Η σκιά μου κι εγώ, Μαρία Χρονιάρη

Καλημέρα φίλοι μου!! Πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε η νέα ποιητική συλλογή της Μαρίας Χρονιάρη με τίτλο Η σκιά μου κι εγώ.  Πρόσφατα θα θυμάστε, είχα φιλοξενήσει τα ποιήματα της Μαρίας που συμπεριλαμβάνονται στο βιβλίο της,  Σιγαστήρας εγκλήματος και Μια θλίψη ωκεανού.

Το βιντεάκι παραπάνω έχει αποσπάσματα από τα ποιήματα της συλλογής!

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου των εκδόσεων Απόπειρα:

Η καταγωγική ρίζα του τρίτου ποιητικού διαβήματος της Μαρίας Χρονιάρη είναι η λύπη. Η αναζήτηση αυτής της λύπης παραπέμπει εξαρχής στα έρμαια υλικά της: Αρχέγονα, γενετικά σώσματα από θριάμβους ήττας, ασυνεχή διαστήματα απουσίας, γραμμικά σχεδιάσματα να φτάσεις ως το κόκκινο της κραυγής.

 Κάτω από την σάρκα κάθε ποιήματος αναπνέει το ζώο. Επεξεργάζεται τις δίκαιες λέξεις. Το ποιητικό υποκείμενο ενδεδυμένο με την τρομακτική προβιά του δράκου. Απελευθερώνει όνειρο. Το νήμα που το ενώνει με την πραγματική ύπαρξη μπορεί ανά πάσα στιγμή να κοπεί. Όμως υπάρχει το χρώμα. Και δεν είναι διόλου μετέωρο.

Χρώμα από ένα καθαρό άσπρο. Το άσπρο, το κενό της ζωής.

 

Η Μαρία τον Νοέμβρη βραβεύτηκε και για το βιβλίο της Επειδή μαζί και για το ποίημά της Νόστος, σε παγκόσμιο λογοτεχνικό διαγωνισμό.

Η ίδια γράφει στο ιστολόγιο Εκεί που αλλάζω ζωές.

Εύχομαι από καρδιάς να ναι καλοτάξιδο το νέο σου ποιητικό βιβλίο και να αγαπήθει όπως του πρέπει!! Είσαι ένας υπέροχα δοτικός άνθρωπος! Μια ζεστή αγκαλιά!! Τα καλύτερα πάντα Μαρία μου!! ❤

 

 

 

 

6 thoughts on “Η σκιά μου κι εγώ, Μαρία Χρονιάρη

  1. Χρόνια πολλά Μαριλένα μου!!!
    Καλοτάξιδο εύχομαι στό βιβλίο!!
    Καλή χρονιά μέ υγεία αγάπη καί πολύ δημιουργία!!
    Νά περάσεις υπέροχα μέ τούς αγαπημένους σου!!
    Πολλά φιλάκια κούκλα μου!!

  2. Αγαπημένη μου Μαριλένα,

    σε ευχαριστώ για την αγάπη σου στα βιβλία μου, για την στήριξή σου, για τις ευχές σου για το νέο μου βιβλίο. Περισσότερο σε ευχαριστώ για την αγάπη που λαμβάνω από σένα, η οποία πάει κατευθείαν στην καρδιά μου.

    Να έχεις μια όμορφη Πρωτοχρονιά, ο νέος χρόνος να σου δώσει ό, τι ο προηγούμενος δεν σου έδωσε ή σου πήρε και όλα να κυλήσουν στη ζωή σου εύκολα όπως κυλάνε τα νερά στις λίμνες.

    Ο λύκος, ευχαριστεί κι αυτός.

    Σε φιλώ χαρά μου.

  3. Μαριλένα μου, ξέρω, σε χαρακτηρίζουν τέτοιες δημοσιεύσεις και τέτοιες αναδείξεις άξιων ανθρώπων που το μολύβι της γραπτής τους τέχνης έχει πολλά να μας προσφέρει.
    Μια ακόμα αποκάλυψη λοιπόν…..!
    Ευχαριστούμε κοπέλα μου.

Σχολιάστε

