρε!! Τέλεια!! 🙂 Με το καλό να κάνεις και εξόρμηση στην Κρήτη μπουκλί μου!! Θα την λατρέψεις!!
      Φιλάκια πολλά πολλά Αριστάκι μου!! ♥

  11. Παράθεμα: 3 χρόνια παρέα… | marilenaspotofart

Σχολιάστε

