» Έρωτας κραταιός ως θάνατος», της Βίκυς Δερμάνη

Ως πότε;

Εσύ ο γητευτής των άλικων πόθων μου
που με ανάσες καυτές τις νύχτες μου θρέφεις

ως πότε; με ρωτάς
κι εγώ σου απαντώ:
μέχρι να διαλυθούν τα κύτταρα του κόσμου

 

 

Την Παρασκεύη 17/10 στις 19:30,  θα γίνει η παρουσίαση της νέας ποιητικής συλλογής της Βίκυς Δερμάνη, Έρωτας κραταιός ως θάνατος, στο καφέ του κήπου του Νομισματικού μουσείου (Πανεπιστημίου 12, Αθήνα).

 

Η Βίκυ Δερμάνη διατηρεί το ιστολόγιο http://pikroiosapsinthoskarpoi.blogspot.gr/

Από τις πένες που λατρεύω να διαβάζω!! Αιχμαλωτίζει, γοητεύει, συγκινεί με τρόπο αβίαστο και κατακλυσμιαίο!!   Καλή επιτυχία να χεις Βίκυ μου σε ότι κάνεις!! Ρίζες στις καρδιές μας και φτερά στην ψυχή μας οι λέξεις σου!! ❤ Μόνο αλήθεια λέω!!

 

 

20 thoughts on “» Έρωτας κραταιός ως θάνατος», της Βίκυς Δερμάνη

  1. Πολύ καλά έκανες Μαριλένα και το ανέβασες. Και εγώ παρακολουθώ τη Βίκυ εδώ και καιρό και είναι πραγματικά μια όαση έκφρασης και δημιουργίας.
    Καλό σου βράδυ

  2. Οι ευχές όλων μας θα τη συνοδεύουν!
    Έχει την αγάπη μας και το σεβασμό μας, γιατί εκτός απ’ τη δυνατή πένα της, διαθέτει ήθος. Λατρεύω κι εγώ τα ποιήματά της, αλλά και τα κοινωνικά της κείμενα που δείχνουν μιαν άλλη διάσταση της οξυδέρκειας που τη χαρακτηρίζει.
    Γλυκό φιλί Μαριλενάκι μου!

  3. Αγαπάμε πολύ τη Βίκυ και της ευχόμαστε τα καλύτερα!!!!!!!!!!!!!!!! Τ΄αξίζει όλα και πολλά περισσότερα! Όσο για ΄σένα κοριτσάρα μου…χρόνια και ζαμάνια! Σ΄ευχαριστώ πολύ όμως, για τα «περάσματά» σου από το blog μου. Καλώς σε…ξαναβρίσκω!

    • Να σαι καλά Μαριάννα μου!! Είναι υπέροχο πλάσμα η Βίκυ!!
      Φυσικά και μας έλειψες αλλά όλα είναι θέμα χρόνου και διάθεσης για αυτό μην μου αγχώνεσαι και καλώς μας ήρθες!! 🙂 Επέστρεψες δυναμικά!!
      Να χεις ένα όμορφο και δημιουργικό φθινόπωρο σου εύχομαι φίλη μου!! Καλή Κυριακή να χεις και καλή βδομάδα!! ❤

Σχολιάστε

