Shabby chic στυλό

Καλησπέρα σε όλους!! 🙂 Έληξε ο διαγωνισμός Άλλαξέ το #2 που έτρεχε στην γειτονιά μας αυτές τις μέρες!! Την ιδέα, φιλοξενία, διοργάνωση είχε η Αριστέα μας!!

Τα αποκαλυπτήρια γίνονται εδώ, οπότε μπείτε να δείτε την απίθανη δημιουργία της νικήτριας καθώς και όλες τις αξιόλογες συμμετοχές!! Συγχαρητήρια σε όλους που δημιούργησαν, άλλαξαν, μεταμόρφωσαν με το ταλέντο και την έμπνεύση τους!! Χίλια μπράβο στην υπέροχη νικήτρια!! Ευχαριστώ από καρδιάς την Αριστέα για την ζεστή της φιλοξενία και την άψογη διόργανωση του διαγωνισμού!! Με το καλό και στο επόμενο Άλλαξέ το!! 😉 ❤️

Η δική μου συμμετοχή ήταν ένα απλό στυλό που μεταμορφώθηκε σε ρομαντικό shabby chic!! Σε λίγο θα μεταμορφωθεί και σε φλαμπέ γιατί πάτωσε!!! Αχαχα!! Μηδέν, πιο πάτο δεν έχει!! 😋

Η μεταμόρφωση έγινε με λίγο σπάγγο, ένα κομμάτι ύφασμα που έγινε χειροποίητο λουλούδι τύπου shabby, λίγη κορδέλα κι ένα στρασάκι από ένα χαλασμένο μου σκουλαρίκι!!

 

 

 

Εδώ μπορείτε να δείτε την συμμετοχή μου στο πρώτο Αλλαξέ το, τον πίνακα με powertex!!

Σας φιλώ κι εύχομαι καλό σ/κ να χουμε!!

Μην ξεχνάτε να δηλώσετε συμμετοχή στην μυστική μας ανταλλαγή!! 😘💋

13 thoughts on “Shabby chic στυλό

  1. Γλυκό μου πλασματάκι. Ξέρεις ότι λατρεύω τον αυτοσαρκασμό!
    Είσαι υπέροχη με ή χωρίς βαθμούς!
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα! :)))

    (το μέιλ το έχω διαβάσει… με αφήνουν τόσοι διαγωνισμοί να ανταποκριθώ ον τάιμ;)
    αχαχαχαχα
    και τώρα σέρνομαι!
    φιλιάααααααααααα

  2. Μωρέ δεν παίζει κανέναν ρόλο πόσους βαθμούς πήρε, σημασία έχει η ίδια η συμμετοχή και ότι όλοι ήσασταν εφευρετικότατοι και φτιάξατε πανέμορφες δημιουργίες!
    Άντε και στα επόμενα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

  3. Σημασία σε αυτές τις συμμετοχές είναι αυτές καθ’ εαυτές οι συμμετοχές. Η Διάκριση είναι κάτι παρεπόμενο. Εμείς χαιρόμαστε όλες σας τις δημιουργίες.
    Καλό βράδυ Μαριλένα.

  4. μα ποσο ομορφο μπορει να ειναι ενα τετοιο καλλιτεχνημα στο χερι του συγγραφεα μου χαρισες ιδεα σειρα σου να διαλεξεις οποιο επιπλο θες και να το μεταμορφωσουμε οπως το κομοδινο της Σελενας μου

  5. ‘Ακου θα το κάνει ‘φλαμπέ’!!!!! Μιά χαρά διακοσμητικό έγινε το στυλουδάκι σου, Μαριλένα μου!! Τους βαθμούς θα κοιτάμε τώρα??
    Φιλάκια πολλά και σ’ευχαριστώ για όλα!!!

  6. Βρε Μαριλενάκι μου, τα έβαλε με τα θηρία το στυλουδάκι σου το καημένο. Αναγνώρισέ του το αυτό, πως έδωσε μια αξιοπρεπή μάχη. Και κέρδισε τις εντυπώσεις και μια θέση στην καρδιά μας.
    Φλαμπέ φιλιά και καλό σαββατοκύριακο να έχεις Μαριλένα μου!

  7. Ε μα κι εσύ,έχεις φτιάξει κι έχεις φτιάξει…..μου φαίνεται κάποια τεμπέλιασε!!!
    μα να μην κάνεις μια υπερπαραγωγή,να το σηκώσουμε,να έρθουμε όλοι στο κονάκι σου να μας τρατάρεις και τίποτα!!χαχα
    φιλιά πολλά Μαριλενάκι!!

  8. Ε όχι και φλαμπέ!!!
    Μη λέμε κι ό, τι θέμε!!!!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, που δε χρειάζεται να πω πως αυτή είναι που μετράει στην τελική!
    Φιλιά πολλά!

  9. Μπορεί να μην πήρε βαθμούς το στυλό σου, αλλά ξέρεις πόσες ιστορίες μπορείς να γράψεις μαζί του, για σκέψου το και μην μου το κάνεις φλαμπέ…
    Φιλάκια Μαριλένα μου!

Σχολιάστε

