Κι ο κλήρος έπεσε…

Καλημέρα φίλοι μου!! Σας ευχαριστώ όλους τόσο πολύ για τα γεμάτα αγάπη λόγια σας στην προηγούμενη ανάρτηση!! Να ήμαστε καλά να δημιουργούμε πείσμα στους καιρούς !! ❤ Mην σας κρατάω σε αγωνία, τα χαρτάκια μπήκαν όλα στο γνωστό αγγείον, ανακατεύτηκαν καλά και

 

ο καμβάς με το μπούστο θα πάει στην Δήμητρα, με το blog  www.decdimisaussi.blogspot.gr

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και το καδράκι από χοντρό χαρτόνι θα πάει στην Κατερίνα, με το blog  www.positive-thinking-greece.blogspot.gr

    

 

 

 

 

 

 

 

Να στε πάντα τυχερές φίλες μου!! Όπoτε μπορείτε να μου στείλετε εδώ, marilenartspot@gmail.com τα στοιχεία σας για τα δωράκια!! Εύχομαι να σας αρέσουν κι από κοντά!!

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις όμορφες στιγμές που περνάμε, τις πληροφορίες που ανταλλάζουμε, τις δημιουργίες που μοιραζόμαστε και μας αγγίζουν!! Καλή βδομάδα να έχουμε!! Σας φιλώ αγαπησιάρικα!!

9 thoughts on “Κι ο κλήρος έπεσε…

  1. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!! Σίγουρα θα χαρούν τα δωράκια σου, Μαριλένα μου!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

  2. Καλημέρα Μαριλένα μου!Καλή εβδομάδα!!!Είμαι η πρώτη τυχερη????Δέν τό πιστεύω!!!!
    Πολύ χαίρομαι πού κέρδισα τό πανέμορφο καί καλοφτιαγμένο καδράκι σου!!!Συγχαρητήρια καί στήν Κατερίνα!!Πάντα τυχερή!!!!Νά είσαι καλά κούκλα μου!!!Σέ ευχαριστώ!!!Φιλάκια!!!

  3. Συγχαρητήρια στα κορίτσια ! Πάντα καλότυχες να είναι! 🙂
    Μπράβο και σε σένα για τη γενναιοδωρία σου 😉
    Μάκια! ♥

  4. Γεια σου Μαριλένα μου και καλή εβδομαδούλα!
    Συγχαρητήρια στα κορίτσια, να χαρούν τα υπέροχα έργα σου! 🙂
    Να έχουν πάντα την τύχη με το μέρος τους!
    Φιλάκια πολλά!

  5. Τα δωράκια είναι τέλεια, κι η γενναιοδωρία σου… ανεκτίμητη. Πάντα τυχερά τα κορίτσια μας, να τα χαρούν. Φιλιά πολλά και καραμελένια!!! :*

Σχολιάστε

