Decoupage με ζωγραφισμένη κουρτίνα

Καλησπέρα σε όλους!! 🙂 Πριν λίγο καιρό καθώς έψαχνα στο διαδίκτυο έπεσα πάνω σε ξένα blogs, για την ακρίβεια πρέπει να ταν ρώσσικα, και μου έκανε τρομερή εντύπωση μια τεχνική που δεν είχα ξαναδεί κάπου αλλού. Αφού έχουν τελειώσει το decoupage, μετά από πάνω ζωγραφίζουν μια υποψία φρουφρουλένιας κουρτίνας που κυματίζει!!

Στα αγγλικά που το κοίταξα την αναφέρουν ως imitation lace curtain, γιατί υποτίθεται ότι θυμίζει την όψη μιας δαντελένιας ( αραχνοΰφαντης θα το λεγα εγώ) κουρτίνας. Αν πατήσετε στον σύνδεσμο θα δείτε ακριβώς τι εννοώ. Λοιπόν όσο κι αν προσπαθούσα να καταλάβω πως το κάνουν έπεφτα σε τοίχο, αφού και με την ζωγραφική δυστυχώς δεν το χω…

Τις προάλλες λοιπόν, ω τι χαρά, ανακάλυψα μια κοπέλα που χει ανεβάσει το tutorial στο youtube και προχθές έκανα κι εγώ την πρώτη μου απόπειρα!! Επειδή ήξερα ότι για πρώτη φορά θα ταν μάπα το καρπούζι, χρησιμοποίησα ένα λιγότερο αγαπημένο μου μοτίβο σε χαρτοπετσέτα, ένα με γλυκάκια, έτσι, και εντελώς χάλια να βγαινε το αποτέλεσμα να μην στεναχωριόμουν πολύ!!

Πήρα μια βάση τούρτας που είχα κρατήσει, την χαρτοπετσέτα μου, λίγη σκίαση, λίγο perlen pen και να πως έδειχνε προ κουρτίνας:

 

Και τώρα δείχνει κάπως έτσι:

 

 

Ξέρω ότι έχει αρκετές ατέλειες και δεν είναι το αποτέλεσμα που θα επιθυμούσα, όμως ήθελα να σας το δείξω κι ας μην το χω με την ζωγραφική. Για πρώτη απόπειρα νομίζω έπιασε την βάση. Εξάσκηση, εξάσκηση, εξάσκηση!! 🙂 Α και κάτι που παρατήρησα, όσο πιο σκούρο φόντο και μοτίβο χρησιμοποιείς τόσο πιο ωραία αντίθεση κάνει το αραχνοϋφαντο, δαντελωτό κουρτινάτο!!! 😉

Εύχομαι κι ελπίζω να ξετρελαθείτε κι εσείς με αυτήν την τεχνική!! Δεν είναι δύσκολο μα θέλει λίγη προσοχή πως θα κάνεις τα κύματα στην κουρτίνα!! Είπαμε εξάσκηση!! Εδώ είναι και το tutorial!! Θα πάθετε την πλάκα σας με το αποτέλεσμα όπως το δείχνει η κοπέλα!! Φυσάει λέμε!! Σας φιλώ!!

20 thoughts on “Decoupage με ζωγραφισμένη κουρτίνα

  1. Ο,τι κι αν πεις, θα μείνω πάντα ιδανική κι ανάξια για κατασκευές! Αχαχα! 🙂

    Υ.Γ Δεν ξέρω τίποτα, θέλω να βρεις λίγη ακόμα έμπνευση και να συμμετάσχεις στο ταξίδι ενός Φλιτζανιού! Τ’ ακούς συμπεθερόνι μου; Το ακούω να λες 🙂 🙂

  2. Μπράβο Μαρλέν μου!
    Εσύ το τόλμησες! εγώ ακόμα!
    Εγώ είχα δει άλλον , πιο δύσκολο τρόπο!
    Πολύ ωραίο το βιδεάκι. Το φύλαξα!
    Φιλάκια (κουρασμένα)♥

  3. Καλησπέρα σου Μαριλένα. Παρά το ότι δεν έχω άποψη τεχνική επί του θέματος, θεωρώ τα αποτελέσματα πανέμορφα σαν δημιουργία.
    Καλό βράδυ κορίτσι μου.

  4. Ποια κύματα στην κουρτίνα;
    Τι είναι το perlen pen Παναγία μου;
    Πώς έγινε η βάση τούρτας κουρτινάκι;
    Ποια ρώσικα Μαριλένα μου;
    Εδώ είναι κινέζικα. Βάλε κανέναν υπότιτλο ρε κοριτσάκι μου για τους άσχετους (καλή ώρα)…
    Τι να σου πω; Αραχνοϋφαντο, δαντελωτό Μαριλενάκι μου, μεγαλούργησες!!!

  5. Μπράβο Μαριλένα μου!!!!!! Λίγη εξάσκηση ακόμα και το επόμενο θα είναι τέλειο!!!!!
    Από καιρό θέλω κι εγώ να δοκιμάσω αλλά δεν το τολμούσα. Είχα δεί ωραιότατο έργο της Πέπης κάποια στιγμή. Πολύ καλό το βίντεο, θα το προσπαθήσω κι εγώ τώρα. Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!!!!

  6. Τι έχει;; Ατέλειες;; Και δεν το’χεις με την ζωγραφική;;
    Μας δουλεύετε κυρία μου;;;
    Είναι υπέροχο όπως όλες οι δημιουργίες σου, άντε μην ακούω χαζά!!
    Φιλάκια πολλά!!

  7. καταπληκκτικη τεχνικη θελει χερι και πολυ εξασκηση οπως ειπες το δικο σου για πρωτη φορα ειναι καταπληκτικό !!!!! ενα μεγαλο ευχαριστω !!!!!!!

  8. Αμ έπος ,αμ έργο!!!που έλεγαν οι παλιοί Μαριλενάκι και πολύ καλά έπραξες,με το να αναβάλεις δε γίνεται προκοπή (ίδε εμένα) Τόχω συναντήσει άπειρες φορές απο τις πιο απλές,μέχρι τις πιο περίπλοκες μορφές του κι ομως ουτε την απλή δεν έχω αξιωθεί να δοκιμάσω.
    ΜΠΡΑΒΟ σου γιατί η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς κι εσύ είχες ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα
    Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου

  9. Μπράβο Μαριλενα μου.
    Απίθανη τεχνική κι ευχαριστουμε που τη μοιράστηκες μαζί μας.
    Η πρώτη σου προσπάθεια πολύ καλή.
    Όπως λες κι εσύ, με την εξάσκηση θα τα καταφέρεις.
    Πάντως τοχεις.
    Φιλακια πολλά.

Σχολιάστε

