♥ Ευχαριστώ πολύ!

Καλησπέρα σε όλους!! Εύχομαι να είστε καλά!! 🙂

Σήμερα αναδημοσιεύονται δυο παλαιότερα διηγήματά μου. Κάποιοι τα έχετε ξαναδιαβάσει στο blog μου. Το ένα διήγημα, η Χρυσή ευκαιρία, στο διαδικτυακό περιοδικό Bibliotheque και το άλλο, η Γούργουλα, δημοσιεύτηκε στο 22 έντυπο τεύχος του περιοδικού Σοδειά [ΤΡΙΜΗΝΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ]. Τις επόμενες μέρες θα κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία.

Ευχαριστώ πολύ για την αναδημοσίευση τους υπεύθυνους των περιοδικών καθώς και την Φλώρα γιατί στο διαδικτυακό της παιχνίδι, Παίζοντας με τις λέξεις, μου δόθηκε η ευκαιρία να ξεδιπλώσω αυτά τα διηγήματα.

Κι αν νομίζετε ότι οι ευχαριστίες τελειώσαν εδώ, γελιέστε!! Όλες αυτές τις μέρες ντρινν ντρινν, να σου ο ταχυδρόμος έρχεται με φακέλους και δέματα!! Πώς να σας ευχαριστήσω!! Δεν είμαι καλή στα λόγια, δεν είμαι καλή στο να δέχομαι, σας το χω ξαναπεί και γίνομαι βαρετή ίσως αλλά είναι η αλήθεια.. Εχω πολύ δρόμο μπροστά, όμως ειλικρινά ευχαριστώ τόσο, όσο δεν φαντάζεστε, πρώτα πρώτα για την σκέψη και μόνο που είναι υπέραρκετή για μένα!! ❤

Πρόσφατα ανακάλυψα την Νίκη και το Ονειροποιείο της, που είναι πραγματικά σκέτο όνειρο!! Έλαβα μέρος στο giveaway για τα 4 χρόνια της στο χώρο του blogging και κέρδισα(!!) ένα πανέμορφο γούρι!! Περιττό να σας πω χαρά που έκανα όταν το έλαβα με μια κάρτα και σοκολατίτσες τις οποίες και σαν λαγωνικό, τις μύρισα στο κουτί πριν το ανοίξω!! 🙂

Μια πανέμορφη κάρτα με ζεστές ευχές από την Νάσια και την Χρυσόσκονη που μας πασπαλίζει!! 🙂

Η Μαριάννα με τον Ονειρόκοσμό της!! Άλλο όνειρο κι εδώ!! Έφτασε σήμερα με την βροχή και σκόρπισε χαμόγελα!! Μια καρδιά για τα κλειδιά μου, μια χειροποίητη κάρτα-ζωγραφιά με ευχές και καραμελίτσες βουτύρου που είχα χρόνια να φάω!! Εννοείται τις χλαπάκιασα!! 🙂

Η Κατερίνα με το blog Κυριακή στο σπίτι, μας δίνει οδηγίες για δημιουργική απασχόληση και οργάνωση!! Μου χάρισε ένα στολίδι σκέτη γλύκα και καρτούλα με ευχές!! 🙂

Η Αννιώ με τις πανέμορφες χειροποίητες δημιουργίες της και τα ιδιαίτερα μαξιλάρια της, μου χάρισε ένα δερμάτινο σελιδοδείκτη και μια κάρτα χειροποίητη όλο ευχές!! 🙂

Σας ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!! Και για τις ζεστές κουβέντες που ανταλλάσουμε (κι ειλικρινά αυτές και μόνο αρκούν,) και τα δώρα σας!! Κι όλες τις φίλες που μου έχετε στείλει την αγάπη σας και θέλετε να μείνει μεταξύ μας!! 😉

Να στε καλά όλοι κι όλες και να προσέχετε τους εαυτούς σας για να μπορείτε να προσέχετε κι άλλους!!  Ευχαριστώωωωωω!! ❤

 

 

 

 

 

23 thoughts on “♥ Ευχαριστώ πολύ!

  1. Βρε καλά σου κάνουμε! Να μάθεις! Άκου εκεί δεν νιώθει καλά όταν παίρνει δώρα!!! αχαχαχα
    Και νομίζω ότι κι άλλα θα λάβεις ..έτσι για να τιμωρείσαι διαρκώς 😉
    Το ζήτησα εγώ από τον Άγιο Βασίλη έτσι για να δω αν θα με ακούσει!!!)
    Φιλούρες Μαρλέν μου♥

  2. Όμορφα δωράκια, όλα με αγάπη -αυτό είναι φανερό! Τα αξιζεις Μαριλένα μου και εύχομαι να δώσουν φως στις μέρες αυτές τις γιορτινές μα και σε όλο το χρόνο που θα έρθει!
    Φιλιά πολλά!!

  3. Πραγματικά το μοίρασμα όμορφων στιγμών είναι ένα υπέροχο βίωμα στη ζωή μας. Και ότι το καλύτερο να το ζει κανείς Μαριλένα.
    Καλό σου ξημέρωμα.

  4. Πάρα πολύ όμορφα όλα τα δωράκια σου!
    Εύχομαι να παίρνεις πάντα δώρα αγάπης στην ζωή σου και ο καινούριος χρόνος να σου φέρει ότι επιθυμείς!
    Πολλά φιλιά!

  5. Μέχρι να φύγουν οι γιορτές -που συνεχώς θα λαμβάνεις και θα λαμβάνεις- (κι ελπίζω και μετά απ αυτές, και συνεχώς!!) θα σου φύγουν όλα, μην ανησυχείς. χαχα

    Τα δωράκια σου είναι υπέροχα, Μαριλενάκι μου. Να τα χαρείς και να σε γεμίζουν ανείπωτη γλύκα. Συγχαρητήρια και για τις δημοσιεύσεις, που -δεν το συζητώ- το αξίζεις τα μάλα!! Σε φιλώ πολύ πολύ!!!!!! ❤

  6. Μαριλενάκι μου γλυκό, συγχαρητήρια για τα διηγήματά σου!! Πάντα τέτοια σου σού εύχομαι κούκλα μου!!Πολύ χάρηκα!!!!Μπράβο σου!!!Πώ πώ,δωράκια!!!!Τό ένα ποιό όμορφο από τό άλλο!!!!Νά τά χαρείς!!Είσαι τόσο γλυκειά πού τά αξίζεις,καί άλλα τόσα!!!!Καλές γιορτές!!Καλά νά περάσεις μέ τήν οικογένειά σου!!Πολλά φιλάκια αγαπημένη !!

  7. Σκίζει το μπουμπουρίνι μου το γλυκό! Κι εγώ το καμαρώνω! 🙂 🙂 Και με γεια τα υπέροχα δωράκια σου και να τα χαρείς! Πολλά γλυκά φιλιά κουκλί ταλαντούχο συμπεθερόνι μου! 🙂 🙂

  8. Ενα δύο … ενα δύο .. δοκιμή κανω. παλι ..Μαριλενα μου ηρθα να σου δώσω τα σγχαρητηρια μου για τις αναδημοσιευεις σου… και να σου πώ πως ειναι πολύ χαρα οταν λαβενεις μικρές ομορφες καρτούλες γεματες με ευχές… σημαινει οτι σ αγαπανε και σε σκεφτονται.. συμβαίνει και αυτό ..!! να είσαι καλά και να περασεις τις πιο ομορφες γιορτές σου Μαριλενα μου φιλακιααα!!

  9. Να σου πω Μαριλένα μου ότι αγαπώ αυτό που είσαι , αυτό που βλέπω , αυτά που γράφεις και χαίρομαι για σένα !!!Κρατώ το χαμόγελο, τα ζεστά σου μάτια και να είσαι σίγουρη ότι τα όμορφα δώρα είναι της αγάπης. Αυτό είναι σπουδαίο ρομαντικό μου , σπουδαίο κορίτσι !!!
    Μια μεγάλη αγκαλιά με δυο δυνατά φιλιά

  10. Επ διάβασα τη Χρυσή ευκαιρία! Πεθαίνω για καθαρεύουσα λέμε! Από μόνη της σου περνά δυνατά μυνήματα! Είσαι πολύ του σουρεαλισμού τελικά!!!! Και η γούργουλα σαν μονόπρακτο! Θέλεις με τη μία να τη δεις επί σκηνής! :)))

    Καλημέρα κορτίσι μου!!!

  11. Πολλά συγχαρητήρια Μαριλένα!
    Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε και η κάρτα μου!
    Ήταν ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον κόπο σου της όμορφης διοργάνωσης του Secret Santa!

  12. Μαριλενάκι μου εδώ είμαι!Δε σε έχω ξεχάσει απλά δεν έχω χρόνο να σχολιάζω όπως παλιά!Φαίνεται όμως πόσο αγαπητή είσαι!Καλές γιορτές με ωραίες εμπνεύσεις και δημιουργίες!

Σχολιάστε

