Καλό μήνα με κλήρωση!!

Καλό μήνα να έχετε όλοι φίλοι μου!! Η ανάρτηση διαβάζεται καλύτερα ακούγοντας θαλασσογραφία!! Εφτασε φαρδύς πλατύς κι ο Αύγουστος..Πότε μπήκε το καλοκαίρι, πότε φτάσαμε Αύγουστο χαμπάρι δεν πήρα με τούτα και με εκείνα!! 🙂 Λέτε να μαι η μόνη;; Μπα!!!

Πως σας βρήκε χθες η μελαγχολική πανσέληνος;; Το λεγόμενο blue mοon, ντε!! Καμία σχέση με το μπλε!! Ξεκινήσαμε κατά τις 20:00 από Αθήνα για Χαλκίδα μετά από πολύ καιρό που είχαμε να βολτάρουμε προς τα εκεί!! Σε 1,5 ώρα περίπου, μετά από μια διαδρομή που έσφυζε δροσιά (επιτέλους γιατί ψηθήκαμε τόσες μέρες), φτάσαμε στο πανηγύρι της Χαλκίδας!! Κόσμος, πάγκοι, πράγματα, μυρωδιές, φωνές, μετά και ταβερνάκι, φύγαμε από κει κατά τις 01:30!! Ο αέρας της επιστροφής ήταν ακόμα πιο δροσερός και μύριζε πεύκο!! Το κακό είναι κάποιες στιγμές είχα την τσίτα μου, ήμουν λίγο κακοδιάθετη χωρίς λόγο, να φταιγε το φεγγαράκι, who knows!!  Πάντως ήταν μια απολαυστική εξόρμηση που είχαμε καιρό να κάνουμε!!

Σήμερα σας είχα πει θα έκανα την κλήρωση για να ευχαριστήσω κι έμπρακτα δυο από σας που με τιμήσατε με τα ζεστά σας σχόλια στην ανάρτηση για τα 3 χρόνια του blog μου!! Ενα τεράστιο, εγκάρδιο ευχαριστώ σε όλους μα όλους τους φίλους που με συγκίνησαν με τα λόγια τους κι εδώ και στο mail και στο g+ !! Να στε όλοι καλά, να μαστε όλοι καλά και να τα λέμε όσο λαχταράμε!! ❤

Η πρώτη τυχερή είναι η Αννιώ μας που θα της στείλω ένα ξύλινο αλογάκι με καρότσα!! Του έκανα decoupage, παλαίωση, φωτοσκιάσεις και το απαραίτητο πια κρακελέ!!

 

 

 

Η δεύτερη τυχερή είναι η Κική μας!! Θα της στείλω ένα ξύλινο κάδρο με ρομαντικό μοτίβο που υπέστη παλαίωση, πλαίσιο από πάστα και πατίνες!! Η πίσω όψη έγινε με τεχνική αλουμινόχαρτου και κρακελέ!!

 

 

Εύχομαι να σας αρέσουν και να τα χαρείτε κορίτσια μου! Να στε πάντα καλότυχες!! Από κοντά είναι και πιο ζωντανά τα χρώματα με τις απαραίτητες ιριδίσεις!!

Φέτος το καλοκαιράκι με βρίσκει και πάλι εδώ αλλά με την δημιουργία, το διάβασμα (πως το παθα!! Εμ τόσες αδιάβαστες ντάνες που χω καιρός ήταν 😉 ), τις βόλτες στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας και την κατάλληλη παρέα είμαι μια χαρά!! Περιορίζω τις αναρτήσεις και τις επισκέψεις σε blogs λόγω καιρού, όπως οι περισσότεροι, αλλά όλο και θα γυροφέρνω στα μέρη μας!! Απλά όχι τόσο συχνά!!

Να περνάτε όσο πιο όμορφα γίνεται και να κάνετε πράγματα που σας γεμίζουν!! Οπου κι αν βρίσκεστε, όπου κι αν βρεθείτε παρέα με φίλους κι αγαπημένους!! Χαρίστε απλόχερα χαμόγελα στους γύρω σας, ένα ζεστό βλέμμα!! Είναι ικανά να φτιάξουν την διάθεση του παραλήπτη μα και την δική μας!! Να στε όλοι καλά, να προσέχετε τους εαυτούς σας για να μπορείτε να προσέχετε και τους οικείους σας!! Φιλάκια όλο γλύκα και καλό καλοκαίρι να χετε!! 🙂 ❤

17 thoughts on “Καλό μήνα με κλήρωση!!

  1. Πάντα τυχερά να είναι τα κορίτσια!
    Το blue moon μας βρήκε με μεγάλη παρέα στο μπαλκονήσι με καθόλου μελαγχολική διάθεση!
    Καλό μήνα Μαριλένα μου!
    Φιλιά πολλά!

  2. Καλό μήνα αγαπημένο μου !!! Μου αρέσει και η Χαλκίδα και το πανηγύρι γενικώς !!!
    Πιο κανονική πανσέληνο δεν έχει ε;
    Τα κορίτσια να χαρούν τα χειροποίητα δωράκια τους και εσύ να περάσεις όπως θέλεις τούτο το μήνα!!!Σε φιλώ με αγάπη πολλή

  3. Καλησπέρα σου Μαριλένα μου και καλό σου μήνα.
    Η Νυχτερινή εξόρμηση στη Χαλκίδα είναι πανέμορφη έτσι κι αλλιώς και μπράβο που την κάνατε.
    Η «ΘΑΛΑΣΣΟΓΡΑΦΙΑ» πραγματικά ακούγεται πολύ νοσταλγικά τούτες τις ώρες.
    Όσο για το μπλογκ σου, πάντα ζωντανό και πάντα δημιουργικό.
    Καλό ξημέρωμα

  4. Τρία χρόνια έκλεισες;!
    Τρία δημιουργικά και υπεροχα χρόνια με πολλες ενδιαφερουσες γνωριμιες! 😉 Σου εύχομαι να τα διπλασιασεις, κοπέλα μου!
    Ομορφες οι περιγραφές σου απο την πρωτεύουσα και την Χαλκίδα! Μακάρι να βρίσκετε χρόνο να απολαμβάνετε τέτοιες στιγμές! Καλο Αύγουστο..
    Το blue moon ενδιαφερον, αν και επειδη ειμαι χαρούμενη τις τελευταίες μερες, δεν το εδωσα και πολυ σημασία!
    Υπεροχα τα εργα σου, να τα χαρούν οι κοπελιές!
    Πολλά φιλιά

  5. Καλησπέρα αγαπημένη μου Μαριλένα!!!
    Πάντα καλότυχες οι τυχερές!!!Τί νά πώ γιά τά δωράκια σου…..χάρμα οφθαλμών!!!
    Τό αλογάκι τό λάτρεψα!!!!Σκέτη γλύκα!!!!
    Καλό καί ευλογημένο μήνα κούκλα μου!!
    Νά περνάς υπέροχα!!!Πολλά φιλάκια!!!

  6. Καλότυχο πάντα τα κορίτσια πού κέρδισαν τα όμορφα και ρομαντικά δωράκια σου Μαριλένα. Να εχεις έναν όμορφο δροσερό και δημιουργικό μήνα!

  7. Καλό μήνα Μαριλένα μου!!!Πράγματι το καλοκαιράκι πέρασε χωρίς να το καταλάβουμε…μας έχει μείνει ένας μήνας όμως και ας φροντίσουμε να περάσουμε υπέροχα γιατί το Φθινόπωρο προβλέπεται άσχημο…Τα δωράκια σου είναι πολύ όμορφα και τα κορίτσια σίγουρα θα τα ευχαριστηθούν!!! Το σπιτάκι σου εύχομαι να είναι πολλά χρόνια στην γειτονιά…πάντα τόσο δημιουργικό , ζεστό και φιλόξενο…Φιλάκια!!!!!

  8. Mαριλενάκι μου!!
    Ευχαριστουμε παρα πολυ!
    Νιωθω ιδιαιτερα τυχερη και χαρουμενη!
    Οι δημιουργιες σου εξαιρετικΕς!
    Καλο μηνα!
    Φιλακια πολλα!

  9. Το καθυστερημένο σας είναι εδώ για να ευχηθεί καλό μήνα και να στείλει τα δροσερά φιλιά της!
    (έρχονται στο μέιλ ολόκληρες οι αναρτήσεις σου, τις διαβάζω εκεί και μετά ξεχνώ να περάσω για το σχόλιο μου! ☺τόσο τεμπέλα πια!!! )
    Καλότυχα να είναι πάντα τα αγαπητά μας κορίτσια!
    Φιλάκια πολλά♥

  10. Κοριτσάκι μου…
    Πόσο χάρηκα! Τι υπέροχο το αλογάκι σου…
    Με όλες αυτές τις δημιουργίες που μου έχεις χαρίσει είναι σαν να είσαι δίπλα μου και πάντα σε σκέφτομαι…
    Μπαίνω στο σπίτι και βλέπω πάνω στο τραπέζι ξαπλωμένο τον απίθανο φοίνικα.Στην αγκαλιά του κρατάει αποξηραμένα ρόδια και κουκουνάρες…
    Ψάχνω για βιβλίο στα ράφια της βιβλιοθήκης και μου κλέβει τη ματιά το καδράκι σου…
    Ανοίγω την τσάντα για να βρω τα γυαλιά μου και η θήκη σου τραβάει τα βλέμματα της παρέας που σχολιάζει για την ομορφιά του…
    Κι εγώ, περήφανα τους λέω πως έχω μια μακρινή φίλη, τη Μαριλένα, πως δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ, αλλά έχουμε αόρατους δεσμούς που μας ενώνουν…
    Σ΄ ευχαριστώ πολύ- πολύ…
    Θα σου στείλω στο mail τα στοιχεία μου…
    Σε φιλώ γλυκά…
    **Αννιώ**

Σχολιάστε

