Μηδείς Ίασις

 

Μια νύχτα αυτή του χάρισε
            θηλές
κι αυτός τις φύτεψε
να βγάλουν γάλα

Tα χέρια του ν’ αλείψει
να γλιτώσει τη φωτιά

Κι όταν τον είδαν τα παιδιά του
δεν τον γνώρισαν

         Ήταν εκείνη

Τόσο τρυφερός

Ρουφούσαν απ’ τα μητρικά του δάχτυλα
το μέλαν θάλπος

Το πρωί, απομίμηση πένθους
Διαρροή δακρύων,
μυϊκές συσπάσεις

(Αυτήν την είπαν φόνισσα
        κι αυτόν
κάπου τον ξέβρασε η λήθη)

 

(α’ δημοσίευση περιοδικό Μανδραγόρας, τεύχος 50, Μάιος 2014)

 

13 thoughts on “Μηδείς Ίασις

  1. Καλησπέρα Μαριλένα μου!!
    Καλά,οι στίχοι σου φοβεροί καί μέ δυνατό συναίσθημα!!!
    Μπράβο καί γιά τήν δημοσίευσή τους!!
    Πάντα επιτυχίες κούκλα μου!!Τό αξίζεις!!
    Καλό μήνα!!Καλές γιορτές!!Πολλά φιλάκια!

    • Συντεκνακι μου, καλό μήνα και καλές γιορτές! Συγχαρητήρια για τη δημοσίευσή σου, συνέχισε δυναμικά, αληθινά και κρητικά 🙂 Θα σου στείλω ηλ.μήνυμα. Φιλί γλυκό από Μελβούρνη xxo

  2. Έλα, βρε Μαριλένα! Πώς το έγραψες αυτό; Πώς μπορείς και γράφεις τόσο μεστά;;;
    Τι εικόνα! Τι δυνατό συναίσθημα! Τι ιστορία!
    Κι αναρωτιόμουν για τον επίλογό σου, μήπως δεν έπρεπε να τον βάλεις… Αλλά, όχι, όσο το ξαναδιαβάζω, όπως είναι μου αρέσει πολύ!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

  3. Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω…και δεν μπορώ να βγάλω άχνα!
    Από τους πρώτους στίχους φωνάζει «Μαρλέν»!
    (αυτή του χάρισε θηλές κι αυτός τις φύτεψε!)
    Θαυμάζω τη γραφή σου …γιατί τσακίζει!

    φιλιά μάτια μου !

  4. Άμα δηλώσω απλά συγκλονισμένη με τον λόγο σου, θα έχεις αντιληφθεί τι διαμάντια γράφεις;… Τα ολόγλυκα φιλιά μου, πασπαλισμένα με απεριόριστο θαυμασμό, κουκλί μου 🙂

  5. Ο τρόπος που γράφεις είναι τόσο ξεχωριστός, τόσο στακάτος, τόσο δυνατός και όμορφος. Σε θαυμάζω, ειλικρινά! Και, όπως και καθετί άλλο που έχω διαβάσει από εσένα, έτσι κι αυτό το λάτρεψα.
    Συγχαρητήρια για τη δημοσίευσή του και πάντα επιτυχίες!
    Φιλάκια πολλά!

Σχολιάστε

