Πάμε θέατρο; / Follow me to… project

Καλησπέρα φίλοι μου! Εύχομαι να ήστε καλά!! Μύρισε καλοκαιράκι σήμερα, ο καιρός γλυκός κι εγώ μαζεύω ήλιο από το πρωί στο μπαλκόνι μου!! 🙂

Σας έχω 2  θεατροπροτάσεις με τα trailers που τις συνοδεύουν!!

Για την Ραμόνα travel / η γη της καλοσύνης, σας έχω ξαναμιλήσει και το καλοκαίρι που είδα την παράσταση στο Φεστιβάλ Αθηνών. ( Εδώ μπορείτε να διαβάσετε τι ένιωσα βλέποντάς την). Πρόκειται για μια θεατρική παράσταση της bijoux de kant σε κείμενο της ποιήτριας Γλυκερίας Μπασδέκη. Η παράσταση εγκαινιάζει τη νέα θεατρική σεζόν στο «Θέατρο Οδού Κυκλάδων – Λευτέρης Βογιατζής» και παρουσιάζεται μόνο για 20 παραστάσεις από 1 Οκτωβρίου έως 2 Νοεμβρίου.

Άλλο ένα ταξίδι. Τα ίδια πρόσωπα με άλλα ονόματα. Ένα λεωφορείο που διασχίζει τα Βαλκάνια. Άλλη γη, άλλα μέρη, οι ίδιες πάντα γδαρμένες επιθυμίες. Η «Ραμόνα travel / η γη της καλοσύνης» είναι οι μνήμες, τα λόγια, οι εικόνες, τα ξόρκια, τα μαγικά δεσίματα που όλοι μας ψελλίσαμε ή ονειρευτήκαμε. Οι γκάιντες και ο Αττίκ. Τα σκυλάδικα και η Βέμπο. O Βελουχιώτης και η Παναγία της Τήνου. Η νεότερη Ελληνική ιστορία του καθενός, δηλαδή η παγκόσμια. Άλλο ένα ταξίδι της «bijoux de kant» στη χώρα του διηνεκούς ρομαντισμού. Στη χώρα που επιτελούνται θαύματα, στη χώρα που όλοι πρέπει να πιστέψουν με τη διαδικασία του επείγοντος. Η ΡΑΜΟΝΑ travel είναι ένα δημοτικό τραγούδι που υποδύεται άλλη μια παράσταση. (πηγή)

 

Συντελεστές

Κείμενο: Γλυκερία Μπασδέκη
Σκηνοθεσία: Γιάννης Σκουρλέτης
Μουσική: Κώστας Δαλακούρας
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ηλέκτρα Ελληνικιώτη
Σκηνογραφία: Γιάννης Σκουρλέτης, Δήμητρα Λιάκουρα, Περικλής Πραβήτας
Κίνηση: Τάσος Καραχάλιος
Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα
Φωτογραφίες: Πάνος Μιχαήλ
Επικοινωνία: Άρης Ασπρούλης
Παίζουν: Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, Λένα Δροσάκη, Δημήτρης Μοθωναίος, Κρις Ραντάνοφ

 

Θέατρο της οδού Κυκλάδων

Κεφαλληνίας και Κυκλάδων 11, Κυψέλη, +302108217877 ,Τετάρτη έως Σάββατο στις 21.00 & Κυριακή στις 19.00

Διάρκεια: 100′

Είσοδος 5 – 18 ευρώ

 

Εχω στα σκαριά, να δω το καινούριο έργο του χορογράφου Παύλου Κουρτίδη, το Τρελόσπιτο. Παρακολούθησα πριν δυο χρόνια την εναλλακτική του παράστασή  Frankenstein (πληροφορίες εδώ) κι ήμουν κατενθουσιασμένη!!

ΤΟ ΤΡΕΛΟΣΠΙΤΟ  έκανε πρεμιέρα το Σάββατο 11 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της Παγκόσμιας Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου).

«Η εικόνα της τρέλας έχει στοιχειώσει τη φαντασία του δυτικού ανθρώπου». Η ψυχική ασθένεια, όπως την περιέγραψε ο γάλλος φιλόσοφος Μισέλ Φουκώ στην «Ιστορία της τρέλας στην κλασική εποχή» πέρα από την περίπλοκη ιατρική όψη της, διαθέτει και μια ευδιάκριτη κοινωνική πτυχή.
Η οικονομική κρίση ανατρέπει πλήθος κοινωνικών σταθερών που θεωρούνταν δεδομένες για την υποστήριξη της ψυχικής υγείας του ατόμου, που αναζητά νέες ισορροπίες, προσωπικές και συλλογικές.
Η τρέλα τρυπώνει πλέον σε κάθε σπίτι ως αποτέλεσμα της οικονομικής δυσπραγίας και αναδεικνύει μια άλλη πλευρά της ύφεσης.

Ενώ μέχρι πρότινος η κατάθλιψη θεωρούνταν θλιβερό προνόμιο των γυναικών, των ατόμων μέσης ηλικίας, των ανέργων, των ανθρώπων που ζουν μόνοι, χωρίς σχέσεις κοινωνικής υποστήριξης και φροντίδας τα τελευταία χρόνια χτυπά και άλλες πόρτες, την πόρτα των ανδρών, των επιτυχημένων, των μορφωμένων, των έγγαμων, των εργαζομένων, των νέων.
Η δημοσιογράφος του χώρου της υγείας Αν Λάντερς, έχει πει χαρακτηριστικά: “Ένα στα τέσσερα άτομα έχει κάποια ψυχική διαταραχή. Σκέψου τρεις από τους πιο κοντινούς φίλους σου. Αν εκείνοι φαίνονται εντάξει, τότε εσύ μπορεί να είσαι αυτό το άτομο».
 
ΤΟ ΤΡΕΛΟΣΠΙΤΟ, το νέο έργο του Παύλου Κουρτίδη, βασίζεται σε αληθινή ιστορία. Στόχος του χορογράφου- δημιουργού είναι η ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης ενάντια στο φόβο, τα στερεότυπα, τον αποκλεισμό.
Εικόνα, κίνηση, λόγος, μουσική φορτίζουν το θεατή με συναισθηματική ένταση και αναγκάζουν σε επαναπροσδιορισμό της έννοιας της ευτυχίας δρώντας τελικά παρηγορητικά, ανακουφιστικά, θεραπευτικά.
Καλωσορίσατε στο τρελόσπιτο…  (Πηγή: Θέατρο ΠΚ)

Συντελεστές

Σκηνοθεσία – Χορογραφία: Παύλος Κουρτίδης
Μουσική σύνθεση: Χρήστος Τριανταφύλλου
Mουσική τρέιλερ :Norton x remix by Χρήστος Τριανταφύλλου
Βίντεο – Μοντάζ: Άγγελος Τόνιος
Σκηνογραφία κοστούμια: Δήμητρα Παπαδημητρίου
Φωτογραφία: Δημήτρης Γεωργιάδης Φωτισμός: Απόστολος Τσιτσώνης
Κατασκευή σκηνικών: Βασίλης Σακκής , Γιάννης Αλεξόπουλος
Ερμηνεύουν: Ζωή Σωτηροπούλου, Μάρκος Γιακουμόγλου,Νάντια Τομαζένκο, Μάριος Ράμμος, Ιωάννα-Κορίνα Παλάσκα, Ηλίας Μπαγεώργος, Χριστίνα Παπαντωνοπούλου, Αλέξανδρος Στραυρόπουλος,Παύλος Κουρτίδης

Θέατρο ΠΚ

 

Κασομούλη 30 & Ρενέ Πυώ 2, Νέος Κόσμος, Αθήνα Τηλ.: +30 210 9011677
 
 11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ έως 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ2014 στις 21:30
 
 
 ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ :ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ 13€ & 10€
 

 

Κλείνοντας την ανάρτηση,  λάτρεψα το project του Ρώσσου φωτογράφου Murad Osmann, με τίτλο Follow me to… Όλα ξεκίνησαν στην Βαρκελώνη, φθινόπωρο του 2011, όταν στο ταξίδι που είχε πάει με την κοπέλα του, εκείνη είχε απηυδήσει με την μανία του να φωτογραφίζει όλη την ώρα και τα πάντα ώσπου κάποια στιγμή τον τράβηξε από το χέρι μπροστά για να σταματήσει τις φωτογραφίες.

Ο ίδιος, όπως δήλωσε, ακόμα και τότε συνέχισε τα κλικς με αποτέλεσμα να κάνει την ανυπομονησία της φίλης του  έμπνευση που αποτυπώθηκε στο project Follow me to , δηλαδή Ακολούθησέ με…!! Μέχρις στιγμής έχουν ταξιδέψει σε πολλές χώρες και συνεχίζουν το δημιουργικό τους project που έχει βρει πολλούς υποστηρικτές και μιμητές ανά τον κόσμο!!(πηγή).

Δεν είναι τέλειο;;;; 🙂 Σας φιλώ και καλή βδομάδα να έχουμε!!

Περισσότερες φωτό μπορείτε να δείτε στο instagram του φωτογράφου που έχει αποκτήσει χιλιάδες θαυμαστές!! http://instagram.com/muradosmann

 

 

 

32 thoughts on “Πάμε θέατρο; / Follow me to… project

  1. Το θέατρο το αγαπώ πολύ, αλλά τα τελευταία χρόνια έχω παρακολουθήσει ελάχιστες παραστάσεις. Καλή εβδομάδα να έχεις, όμορφη και δημιουργική.

  2. Ο μοναδικός λόγος για τον οποίο θα έμενα στην Αθήνα είναι το θέατρο, που το λατρεύω και μου λείπει εδώ στο Βόλο που μένω…
    Ευχαριστούμε για την ενημέρωση και τις εμπεριστατομένες προτάσεις. Να είσαι καλά! Καλή εβδομάδα!

  3. Μαριλένα μου με κάνεις χαρούμενη που θα μπορέσω να δω τη Ramona travel την οποίαν δεν πρόλαβα να δω !! Και η δεύτερη πρότασή σου είναι εξαιρετικά σπουδαία επειδή πιστεύω ότι αφορά τον ψυχισμό μας … Ευχαριστούμε πολύ !!!
    Καλή εβδομάδα με πολλά φιλάκια

  4. Ωωωωωωω καλησπέρα…..νάτο και το θέατρο……!!!! με όμορφες προτάσεις…. Και έχω τόσο μα τόσο καιρό να δω μια παράσταση, ας όψεται το …μνημόνιο….
    Ας Είναι…..!!! κρατώ τις προτάσεις σου Μαριλένα…….ποτέ δεν ξέρεις…
    Καλή σου βδομάδα.

    • Γιάννη αυτή η κατάσταση, μνημόνιο, ανεργία, μας στερεί εκτός από τα βασικά και απολαύσεις όπως είναι το θέατρο.. Τι να λέμε… Εστω και μια φορά στο τόσο όμως είναι εξαιρετική εμπειρία!! Καλή βδομάδα να χεις!! Σε φιλώ!!

  5. Νομίζω ο πιο σημαντικός λόγος επιστροφής μου είναι το θέατρο και γενικότερα οι τέχνες, κοριτσάκι μου. Έχω κι εσάς, τα βασανάκια μου, να κάνετε συνεχώς δημοσιεύσεις για όλες τις όμορφες παραστάσεις και συναυλίες, πώς να μη *λιγώνομαι* μετά το ξενιτεμένο, μου λες; 😛 Καλή εβδομάδα να έχουμε, ελπίζω να είναι άκρως δημιουργική!! 🙂

    • 🙂 Επιστροφή στις ρίζες αγριμάκι μου!!! Κι εμάς μας ξεσηκώνουν τα πολιτιστικά εδώ!! Μην νομίζεις!! Φιλάκια πατριδάκι και να χεις μια όμορφη βδομάδα κι εσύ!!! 🙂

  6. Καλημέρα Μαριλένα μου!!Πολύ καλές οι παραστάσεις πού μάς προτείνης!
    Εχω πολλά χρόνια νά πάω στό θέατρο,λόγω ότι βρίσκομαι μακριά από Αθήνα!
    Οι φωτογραφίες,απίστευτες!!Φοβερός φωτογράφος!!Καλή εβδομάδα κοριτσάκι!!
    Πολλά φιλάκια!!

    • Σε ευχαριστώ Δήμητρά μου!! Μια φορά στο τόσο χρειάζεται κι αυτό!!
      Μου άρεσε πολύ ο φωτογράφος!! Κι η σκέψη του αλλά κι οι φωτό είναι εκπληκτικές!! 🙂 Τι σου είναι η έμπνευση!!
      Σε φιλώ γλυκειά μου!!

  7. Θέλω να πάω σε όλα τα δρώμενα Αθηνών και περιχώρων! Αχαχα! Τον φωτογράφο τον ξέρω και τον θαυμάζω τα μάλα συμπεθερόνι μου τρελό και κουλτουριάρικο! Μάκια πολλά πολλά πολλά και καλή εβδομάδααααααα 🙂 🙂

    • Κι εγώ θέλω!!! Κι εγώ!! 🙂 🙂 Ατιμο μνημόνιο που λεει κι ο φίλος Γιάννης!!
      Εγώ πριν λίγες τον ανακάλυψα συμπεθέρα μου ψαγμένη και τις λάτρεψα τις φωτό του!!
      Φιλάκια ολόγλυκα και καλή μας βδομάδα!!!

  8. Ευχαριστούμε για τις προτάσεις!!
    Τρελαίνομαι για θέατρο και τώρα έχω βάλει στόχο να πάω σε όσα περισσότερα μπορώ!
    Το project στο τέλος το είχα δει μήνες πριν και με είχε ενθουσιάσει! Πρωτότυπο, πολύ έξυπνο και τέλειο αποτέλεσμα!
    Καλή εβδομάδα Μαριλένα μου!

    • Ωραίος στόχος Κατερίνα μου!! Είναι πολύ αγαπημένο το θέατρο!! Κι ευσεβής πόθος μην σου πω!! Αχαχαχα!!! 🙂
      Ναι το project του με κατενθουσίασε κι εμένα!! Φοβερό το ζευγάρι!!
      Σε φιλώ κοπέλα μου!!

  9. Marilena μου το θεατρο το αγαπω κι εγω πολυ αλλα τελευταια δεν πηγαινω ασε που στη Θεσσαλονικη δεν εχει οποτε θελεις να δεις, πολυ ωραια …μας δινεις μια νοτα τεχνης, φιλακια πολλα!

  10. Θεατροπροτάσεις πολύ ενδιαφέρουσες, μερικές για τις οποίες είχα αδιαφορήσει, με ιντριγκάρισες να τις ξανασκεφτώ.
    Καλό σου βράδυ, φιλενάδα!

  11. Ωραίο ‘ακούγεται’ το έργο! Προς το παρόν, έκλεισα θέσεις για τον Συρανό!!!!
    Και το project είναι πολύ έξυπνο!
    Φιλάκια πολλά, Μαριλένα μου και καλή εβδομάδα!!!

  12. Καλημέρα Μαριλένα μου!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για τις προτάσεις σου, η δεύτερη είναι πιο κοντά στις δικές μου προτιμήσεις.
    Όσο για το τελευταίο που ανέφερες το έχω διαβάσει κάπου και μου άρεσε πολύ η ιδέα αυτή!
    Πολλά φιλιά!!!

  13. Θα ήθελα πολύ να δω το έργο της Γλυκερίας. Θυμάμαι την ανάρτησή σου και πόσο ενθουσιασμένη ήσουν.
    Μ’ αρέσουν οι στήλες σου με τέτοιες προτάσεις. Η γνώμη σου μετράει πολύ, οπότε οι κριτικές σου είναι πάντα ευπρόσδεκτες 😉

    • Μαράκι μου εύχομαι να καταφέρεις να το δεις και να σε ενθουσιάσει κι εσένα!! 🙂 Ισως να μην μπορώ να είμαι απόλυτα αντικειμενική, γιατί έχω αδυναμία στην Γλυκερία, αλλά πραγματικά είναι κάτι το διαφορετικό η παράσταση και σε καθηλώνει!!
      Σε φιλώ γλυκά!!

Σχολιάστε

