Για το bazaar της Κοζάνης

Καλημέρα φίλοι μου και καλή βδομάδα σε όλους!! Εύχομαι να στε όλοι καλά!!

 

Τον Νοέμβρη θα γίνει το bazaar στην Κοζάνη για το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης και Αποκατάστασης Ατόμων με Αναπηρία Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης που απασχολούνται άτομα με νοητική καθυστέρηση, κινητική αναπηρία,
σύνδρομο Down, αυτισμό και μυοσκελετικές διαταραχές ηλικίας 22-55 ετών.


Σκοποί λειτουργίας του ΚΕΚΑ ΑμΕΑ Κοζάνης είναι:

  • Η εκπαιδευτική δυνατότητα και επαγγελματική κατάρτιση
  • Η αποκατάσταση των κινητικών, νοητικών, ψυχικών και κοινωνικών λειτουργιών.
  • Η εργασιακή αποκατάσταση.
  • Η κοινωνική ενσωμάτωση.
  • Η ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης.

 

Με λίγα λόγια, οι συνάνθρωποί μας αγωνίζονται καθημερινά για, ίσες ευκαιρίες στην εργασία…ίσες ευκαιρίες στην ζωή. 


Θέμα του bazaar οτιδήποτε έχει σχέση με το ξύλο!! Στολίζουμε με όποιο τρόπο θέλουμε μια οποιαδήποτε ξύλινη επιφάνεια και προσφέρουμε έμπρακτα την στήριξή μας στο έργο που έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας η Αννιώ μας σε συνεργασία με την Δράση Ελληνίδων Bloggers!!

Τον Απρίλη είχα ετοιμάσει αυτά τα δυο ξύλα κοπής, με decoupage και τεχνική shabby για να μοιάζουν παλαιά.

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το σ/κ που μας πέρασε ετοίμασα λίγα ακόμα πραγματάκια. Μια κλαδάρα φοίνικα, ξέρετε, από αυτές που βουτάω όταν κάνω εξορμήσεις στην φύση, επεξεργασμένη με πατίνες κι εφέ κρακελέ για να διακοσμήσει έναν χώρο.

Εδώ οι λεπτομέρειες του κρακελέ, τα σκασίματα.

 

Ένα καδράκι με decoupage χαρτοπετσέτα, κρακελέ και την τεχνική κάδρο από εφημερίδα την οποία σας έχω δείξει εδώ .

Και τέλος ένα καδράκι με decoupage από πίνακα δικής μου επιλογής, κρακελέ και shabby. Tο εφέ αυλαίας είναι από το αγαπημένο μου σκληρυντικό υγρό, powertex.

 

Στην ιστοσελίδα της Δράσης, που ανανεώνεται συνεχώς, μπορείτε να δείτε όλες τις δημιουργίες που έχουν φτιάξει, από όλη την Ελλάδα οι φίλοι bloggers!! http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2014/04/2014.html

H διεύθυνση που μπορείτε να στείλετε τα έργα σας μέχρι 31 Οκτώβρη είναι:
ΓΕΩΡΓΙΑ ΛΟΓΟΘΕΤΗ
ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ 48
ΚΟΖΑΝΗ Τ.Κ.50100
ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ  (ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΖΑΡ) 

Σε περίπτωση που βρίσκεστε σε κοντινό Νομό με την Κοζάνη και σας βολεύει να στείλετε τις δημιουργίες σας με το ΚΤΕΛ, επικοινωνήστε για τα στοιχεία αποστολής στο:

               2013tisannios@gmail.com

Καλή επιτυχία να χει κι αυτό το bazaar μας!!! 🙂 Θα ανακουφίσει κόσμο που χρειάζεται υποστήριξη!! Σας φιλώ και καλή μας βδομάδα!! (τα κατάφερα κι αρρώστησα με τις αμυγδαλές μου… Μπράβο μου…)

 

 

27 thoughts on “Για το bazaar της Κοζάνης

  1. Μαριλενάκι μου καλημέρα.
    Είναι όλα τέλεια και μπράβο σου που συμμετέχεις και εσύ σε κάτι τόσο όμορφο!
    Να σαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική.
    Πολλά πολλά φιλιά!

  2. Σ΄ ευχαριστώ καρδούλα μου…Να΄σαι καλά! Είναι όλα υπέροχα…Μπράβο σου!!
    Αυτό το κλαδί του φοίνικα θέλω να το αποκτήσω! Θα΄ ναι ευκαιρία για μένα στο bazaar να αγοράσω όμορφες δημιουργίες από πολλές φίλες της γειτονιάς….
    Πολλά φιλιά…..
    **Αννιώ**

    • Εγώ σε ευχαριστώ Αννιώ μου!! Να πάνε όλα καλά με το bazaar!! Είναι πολύτιμη η προσφορά σου και μόνο τα καλύτερα εύχομαι!! 🙂
      Αν θες κάνε λίγο υπομονή να βρω κλαδάρα σε καμιά βόλτα στη φύση και θα σου φτιάξω μια δική σου να την έχεις!!
      Φιλάκια πολλά καλό μου!!

  3. Αγαπητή Μαρία-Ελένη,
    έρχομαι από της Αριστέας
    και μπήκα εδώ, σε κήπο πολυανθή, που μαρτυρά δεινό καλλιεργητή! Θέλω να σου πω ένα μεγάλο μπράβο. Χαίρομαι πολύ που σε βρήκα.
    Κάπου-κάπου συναντώ όμορφα μπλογκ, γεμάτα ευαισθησία, αλλά είναι τόσο μικρό το εικοσιτετράωρο…
    Η σημερινή μου ανάρτηση ίσως σχετίζεται με την περί γυμνού πρόσκλησή σου. Γι’ αυτό και σας αναφέρω στη σημείωση.
    Εύχομαι καλή συνέχεια στις κάθε είδους δημιουργίες σου.
    Προσπάθησα να γίνω παρακολουθητής του μπλογκ σου αλλά πολύ δύσκολο το έχεις, βρε παιδί μου, δεν τα κατάφερα.
    Για το bazaar κάτι θα κάνω κι εγώ.

    • Καλησπέρα σας κ Αρη!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο όμορφα λόγια σας!! Ημαστε δημιουργική γειτονιά κι είναι πολύ όμορφο να συναντιώμαστε!! Ερχομαι αμέσως να σας προσθέσω και σας ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σας στην πρό(σ)κληση!! 🙂
      Μην αγχώνεστε για την παρακολούθηση του blog!! Κάπου στα δεξιά έχει ένα πλαίσιο για να εισάγετε το mail σας κι αυτομάτως γίνεστε μέλος!! Η wordpress έχει ένα θεματάκι με αυτό το θέμα, μου το χουν τονίσει κι άλλοι φίλοι αλλά τι να γίνει!!
      Να στε καλά και σας ευχαριστώ πολύ για όλα, με έχετε σκλαβώσει!! Καλή βδομάδα να έχετε!!

    • Καλημέρα Ρένα μου!! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ!! Εγώ τι να πω για σένα, που πάντα είσαι η ψυχή στα bazaar και πάντα εκεί σε όλα βοηθάς και προσφέρεις!! Καλή επιτυχία να χει κι αυτό κι όλα να πάνε κατ ευχήν!! 🙂
      Φιλάκια πολλά Ρένα μου και σε ευχαριστώ!!

  4. Καλησπέρα Μαριλένα μου!!!Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου!Πολύ ρομαντικές καί vintage!Συνδύασες πολύ ωραία τά μοτίφ καί τίς νέες τεχνικές!!Μεγαλούργησες πάλι!Μπράβο γιά τήν προσφορά σου!!Καλή επιτυχία στό μπαζάρ!!Καλή εβδομάδα κουκλίτσα μου!!Φιλάκια!!

  5. Μαριλένα μου καλό φθινόπωρο είπαμε δεν είπαμε!!! Ταλαντούχο μου κορίτσι είναι πανέμορφες οι δημιουργίες σου και πράγματι η σκέψη μας να είναι κοντά στους ανθρώπους που υποφέρουν !!!
    Φιλάκια και καλή συνέχεια με ότι κάνεις!!!

    • Καλή σου μέρα Νικόλ μου!! Με το καλό να ρθει και το φθινόπωρο, αν και μας παίρνει για λίγες λιακάδες ακόμα!! 😉
      Ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια όπως κι επίσης και για τις πληροφορίες που μου έστειλες για το Δώσε Πάρε!! Τις έχω αποθηκεύσει και σε λίγο καιρό θα το αναδημοσίευσω κι εγώ στο blog!!
      Φιλάκια πολλά και να σαι καλά καλή μου!!

    • Καλημέρα Λάουρα!! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!! Ολοι στην γειτονιά δημιουργούμε και προσφέρουμε όπως μπορούμε για τα bazaar κι είναι πολύ όμορφο!! Σε φιλώ κοπέλα μου! 🙂

  6. Κρακελέ ολέ! :)))
    Ολοκλήρωσα χτες το διήμερο σεμινάριο!
    Λάτρεψα!
    Όπως και τις δημιουργίες σου Μαρλέν μου!
    Υπέροχα όλα…καλά δεν περίμενα κάτι λιγότερο!
    Μάκια μούκια! ♥

    • Καλημερούδια μπουκλί!! Ολέ ολέ!!! 🙂 🙂 Διήμερο κιόλας;; Εκανες πολύ πράγμα δηλαδή!! Ανυπομονώ να μας τα δείξεις!! Είναι κόλλημα το άτιμο!! Αχαχαχα!! Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!! Να σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά!! ♥

  7. Καλησπέρα Μαριλένα μου και περαστικά για τις αμυγδαλές σου! ❤
    Πόσα όμορφα πράγματα έφτιαξες!! Συγχαρητήρια και μπράβο σου!
    Εύχομαι να πάει καλά το bazaar που διοργάνωσαν!
    Να προσέχεις τις αμυγδαλές σου και να περνάς καλά!
    Φιλιά γλυκά!

Σχολιάστε

