Τα χρώματα της Πόλης!!

Καλησπέρα σε όλους φίλοι μου!! Πριν λίγες μέρες έληξε ο 17ος φωτογραφικός διαγωνισμός Φωτογραφίζειν, που διοργανώνει η γλυκειά μας Μαρία Νι με το blog Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά!!

Θέμα του διαγωνισμού αυτήν την φορά ήταν τα χρώματα της γης… Θαυμάσαμε χρώματα κι εμπνεύσεις από όλες τις συμμετοχές, τις οποίες μπορείτε να δείτε εδώ!! Συγχαρητήρια στην νικητήρια φωτό που ήταν εξαιρετική και μπορείτε να την θαυμάσετε εδώ, αλλά φυσικά μπράβο και σε όλες τις φωτογραφίες που στόλισαν τον διαγωνισμό!!

Η δική μου φωτό ήταν από ένα ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη πριν λίγα χρόνια!! Είχα περιπλανηθεί στα σοκάκια της Πόλης και φωτογράφιζα, δρόμους, σπίτια, αξιοθέατα, τους ανθρώπους!! Ηταν ένα αξέχαστο ταξίδι!!

 

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ψήφους που της χαρίσατε καθώς και την Μαρία μας που είναι άψογη οικοδέσποινα και φιλοξένησε τις φωτογραφίες όλων μας!! Ο επόμενος διαγωνισμός θα ξεκινήσει 1/11!! Και για όσους φίλους δεν γνωρίζουν, η Μαρία μας διατηρεί και το blog Το κείμενο, που φιλοξενεί λογοτεχνικές απόπειρες, ποιήματα, διηγήματα κι όπως λέει η ίδια:

Ελπίζω το Κείμενο να γίνει μια γωνιά ανθρώπων που μοιράζονται τις ίδιες αγάπες, τις ίδιες συνήθειες, τις ίδιες ευαισθησίες, μα κυρίως την δίψα για δημιουργία.
Κόντρα σε νωθρούς καιρούς δημιουργούμε όπως μπορεί ο καθένας.
Κλείνοντας, θέλω να σας υπενθυμίσω ότι η διορία για να δηλώσετε συμμετοχή στην μυστική Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή μας είναι μέχρι και το Σάββατο 31 Οκτώβρη! Για να δηλώσετε μπείτε εδώ!! Την Κυριακή 1 Νοέμβρη θα αναρτήσω την τελική λίστα και θα σας γράψω λεπτομερειακά τα τι και τα πως της ανταλλαγής μας!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την αγκαλιά και την ανταπόκρισή σας στο παιχνίδι μας!! Εχω αρχίσει ήδη μέσω mail να  ζητάω τα στοιχεία σας οπότε μόλις ευκαιρήσετε μου τα στέλνετε. Τονίζω και πάλι ότι προσέχω απόλυτα με τα στοιχεία όλων σας κι ότι με το τέλος της διαδικασίας, μόλις παραδοθούν δηλαδή όλα τα δώρα στους παραλήπτες, διαγράφω τα mail όλων!!! Περισσότερα την Κυριακή!! 😉
Αν υπάρχει κάποιος που δεν έλαβε mail μου ή κάτι θέλει να ρωτήσει μπορεί να μου στείλει εδώ:    marilenartspot@gmail.com

 

Χρόνια πολλά σε όλους για αύριο, για την εθνική μας εορτή!! Εύχομαι να σας βρει η μέρα με τους αγαπημένους σας και να περάσετε ξεκούραστα κι ευχάριστα μαζί τους!! Χρόνια πολλά και για χθες σε Δημήτρηδες και Δήμητρες και στην λατρεμένη Θεσσαλονίκη!!! 😍💋 Σας φιλώ!!

19 thoughts on “Τα χρώματα της Πόλης!!

  1. Πανέμορφα χρώματα Μαριλένα μου!!! Πόσο δύσκολη είναι πάντα η επιλογή με τόσες υπέροχες φωτογραφίες…
    Να είσαι καλά κορίτσι μου και να περάσεις όμορφα την αυριανή ημέρα!
    Πολλά φιλιά
    Μαρίνα

  2. Πάρα πολύ ωραία ιδέα… Κρίμα που απευθύνεται μονο σε bloggers εντός Ελλάδας. Του χρόνου παιξτε και μας του εξωτερικού. Είμαστε πολλοιοιοι!! Καλοπροαίρετα πάντα.
    Φιλιά

    • Σε ευχαριστώ
      Κατινάκι μου!! Φέτος είναι η πρώτη φορά, η αλήθεια είναι, που σκέφτηκα να ναι μόνο εντός Ελλάδας γιατί τα προηγούμενα χρόνια δυστυχώς, υπήρχαν κάποια προβλήματα με τα πακέτα του εξωτερικού κι υπήρχαν κοπέλες που στεναχωρήθηκαν πολύ με την κατάσταση, οπότε δεν ήθελα να το διακινδυνεύσω και φέτος!!
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια όμως κοπέλα μου και την διάθεσή σου!! Φιλάκια!! 🌻

      • ααα συγγνώμη δεν το ήξερα. Υπέθεσα οτι το πρόβλημα είναι περισσότερο το κόστος αποστολής στο εξωτερικό. Όπως και να χει βάλε εικόνες να δουμε τι καλούδια στειλατε και παραλάβατε.

  3. Μπράβο για τη συμμετοχή, Μαριλένα μου! Ωραία φωτογραφία!
    Πήγα και δήλωσα συμμετοχή για την ανταλλαγή. Ελπίζω να πρόλαβα και σου ζητώ συγνώμη αν δημιουργώ αναστάτωση επειδή δήλωσα τελευταία στιγμή…
    Φιλιά πολλά!

    • Ευχαριστώ Έλλη μου για τα καλά σου λόγια και την συμμετοχή σου!! Απολύτως καμία αναστάτωση κοπέλα μου!! 😉 Μέχρι και το Σάββατο η λίστα είναι ορθάνοιχτη!! Φιλάκια πολλά!! 🍂🍂

  4. Πανέμορφη Μαρλέν μου! :)))
    Πραγματικά απεικόνιζε…χρώματα! Πολλά χρώματα!
    Ήταν ένα πέρασμα αστραπή!
    Πάω να συνεχίσω στο παραμυθένιο εργαστήρι μου ☺ (άσε με να πιστεύω ότι είναι παραμυθένιο, ναι;)
    Φιλάκια ♥

  5. Πάρα πολύ όμορφη φωτογραφία, όσο και τα χρώματα της Πόλης!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου Μαριλένα μου!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

Σχολιάστε

