Περί Ολιγόλεκτων #2

Καλησπέρα φίλοι μου!! Ακόμα ένας διαγωνισμός γραφής έλαβε τέλος!! Η Μαρία Νι για δεύτερη φορά μας ζήτησε 25 λέξεις, να γράψουμε έως δυο ολιγόλεκτα, έχοντας ως έμπνευση μια φωτό!!  Εδώ μπορείτε να δείτε το νικητήριο ολιγόλεκτο καθώς κι όλες τις συμμετοχές!! Συγχαρητήρια πολλά στην νικήτρια και μπράβο σε όλους!! 🙂

Συμμετείχα με ένα χαϊκού:

Μικρέ μου ανθέ
στις μπούκλες σου φώλιασαν
πυγολαμπίδες.

Κι ένα ακόμα ολιγόστιχο:

Τι έμεινε από σένα;
Το φαγωμένο σου κραγιόν,
κόκκινο, στις άκρες των δαχτύλων μου
και μια σακατεμένη στύση ανάμεσα στα σκέλια.
Δεν θα γεράσεις Λολίτα…
Σας ευχαριστώ πολύ για την ανάγνωση και την προτίμηση και φυσικά την Μαρία μας για την ζεστή φιλοξενία και σούπερ ιδέα! Από Σεπτέμβρη πάλι τα διαγωνιστικά!! 🙂 Φιλάκια!
8 thoughts on “Περί Ολιγόλεκτων #2

  1. Συγχαρητήρια Μαριλενάκι μου για τις συμμετοχές σου!
    Αυτός ο ανθός με τις πυγολαμπίδες με κέρδισε γιατί μου έφτιαξε όμορφες εικόνες!
    Μαγικό πως μπορούν τόσες λεξεις να σου φτιάξουν τόσες εικόνες!
    Πολλά φιλιά χίλια μπράβο!

  2. Καλέ σε ψήφισα! Οι μπούκλες με υπνώτισαν☺ αχαχα!
    Στο μεταξύ σίγουρη σε είχα στο δεύτερο με τη στύση και τη Λολίτα! Στο είπα … συνηθίζεις να σοκάρεις με τις λέξεις σου!
    Δεν έφταναν τα κουκιά όμως και για αυτό!
    Φιλάκια πολλά♥

  3. Συγχαρητήρια, Μαριλενάκι μου, για τις ωραίες συμμετοχές σου στους διαγωνισμούς!!!
    Μόλις διάβασα και την ιστορία της Νέαιρας!
    Καλό μήνα να έχουμε!!
    Φιλάκια πολλά και αγωνιστικά!!!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

