Χάπυ μπερντέ του γιου νταρλίνγκ!! ♥

 

32 και να καίνε!! 🙂 Τι ποια μάνα μου;; Τα κεράκια στην τούρτα μου!!! Άκου να δεις τώρα!! Μια μέρα μετά τα γενέθλια του ακατανόμαστου γκαντεμόσαυρου,έχω εγώ τα δικά μου!!! Ε, μα τώρα εξηγούνται όλα!! Φτου κακά!! Αχαχαχαχαχαχα!!! 😀 😀 😀

Ελα ένα φουυυυ τεράστιο όλοι μαζί να τα σβήσουμε !!!! 1,2,3:

Cheezburger animated GIF

 

Κοίτα που θρονιάστηκε η γάτα!!! Κάνε πιο κει παιδί μου!! Έλα πάμε πάλι, σωστά αυτήν την φορά!! 1,2,3:

birthday animated GIF

 

Αυτά είναι!!!! Αμ πως!!! 😀 Φιλάκια ολόγλυκα φίλοι μου και να μαστε καλά!!! ❤

Α!!! Και μην ξεχνάτε!! 31 Οκτωβρίου λήγει η προθεσμία να δηλώσετε συμμετοχή για την Χριστουγεννιάτικη μυστική μας ανταλλαγή!!!

cat animated GIF

64 thoughts on “Χάπυ μπερντέ του γιου νταρλίνγκ!! ♥

  1. Αγαπητή μου Μαρία-Ελένη θέλω να σ’ ευχαριστήσω που διάβασες με τόση προσοχή
    τούς στίχους μου και μου έγραψες διθύραμβο!

    Ήταν μια μικρή αντίθεση στη μακροχρόνια μόδα που έχει επικαθίσει πάνω στην
    ποίηση και τη δυναστεύει με θολές φλυαρίες.

    Πέρα από την αξία τού συμποσίου τής Αριστέας προκύπτει και η παράπλευρη
    ωφέλεια των ωραίων διαδικτυακών συναπαντημάτων.

    Να είσαι καλά. Καλή συνέχεια.

    • Να σαι καλά φίλε Αρη!! Το ποίημά σου πραγματικά το λάτρεψα κι εννοούσα κάθε λέξη που έγραψα!! Ησουν σαφέστατος στην διάθεσή σου να διακωμωδήσεις και να στιλιτεύσεις την τρέχουσα κατάσταση και το κατάφερες με μοναδικό κι ευφυή τρόπο!! Συγχαρητήρια και πάλι για την συμμετοχή σου!! Ηταν ένα εκπληκτικό συμπόσιο!!
      Καλή βδομάδα να χεις εύχομαι!! 🙂 ❤

  2. Φτου γαμώτη μου! Μου χάλασες την έκπληξη, αλλά ας πρόσεχα κι εγώ που άργησα να ξυπνήσω!! Πόοοοοοσες χιλιάδες ευχές να στείλω στο Σύμπαν ωρέ ΚΟΥΚΛΙ ( 🙂 ) συμπεθερόνι, και να πραγματοποιηθούν, για σένα που το αξίζεις, γιατί είσαι ένα Αστέρι;;;;; 🙂 🙂 Ε! Τόοοοοοοσες πολλές ευχές στέλνω κι εύχομαι -είμαι σίγουρη!- να πραγματοποιηθούν! Ομορφιά μου, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ευτυχισμένα, γεμάτα με όσα ονειρεύεσαι και κυρίως με όσα αξίζεις!!!!!!! Φιλιά άπειρα!!!!!!! 🙂 🙂 🙂 🙂

    Υ.Γ Υπάρχουν άνθρωποι που κλείνουν τα 32;;; Ωχ Παναγία μου, πόοοοσο μεγάλη είμαι πια! 🙂 🙂

    • Αχαχαχαχα!!! Συμπεθερούλα μου πανέμορφη ίσα ίσα που μου έστειλες από πολύ νωρίς τις ευχές σου!! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ όμως!! 🙂 🙂
      Ολο και κάτι θα πραγματοποιηθεί με τόση αγάπη, δεν γίνεται!!!
      Φιλάκια δυνατά στα μάγουλα Πέτρα μου κι ευχαριστώ πολύ για όλα μα όλα!!! ❤

  3. Χρόνια Πολλά γλυκειά μου Μαριλένα!!!Πολύχρονη!!Νά σέ χαίρετε η οικογένειά σου!!
    Γερή καί πάντα δυνατή σού εύχομαι κουκλίτσα μου!!Τό δωράκι μου είναι έτοιμο γιά τήν ανταλλαγή!!Μέ τό καλό η κλήρωση!! Χα χα!!!Καλή Κυριακή!!Καλά νά περάσης!!Πολλά φιλάκια!!!

    • Σε ευχαριστώ πολύ Δημητρούλα μου για τις ευχές σου!! 🙂
      Μόλις κάνω την κλήρωση θα σου πω που να στείλεις με το καλό!!! Εύχομαι να πάνε όλα στην ώρα τους φέτος τα δωράκια!!!
      Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να χεις!! ❤

  4. Πολύχρονη Μαρία Έλενα, εύχομαι κάθε χρόνος να σε βρίσκει πιο δυνατή, πιο όμορφη, πιο ευτυχισμένη και ειρηνευμένη με τον εαυτό σου και τον κόσμο γύρω σου, και εννοείται πιο δημιουργική. Να μοιράζεις αγάπη, αισιοδοξία και χαρά.
    Ευχές από καρδιάς…
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι, να περάσεις καλά σήμερα και όλη την υπόλοιπη εβδομάδα!
    Φιλάκια πολλά

  5. Ωωω Μαριλένα μου χρόνια σου πολλά!!
    Πολύχρονη, υγιής και ευτυχισμένη!!
    Να είσαι πάντα τόσο δημιουργική, τόσο χαρισματική και να σε απολαμβάνουμε όλοι!
    Να περάσεις όμορφα ζυγίνα μου, φιλάκια πολλά!!

    • Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου για τις ευχές!! Πάρα πολύ!! 🙂
      Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να ηρεμήσεις επιτέλους κι εσύ!!!
      Φιλάκια πολλά σου στέλνω και θετικές σκέψεις!! Καλή βδομάδα να χεις!! ❤

  6. Να τα εκατοστήσεις, να είσαι πάντα ευτυχισμένη, γερή και δυνατή και να κάνεις όλα σου τα όνειρα πραγματικότητα!
    Πολλά πολλά φιλιά!
    Υ.Γ. Α! Και παίρνω και ένα κομμάτι τούρτα φεύγοντας μην το πεις!

  7. Κοριτσάκι μου!
    Χρόνια Πολλά!
    Εύχομαι ότι επιθυμείς, ότι λαχταράς, να το βρεις στο δρόμο της ζωής σου και να σε κάνει χαρούμενη κι ευτυχισμένη! Στα καλύτερα χρόνια βρίσκεσαι…!
    Να΄ σαι πάντα γερή, δημιουργική και γελαστή….♥
    Πολλά γιορτινά φιλιά σου στέλνω…
    **Αννιώ**

  8. Καλησπέρα!!!! Τι χαρουμενη ανάρτηση! Πρώτη φορά στο Blog σου και πάνω στην ώρα για να σου ευχηθώ!!!! Χρονια σου πολλά λοιπον!! ευχομαι να εισαι παντα ευτυχισμενη χαρουμενη και χαμογελαστή 😉

    • Καλώς σε βρίσκω Μαρία μου!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τις ευχές σου!! Προσπάθησα να αφήσω και σχόλιο στο blog σου αλλά δεν τα κατάφερα, δεν έχω fb και το discuss δεν ξέρω τι είναι…
      Να χεις μια όμορφη βδομάδα!! Σε φιλώ και καλό σου βράδυ!! 🙂 ❤

      • Θα το αλλαξω τωρα το μπλογκ οποτε θα μπορειτε να αφηνετε ολοι 😀 ελπιζω να σου αρεσε το blog και να περνας συχνα! σε φιλω 🙂

  9. Μαριλένα κορίτσι μου ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ και δημιουργικά…….! να είσαι πάντα γεμάτη απ τη φωτιά και το λυρισμό της έκφρασης και της έμπνευσης που τόσο απλόχερα μοιράζεις εδώ γύρω σου.
    Προσωπικά σου εύχομαι κάθε τι καλό στη ζωή σου και να χαίρεσαι πάντα τις στιγμές σου και την ψυχούλα σου.
    Φιλιά πολλά

  10. Ελπίζω να έκανες μια μεγάλη ευχή όταν τα έσβηνες!!
    Να τα εκατοστήσεις όμορφο κορίτσι , πάντα χαρούμενη, ευτυχισμένη και υγειή να σε βρίσκει αυτή η μέρα!!!
    Τα φιλιά μου

    • Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!! Να σαι καλά!!
      Ναι, είπα να ξεκινήσουμε νωρίτερα να μην έχουμε τις περσινές καθυστερήσεις με τα ΕΛΤΑ!!
      Σε φιλώ και καλή βδομάδα να χεις!! ❤ 🙂

  11. Επ Ζυγός το κορίτσι;;; Χιλιόχρονη και τρισευτυχισμένη! Χαρούμενη, δημιουργική, ερωτευμένη, γερή, δυνατή, ορεξάτη! Οτι λαχταράς και ότι ποθείς!!! ΝΑ είσαι πάντα καλά κορίτσι μας!!!

    • Ναι ναι!! Εγώ η αναβλητική!!! Αχαχαχα!! Μα ζώδιο είναι αυτό;;; 🙂 🙂
      Να σαι καλά Χριστίνα μου γλυκειά!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!!
      Καλή βδομάδα να χεις και να περνάς όμορφα!! Φιλάκια πολλά πολλά!! ❤

  12. Θα είμαι όσο πιο σύντομη γίνεται (γιατί οι άνθρωποι που έχουν να πουν πολλά μεταχειρίζονται λίγες λέξεις):
    Άπειρες ευχές από τα βάθη της καρδιάς ♥
    ΣΛ Μαρλέν μου ♥

  13. Ίδια μέρα γενέθλια με τον απέθαντο!…
    Αυτό δεν είναι χαϊκού, είναι αϊχού!…
    Μαριλενάκι μου γλυκό και πολυτάλαντο, να ζήσεις σαν τα ψηλά βουνά, γερή, δυνατή και μαχητική! Φιλιά ολόγλυκα, με πολλή αγάπη ♥

    • Μια μέρα μετά Μαράκι μου!! 18 ο γκαργκαμέλης 19 εγώ!!! 😉 😉
      Παναγιά βόηθα δηλαδή!!! Σε ευχαριστώ πολύ υπερταλέντο μου!!
      Να σαι καλά κανελλάκι μου!!
      Φιλάκια πολλά και καλή σου βδομάδα!! ❤

  14. Χρόνια πολλά δημιουργικό μου πλάσμα!!!!!Να ‘σαι γερή να συντροφεύεις όσους αγαπάς!!!
    Προσεχώς και η δική μου συμμετοχή στη μυστική ανταλλαγή!!
    Φιλάκια!!!

    • Ευχαριστώ Λαουράκι μου για τις ευχές!! Να σαι καλά γλυκειά μου!!
      Οταν με το καλό κάνω την κλήρωση θα σου ανακοινώσω το μυστικό σου ταίρι!! Ως τότε δεν αποκαλύπτουμε τι δωράκι φτιάχνουμε!!! 😉
      Φιλάκια πολλά πολλά και καλή σου βδομάδα κοπελα μου!! ❤

  15. Χρόνια πολλά!
    χρόνια καλά!
    χρόνια ευτυχισμένα!
    Εύχομαι Μαριλενα μου να είσαι καλά, να έχεις υγεία και να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρά !

    • Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Κατερίνα μου!! Να σαι καλά!!! 🙂
      Η τσάντα που κέρδισα είναι πανέμορφη!!! Αυτό κι αν είναι τύχη!!!
      Σε φιλώ γλυκά!! Να χεις μια όμορφη βδομάδα!!! ❤

  16. Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα, Μαριλενάκι!!!!!!!!!! Πάντα με υγεία, χαρά και επτυχίες!!!
    Να σε χαιρόμαστε και να μας ομορφαίνεις την μπλογκογειτονίτσα μας!
    Φιλάκια πολλά!!! και καλή εβδομάδα!!

  17. Μαριλένα μου, πολύχρονη! Να είσαι γερή, πάντοτε χαρούμενη και ευτυχισμένη και η ζωή σου να είναι γεμάτη αγάπη! Σου εύχομαι όλα τα όνειρά σου να γίνουν πραγματικότητα!
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα! ♥

  18. Τα 32,ε;;; Ας είναι, θα σταθώ στο ύψος μου και θα σου ευχηθώ!
    Μαριλενάλι μου γλυκό, χρόνια καλά! Γεμάτα υγεία, χαρές και αγάπη! Και ό,τι άλλο επιθυμείς! Εύχομαι η ευγενική σου ψυχή να βρίσκει πάντα μέρος να ανθίζει!
    Να τα εκατοστήσεις! Πολλά – γιορτινά φιλιά σου αφήνω!

Σχολιάστε

