Πρώτη φορά… πιτσιλωτό!!

Καλησπέρα σε όλους φίλοι μου και καλή βδομάδα να χουμε! Τουλούμι σήμερα η βροχή,ε;; Τώρα εσείς διαβάσατε τον τίτλο και λέτε τι λέει τούτη εδώ!!

 

 

Εκεί που πάω να το βαρεθώ το decoupage μετά από 3,5 χρόνια, εκεί με ξανακερδίζει στα σημεία!! 🙂 🙂

Εφτιαξα το πρώτο μου σαπουνάκι με χαρτοπετσέτα, σκοινάκι και γαρνιτούρα perlen pen!! Δεν είναι γλυκούλι;;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Και τώρα πάμε στον τίτλο!! Το πιτσιλωτό!! Αυτήν την τεχνοτροπία την έχω δει σε πολλά ξένα blogs, ειδικά από Πολωνία και Ρωσία μεριά!! Τι χρυσοχέρες που είναι !! Χρόνια τις θαυμάζω, εξάλλου με πολλές φίλες ντεκουπατζούδες τα χουμε πει και ξαναπεί στα mails!!  😉 Οχι ότι εδώ υστερούμε από ομορφιές και ταλέντα, φυσάμε, αλλά έχουν ένα τσικ παραπάνω εκεί!! Ενα τσικ καλέ, μόνο!!

Το πιτσιλωτό λοιπόν το χω καμαρώσει και στην Δημητρούλα μου και με είχε ψήσει να το δοκιμάσω κι εγώ!! Πετάς με το πινελάκι σταγονίτσες μπογιάς όπου θες και δίνει ένα απίστευτο shabby chic αποτέλεσμα!!

Τσίμπησα κι εγώ ένα απλό κουτί, χάρτινο, κι έγινε του πιτσιλωτού!! Χρησιμοποίησα δυο διαφορετικά μοτίβα χαρτοπετσέτας, κρακελέ, δαντέλα, κορδελίτσα, perlen pen κι έτοιμο το πρώτο μου shabby πιτσιλωτό!!

Μες στην βδομάδα ετοιμάζω και την ανάρτηση για το liebster βραβείο!! Τρία blogs μου το χαρίσατε!!

Σας φιλώ πολύ και να στε όλοι καλά!! ❤

 

 

 

 

 

14 thoughts on “Πρώτη φορά… πιτσιλωτό!!

  1. Μαριλένα μου τα σαπουνάκια σου πανέμορφα, αλλά και το πιτσιλωτό υπέροχο! Μου αρέσει πολύ και το κόκκινο φιογκάκι που δίνει μια ιδιαίτερη τσαχπινιά.
    Φιλάκια!

  2. Βρε το πιτσιλωτό! Το έχω ψιλοδοκιμάσει με …σπρέι! 😉 Με βοηθάει η πατίνα του powertex ☺
    Υπέροχα Μαρλέν μου!
    Φιλάκια πολλά♥

  3. Μαριλένα μου καλησπέρα!!Είμαι η Νικολέτα και έχουμε επικοινωνήσει απο το προηγούμενο blog μου.
    Το σαπουνάκι είναι πολύ χαριτωμένο,τελικά τρομερές χρήσεις έχει αυτή η τεχνική.εντυπωσιακό.
    όσο για το κουτάκι και τις πιτσιλωτές τσαχπινιές,εγώ θα περιμένω ευελπιστώντας να σε δω ξανά να το κάνεις.Σε καμία περίπτωση μην νομίζεις οτι δεν μου άρεσε.Απλώς,ενώ όπως την ανέφερες την διαδικασία ήταν απλή,δεν το κατάλαβα ιδιαίτερα πιο και πόσο μεγάλο κομμάτι απο το κουτί είναι με αυτή την τεχνική.
    Επίσης,όποτε μπορείς να επικοινωνήσεις μέσω μειλ,θα μου κάνεις μεγάλη χάρη,έχω κάτι που θέλει φτιάξιμο,και αν κάποια στιγμή έχεις χρόνο θα ήθελα μερικές συμβουλές.
    καλό απόγευμα εύχομαι!

  4. Πράγματι οι πιτσιλιές αυτές αυτές δίνουν μία άλλη αίσθηση στο αντικείμενο,το κάνουν πιο vintage,πιο παλιακό στα καθ ημάς,Μαριλανάκι μου
    Οσο για το αν βαριόμαστε ή όχι όλες εμείς που αγαπάμε το ντεκουπάζ,νομίζω οτι η τεχνική συνεχώς εξελίσσεται κομίζοντας γλαύκας εις ΑΘήνας,κι έτσι το θεωρώ δύσκολο να το βαρεθούμε.Τόσες τεχνικές, τόσα υλικά,τόσα αντικείμενα περιμένουν τη δική μας δημιουργική έκφραση για μια νέα πνοή.Λίγο τόχεις;
    Φιλάκια πολλά γλυκειά μου
    Και ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ Οτι οι Ρωσίδε και οι Πολωνέζες είναι πολύ μπροστά απο όλους μας. Μεγάλη σχολή!

  5. Αυτό το κουκλί στο κουτί, θα μπορούσε άνετα να είναι το κουκλί το συμπεθερόνι μου, πέρα από κάθε αμφιβολία! 🙂 Φιλάκι γλυκό στο εμπνευσμένο μου 🙂

  6. Τώρα που ξεκίνησες, να δείς πόσα σαπουνάκια θα φτιάξεις!!!! ‘Οσο για το κουτί, έγινε πολύ όμορφο, Μαριλενάκι!!!! Κι ευτυχώς που προνόησες και δεν πιτσίλισες το προσωπάκι, δεν θα μου άρεσε να είχε κι εκεί πιτσιλιές!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο να έχουμε!!!!!

Σχολιάστε

