Μικρή κλίμαξ της ψυχής και του θανάτου, Νίκος Καρούζος

Μὲ λίγα ροῦχα αἱματωμένα βρέθηκε νεκρὸς
στὴ θερινὴ σελήνη καὶ οἱ φυλλωσιὲς
τοῦ ἔδιναν τώρα τὴ δόξα ποὺ εἶναι
πάνω ἀπ᾿ τὶς ἐπιθυμίες καιρὸς
ἀκίνητος στοὺς ἤχους τοὺς καθηγιασμένους.
Εἶχε μία φοβερὴ πληγὴ στὴν καρδιά του κι ἄλλες ἀκόμη
στὴ λεκάνη στὰ χέρια μέσ᾿ στὸ σεληνόφως
ἔβγαινε ἀπ᾿ ὅλο τὸ σῶμα του ἡ ὀμορφιὰ
σμίγοντας μὲ τὰ χώματα.
Καὶ μία στιγμὴ ὁ θεὸς ἔστειλε ἀγγέλους γύρω του
ἄνθη φλογερά, ἱμάτια ἀπὸ λευκὴ σιωπὴ
τῆς νύχτας ἡ κλίμαξ αὐτὸς
ἀνέρχεται μὲ λίγα ροῦχα αἱματωμένα.

Χρόνια πολλά σε όλους φίλοι μου! Εύχομαι ολόψυχα σε όλους καλή Ανάσταση και να σας βρουν οι άγιες τούτες μέρες συντροφιά με αγαπημένους! Ευχές για ψυχική ευφορία, υγεία, αγάπη κι ας φωλιάσει στην ψυχή του καθένα η προσωπική του λύτρωση! Να στε καλά και σύντομα θα τα ξαναλέμε!! 🙂

Σαφώς και μου λείψατε!! Ευχαριστώ για την αγάπη!! Ξέρετε… ❤ ❤

 

14 thoughts on “Μικρή κλίμαξ της ψυχής και του θανάτου, Νίκος Καρούζος

  1. Χρόνια πολλά, γλυκειά μου Μαριλένα!!!! Μας λείπεις!!!!!! Καλή Ανάσταση, σου εύχομαι, και να περάσεις ένας καλό Πάσχα με τους αγαπημένους σου!!!! Φιλάκια πολλά!

  2. Καλή Ανάσταση καί καλό Πάσχα Μαριλένα μου!!!
    Μήν χαθείς πάλι!!!!Μάς λείπεις κούκλα μου!!!!
    Καλά νά περάσετε!!!Πολλά φιλάκια!!!

  3. Κοριτσάκι μου Χρόνια Πολλά σου εύχομαι !!! Να έχεις πά;ντα αυτό το όμορφο χαμόγελο και το ζεστό σου βλέμμα!!! Πόσο ζεστή η αγκαλίτσα σου !!! Ευχαριστώ και σε φιλώ πολύ δυνατά!!!

  4. Welcome back κορίτσι μου με την νέα σου ανοιξιάτικη περιβολή! Χριστός Ανέστη!
    Υπέροχο το ποίημα, από αυτά που μου αρέσουν πολύ!
    Έχεις όλες μου τις ευχές για υγεία, χαρά και ευτυχία!!!

  5. Μαριλένα μου, Χρόνια Πολλά κι εύχομαι ανάταση ψυχής και ζωής!
    Πολύ ωραίο το ποίημα σου, υπέροχες σκέψεις και με γόνιμα μηνύματα! Μας έλειψες!
    Να έχεις μια γλυκιά βραδιά! Τα φιλιά μου!:))

Σχολιάστε

