Η πλάτη της Νέαιρας

 

 

Σαν έρχεται το σκιόφως, ανάσες κάκοσμες πλάθουν σβώλους
που επιπλέουν ανάσκελες, ξερόκλαδα λες που βγάζουν φύτρες που βγάζουν φύλλα που στάζουν πύον.
Στο μπαλκόνι τους κατοικεί ένα τζιτζίκι. Έχει ραμμένη πάνω του την ακαμψία, ακροκέραμο λες, στο χείλος του κάγκελου, δίχως έγνοια. Ηθοποιός ή θεατής; Ποιος ξέρει;
Κέλυφος σάρκινο, άδειο.
Σαν έρχεται το χάραμα, σκουριασμένος τροχός ποδηλάτου έρπεται χάδι το φως, στις κούφιες του κλειδώσεις. Τότε μια γυναίκα αφήνει κέρμα στην ανοιχτή του πλάτη, πριν ακουστεί η καμπάνα.

Ακόμα γδέρνει τα αυτιά στην αποκόλληση της μέρας, το τετέρισμα των τακουνιών της.

 

 

Το ποίημα ήταν η συμμετοχή μου στο τρίτο Παίζοντας με τις λέξεις, που φιλοξενείται στο blog της Μαρίας μας!! Εδώ κάποιες πληροφορίες για την Νέαιρα!! Οι λέξεις στα κόκκινα ήταν η γλυκειά μου τυραννία!! Μπράβο σε όλες τις αξιόλογες συμμετοχές!! 🙂 Πολλά συγχαρητήρια στην ιστορία που διακρίθηκε επάξια και διαβάζεται εδώ!!

Το τζιτζίκι μου τετερίζει από χαρά κι ευγνωμοσύνη που αφουγκράστηκαν τον ρυθμό του!! 😉 Ευχαριστώ από καρδιάς και το Μαράκι μας  που υπήρξε πάλι άψογη οικοδέσποινα!!Σας φιλώ και καλή μας βδομάδα!!

 

 

 

7 thoughts on “Η πλάτη της Νέαιρας

  1. Πω…πω.. δεν ηξερα οτι η πλατη αυτή ανοιγει και βγαινει το τζιτζίκι…λέγεται έτσι… Μαριλένα μου !!
    συγχαρητήρια για την συμετοχή σου…!!
    και βέβαια δεν φοβόμαστε.. κανεναν και τιποτε… :D..!! φιλακιαααα!! 🙂

  2. Δεν πρόλαβα να το παρακολουθήσω, δυστυχώς… Το τζιτζίκι σου γοητευτικά σουρεαλιστικό! Αλλά απάντηση δεν μπόρεσα να δώσω: Ηθοποιός ή θεατής;;;
    Καλημέρα, αγαπημένο μου, Μαριλενάκ!

  3. Επέτρεψε μου αν δεν σε ψήφισα για το ποίημα σου, να το κάνω τώρα, ψηφίζοντας δαγκωτό και τη μικρή σου παρένθεση.. Φιλάκι γλυκό κουκλί συμπεθερόνι μου 🙂

  4. Έκλεψε με το έτσι θέλω το 3 μου για κείνο το τετέρισμα των τακουνιών!
    Ακόμα ηχεί στα αυτιά μου!
    Πολύ γλυκό φιλί♥

    (όταν λέω εγώ για τις λέξεις σου….)

Σχολιάστε

