Και οι 12 ήταν υπέροχοι, by Μυρτώ Γκιούλη και Ειρήνη Σκούρα

Καλημέρα σε όλους φίλοι μου!! Εύχομαι να στε καλά και να προετοιμάζεστε για ένα δροσερό και ξεκούραστο σ/κ!!  Σήμερα έχω την μεγάλη χαρά να σας παρουσιάσω ένα δώρο που απέκτησα μόλις χθες και το έχω ξεκοκαλίσει!! 🙂 Με την καλή την έννοια πάντα!!

Για όσους δεν γνωρίζουν ή δεν θυμούνται, πρόσφατα η Κατερίνα μας, αυτό το αισιόδοξο και γεμάτο με φρέσκιες ιδέες κορίτσι μας, με το blog http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/, ανάρτησε μια ενδιαφέρουσα κι ουσιαστική συνέντευξη στην στήλη της Be my guest, με δυο άκρως ταλαντούχες και δημιουργικές κοπέλες, την Μυρτώ Γκιούλη και την Ειρήνη Σκούρα!! 

Η Μυρτώ κι η Ειρήνη λοιπόν, είναι δυο φίλες που γνωρίστηκαν διαδικτυακά και συνεργάζονται δημιουργώντας μαζί comic βασισμένα στην ελληνική μυθολογία!! Η Μυρτώ είναι στην επιμέλεια των κειμένων κι η Ειρήνη στην εικονογράφησή τους!! Αν δεν έχετε διαβάσει, την συνέντευξή τους στην Κατερίνα, πατήστε εδώ και θα τις γνωρίσετε καλύτερα, όπως και το έργο τους!!

Διαβάζοντας την συνέντευξη, μου μετέδωσαν το πάθος τους, την αγάπη τους, το μεράκι τους για την δημιουργία των comic!! Όπως είχα πει και στην Κατερίνα τότε, τα τελευταία χρόνια με περιτριγυρίζουν άτομα που χουν λατρεία στα φανζίν και στα comic και μου χουν περάσει κι εμένα λίγη από την τρέλα τους!! 😉

Η Κατερίνα στο τέλος μας είχε μια έκπληξη σε συνεννόηση με τις ταλαντούχες δημιουργούς!! Μετά από κλήρωση 3 κοπέλες θα κέρδιζαν από ένα αντίτυπο της καινούριας τους δουλειάς, ένα comic με θέμα τους Ολύμπιους θεούς, Και οι 12 ήταν υπέροχοι!! Μαντέψτε βρε ποια ήταν μια από τις 3!!! 🙂 🙂 Χαρά;;; Εννοείται και χάρηκα!! Κι ευχαριστώ πολύ πολύ ακόμα μια φορά το τυχερό χεράκι της Κατρίν μας και τις δυο δημιουργούς, Μυρτώ κι Ειρήνη που μας φίλεψαν την δημιουργία τους!!

Το comic έφτασε χθες σε μένα μαζί με μια καρτούλα από τις κοπέλες με όμορφες ευχές!! Από την αρχή που το ξεφύλλισα, το χάζευα!! Το βιβλίο είναι προσεγμένο στην εντέλεια, μεστό και καλογραμμένο, με αρκετές χιουμοριστικές πινελιές περιγράφοντας την ζωή και των 12 Ολύμπιων θεών!! Ξετρελάθηκα κυριολεκτικά και με την εικονογράφηση!! Παρακάτω σας έχω λίγες φωτό να σας εξάψω την περιέργεια για το περιεχόμενο αλλά και να θαυμάσετε την δουλειά των δυο δημιουργών!!

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ Μυρτώ κι Ειρήνη για το υπέροχο δώρο σας!! Μέσα από την καρδιά μου, να σκίσει το comic σας και να αγαπηθεί από τους αναγνώστες του!! Φαίνεται πόσο πολύ το αγαπάτε και πόσο το φροντίσατε!!

Να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι οι δυο δημιουργοί έχουν το δικό τους blog , theerosandpsycheproject , όπου μπορείτε να τις βρείτε και να δείτε δείγμα από την δουλειά τους!!  Ψάχνοντας στο διαδίκτυο για το blog, βρήκα κι αυτήν την συνέντευξη που αφορά το project που δουλεύουν, τον μύθο του Ερωτα και της Ψυχής, αλλά κι άλλων μυθολογικών ζευγαριών!! 

Την Μυρτώ και την Ειρήνη μπορείτε να τις βρείτε κι εδώ:

http://myrtogkl.deviantart.com/   και http://ninidu.deviantart.com/

και στην σελίδα τους στο facebook: https://www.facebook.com/theerosandpsycheproject

Εύχομαι να πραγματοποιηθούν τα όνειρά σας και να επιτευχθούν οι στόχοι σας στο άμεσο μέλλον!! Καλή επιτυχία να έχετε σε ότι κάνετε και να στε πάντα έτσι δημιουργικές και γεμάτες έμπνευση!! Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!! 🙂

ΥΓ. Μια μικρή παρένθεση από μένα γιατί είναι σημαντικό!! Δυστυχώς τελευταία χάνω πολλά mails που μου στέλνετε.. Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν έχω πειράξει ρυθμίσεις και τέτοια οπότε φαντάζομαι κάτι θα ετοιμάζουν πάλι στο gmail.Εντωμεταξύ κάποιες κοπέλες μου λέτε ότι δεν έχετε λάβει και δικά μου mails.. Σας παρακαλώ αν μου στέλνετε και βλέπετε ότι δεν απαντώ, κάντε έναν κόπο και ξαναστείλτε μου γιατί σημαίνει ότι δεν έλαβα τίποτα κι εγώ πάντα απαντώ!!! Μερσί μποκού!!

9 thoughts on “Και οι 12 ήταν υπέροχοι, by Μυρτώ Γκιούλη και Ειρήνη Σκούρα

  1. Και οι 12 υπέροχοι..υπέροχα και τα κορίτσια, υπέροχη κι εσύ και η ανάρτηση σου!
    Χαίρομαι που το απόλαυσες και να είσαι πάντα τυχερή εύχομαι!!
    Φιλιά πολλά!

  2. Τώρα νομίζεις ότι εμένα δεν μου αρέσει !!! Χαίρομαι με τη χαρά σου !!! Πάω να μορφωθώ !!!
    Φιλάκια από τα καλά

  3. Θαυμάζω απεριόριστα το κέφι και τη δημιουργικότητα κάθε παιδιού και ειδικά τα κορίτσια, όντως έχουν κάνει καλή δουλειά και μπράβο τους!! 🙂 Μπράβο και στο τυχερό συμπεθερόνι μου, που του αξίζει κάθε δώρο!! 🙂 Φιλάκι γλυκό, καλό ξημέρωμα και καλό σ/κ αμήν, συμπεθερόνι μου γλυκό! 🙂

  4. Σήμερα Μαριλένα μου η χαρά σου δεν λέγετε με το όμορφο δώρο που έλαβες.Απο τις λίγες εικόνες που είδα πρέπει να έχει πολύ ενδιαφέρον,μου αρέσουν και εμένα αυτού το είδους τα κόμικς?

  5. Δεν είμαι φαν της μυθολογίας, είμαι όμως του κόμικ και του χιούμορ και η ανάρτησή σου και οι εικόνες μου κίνησαν την περιέργεια!
    Πάντα τυχερή, φιλιά!!!!

  6. Πόσο όμορφες είναι αυτές οι πρωτοβουλίες, και πόσο αισιοδοξο να βλέπεις ανθρώπους να πραγματοποιούν τα όνειρά τους!
    Πάντα τυχερή εύχομαι Μαριλένα μου!

Σχολιάστε

