Μπουκάλι με Powertex

Καλησπέρα φίλοι μου!! Χθες μετά τέσσερα χρόνια που είχαμε να στολίσουμε Χριστουγεννιάτικο δέντρο, μαζευτήκαμε σαν μελισσάκια και βάλαμε μπόλικη φαντασία και κέφι και το ετοιμάσαμε!! Αλλαξε το σπίτι βρε παιδί μου, σου φτιάχνει την διάθεση!! Τώρα μένει να βρεθεί τρόπος να μείνει ασκαρφάλωτο από το γατί μου αλλά ήδη το εγκαινίασε!!! Τι να λέμε!! 😉 ❤ Και του χρόνου με το καλό!!

 

Όλες αυτές τις μέρες δίνει και παίρνει το powertex κι οι μεικτές τεχνικές!! Μα είναι φανταστικό υλικό!! Σήμερα μια μικρή πρόγευση  κι από βδομάδα θα γίνει χαμούλης !! 🙂 Στο μπουκάλι έπεσε γερή δόση powertex και decoupage με εικόνα δικής μου επιλογής!! Δυστυχώς ο ήλιος έχει καταπιεί στην φωτό το χαλκοπράσινο χρώμα,που είναι πολύ πιο έντονο από κοντά αλλά ούτως ή άλλως οι φωτό ανοίγουν αν τις πατήσετε για λεπτομέρειες. Πρώτη φορά επιχειρώ κάτι τέτοιο και ξετρελάθηκα!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αυτά φίλοι μου!! Δεν σας ξεχνώ, σύντομα θα σας επισκεφτώ ξανά!! Να περάσετε ένα ξεκούραστο κι ευχάριστο σ-κ!! Για όσους μένετε Αθήνα και θέλετε, από σήμερα υπενθυμίζω κάνει πρεμιέρα το αχ! των bijoux de kant και Γλυκερίας Μπασδέκη στο ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη και αύριο Σάββατο η Γλυκερία μας παρουσιάζει και μας διαβάζει στην βιβλιοθήκη Βολανάκη, την ποιητική της συλλογή Σύρε καλέ την άλυσον. 😉 ❤

 

ΥΓ. Δεν ξέρω τι βλακείες μου κάνει πάλι η wordpress και σε παλαιότερα άρθρα ενώ υπάρχουν όλα σας τα σχόλια μου εμφανίζει την επιγραφή χωρίς σχόλια!! Ενώ όλα τα σχόλια είναι εκεί αν πατήσει κάποιος το κουμπί να τα δει!! Οποιος μπορεί να με διαφωτίσει ας ρίξει λίγο φως στα σκοτάδια μου!! Δεν έχω πειράξει καθόλου τις ρυθμίσεις!! Μάκια!!

22 thoughts on “Μπουκάλι με Powertex

  1. Και του χρόνου, Μαριλένα μου!!! Πολύ όμορφο το δέντρο σας!! Νωρίς νωρίς το φτιάξατε!!!! Καλές γιορτές !!!!! Εγώ σήμερα γιορτάζω και να φανταστείς ούτε τα χαλιά δεν πρόλαβα να στρώσω!!!! Με ‘φάγανε’ τα φθινοπωρικά μπάνια….χαχαχα!!!!’Οσο για το powertex του έδωσες και κατάλαβε!!!!!! Περιμένω να δώ και τις άλλες σου δημιουργίες!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    • Να σαι καλά Μαριάνν μου!! Ξεσήκωσα την οικογένεια, όχι ότι προσπάθησα και πολύ!! Αλλο που δεν θέλαν γιατί λόγω του ότι σκαρφάλωνε το γατί και το κατεδάφιζε, είχαμε 4 χρόνια να φτιάξουμε δέντρο!! Οπότε του δώσαμε και κατάλαβε!! Οπως λέω, με αγάπη πάντα, λατέρνα το κάναμε!! Αχαχα!! 🙂
      Να σου ευχηθώ κι από δω για την γιορτή σου καλή μου!! Πάντα με υγεία για σένα και την οικογένειά σου!! Αγάπη κι έμπνευση φυσικά!!
      Λατρεμένο το powertex!! Ερχονται κι άλλα μπουκάλια!! Σε φιλώ γλυκά!! ❤

  2. Καησπέρα Μαριλένα μου!!Τό vintage μπουκαλάκι σου έγινε τέλειο!!!
    Πανέμορφο τό μοτίφ αλλά υπέροχες όλες οι τεχνικές πού χρησιμοποίησες τόσο όμορφα!
    Μπράβο κουκλίτσα μου!!!Τί όμορφο τό δεντράκι σας!!Καί τού χρόνου!!
    Καλό Σ/Κ!!Καλά νά περάσης!!Φιλάκια!!

    • Σε ευχαριστώ Δήμητρά μου!! Είναι ωραίες οι τεχνικές αυτές!!
      Και του χρόνου με το καλό!! Εχει αλλάξει το σπίτι με τα χαλιά και το δέντρο!!
      Φιλιά πολλά πολλά σου στέλνω!! 🙂

  3. Και του χρόνου Μαριλενα μου, με το καλό να υποδεχτείτε τα Χριστούγεννα. Το μπουκάλι όμορφο και ιδιαίτερο, επίσης το προηγούμενο μπούστο πολύ όμορφο.

  4. Τι πλούσιο δεντράκι που στόλισες φέτος!!!Τι δεντράκι!Δεντράρα!!!
    Το μπουκαλάκι σου έγινε πανέμορφο!!
    Καλό Σαββατοκύριακο κούκλα!!!Φιλάκια!!!

  5. Άντε κουκλοσυμπεθερόνι μου, καλά Χριστούγεννα με υγεία πάνω από όλα! Όσο για την τέχνη σου, τι να πω πια, εσύ και η Αριστέα μάς βάζετε τα γυαλιά! Φιλιά γλυκά και καλό ξημέρωμα 🙂 🙂 Καλό Σ/κ!

    • Με υγεία, με υγεία συμπεθέρα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Αχ ωραίο πράγμα η δημιουργία!! Ημαστε γειτονιά τσίφτισσα!!! Αχαχαχα!! 🙂
      Φιλάρες Πέτρα μου όμορφη και καλό σ-κ να χεις!!

  6. Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι υλικό είναι αυτό το power….όπως το είπες, αλλά μάλλον είναι πολύ κολλημετικό. Κορίτσι μου ξεκοουράσου, σαν την ξεκούραση δεν έχει! Εμείς ούτε και φέτος στολίσουμε…. χρόνος μηδέν! Φιλάκια!!

    • Καλησπέρα Χριστίνα μου!! Είναι σούπερ το άτιμο το powertex!! 😉
      Θα σου στείλω mail με περισσότερες πληροφορίες για να το καταλάβεις!! Και ξέρεις πόσο απλό είναι;; Αλλά λίγο φασαριόζικο γιατί λερώνει!! Θέλει προσοχή!!
      Αχ αυτός ο χρόνος.. Μακάρι να μπορέσετε να ξεκλέψετε έστω 2 ωρίτσες να το στολίσετε!! Αλλάζει και την διάθεση βρε παιδί μου!! Μάλλον το χα άχτι όλα αυτά τα χρόνια που δεν το φτιάχναμε και τώρα όλη την ώρα περνώ και το χαζεύω!
      Ε, εντάξει κάνω και τον τροχονόμο στο γατί!! Αχαχαχα!! Ξυπνά ο Ταρζάν μέσα του!!!
      Σε φιλώ γλυκά και καλή συνέχεια να χεις!! 🙂

  7. Τι ωραίο το δέντρο σας!!! Καλές γιορτές, Μαριλένα μου, και του χρόνου με υγεία!
    Το μπουκάλι σου δεν παίζεται! Σούπερ!
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα από αύριο!
    (για το πρόβλημα με τα σχόλια, δυστυχώς δε μπορώ να σε βοηθήσω… δεν έχω ιδέα από wordpress…)

  8. Ωω τι ωραίο!! Να το χαρείτε αφού είχατε και τόσα χρόνια να στολίσετε..
    Δε μου λες..; Το powertex είναι κολλητικό;; Το βλέπω και αλλού τελευταία! Είναι νέα μόδα;;
    🙂 Πρώτη φορά που ασχολήθηκες και το έκανες φοβερό!
    Καλή συνέχεια κοπέλα μου όμορφη!!

    • Αχ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!! Να χαίρεσαι και την γιορτούλα σου , θα σου ρθω άμεσα!! Το powertex το διάφανο το χρησιμοποίησα πρώτη φορά στο μπούστο με το φόρεμα αστεράκια. Γενικά σαν υλικό το δουλεύω όμως 2,5 χρόνια περίπου!! Εχω κάνει αρκετές αναρτήσεις!! Νομίζω και το δωράκι που κέρδισες στο giveaway μου, η πίσω του μεριά ήταν δουλεμένη με αυτό το υλικό!!
      Ασε!! Είναι τρέλα υλικό!! 😉 Ας την διαδώσουμε λοιπόν!! Γιατί όχι!!
      Φιλάρες κοπέλα μου γλυκειά και να περάσεις πολύ όμορφα σήμερα!!

Σχολιάστε

