Η αξία των μικρών πραγμάτων!

Καλησπέρα σε όλους φίλοι μου!! Η ανάρτηση διαβάζεται ακούγοντας την τελευταία μου εμμονή:

Κι αν κάτι είναι μικρό δηλαδή, τι πάει να πει; Κι αν είναι παραμελημένο κάπου δεν μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί; Τι κι αν είναι, γλάστρες ας πούμε;

Με λίγο decoupage και παλαίωση ξανανιώνουν κι είναι έτοιμες για χρήση!

Τι κι αν είναι ταμπέλες κάποιας παλιάς αγοράς;

Με λίγο decoupage, κρακελέ, παλαίωση και δαντέλες γίνονται όμορφοι και χρήσιμοι σελιδοδείκτες!

Εδώ μικρές λεπτομέρειες

Κι αν είναι απλή και μικρή η κουβαρίστρα;

Με λίγο decoupage γίνεται χαριτωμένη!

Και μιας που ξεκίνησα μουσικά, με νότες την ανάρτηση, έτσι θα την τελειώσω!! Με νότες!! Λίγο γαλάζιο, λίγο ροζ κι ήρθαν και κούρνιασαν στα νύχια μου οι νότες!! Ε, ναι έτσι για την τσαχπινιά λίγο decoupage κι εκεί!! 😉 Κι αν ακόμα δεν κατάλαβες πόσο τεράστια είναι η αξία των μικρών πραγμάτων ,πάρτο αλλιώς γιατί έτσι είναι!! Σας φιλώ και να προσέχετε τους εαυτούς σας για να προσέχετε κι αυτούς που αγαπάτε!! ❤

22 thoughts on “Η αξία των μικρών πραγμάτων!

  1. Όλα αξίζουν μιά δεύτερη ευκαιρία, και με το ντεκουπάζ γίνονται όμορφα και χρήσιμα πάλι.
    Χαίρομαι όταν βλέπω τέτοιες ανακαινήσεις – αναβαθμίσεις!!!!
    Φιλάκια πολλά, Μαριλενάκι μου!!!!

    • Τι ωραία που ξανανιώνουν τα παλιά μας Μαριάνν μου!! Κι ειδικά εσύ ξέρεις από πρώτο χέρι με τις τέλειες μεταμορφώσεις σου!! ❤
      Φιλάκια πολλά πολλά!!

  2. Στο δικό σου χρηματιστήριο αξιών, τα μικρά πράγματα γίνονται δημιουργία, έμπνευση και τέχνη. Υπέροχες οι παρεμβάσεις σου, αλλά πιο υπέροχα τα μηνύματα που περνάς Μαριλένα μου!…

  3. Λατρεύω τους ανθρώπους που δίνουν αξία στα μικρά πράγματα !!!
    Φιλάκια και οι σελιδοδείκτες με κερδίζουν!!

  4. Τηλεπάθεια..! Και στην αξία των «μικρών» πραγμάτων-γεγονότων και στο τραγούδι αυτό που ακούω τώρα τελευταία στο γυμναστήριο και έχει καρφωθεί η μελωδία του στο μυαλό μου! 🙂
    Τι όμορφα δαχτυλάκια που έχεις, εεεμ έτσι εξηγούνται τα «μικρά» θαύματα που κάνουν με ό,τι καταπιάνονται! 😉
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου όμορφη!

  5. Αχ μετανιώνω για όλες τις χοντρές ταμπέλες που πέταξα η Χαζέα!
    Μαρλέν μου …μας κατέπληξες για άλλη μία φορά!
    Φιλάκια♥

  6. Έιναι τα χρυσά σας τα χέρια Μαριλένα…….! που πιάνουν κάτι απλό και το κάνουν έργο τέχνης…… Τα καμαρώνω λοιπόν.
    Καλό βράδυ.

  7. Το αποτέλεσμα σε όλες τις μεταμορφώσεις σου είναι εκπληκτικό, το ξέρεις, όμως εγώ ενθουσιάστηκα με τις ταμπέλες που έκανες σελιδοδείκτες!!! Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ…
    Το πόσο τα απολαμβάνω αυτά τα μικρά και καθημερινά, Μαριλενάκι μου! Στην κάθε τους λεπτομέρεια!!! Δυστυχώς, λίγοι άνθρωποι αντλούν πραγματική χαρά από αυτά…
    Όνειρα γλυκά, κορίτσι!!!! (με γεια το μανικιούρ!!!) ♥

    • Ευχαριστώ πολύ πολύ!! Με την έλλειψη υλικών Αλεξάνδρα μου, βολεύομαι με ότι έχω!! Χαχαχα!! 😉
      Τα μικρά είναι αυτά που κάνουν πάντα την μεγάλη διαφορά!! Ευτυχώς που υπάρχουν!!
      Και κράτησε 5 μέρες το μανικιουράκι μου παρακαλώ!! ❤ Φιλάκια καρδιά μου!!

Σχολιάστε

