Καλά Χριστούγεννα 2014!!

Καλά Χριστούγεννα σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου!! ❤ Να περάσετε αυτές τις γιορτινές μέρες όπως επιθυμείτε και πάνω από όλα όπως τις νιώθετε!! 

Να δώσετε στον εαυτό σας και στους αγαπημένους σας ελάχιστο από τον χρόνο σας για μια συνάντηση, για ένα τηλεφώνημα, για επικοινωνία!! Είναι τόσο ωραίο να νοιάζεσαι κάποιον και να του το δείχνεις, όπως και να σε νοιάζονται!!

Να στε καλά, να ξανανιώσετε πάλι παιδιά στην ψυχή κι όσο μπορείτε μην σας παίρνει από κάτω!! Έχει ο Θεός!!

Καλές γιορτές σε όλους!!! Ο χο χο χο χο χο!!! ❤ Φιλιά αγάπης!!

 

Την Παρασκεύη μου έφερε ο ταχυδρόμος κι ένα πανέμορφο και πρωτότυπο δώρο από την μοναδική μας Κατερίνα!! Μια χειροποίητη κάρτα με όμορφες ευχές κι ένα vintage γούρι άγγελο!! Πάνω στο μεταξωτό ύφασμα έχει εκτυπωθεί το αγγελάκι!! Να σαι καλά Κατερίνα μου!! Σε ευχαριστώ για όλα!! ❤

22 thoughts on “Καλά Χριστούγεννα 2014!!

  1. Πάλι καλά που έγραψες «Χριστούγεννα 2014» γιατί νόμιζα πως ζούμε στον Μεσαίωνα… 😦
    Φιλιά γλυκά κουκλί συμπεθερόνι μου και καλά Χριστούγεννα με Υγεία! 🙂 Τι ωραία εικόνα! 🙂

  2. Καλά Χριστούγεννα και σε σένα Μαριλένα μου με υγεία και αγάπη!
    Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!
    Η κάρτα και το γούρι, είναι πανέμορφα!
    Φιλιά πολλά!!

  3. Μαριλένι μου γλυκό να περάσεις πάρα πολύ όμορφα στις γιορτές και σου εύχομαι ο καινούριος χρόνος να σου φέρει ότι επιθυμείς.
    Η κάρτα πραγματικά είναι πανέμορφη και το γούρι.
    Πολλά πολλά φιλιά!

  4. Μαρλέν μου να περάσεις όμορφα, γλυκά, ζεστά , οικογενειακά τις άγιες τούτες μέρες!♥
    Εμείς θα τα πούμε και στο όφωνο;
    Φιλάκια πολλά!
    (με έχασες αλλά δεν τα προλαβαίνω όλα αυτές τις μέρες)
    ♥ΣΛ♥

  5. Πανέμορφα καρτούλα και γούρι. ^_^

    Καλά, ζεστά και γεμάτα χαρά κι αγάπη Χριστούγεννα και για σένα, Μαριλενάκι μου. Να γραφτούν υπέροχες στιγμές, να περάσετε καλά. Φιλάκια πολλά και καραμελένια. ❤

  6. Μαριλένα μου ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ…..!!!! Να περάσεις όμορφα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα κορίτσι μου με κάθε ευχή από καρδιάς για μικρές και μεγάλες υπέροχες στιγμές.
    Φιλιά πολλά

  7. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου !!!
    Κι εσύ να είσαι καλά, Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και χαρά το νέο
    έτος !!!!!!
    Σε φιλώ !!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. Στη πιο γλυκειά νονά του διαδικτύου απο την Πεπίτα της
    …… ….__/’\__
    ….. … ‘*◕‿◕*’
    …… …./.•*•.\¸
    ……… .. / ..\
    …….* `/’ ;& ;’\` *
    ……… , ტ * ˀᾣˁ,
    .* ….. /_oI%ტ_\ *
    ……..(`’–:o(_; _\
    …..* /`;–.,__ `-*’)
    …… ;@`o. O,ˀᾣˁ \ *
    *…. (`-)_ ტ;% ‘ˀᾣˁ\
    … ../`;–._”–._’ტ.ˀᾣˁ
    ..* /&*,()~o`;-.,’””`*)
    … /`,ტ ; & () o.*`;-‘;\
    .* (`””-.,_0 ˀᾣˁ ტ’ & ()\
    .. /—.,_ “”—-….—‘* )
    .. /@ ტ;o:;’—-,.__- __.’\
    *,&;ტ ˀᾣˁ % &^;~”`o;();
    ../; o^~; & ().o@*ˀᾣˁ;O.\
    ტ=”==””==,,,.,=”==”==ტ
    ___.- .—”#####”—…___.

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
    ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ .

  9. Μαριλένα μου τι όμορφη η Χριστουγεννιάτικη φωτογραφία σου με το τζάκι , το χιόνι και το σκυλάκι !!
    Αγαπημένη μου για σένα εύχομαι να έχεις ότι χρειάζεσαι για να είσαι καλά τις μέρες των Χριστουγέννων !!! Το χαμόγελο σου και τα ζεστά σου μάτια σκορπούν από μόνα τους σπίθες αγάπης και εσωτερικής ομορφιάς !!!
    Σε φιλώ πολύ δυνατά !!!

  10. Χρόνια πολλά γλυκιά μου Μαριλένα!!Καλά Χριστούγεννα! Να περάσεις πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σου!
    Νά χαρείς τά πανέμορφα δωράκια τής Κατερίνας!Σήμερα έλαβα καί εγώ τά δικά μου καί ξετρελάθηκα!Πολλά φιλάκια!!

  11. Πάντα να λαμβάνεις δώρα αγάπης σαν κι αυτό!
    Μαριλενάκι μου γλυκό να περάσεις υπέροχα Χριστούγεννα, έτσι ακριβώς όπως τα λαχταράς!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

  12. Μαριλενακι μου καλημερα!
    Μεγεια το ανανεωμενο μπλοκοσπιτο! Ανοιξε το χρωμα και μου βγαζει μια πολυ χαρουμενη αυρα!
    Το δωρακι που ελαβες ειναι πραγματικα υπεροχο! Να το χαρεις! Μπραβο και στην Κατερινα που ειναι τοσο δημιουργικη!
    Καλες γιορτες λοιπον! Με υγεια και χαρα!

  13. Καλές γοπρτές κι από ‘μενα!!
    Εκτός από τα κλασικά (υγεία, αγάπη, δημιουργηκότητα) θα σου ευχηθώ το νέο έτος να σου φέρει όσα σου στέρησε το παλιό!!
    Σιροπιαστά φιλάκια!!!

  14. ΜΑΡΙΛΕΝΑ μου ετσι ακριβως θα κανουμε θα χαρουμε την συντροφια των αγαπημενων μας να περασεις και εσύ ομορφα και χαρουμενα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με τους αγαπημενους σου φιλη μου με υεγεια .. με αγαπη.. και πολλα πολλα χαμόγελα.. ας ειναι το σημα κατατεθεν μας.!!! υπεροχο το δωρακι της Κατερινας μας… είμαι και εγω απο τις τυχερες..!!.. φιλακιαααααα!!!;:) 🙂

Σχολιάστε

