Summer in the city…

…με διάβασμα και δημιουργίες!! 🙂 Πώς είστε;; Ευτυχώς που δρόσισε λίγο ο καιρός γιατί με την ζέστη και την υγρασία δεν την παλεύω.

Κάνω καμπάκ  στο blogging σιγά σιγά, έχω χάσει έναν τόνο αναρτήσεις σας, ε;;; Υπομονή και να μην το πω πασάλειμμα, να το πω διαγώνιο διάβασμα και θα αναπληρώσω ότι έχασα!!  :p

Το καλοκαιράκι με βρίσκει  στην πόλη κι ακόμα μια φορά συνειδητοποιώ πόσο με βολεύει για δημιουργίες (πάσης φύσης) το κρύο κλίμα!! Αποσυντονίζομαι τέτοια εποχή, πείτε μου ότι είστε κι άλλοι έτσι!! Θέλω την μουντάδα μου, την βροχούλα μου να κάτσω και να δημιουργήσω. Η ζέστη με κάνει ράθυμη,  ζαβλακωμένο καλέ!!! Αλλά οι υποχρεώσεις πάνω από όλα κοπελιά, δεν ξεχνιόμαστε. Διάβασμα φουλ, γράψιμο κομσί κομσά και σβήσιμο στα φόρτε του!!

Σας ευχαρίστησα για τις υπέροχες, ζεστές ευχές σας;;; Να στε καλά που με σκέφτεστε!! ❤ There has got to be some love in the air!!

Μου λείψατε μπρε, γι αυτό κι η πάρλα μου!!! Αχαχαχα!! Ας μπω στο ψητό. Ωραίες κι οι υποχρεώσεις, ωραία και τα γύρω γύρω όμως. Τις προάλλες πειραματίστηκα με μια καινούρια τεχνική που είχα πετύχει πριν κανά μήνα στο youtube.

Η τεχνική, σε ελεύθερη μετάφραση από τα πορτογαλικά που ναι το βίντεο, είναι δημιουργία κάδρου από εφημερίδες. Η διαδικασία είναι πανεύκολη, σχετικά γρήγορη και πειραματίζεσαι με τα χρώματα όσο θες. Ας μιλήσουν οι φωτό. Είχα αυτό το καδράκι, δώρο για το μαμάκι, decoupage με χαρτί εκτύπωσής μου από ένα πίνακα του Da Vinci.

 

Με την τεχνική κάδρο α λα εφημερίδα έγινε κάπως έτσι

 

 

 

 

Το μαμάκι ξετρελάθηκε, τα χρώματα τα λάτρεψε και την αντίθεση με το μπεζ κι αφού χαρήκαμε πάμε γι άλλα!! Λάου λάου, είπαμε!!

Εδώ είναι και το βιντεάκι, που το βρήκα και με χαρά το μοιράζομαι, μην σας αγχώνει που ναι στα πορτογαλικά, σημασία έχει να δείτε τι κάνει η γυναίκα που το φτιάχνει. Πάρτε εφημερίδες, τσαλακώστε σαν να μην υπάρχει αύριο, κόλλα, χρώματα ( είναι προτιμότερα οι πατίνες και τα χρώματα σε σκόνη τύπου πορπορίνα) και βουρ!!

Ένα τιπ από την μικρή μου εμπειρία, η κόλλα αν είναι πολύ ρευστή, όταν στεγνώσει και βάψετε την επιφάνεια με πατίνες δίνει υφή σαν δέρμα!! Άλλο ένα τιπ, θα δείτε κάποια στιγμή η κυρία, βάφει πάνω από το χρυσό με το λεγόμενο μπιτούμεν για να σκουρύνει την επιφάνεια. Αν δεν έχετε τέτοιο μην αγχώνεστε, βάλτε κάσια ή και κάσια να μην έχετε πάρτε κόκκους καφέ, ανακατέψτε με νερό ( μην φτιάξετε φραπέ καλέ!!!) κι αυτό το μίγμα κάνει την ίδια δουλειά!! Σκουραίνει την επιφάνεια!! Όσο πιο πολύ καφέ και λιγότερο νερό τόσο πιο πολύ σκούρο θα ναι το αποτέλεσμα!!

Αυτά.. Ξεψαχνίστε το youtube σε όποια γλώσσα και να ναι!! Κυκλοφορούν τεχνικές που περιμένουν να τις ανακαλύψουμε ή μάλλον να τις ξανα ανακαλύψουμε!! 🙂

Σας φιλώ με αγάπη, να προσέχετε, καλά μπανάκια, καλή ξεκούραση!! Α!! Από Σεπτέμβρη με το καλό έχουμε πρό(σ)κληση!! Άντε να δούμε. Όχι καλέ δεν θα ανακαλύψουμε την φωτιά, θα μάθουμε να παίζουμε μαζί της!!! Ή θα μας μάθετε εσείς!! Για να δούμε!! Φιλάκια!!

 

23 thoughts on “Summer in the city…

  1. Καλώς το κοριτσάκι μας!!
    Τα ίδια μου κάνει κι εμένα η ζέστη, αλλά ούτε με το κρύο λειτουργώ καλά…χαχα!
    Οι δημιουργίες σου πανέμορφες!!
    Να περνάς όμορφα!!
    Όσο για την πρό(σ)κληση, ανυπομονώ να δω τι σκέφτηκες!
    Φιλιά πολλά!

  2. Καλώς την! Κι εμάς μας έλειψες!
    Τι όμορφο το καδράκι σου! Μου άρεσε πολύ! Να το χαρεί η μαμά σου.
    Ευχαριστούμε για το βιντεάκι και για τις οδηγίες – όντως, ο Γιουτιούμπης είναι μεγάλος δάσκαλος… (και επίσης, μεγάλος ξεμυαλίστρας, χαχα! Όσες φορές έψαξα κάτι για μια τεχνική, έπεσα πάνω σε δεκάδες άλλες και μετά ήθελα να τις δοκιμάσω όλες…)
    Πολλά φιλιά, Μαριλενάκι, καλά να περνάς και καλές δημιουργίες!
    Υ.Γ. Παρομοίως έχω περιέργεια για την πρόσκληση… ειδικά μετά από όσα έγραψες για τη φωτιά! 🙂

    • Καλημέρα Ελλη μου!! Σε ευχαριστώ πολύ, η μαμά μου το χάρηκε και το κοιτά κάθε λίγο και λιγάκι!! Αμ αυτό ξαναπές το για το youtube, πόσα πράγματα μαθαίνουμε!! Μακάρι να μπορούσα να εφαρμόσω κάθε τεχνική που μου αρέσει αλλά κάποιες είναι δύσκολες αν δεν έχεις κι άλλες γνώσεις ή λίγο πιο ειδικά υλικά!!
      Σε φιλώ και να χεις ένα όμορφο σ/κ!!

  3. Κι εγώ αναζητώ την δροσιά, είμαι αλλεργική στην ζέστη!!!!!!
    Πολύ ωραία έγινε η καρδούλα για την μαμά σου!!!! Το είχα δεί το βίντεο πριν από καιρό αλλά το είχα ψιλοξεχάσει, καλά έκανες και μας το έβαλες.
    Καλή συνέχεια, Μαριλενάκι μου, καλό διάβασμα και να περνάς ωραία!!
    Φιλάκια πολλά!!

    • Καλή σου μέρα Μαριαννάκι μου!! Ευχαριστώ τόσο! Είναι που με έπιασε μετά από χρόνια το αναπνευστικό και δεν θέλω τόση ζέστη σε συνδυασμό με υγρασία. Απαπα!!
      Εγώ να δεις πόσα βλέπω και τα ξεχνάω μετά, άσε!!
      Σε φιλώ και καλό σ/κ να χεις!!

  4. Καλησπέρα Μαριλένα και καλώς όρισες και πάλι στις δημιουργικές όμορφες πένες και δημιουργίες σου.
    Προσωπικά είμαι στην ….αντίθετη όχθη καθώς λατρεύω το καλοκαίρι, ενθουσιάζομαι με την έντονη ζέστη ή τον καυσωνα, μέσα στην Πόλη όντας, καθώς διακοπές τέλος λόγω …μνημονίων εδώ και χρόνια.
    Θεωρώ τη ζέστη ένα είδος άσκησης και αυτοελέγχου σωματικά και ψυχικά των παραμέτρων μας. Σαν μια δοκιμασία σαν πρόκληση στα όριά μας.
    Ανάμεσα στις δοκιμασίες αυτές πάντα καραδοκεί η δημιουργία.
    Σου εύχομαι όμορφη επάνοδο. Φιλιά

    • Καλημέρα Γιάννη μου!! Κι εγώ το αγαπώ το καλοκαιράκι μας καθώς έχουμε μια πανέμορφη χώρα (κατά τα άλλα!!) αλλά λίγο με αποσυντονίζει και με ξεμυαλίζει ο καλός καιρός σε σχέση πάντα με το κρύο. Πέφτουν λίγο οι ρυθμοί.
      Συνήθως από αντοχές σκίζω 🙂 αλλά με έπιασαν οι αρρυθμίες μου φέτος κι αιτία ήταν το κλίμα. Μιλάμε για εξελιγμένο μοντέλο!! Αχαχαχα!! Σε φιλώ και καλό σ/κ να χεις.

  5. Χρόνια πολλά Μαριλένα μου καί από εδώ!!Πολύχρονη!!Τό καδράκι σου,τέλειο!!!
    Απίστευτη μεταμορφώση!!!Τό άλλαξες τελείως!!Η μαμά σου θά ξετερελάθηκε!!Θά δώ τό βίντεο τό βράδυ,μέ ησυχία!!Καλά νά περνάς!!Καλές δροσιές!!Φιλάκια!!

    • Καλημέρα Δήμητρά μου!! Σε ευχαριστώ και πάλι!! Κι εγώ πολύ την λάτρεψα αυτήν την διαδικασία και το αποτέλεσμα με ικανοποίησε! Να περνάς πολύ όμορφα εύχομαι και θα τα πούμε με το καλό!
      Φιλάκια και καλό σ/κ!

  6. Καλώς τη Μαρλέν μου με νέες προτάσεις!
    Είδα προσεκτικά το βίντεο κι έχεις δίκιο …. δεν μου καίγεται καρφάκι που δεν ξέρω λέξη στα πορτογαλικά! ήταν όλα κατανοητά!
    Από ότι έχεις διαπιστώσει εμένα δεν με πτοεί η ζέστη: ζω δημιουργικό παραλήρημα ! αχαχα!
    Φιλάκια πολλά και μην ξαναχαθείς ε; Μου έλειψες ♥ ομορφιά μου!

    • Καλημέρα Αριστέα μου!! Τι να μας πουν κι οι Πορτογάλοι με τα πορτογαλικά τους;;; Αχαχαχα!! Αχ τέλειο αυτό το παραλήρημα, μια χαρά σε βρίσκω!! Εμένα πάει κι έρχεται το σκασμένο!!! 🙂 Ε δεν έλειψα και πολύ!! Ούτε 20 μέρες! Μέχρι να φτιαχτεί και το λαπτοπάκι που μου το κόλλησαν με ξυλόκολλα κι οδοντογλυφίδα ( άσε θα στα πω να γελάσουμε με τους βλακάκηδες) αντί να βάλουν καινούρια εξαρτήματα!! Τον Ιούλη έλειπες, πέσαν μαζεμένα!!!
      Αχ σε φιλώ μπουκλί μου και να χεις ένα δροσερό σ/κ!! ♥

  7. Εσύ κι η Αριστέα (που γι’ αυτήν πρέπει να είσαι ο Άγιος Βασίλης του ντεκουπάζ, μα την αλήθεια!!) μάς έχετε τρελάνει με τις δημιουργίες σας, δεν υπάρχετε αμφότερες. Εξαιρετική κι αυτή η ντεκουπαζική version – μπράβο, δημιουργικό μου πλάσμα. Να το χαρεί το μαμάκι σου, κι εσύ με την χαρά της και τον ενθουσιασμό της.

    Ανυπομονώ να δω τι ξεπήδησε πάλι απ’ το ανήσυχο και υπερ-δημιουργικό μυαλό σου. Άσε που μας έχεις καλομάθει πλέον. Φιλιά πολλά και καραμελένια, φφφφανταστικό αμοράκι μου!! ❤

    ΥΓ. Για μένα οι εποχές πάνε κάπως έτσι: paradise, paradise, paradise, hell.

    • Αχαχαχα!! Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου. Με κρατά πίσω η ανεργία αλλά δεν βαριέσαι, δεν χάνω στιγμή για δημιουργία κι ας έχουν πέσει αναγκαστικά οι ρυθμοί μου. Κοίτα αν εξαιρέσεις την γενιάδα που μου λείπει, στην κοιλούμπα και στα κόκκινα έπεσες διάνα!! 🙂
      Εύχομαι να μην σε απογοητεύσω με την πρόσκληση!! Θα δείξει τελικά, πάντως δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο!!
      Φιλάκια πολλά Λυσιππάκι μου γλυκό και καλό σ/κ να χεις!! ❤

  8. Παράθεμα: Για το bazaar της Κοζάνης | marilenaspotofart

    • Καλησπέρα Ρένα!! Μπορείς να δεις και το βιντεάκι που έχω επισυνάψει στην ανάρτηση!!
      Είναι πολύ απλή διαδικασία!! Εγώ έχω χρησιμοποίησει κι απλή ατλακόλ αλλά και κόλλα για decoupage και το αποτέλεσμα ήταν ωραίο και με τις δυο!!
      Αν θες άσε μου ένα mail να σου στείλω περισσότερες πληροφορίες!!! 🙂

Σχολιάστε

