3 χρόνια παρέα…

…αισίως!! 🙂 Καλημέρα φίλοι μου. Εύχομαι να στε όλοι καλά και να χατε ένα ξεκούραστο σ/κ. Πέρασαν κιόλας 3 χρόνια που βρίσκομαι κοντά σας!!

Θυμάμαι ξεκίνησα το 2012 με όρεξη να αναρτώ τις τότε πρόσφατες δημιουργίες μου με decoupage και powertex!! Είχα μόλις ανακαλύψει τον κόσμο του decoupage, σχεδόν αρχές του ’12 αλλά το καλοκαίρι αποφάσισα να μοιραστώ ότι είχα φτιάξει μέχρι τότε. Marilenaspotofart – Love for decoupage, έτσι ξεκίνησα κι έτσι συνεχίζω!!

Σιγά σιγά άρχισα να γνωρίζομαι με κόσμο, τα πρώτα σχόλια κι έφτασα μέχρι σήμερα να αναζητώ με την ίδια αγάπη και το μοίρασμα και την επικοινωνία! Μόνο αρχές αυτού του έτους μου τα χάλασα λίγο, είχα σκεφτεί να το κλείσω το blog, αλλά το ολιγόμηνο διάλειμμα που έκανα ήταν αρκετό για να τακτοποιήσω σκέψεις και να πάρω αποστάσεις. Αν χρειαστεί φυσικά θα επαναληφθεί!!

Σκέφτηκα ότι δεν έχω κάνει ποτέ αναδρομή στους Ιούληδες του blog, οπότε ευκαιρία!!

Ιούλης 2012

Αποκλειστικά και μόνο decoupage και powertex δημιουργίες!! Τεχνικές παλαίωσης, με shabby chic, με μελισσοκέρι, με εφέ πλαισίου, μπούστα, pittorico. Καμβάδες, μπουκάλια, κορμοί, πέτρες, κεραμίδια, κορνίζες, ξύλα και μοτίβα θαλασσινά, θρησκευτικά και ρομαντικά!! 

Ιούλης 2013

Πολύ χαλαρός Ιούλης όσον αφορά τα δημιουργικά μου!! Τα πρώτα γενέθλια που δώρισα ένα μπουκάλι μπούστο από γυψόγαζα κι ένα κάδρο με τεχνική αλουμινόχαρτου, μπούστο από πηλό και γυψόγαζα. Κάποιες φωτογραφίες από βόλτα στο κέντρο της Αθήνας κι η πρώτη μου συμμετοχή στο Παίζοντας με τις λέξεις με οικοδέσποινα την Φλώρα!! Α! Κι η τελευταία φορά που έκανα βουτιά στην θάλασσα..

Ιούλης 2014

Κι αυτός χαλαρός Ιούλης στα δημιουργικά!! Εδώ ως επί το πλείστον είχα κείμενα, πεζά και ποιήματα. Η υπόσχεση.  Ενα ποίημα της Ραβίκοβιτς δικής μου μετάφρασης. Καλοκαιρινές αναμνήσεις, μια πρόσκληση της Κατερίνας κι ένα από τα πιο αγαπημένα μου κείμενα γράφτηκε με αφορμή την πρόσκληση της Πέτρας, άλλος με την βάρκα μας… Το video με την συμμετοχή μου στο διαδικτυακό video project: I am an artist, απαντώντας στην ερώτηση ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος/αγωνία σου αυτή τη στιγμή; Τέλος, μια μίνι παρουσίαση  στο δοκιμιακό βιβλίο του του συμφοιτητή μου Αστέρη Μαυρουδή, το διήγημα μια χρηστική εισαγωγή

Από χειροποίητες δημιουργίες, τα δώρα σας για τα δεύτερα γενέθλια του blog μου, ένα μπούστο από powertex και κάδρο με decoupage. Τα πρώτα βιβλία γλυπτά που έφτιαξα με powertex και κρακελέ και καπέλο γλυπτό με το ίδιο σκληρυντικό υγρό. Λατρεμένη συνήθεια!!

Κι έφτασε κι ο Ιούλης του 2015!! 3 χρόνια μαζί!! Κάποιοι μου φύγατε, από κάποιους σας έφυγα εγώ, με κάποιους συνεχίζουμε ακάθεκτοι ακόμα!! Ετσι είναι αυτά!! Οσο λαχταρώ κι από καρδιάς επικοινωνώ και μοιράζομαι θα μαι εδώ, αλλιώς δεν έχει νόημα. Ετσι θα ήθελα να έρχεστε κι εσείς εδώ, από καρδιάς. Να τα λέμε, να ανταλλάζουμε οπτικές, να μοιράζομαι μαζί σας την αγάπη μου για δημιουργία κι αν μπορώ να σας την μεταδίδω!! Να γελάμε, να χαλαρώνουμε μα και να προβληματιζόμαστε γιατί όλα μέσα στην ζωή είναι.

Νιώθω μεγάλη χαρά για την παρέα μας, την γειτονιά μας που θυμίζει αυλή, σαν βραδάκι καλοκαιριού με άρωμα από γιασεμί και γεύση βυσσινάδας!! Σας ευχαριστώ όλους για την συντροφιά και την αγάπη και κλείνω αυτήν την ανάρτηση με μια ευχή, όσο μπορούμε να εκφραζόμαστε και να βρίσκουμε διέξοδο από την καθημερινότητα, από τα προβλήματα, από τις στεναχώριες μέσω της μοιρασιάς και της δημιουργίας!! Φιλιά, αγάπη και 1η Αυγούστου κληρώνει!! ❤

22 thoughts on “3 χρόνια παρέα…

  1. Είχα την εντύπωση πως έχεις το blog πιο πολλά χρόνια… Μαριλενάκι μου, να είσαι καλά, να έχεις όρεξη να δημιουργείς και να μοιράζεσαι, και να έχεις πάντα την ευκαιρία να παίρνεις τις πολύτιμες αποστάσεις!
    Έχω πολλές φορές ξεχαστεί απ’ όσα με βαραίνουν χαζεύοντας τις δημιουργίες σου και πολλές φορές ταξιδέψει με τα ποιήματά σου. Καλή μας συνέχεια, λοιπόν!

  2. Χρόνια Πολλαααά!! Μαριλένα μου όμορφη χαίρομαι πολύ που επανήλθες.. Μπορεί να μη σχολιάζω πάντα ή να μη συμμετέχω σε όλα τα ποιοτικά σου δρώμενα αλλά ξέρεις ότι σε διαβάζω και σε θαυμάζω πολύ! Συνέχισε έτσι, με τη κουλτούρα σου, με την ξεχωριστή δυναμική σου πένα να μας εμπνέεις! Είμαστε συνομήλικα μπλογκάκια τελικά 😉 Μία από τις παραπάνω σου δημιουργίες είμαι τυχερή να έχω στο σπίτι μου, γι’αυτό μη με συμπεριλάβεις στον διαγωνισμό σου, δεν θα ήταν σωστό! Πέρασα να ευχηθώ σε ένα από τα πολυαγαπημένα μου ιστολόγια! Καλή συνέχεια με δύναμη και πολύ δημιουργικότητα φιλάκια καλή εβδομάδα!!

    • Χρόνια πολλά Μαριλένα μου,όμορφα και πολύ δημιουργικά γεμάτα με ότι σε ευχαριστεί και σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα: )

  3. Χρόνια Πολλά κοριτσάκι μου!
    Χρόνια Πολλά στο blog και καλή συνέχεια σε ότι δημιουργικό με έμπνευση σκαρώνεις…
    Εύχομαι ολόψυχα να΄ σαι καλά, να δημιουργείς, να χαίρεσαι…
    Πολλά φιλιά….♥
    **Αννιώ**

  4. Μαριλένα μου χάρηκα πολύ που σε γνώρισα μέσω του blog σου, που διαβάζω τα κείμενά σου και βλέπω τις όμορφες δημιουργίες σου και θέλω να πω πως δεν είναι μόνο οι Ιούληδες σου δημιουργικοί, αλλά μας έχεις χαρίσει χαρά κάθε Χριστούγεννα με τον μυστικό Αη Βασίλη καθώς και με την άλλη επιτυχία σου με το e-book. Για όλα αυτά σε ευχαριστώ, χρόνια πολλά στο blog σου και σε σένα που το δημιούργησες και να έχεις πάντα επιτυχίες στη ζωή σου.
    Φιλιά!

  5. Μια ιδιαίτερη γλύκα και απίστευτη αγάπη σου έχω Μαριλένα μου !!! Ετσι αυθόρμητα μου βγαίνει όπως αυθόρμητα άπλωσα το χέρι μου και χάιδεψα μια μαύρη μπουκλίτσα σου !!!Τα έργα σου μαζεμένα είναι όμορφα πολύ όμορφα !!! Τα λόγια σου ζεστά και αληθινά !!! Να είσαι καλά κοριτσάκι μου με ότι κάνεις !!!! Σε μοσχοφιλώ!!

  6. Γενεθλειάζει το αγαπημενο σου μπλογκ και μοιραζεις τα χειροποιητα καταπληκτικά αριστουργηματα σου;;
    Δεν γινεται να λείπω, ειναι μοναδικά! Να τα χιλιάσεις και να εχεις παντα έμπνευση και δημιουργικη διαθεση! Σ ευχαριστουμε!
    Καλη μας εβδομάδα!
    Φιλιά 🙂

  7. Μαριλένα μου, να σου ευχηθώ για το χώρο σου και το δημιούργημά σου εδώ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ……! Πάντα να ανθίζει το φως και η δημιουργία στις όμορφες γραμμές του με την κατάθεση της σκέψης και των συναισθημάτων σου.
    Σε ευχαριστούμε που μας γεμίζεις ομορφιά και χαμόγελο.
    Να είσαι καλά κορίτσι μου. Τις ευχές μου.

  8. Χρόνια πολλά, γλυκιά μου Μαριλένα!!!! Να συνεχίσεις να ονειρεύεσαι, να εμπνέεις και να εμπνέεσαι, για πάρα πολλά ακόμη χρόνια «στην γειτονιά μας», να χαμογελάς, να δημιουργείς, να εκφράζεσαι, να μοιράζεσαι, ν΄ αγαπάς και ν΄αγαπιέσαι! Σ΄ ευχαριστούμε πολύ για τις… προ(σ)κλήσεις σου, για τις επισκέψεις σου και τα ζεστά σου σχόλια, για τις συγκινήσεις που μέχρι τώρα μας έχεις χαρίσει και για εκείνες που θα έρθουν, που… υπάρχεις ανάμεσά μας! Σε φιλώ και σου εύχομαι πάντα τα καλύτερα!!!

  9. Σε ευχαριστώ για το όμορφο δώρο σου που κοσμεί τον τοίχο πάνω από το γραφείο μου. Τα άστρα που υπάρχουν στο φόρεμα με βοηθούν να θυμάμαι να μην χάνω τις ελπίδες μου. Να συνεχίσεις Μαριλένα μου!

    Φιλιά πολλά

  10. Ήρθα επίσκεψη και έπεσα πάνω σε γεννέθλια? Τι καλά! Πολύχρονο το μπλοκ σου και εσύ κοριτσάκι! Ότι επιθυμείς και αγαπάς!!

  11. Το 3χρονάκι σου να γίνει μεγάλο, να ομορφαίνει και να γεμίζει από φίλους!
    Μαριλένα μου σ’ ευχαριστώ πολύ για όλα όσα μου χάρισες αυτά τα χρόνια. Και είναι πολλά…
    Ολόψυχα σου εύχομαι να είσαι πάντα γερή, δημιουργική και χαμογελαστή!

  12. Τσά!!!!Ηρθα καί εγώ!!!!Επιτέλους Μαριλένα μου,γύρισα!!!!
    Χρόνια πολλά στό όμορφο καί δημιουργικό μπλογκοσπιτάκι σου!!!
    Είχε καί τό δικό μου τα 3τα γεννεθλια αλλά πού χρόνος γιά γιορτές!!
    Νά τά χιλιάσει καί πάντα νά έχεις έμπνευση καί όρεξη για τίς υπέροχες δημιουργίες σου!!
    Καλό Καλοκαίρι κουκλίτσα μου αγαπημένη!!!Καλά νά περάσεις!!!Πολλά φιλάκια!!!

  13. Γλυκια μου Μαριλενα, να τα εκατοστισει το μπλογκοσπιτακι σου!!!
    Σου ευχομαι η εμπνευση που εχεις να μην τελειωσει ποτε!!!
    Καλο καλοκαιρι !!! Σε φιλω!!!!! :*

  14. Από μια τέτοια σημαντική στιγμή, δε θα μπορούσα να λείπω 🙂 Αν κι απέχω απ’το άθλημα, επισκέπτομαι τα κουτουκάκια σας και μοιράζω ευχές και την αγάπη μου. Ελπίζω να είσαι καλά και να μας συντροφεύεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμη με τις δημιουργίες σου. Ήρθα Ελλάδα πρόσφατα αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβα να σας ψάξω όλες. Φιλί γλυκό από τη μακρινή Μελβούρνη 🙂

  15. Όχι, όχι δεν σου έφυγα! Έλειπα και τα κάμω όλα μα όλα καθυστερημένα Μαρλέν μου!
    Πολύχρονο και πάντα δημιουργικό! Χαμογέλασα γλυκά στον περσινό Ιούλιο γιατί ναι έχω κι εγώ μία Μαρλέν στο σπίτι μου! Πάνω στην τραπεζαρία μου για την ακρίβεια!
    Μέντορά μου, σε γλυκοφιλώ! ♥

  16. Ευχομαινα συνεχίσεις για πολο΄θς Ιούλιδες ακόμη με έντονη την χαράδτης δημιουργίας και της χαράς που απολαμβάνεις δημιουργώντας! Γερή και δυνατή αλλά κυρίως αισιόδοξη!!!

  17. Έχασα τα «γενέθλια», αλλά ποτέ δεν είναι αργά για ευχές!
    Εύχομαι να είσαι καλά να συνεχίζεις με αχόρταγη όρεξη για δημιουργία για πολλά πολλά πολλά πολλά χρόνια!!

Σχολιάστε

