Ψηφιακό Ιδεοδρόμιο 2015/ Λογοτεχνικός διαγωνισμός

Καλημέρα φίλοι μου. Χρόνια πολλά! Εύχομαι να περάσατε όμορφα και να ξεκουραστήκατε μέσα στις γιορτές! Καλή μας βδομάδα με εκλογές εν όψει…

Πρόσφατα έφτασε στο mail μου μια ενημέρωση σχετικά με ένα λογοτεχνικό διαγωνισμό αυτοέκδοσης ηλεκτρονικού βιβλίου. Αντιγράφω κι όποιος ενδιαφέρεται για πληροφορίες μπορεί να αποστείλει στον υπεύθυνο:

Αγαπητοί,
Γνωρίζοντας τον ενδιαφέρον σας για διάφορους λογοτεχνικούς διαγωνισμούς θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η easywriter.gr η πρώτη πλατφόρμα αυτοέκδοσης ηλεκτρονικού βιβλίου, διοργανώνει «το Ψηφιακό Ιδεοδρόμιο 2015» ένα μεγάλο διαγωνισμό αυτοέκδοσης ηλεκτρονικού βιβλίου με κεντρικό θέμα τον ΕΡΩΤΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ TOY ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν εδώ: http://www.easywriter.gr/articles/item/34
Θα χαρούμε να συμπεριλάβετε το διαγωνισμός μας στην ιστοσελίδα σας. Στην διάθεσής σας για οποιαδήποτε λεπτομέρεια ή διευκρίνηση.
Με εκτίμηση,

Νικόλαος Κιάκης
info@easywriter.gr
IT & Marketing Manager
Title: Νέος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός

 

 

7 thoughts on “Ψηφιακό Ιδεοδρόμιο 2015/ Λογοτεχνικός διαγωνισμός

  1. Χρόνια πολλά Μαρλέν μου!
    Μου φαίνεται ότι έχω να γράψω …από πέρυσι! πωπω έχω χάσει κάθε επαφή …
    Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση!
    Φιλάκια πολλά ♥

  2. Μπράβο πολύ ωραία ιδέα Μαριλένα μου που νομίζω θα βρει πολλούς σύμφωνους !!! Ενας σπουδαίος τρόπος έκφρασης !!
    Αφήνω τις καλύτερες ευχές μου για το χρόνο που έρχεται !!! Να έχεις ότι χρειάζεσαι για να είσαι καλά , χαρούμενη και δυνατή !!
    Σε φιλώ αξιαγάπητο κοριτσάκι μου

  3. Πολύ ενδιαφέρον μου δείχνει το θέμα της πρόσκλησης Μαριλένα. Έρωτας στα χρόνια του διαδικτύου. Πολύ σημαντικό θέμα στις μέρες μας πραγματικά….! και θα ήθελα ειλικρινά να διαβάσω απόψεις.
    Καλό βράδυ Μαριλένα μου.

Σχολιάστε

