«Kοινωνική Aλυσίδα»

Το έναυσμα το έδωσε η Πέτρα μας:

 

Θα παρακαλούσα όσες φίλες κι όσους φίλους θελήσετε να προβάλλετε στα blog σας ένα θέμα κοινωνικό ή ένα κοινωνικό φαινόμενο που έπεσε στην αντίληψη σας ή ακόμα και μια κοινωνική προσφορά (πχ ένα μπαζάρ, μια εθελοντική εργασία κλπ). Όποιοι ενδιαφέρεστε, δηλώστε την συμμετοχή σας. Με γενικό τίτλο «κοινωνική αλυσίδα» 

(πχ: «κοινωνική αλυσίδα: εσύ γνωρίζεις τι είναι το σίσα;») ας ευαισθητοποιηθούμε μαζικά σε κοινωνικό επίπεδο. Άλλωστε όταν πλησιάζουν οι γιορτές, 

όλοι μας λίγο-πολύ, νιώθουμε την ανάγκη να συμβάλλουμε σε κάθε προσπάθεια, με οποιονδήποτε τρόπο.
Αφορμή για να αρχίσει αυτή η αλυσίδα αναρτήσεων, στάθηκε η εξαιρετική ανάρτηση της Πέτρας για το σίσα, το ναρκωτικό των φτωχών..
Όσο για τον δικό μου κρίκο στην αλυσίδα τώρα… Είναι κάποιες εξυπνάδες ή αλλιώς κοινωνικά μηνύματα που ξυπνάνε την σκύλα μέσα μου. Όχι ότι την θέλω κοιμισμένη, ίσα ίσα που την έχω σε επαγρύπνηση, αλλά πως να το κάνουμε κάποιες εξυπνάδες μου την ερεθίζουν την σκύλα τα μάλα..
Για παράδειγμα, κοινωνικό μήνυμα ένα: είσαι γυναίκα, βγαίνεις έξω κι είσαι ντυμένη καλντεριμιτζού; Του ποδός; Γαλλιστί τρουτρουάρ; Έχεις γίνει φέσι κι από πάνω;; Ε, τα θέλει ο κώλος σου.. Τάδε έφη αστυνομική αρχή σε πόλη της Ουγγαρίας…

Για το συγκεκριμένο βίντεο έχει ξεσπάσει σάλος καθώς αφήνει σαφή υπονοούμενα ότι σε περίπτωση βιασμού υπεύθυνες είναι οι γυναίκες που τον προκαλούν!!!!

 

Το βίντεο ξεκινά ήρεμα, δείχνοντας τρια νεαρά κορίτσια να βγαίνουν βόλτα για να διασκεδάζουν. Ειναι ελαφρώς προκλητικά ντυμένα και βαμμένα. Χορεύουν σε κλαμπ, φλερτάρουν και πίνουν.

 

Ωστόσο, στο τέλος, εμφανίζεται ένα από τα κορίτσια με τα ρούχα σκισμένα και βλέμμα απλανές, ενώ, στην οθόνη περνάει το μήνυμα «Μπορείς να κάνεις κάτι για να προλάβεις όλα αυτά». (πηγή).

 

Ήθελα να ξερα, σκεφτήκανε πολύ για να γυρίσουν και να προβάλλουν αυτήν την αθλιότητα;;;

 

Δεν σας φτάνει αυτό το κοινωνικό μήνυμα;; Σας έχω κι άλλο.. Πάσχεις από ανίατη ασθένεια; Είσαι γέρος;; Τα χεις φάει τα ψωμιά σου; Την έζησες την ζωούλα σου; Τι θες και ταλαιπωρείς τους γύρω σου;; Πάνε ψόφα.. Έτσι, και στην καταπολέμηση του υπερπληθυσμού θα συνδράμεις και θα σε θυμούνται με αγάπη για την αυταπάρνησή σου!! Τι;; Εγώ τα λέω νομίζετε;; Τάδε έφη διαφημιστικό σποτάκι του ΟΗΕ για την προώθηση μέρους της Ατζέντα 21 για την υποβοηθούμενη και νόμιμη ευθανασία…

 

 

Φυσικά χρειάζεται και το απαραίτητο βλέμμα που χουν τα γερόντια, αυτό το βλέμμα συγνώμη που υπάρχω ακόμα, συγνώμη που γίνομαι βάρος…

 

Μάλιστα… Σκοπός επετεύχθη… Τι ποιος σκοπός βρε κουτά;;; Να ενοχοποιηθεί το θύμα. Να δημιουργήσει τύψεις, ενοχές κι απελπισία σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες κι ουσιαστικά να τις αφήσει αβοήθητες… Γιατί τέτοια μηνύματα θέλει να περνά η εποχή που ζούμε… Ε, δεν θα τους περάσει.. Πως να το κάνουμε;

Να δώσω κι εγώ τώρα το δικό μου κοινωνικό μήνυμα σε αυτά τα κοινωνικά μηνύματα;; Α και γαμ…

 

Υγ. Πρέπει να διαβάσετε οπωσδήποτε και τα κείμενα της Μαρίας Κανελλάκη και της Μαριάννας.

11 thoughts on “«Kοινωνική Aλυσίδα»

  1. Καλή πρωτοβουλία, αξιέπαινη……! κύρια σε δύσκολους καιρούς. Να δούμε πως μπορούμε με τον έναν ή το άλλο τρόπο να την περάσουμε.
    Καλό βράδυ Μαριλένα

  2. Το αυτό μήνυμα δίνω κι εγώ. Τα βίντεο είναι άθλια και ταπεινωτικά.
    Ας σχηματίζουμε ανθρώπινες αλυσίδες, μικρά αναχώματα στη φρίκη που μας περιβάλλει. Κι ας φαίνεται μάταιο, στο χέρι μας είναι να του δώσουμε δυναμική.
    Καλή δύναμη και φώτιση σε όλους μας!
    Φιλιά πολλά Μαριλένα μου!…

  3. Σοκαρίστηκα κι από τα δυο βίντεο…το πρώτο απαράδεκτο και γελοίο, καθώς και το δήθεν μήνυμα που περνά…
    Το δεύτερο ανατριχιαστικό…είμαι υπέρ της ευθανασίας σε περίπτωση που η ζωή του άλλου γίνει ένας συνεχόμενος πόνος και αγωνία για την πορεία προς το θάνατο (τουλάχιστον θα την ήθελα για μένα, γιατί δεν μπορώ να μιλήσω για άλλους, ούτε φυσικά να πάρω την ευθύνη για άλλους), αλλά αυτό που είδα στο βίντεο ήταν φρικιαστικό…δηλαδή τι?…ότι αυτοί έζησαν καλή ζωή και χωρίς να έχουν εμφανείς λόγους σκέφτονται να μας αδειάσουν τη γωνιά επειδή έχουν καλή καρδιά?…
    Τι να πω!!

    Φιλιά πολλά!

  4. Σπουδαία ιδέα, μια κοινωνική αλυσίδα απέναντι στη φρίκη και την αθλιότητα κάποιων αρρωστημένων μυαλών, τα οποία δεν είναι περισσότερα, πως καταφέρνουν όμως και πασάρουν τα μηνυματάκια τους και περνάνε μπροστά ούτε που μπορώ να το εξηγήσω 😦
    Είναι τόσα πολλά τα κοινωνικά μηνύματα, είναι τόσες πολλές οι αλήθειες, ο πόνος, οι πληγές της κοινωνίας μας. Ελπίζω κάπως, κάποιοι να συμβάλλουμε όσο μπορούμε περισσότερο. Μην ξεχνάμε πως σε αυτήν την κοινωνία ζούμε εμείς και τα παιδιά μας.
    Δεν θέλω να σχολιάσω τα βιντεάκια, απλά αρνούμαι.
    Καλό ξημέρωμα Μαριαλένα μου!
    φιλάκια πολλά 🙂

  5. Εντάξει δεν έχω τι να πω γιατί σοκαρίστηκα και δεν πιστεύω αυτό που βλέπω.
    Απλά αναρωτιέμαι πότε ακριβώς έγινε έτσι η κοινωνία μας;;
    Είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοια πράγματα;
    Τρελαίνομαι!
    Θεούλη μου τι σκεφτόσουν όταν μας έφτιαχνες ήθελα να ήξερα;
    Λυπάμαι.
    Την καλημέρα μου(λέμε τώρα)

  6. Μπράβο σέ όλους γιά τήν πρωτοβουλία Μαριλένα μου!
    Ζούμε σέ δύσκολους καιρούς δυστυχώς.Κρίμα γιά τήν κατάντια τής σημερινής κοινωνίας μας.Πολύ λυπάμαι.Φιλάκια.

  7. Το πρώτο το είδα. Το βρίσκω όντως φαλοκρατικό αλλά επειδή πάντα θα υπάρχουν αναμωλάρες γύρω μας καλό θα είναι να έχουμε τα μάτια μας 400! Ίσως να έπρεπε να διατυπώσει το πρόβλημα διαφορετικά, να μη δώσει αβάντα στους μαλάκες.
    Το 2ο κάτι μου λέει αλλά… δε θυμάμαι. Να σου πω κάτι; Θα μας κλ@σουν τα @@ !!!!!! Ντάξει από χθες είμαι σε mood κοινωνικής αλυσίδας και σου μιλάω έχω κάτι νεύρα! Μα κάτι νεύρα! Τα έβαλλα όλα κάτω το ένα πρόβλημα μετά το άλλο και έγινα μπαρούτι! Κυκλοφόρησα και στο κέντρο και είδα για άλλη μια φορά πόσο υποφέρει ο κόσμος! Πφφφφ

    Τα φιλιά μου και ο Θεός βοηθός!!!!!

  8. Άθλια και τα δύο βίντεο. Σκέφτηκα στην αρχή να σου γράψω χωρίς να τα δω και ήθελα να πω όχι πως συμφωνώ με τέτοιου είδους καμπάνιες αλλά θεωρώ πως οι γυναίκες πρέπει να προστατεύουμε όσο μπορούμε τον εαυτό μας. Όταν είδα όμως το βίντεο και ουσιαστικά αυτό που δείχνει δεν έχει καμία σχέση εάν βγήκες και ήπιες.. ένας βιαστής μπορεί να καραδοκεί και έξω απ τη δουλειά σου, πραγματικά νευρίασα πάρα πολύ με το πως το θέσανε… Δηλαδή τι; Θα βάλουμε και μπούργκα και δεν θα πηγαίνουμε πουθενά για να μη βιαστούμε;;;; Όσο για το δεύτερο βίντεο δεν ξέρω τι να πω… Το μόνο που σκέφτομαι όταν βλέπω κάτι τέτοια είναι «καλά, αυτοί που συμμετείχαν στο σποτ, πως μπόρεσαν να διαφημίσουν κάτι τέτοιο;» Η δεν τους είπαν περί τίνος πρόκειται… ή τα λεφτά ήταν καλά…;
    Τι να πω; Νευρίασα πολύ…
    Φιλάκια Μαριλενάκι μου!

  9. Συμπεθερόνι μου γλυκό, τα είδα κι εγώ τα βίντεο. Και συμφωνώ απόλυτα με όσα έγραψε και…»το ξωτικό Κατερίνα» πιο πάνω! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που συμμετείχες στην ιδέα μου, η οποία «αποδείχτηκε» ότι δεν ήταν και τόσο καλή, αφού μόνο 2-3 άτομα είχατε να αναρτήσετε ένα κοινωνικό θέμα τελικά. Αρχίζω να πιστεύω ότι ζούμε μες στην καλή χαρά, αλλά κάποιοι είμαστε…αχάριστοι και τρωγόμαστε με τα ρούχα μας… Καλό βράδυ και πολλά γλυκά φιλιά 🙂

Σχολιάστε

