Όνειρα

 

«Δηλώνεις;»


Ένοχη.


«Τα σκότωσες;»


Κρεμάστηκαν στον λώρο μου.


«Πόνεσαν;»


Δεν ξέρω.


«Που είναι;»


Μέσα μου. Ακόμα.


«Δηλαδή κυοφορείς;»


Δεν ξέρω.


«Τα ήθελες;»


Δεν με ήθελαν.


«Γιατί τα σκότωσες;»


Ήταν πρόωρα.


«Που τα έθαψες;»


Στην μήτρα μου.


«Αθώα.»


Ένοχη. Είναι νεκρό στόμα.
Δεν μιλά, δεν τρέφεται, μόνο με καταπίνει.
Δεν σας μυρίζει σηψαιμία του κόλπου μου η σχισμή;


«Αθώα. Τυπικό κατοχικό σύνδρομο κι εσύ. Τίποτα να μην πετάς!».

 

Το ποίημά μου φιλοξενήθηκε το καλοκαίρι εδώ, στην ιστοσελίδα τοβιβλίο.νετ. Συγκεκριμένα συμμετείχε στην δράση Μια εικόνα… χίλιες λέξεις, όπου περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ για να στείλετε την δική σας συμμετοχή κι εδώ μπορείτε να διαβάσετε τις ήδη υπάρχουσες.

 

34 thoughts on “Όνειρα

  1. Είναι από τα πιο συγκλονιστικά πράγματα που έχω διαβάσει συμπεθερόνι μου, και δεν εννοώ τα δικά σου, αλλά γενικά!!! Δηλώνω μαγεμένη από αυτό που μόλις διάβασα!!! Σε φιλώ γλυκά 🙂 🙂

  2. Πανέμορφοι στίχοι Μαριλένα μου!!Πολύ εντυπωσιακή η συμμετοχή σου!!
    Εχεις πολύ ταλέντο στό γράψιμο!!Σέ θαυμάζω αγαπημένη μου!!
    Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

  3. Μπαίνω στο blog σου και τι βλέπω!!
    Το πιο όμορφο φθινόπωρο να στολίζει ένα τέτοιο εξαίσιο ποίημα!
    Follow your dreams no matter what!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου Μαριλένα!

    • Παλομάκι μου καλό μήνα να χεις!! ❤ Σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκό μου!! Στην προσπάθεια.. Στην προσπάθεια όπως όλοι μας.. Πολλά φιλιά και να περνάς όμορφα!! 🙂

  4. Τα ίδια συγκλονιστικά συναισθήματα Μαρλέν μου όπως και με την πρώτη ανάγνωση!
    Δεν αλλάζει η γνώμη μου ….respect και βαθιά υπόκλιση!

    Είναι πράγματι από τα πιο αφοπλιστικά λόγια που έχω διαβάσει ever!!!!

    Πώς κρατιέσαι και κάνεις τόσο καιρό να το εμφανίσεις μου λες;
    Εγώ θα το είχα βγάλει την άλλη μέρα από τη χαρά μου!

    Α σε πάω για αναδημοσίευση ε; Στο φατσοβιβλίο. Αφού..αφού πρέπει ☺ Να σε διαβάσουν κι άλλοι!!!!

    • Αριστάκι μου!! 🙂 Πραγματικά με τιμούν απίστευτα τα λόγια σου!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για την αναδημοσίευση!! Το fb δεν είναι ακόμα στο μενού μου, φαντάσου και το blog ακόμα το μαθαίνω!! Αχαχαχα, είμαι λίγο αχρηστούλα!!
      Ε, αφού είπαμε από υπομονή σκίζω!! Φαντάσου ότι τα περισσότερα έχουν πρωτοδημοσιευτεί πριν 1 ή και 2 χρόνια μέχρι να σκάσουν μύτη εδώ!!! Περιμένουν μέχρι να μου ρθει…
      Σε ευχαριστώ για όλα μπουκλί!! ❤ Μάκια!!

  5. Με λιγότερες από χίλιες λέξεις, μας έκανες χίλια κομμάτια. Η ετυμηγορία του «δικαστηρίου» αμείλικτη, όπως και η απολογία του «δολοφόνου ονείρων». Απόλυτα σκληρό και ειλικρινές.
    Μαριλένα μου, για να κάνουμε όνειρα, πρέπει πρώτα να μάθουμε να μην τα σκοτώνουμε.
    Συγχαρητήρια για ό,τι τόλμησες να γράψεις!

    • Μαρία μου σε ευχαριστώ από καρδιάς για το σχόλιό σου!! Μακάρι να μην χρειαζόταν να τα σκοτώσουμε αλλά κι αυτό να γίνει, τουλάχιστον να γεννηθούν άλλα για να μην έχουμε εμμονές με τα μνημόσυνά τους…
      Σε φιλώ με αγάπη και θαυμασμό ταλαντούχο κανελλάκι μου!!

    • Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου για τα ζεστά σου λόγια!! 🙂 Μόνο να συνεχίσω να γράφω θέλω, τίποτα άλλο.. (Γιατί κάποια στιγμή στερεύει το μυαλό…)
      Να σαι καλά γλυκειά μου!! ❤ Φιλάκια πολλά πολλά!!

  6. Μαριλενα μου!!!
    Τί εγραψες κοριτσάρα μου!
    Και το εξαιρετικο λιγο ειναι για να σου περιγραψω το πιστευω μου!
    Μοναδικο θα το πω σαν εσενα και το ταλεντο σου!

    Καλο σκ να εχεις! Φιλακια πολλα!

    • Κική μου!! Σε ευχαριστώ πολύ εκφρασούλα μου για το δυνατό σου συναίσθημα!! Κατακόκκινη έχω γίνει… Μακάρι να τα αξίζω τόσο όμορφα λόγια!!
      Σε φιλώ με αγάπη!!! ❤

Σχολιάστε

