7 μέρες: inspirational project

Καλησπέρα σε όλους φίλοι μου! Την αρχή την έκανε η Σοφία από το Πότε πότε την Κυριακή! Έγραψε ένα inspirational post για να μην ξεχνάμε στην καθημερινότητά μας να εκτιμούμε τις στιγμές κι ανέφερε λόγους που κάνουν ξεχωριστή την κάθε της μέρα! Αμέσως αγαπήθηκε από την γειτονιά μας το project!!  Η Φωτεινή με το blog Metaphrasi με προσκάλεσε κι εμένα να συμμετέχω στην δράση και την ευχαριστω παρα πολυ για την προτροπη!!  Αυτα ειναι τα 7 πράγματα που απολαμβάνω μέσα στην βδομάδα μου:

 

  • Μόλις κρυώσει λίγο ο καιρός δεν έχω καλύτερο από το ζεστό τσαγάκι και την ζεστή σοκολάτα ρόφημα. Αλλά επειδή ξέρω ότι η σοκολάτα θέλει μέτρο (το ξέρω αλλά το κάνω;;; 😉 ) τελευταία έχω βάλει στο πρόγραμμα καθημερινά βότανα και μυρωδικά για ζεστά ροφήματα, όπως το λεμονόχορτο, ο κουρκουμάς και φυσικά λογιών αρωματικά τσαγάκια με διάφορες γεύσεις!! Αν επισκεφτείτε μαγαζιά, βιολογικά ή μη με βότανα και μπαχαρικά θα ξετρελαθείτε με τις μυρωδιές!!Φυσικά και πολλά από τα βοτανάκια  χρησιμοποιούνται και στο μαγείρεμα!!

 

  • Καθημερινά είναι αδύνατον να πάω βόλτες αλλά κάποιες φορές μέσα στον μήνα παίρνω την κουμπαρούλα μου και ξαμολιόμαστε στο κέντρο, ώρες ολόκληρες. Οχι στα μαγαζιά καλέ, κρίση και capital controls, που ζεις!! Στον δρόμο, στα σοκάκια, στα αρχαία μας, Μοναστηράκι, Πλάκα, Θησείο!! Είναι μια βόλτα που ποτέ μα ποτέ δεν βαριόμαστε και πάντα ανακαλύπτουμε νέα δρομάκια, χανόμαστε αλλά αυτή η εξερεύνηση καλά κρατεί!! Κοίτα να δεις τώρα πάσα που σου κάνω!! Αρχισαν οι δωρεάν ξεναγήσεις σε αρχαιολογικούς χώρους!! Μπες εδώ, δες πληροφορίες και κλείσε νωρίς θέση για ξενάγηση!! Και σου χω κι άλλο νέο!! Αρχισε το μικρό Παρίσι των Αθηνών!! Μπες στον σύνδεσμο, δες πληροφορίες που σε ενδιαφέρουν και θα περάσεις μούρλια!!

 

 

 

 

 

 

  • Δώσε μου ώρες να ασχολούμαι με τις γατούλες μου!! Να τις χτενίζω, να τις χαϊδεύω, να τα λέμε!! Πέφτει νιαρνιάρισμα ολημερίς!! Είναι η αδυναμία μου!! Κάθε μέρα, οποιαδήποτε ώρα και στιγμή!! Κι είναι κάτι μαλαγάνες, απαπα!! Οτι θέλουν με κάνουν, γιατί ως γνωστόν οι σκύλοι έχουν αφεντικά κι οι γάτες υπηρέτες!! Αυτά δεν τα ξεχνάμε!! 😉 ❤️

 

  • Μουσική και ταινίες!! Μπορεί να μην δω καθημερινά κάποια ταινία, αλλά το σ/κ θα δω σίγουρα μια και δυο!! Κι αν δεν έχει τίποτα καλό η τηλεόραση, που συνήθως έχει χαζομάρες, θα κατεβάσω από το διαδίκτυο ή θα δω μέσω youtube. Κι ελληνικές παλιές αλλά και ξένες. Ας πούμε το καλοκαίρι, είχα αλλάξει τα φώτα στον Χίτσκοκ!! Πήρα με χρονολογική σειρά τις ταινίες του και τις έβλεπα στο youtube!! Μουσική θα ακούσω κάθε μέρα!! Δεν γίνεται αλλιώς, με ηρεμεί, με αναζωογονεί, με τσιτώνει, με εμπνέει, με μελαγχολεί, τρελαίνομαι!! Α!! Σου χω πει ότι έχω ακόμα το γουοκμανάκι μου και το κασετόφωνό μου;; Εννοείται και  τις κασέτες μου που έγραφα από το Τζερόνυμο γκρούβι!!! 😉

 

  • Διάβασμα και γράψιμο!! Χοχο!! Εδώ γελάνε μέχρι δακρύων. Οκ σου χω παραδεχτεί ότι την τελευταία αυτή δεκαετία μου δεν είμαι η συνεπής βιβλιοφάγα που μουν στα νιάτα μου. Σου χω εκμυστηρευτεί επίσης τον καημό μου ότι έχω ντάνες αδιάβαστων και μισοδιαβασμένων βιβλίων κι όμως στα bazaar βιβλίων τρέχω πρώτη να προμηθευτώ απόθεμα!! Η μυρωδιά τους ρε παιδί μου κάτι μου κάνει!! Ολο το καλοκαίρι κανα δυο διάβασα. Σε παρακαλώ αν με έχεις ψυχολογήσει, πες μου είμαι σοβαρά γιατρέ μου;; Γίνεται κάποιος να λατρεύει τα βιβλία, το διάβασμα, το γράψιμο και να μην διαβάζει;;; Ας το αφήσουμε στο άβατο της ψυχοσύνθεσης κι απλά κράτα ότι λατρεύω τα βιβλία αλλά η σχέση μας περνά μια κρίση!! Οσο για το γράψιμο, ούτε αυτό γίνεται καθημερινά, μπορεί να περάσουν μήνες να ασχοληθώ. Αλλά αγαπώ!! Πολύ!! Μήπως κι εσύ το αγαπάς;; Κοίτα άλλη πάσα τώρα που σου δίνω: Με αφορμή ένα στίχο του Μανόλη Αναγνωστάκη. Μπες στον σύνδεσμο και δες πληροφορίες. Το ηλεκτρονικό περιοδικό Ο Αναγνώστης και το περιοδικό Θράκα οργανώνουν εκδήλωση- διαγωνισμό με θέμα Με αφορμή ένα στίχο του Μανόλη Αναγνωστάκη.

  • Ε, τώρα να μην σου πω και για το decoupage μου;; Καθημερινά δεν θα ασχοληθώ, τώρα μου χει φύγει η πολλή η κάψα που χα στην αρχή, αλλά όποτε έχω να πάω επίσκεψη, να κάνω ένα δωράκι, πάντα θα ναι κάτι χειροποίητο από μένα και συνήθως με decoupage ή με powertex. Είναι πραγματικά μοναδική η αίσθηση να βάζεις την αγάπη σου και την σκέψη σου και να δημιουργείς για κάποιον αγαπημένο!!

 

  • Μα βεβαίως και το blogging!! Εχει γίνει πολύ αγαπημένη μου συνήθεια!! Προσπαθώ καθημερινά να σας διαβάζω ή τουλάχιστον μέρα παρά μέρα. Αλλες φορές θα μπορώ το μεσημεράκι κι άλλες το βραδάκι. Είναι οι ώρες που μαθαίνω τα νέα σας, ανταλλάσουμε τις απόψεις μας, οι ώρες που θαυμάζω τις δημιουργίες σας!! Γενικά υπάρχει ένα ωραίο δημιουργικό κι επικοινωνιακό πάρε δώσε!! 🙂

 

Αυτά ήταν από μένα τα εφτά πράγματα που απολαμβάνω μέσα στην βδομάδα μου!! Θα χαιρόμουν πολύ όποιος θέλει να εμπνευστεί από το inspirational project της Σοφίας που έκανε την αρχή και να μας πει λίγα λόγια για στιγμές που εκτιμά ή και απολαμβάνει μέσα στην βδομάδα του!! Σας φιλώ γλυκά!! 🙂

 

 

22 thoughts on “7 μέρες: inspirational project

  1. Πόσο μου αρέσει που τελικά αυτή η ιδέα γυρνάει από «γειτονιά σε γειτονιά».Εγώ το ακολούθησα και ένιωσα πολύ όμορφα μέσα από αυτό!!
    Μαριλένα,φέρε τις γάτες σου να κάνουν παρέα με τον δικό μου,να δεις ένας κούκλος που είναι!!χαχα
    πολύ μου άρεσαν όσα έγραψες,όσο για το διάβασμα,μπορώ να σε καταλάβω,δυστυχώς έχω παρόμοια σχέση κι εγώ…
    σε φιλώ

    • Ειναι ωραιο αυτο το δημιουργικο ξεσηκωμα Νικολετα μου!!
      Αχαχα, οι γατοπαρεες μας θα κανουν παταγο!! 🐈
      Κι εσυ ταλαιπωρησε με το διαβασμα,ε;; Υπομονη κανουμε καλο μου και βλεπουμε!! Φιλια πολλα!! 🌹

  2. Μαριλένα μου είσαι απολαυστική
    Και εμένα εκείνες οι βόλτες στο κέντρο με γοητεύουν
    κι αγαπώ το σκυλούκι μου σε αντίθεση με τα γατουλίνια σου
    που εσύ «υπηρετείς» (όχι ότι κι αυτά δεν τα λατρεύω)
    Μικρά απλά πράγματα μας κάνουν πλούσιους τελικά…

    καλό απογευματάκι κι ευχαριστώ για τις παραπομπές ♥♥

    • Ετσι ειναι Ελενη μου, αυτα τα τριχωτα χνουδατα πλασματα ειναι αξιολατρευτα, ειτε σκυλακια ειτε γατακια!!
      Μα δεν ειναι το κατι αλλο αυτες οι βολτες; Σε φιλω καλη μου!! 🌹😘

  3. Πολύ ωραία όλα Μαριλένα μου!!!! Και πολύ καλές οι «πάσες» σου !Πήγες στο Μικρό Παρίσι ή στις ξεναγήσεις; Γράψε μας παραπάνω για εμάς που είμαστε εκτός Αθήνας 🙂 Πάντως και οι βόλτες με τη φίλη σου στα δρομάκια της Αθήνας είναι ανεκτίμητες! Να περνάς πάντα έτσι όμορφα και δημιουργικά !!!

    • Να σαι καλα Φωτεινη μου και σε ευχαριστω πολυ και για την δικη σου την πασα!!
      Ξεκινησε σημερα το Μικρο Παρισι και θα ηθελα να παω σε καποιες παραστασεις και εκθεσεις που θα γινουν. Ειχα ξαναπαει πριν λιγα χρονια σε εκθεση και διαλεξεις στα πλαισια του φεστιβαλ και μου αρεσε πολυ!!
      Φυσικα θα σας πω μολις παω με λεπτομερειες!!
      Φιλακια πολυ κοπελα μου!! 😘🌹

  4. Κυκλοφορεί ο κουρκουμάς σε βότανο; Είναι από τα καλύτερα αντικαρκινογόνα! Πρέπει επιγόντως να δοκιμάσω το τσάι.

    Τυχερούλα που έχεις καλές γατούλες, πόσο τις αγαπάω να ξερες! Είμαι μία πονεμένη ορφανή γατομάνα που την εγκατέλειψαν τα σπλάχνα της.. κλαψ!

    Βιβλίο τσάι και συμπάθεια καλή μου… τώρα θέλω έναν καφέ αλλά βαριέμαι να τον φτιάξω…πφφφ

    Καλό βραδάκι τσούπρα!!

    • Ναι ναι κυκλοφορει Χριστινακι!! Να το προμηθευτεις οπωσδηποτε. Υπαρχει κουρκουμας (κιτρινοριζα) σε σκονη σε μαγαζια με μπαχαρικα και βοτανα. Και γενικα να προτιμας βοτανα αντιφλεγμονωδη και αντιοξειδωτικα.
      Ωχ σου την εκανε το ψιψι;; Μπορει να ξαναρθει ομως!! 😋 Ή να πάρετε στο σπίτι κάποιο!!! Σε φιλώ καλό μου!! 😘🌺

  5. Πόσο χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που αναγνωρίζει την αξία των βοτάνων! Εγώ δεν έχω καλύτερο από τον διόσμο και την μέντα, είναι τα αγαπημένα μου, ειδικά όταν τα κόβω από την αυλή μου στο νησί. Όσον αφορά τις γάτες, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σε καταλαβαίνω! Το καλοκαίρι βρήκα δύο μικρά ημερών και μέχρι τώρα είμαστε αυτοκόλλητοι (η δύναμη του μπιμπερό!). Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ξαναδιαβάσει κάτι από το ιστολόγιο σου, αλλά προβλέπω να γίνεται αγαπημένη συνήθεια! Καλό σου βράδυ!

    • Καλησπέρα φίλη μου και καλώς όρισες!!
      Ναι τα βότανα τα εκτιμώ πολύ, έχω προμηθευτεί και βιβλία και γενικά το πιστεύω ότι βοηθούν. Πάντα με μέτρο και προσοχή φυσικά.
      Αχ έχεις γατομωράκια;; Θα πέσει πολύ χουρχούρισμα τώρα που κρυώνει ο καιρός!! 😻 Ετοιμάσου!!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και σίγουρα θα τα λέμε!! Σε φιλώ!! 😘🌻

      • Μέτρον άριστον, φυσικά! Ναι, έχω έξι μικράκια και δύο μανούλες συνολικά και δεν τα χορταίνω! Ευτυχώς είναι στο νησί και έχουν όλη την αυλή για παιχνίδια και νάζια. Τώρα το χειμώνα τα βλέπω να ξαναμαζεύονται σπίτι τους επιτέλους! Παρακαλώ, τα λέμε!!

  6. Τι όμορφες απαντήσεις Μαριλένα μου. Έχεις μια πραγματικά γεμάτη εβδομάδα!
    Συμπορεύομαι μαζί σου στις βόλτες στο κέντρο που δεν τις κάνω συχνά αλλά όταν μπορώ γυρνάω όλη την Αθήνα την οποία αγαπώ πολύ μιας και σπούδαζα κέντρο και πέρασα τα ωραιότερα μου χρόνια σε αυτούς τους δρόμους.
    Με τα βότανα είμαι και εγώ τρελή…. κάνω διάφορες μίξεις και απολαμβάνω μυρωδάτα τσαγάκια 🙂 Όσο για τα ζωάκια εγώ είμαι σκυλομάνα παιδί μου, δε ξέρω αν θα μπορούσα να συμβιώσω με γατούλες 🙂
    Πολλά φιλάκια!

  7. Κι εγώ λατρεύω τις βόλτες στο Μοναστηράκι και το Θησείο, Μαριλένα μου!!!
    Πόσο μου άρεσαν οι λόγοι που χαμογελάς!… Με ξεσηκώσατε για τα καλά! Μάλλον θα έχετε και τους δικούς μου σύντομα…
    Απολαυστική και πολύ αισιόδοξη ανάρτηση, φίλη!
    Πολλά γλυκά φιλιά
    Μαρίνα

  8. Καλημέρα Μαριλενάκι γλυκό.
    Η καθημερινότητα δεν είναι ρουτίνα, απόλαυση είναι, αρκεί να της δίνουμε την αξία που πρέπει.
    Κι εσύ το κάνεις.
    Τα φιλιά και την αγάπη μου!

  9. Αυτό που λέμε Μαριλένα δημιουργικότητα και παραγωγικότητα. Μια ζωντανή γυναίκα στις δικές της επάλξεις.
    Πάντα να έχεις αυτή τη φλόγα έμπνευσης.
    Καλό απόγευμα να έχεις.

  10. Αυτή η ιεροτελεστία με τις γάτες, να ξέρεις με έλιωσε μικρό κουκλί συμπεθερόνι… Εγώ πάντως τώρα πάω να φτιάξω καφέ. Εσπρέσο 🙂 Φιλιά γλυκά και καλό σ/κ (πως περνάει ο καιρός!) 🙂

Σχολιάστε

