Παλαίωση σε κουτί!!

Καλησπέρα φίλοι μου! Καλό μήνα να χουμε!! Εύχομαι να στε όλοι καλά και κάπου να ξεκουράζεστε! 🙂 Αυτές τις μέρες άρχισα σιγά σιγά πάλι να ασχολούμαι με τα χειροποίητά μου. Το ξέρω ότι έχει καιρό που τα παραμέλησα αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς είμαι από κείνους που αν δεν έχουν διάθεση δεν αρχίζουν τίποτα γιατί αλλιώς είτε μένει ατελές είτε το αποτέλεσμα  δεν με ικανοποιεί..

Όπως ξέρετε μια αγαπημένη συνήθεια είναι να προσπαθώ να μιμηθώ την υφή του ξύλου. Να κάνω παλαίωση δηλαδή τύπου shabby!! Το χω κάνει ξανά και σε κουτιά, και σε τετράδια και σε μπουκάλια!!

Ξαναπήρα λοιπόν ένα απλό κουτί

και χρησιμοποιώντας μόνο τα ακρυλικά και τις δαχτυλοπατίνες μου,ούτε κερί, ούτε τρίψιμο, ούτε πάστες παλαίωσης, νομίζω πέτυχα την υφή ξύλου που ήθελα!!

Εδώ είναι και το εσωτερικό του.

 

 

Και μιλώντας για αλλαγές και μεταμορφώσεις για ρίξτε και μια ματιά εδώ στον διαγωνισμό της Αριστέας μας!!  Άλλαξέ το, λέμε!! Α! Κι εννοείται το κουτί είναι εκτός διαγωνισμού!! 😉

Να στε όλοι καλά και καλό σ/ κ να χουμε!! 🙂 ❤

40 thoughts on “Παλαίωση σε κουτί!!

  1. Επειδή θα καταφτάσει ωσονούπω και η μετρ του shabby (το μπουκλί… ξέρεις), να προλάβω να σου πω πως την τεχνοτροπία αυτή την έμαθα στο μπλογκ της, μιας κι έχει αναπαλαιώσει την ευρύτερη περιοχή του Πύργου. Το κουτί σου έγινε εξαίσιο και πολύ ιδιαίτερο. Κυριολεκτική μεταμόρφωση!
    Μαριλένα μου σας θαυμάζω για τις ιδέες και την τεχνική σας!
    Τα φιλιά μου και τις ευχές μου για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο ♥

    • Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!! Είναι τέλειο το shabby (είναι μια από τις πολλές τεχνικές παλαίωσης) και την αγαπώ πολύ!! Έχει πάρει φόρα κι η Αριστέα, δεν λες τίποτα!! Αναπαλαίωση φουλ!! Χαχαχα!!
      Φιλάκια πολλά σου στέλνω!! 🙂

  2. Μαριλενάκι μου, το έκανες τέλειο το κουτί!!! Το είχα ήδη δεί νωρίτερα αλλά δεν κατάφερνα να σου αφήσω σχόλιο. Πραγματικά, φαίνεται σαν αληθινό ξύλο!!!! Υπέροχη μεταμόρφωση!!
    Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατόβραδο!

  3. Πραγματικά πέτυχες τα νεράτου ξύλου και το κουτί άλλαξε όψη!!
    Γιατί το καημένο να είναι εκτός διαγωνισμού; Είναι τόσο ωραίο!
    Καλο βράδυ!

    • Σε ευχαριστώ Νίκη μου!! Το άφησα εκτός γιατί έχω ξανακάνει αυτήν την τεχνική μετατροπής ξύλου και δεν θα θελα να με καταλάβει κάποιος!!
      Φιλάκια πολλά!!

  4. Μαριλένα μου θα έπαιρνα όρκο ότι είναι ξύλινο το κουτί. Φανταστικό έγινε!
    Καλό Σαββατόβραδο και φιλάκια πολλά!

  5. Καλώς το !!! Δίκιο έχεις όταν δεν υπάρχει διάθεση , τίποτα δεν μπορείς να κάνεις καλά !!! Εχεις δίκιο μικρό μου το κουτάκι σου μοιάζει με ξύλινο !!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου !!!!

    • Παλιά έμπαινα στον αυτόματο Νικόλ μου αλλά δεν θέλω πια να με βάζω σε τέτοια διαδικασία γι αυτό προτιμώ την σιωπή κι απραξία με ότι κι αν συνεπάγεται.
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! Φιλάκια γλυκά κι αγκαλιά!! 🙂

  6. Το χαρτί γίνεται από ξύλο, αλλά εσύ, μεταμορφώνεις το χαρτί σε ξύλο πάλι!!
    Αυτή κι αν είναι αλλαγή…και πόσο όμορφη!!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

  7. Καλέ τι φανταστικό που είναι.
    Πως μπορείς να κάνεις κάτι να μοιάζει τόσο πολύ με ξύλο είναι μοναδικό!
    Μπράβο σου Μαριλενάκι!
    Την καλημέρα μου!

  8. Αν δεν έβαζες το πριν θα έλεγα ότι είναι ξύλινο Μαριλένα μου,τόσο τέλειο έγινε.Καλή και δημιουργική εβδομάδα να έχεις.

  9. Αγαπητό συμπεθερόνι, φτιάξτε εσείς κι «αλλάξτε» τα αριστουργήματα σας, εγώ απλά σας θαυμάζω! Τα μάλα όμως 🙂 Φιλιά πολλά και καλημέρες και καλή εβδομάδα κουκλί μου 🙂

  10. Μαριλένα μου σου είχα στείλει e-mail πριν λίγες ημέρες ότι είδα το κομμάτι που με αφορά, το βρήκα ο.κ., οπότε μπορείς να προχωρήσεις.
    Σε ευχαριστώ .
    Φιλάκια!

  11. Όντως μοιάζει με ξύλο, που μ’ αρέσει πολύ, η τεχνική από μόνη της είναι νομίζω μαγικά, αλλά και τα χεράκια σου, μαγικά κι αυτά!!!!
    Φιλιά Αγαπημένο μου Μαριλενάκι! ♥♥♥

Σχολιάστε

