Παρουσίαση βιβλίου: Η σκιά μου κι εγώ, Μαρία Χρονιάρη

Καλησπέρα σε όλους!! Για τους φίλους που μένουν Αθήνα έχω μια όμορφη και ιδιαίτερη πρόσκληση για καφεδάκι, με την συντροφιά ενός βιβλίου. Αύριο, Τετάρτη 4 Νοέμβρη θα γίνει η παρουσίαση του βιβλίου μιας αγαπημένης φίλης, της Μαρίας Χρονιάρη, στο Polis Art Cafe, στις 19:30μ.μ.

Η Μαρία θα μας παρουσιάσει την καινούρια της ποιητική συλλογή, Η σκιά μου κι εγώ. Για τους φίλους που δεν γνωρίζουν η Μαρία Χρονιάρη διατηρεί προσωπικό ιστολόγιο με το όνομα Εκεί που αλλάζω ζωές και κάθε Δευτέρα 22:00 -00:00 την απολαμβάνουμε στην συχνότητα του Radiomaga με την εκπομπή της Πάντα η Εκάτη

Μπήκε στην ζωή μου με ένα ποίημα πληγή, μου έκανε την τιμή να την φιλοξενήσω έκτοτε και με άλλα δικά της ποιήματα κι απλά την ευχαριστώ για αυτό που είναι!! Να σκίσεις Μαρία μου!!  

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η καταγωγική ρίζα του τρίτου ποιητικού διαβήματος της Μαρίας Χρονιάρη είναι η λύπη. Η αναζήτηση αυτής της λύπης παραπέμπει εξαρχής στα έρμαια υλικά της: Αρχέγονα, γενετικά σώσματα από θριάμβους ήττας, ασυνεχή διαστήματα απουσίας, γραμμικά σχεδιάσματα να φτάσεις ως το κόκκινο της κραυγής.

Κάτω από την σάρκα κάθε ποιήματος αναπνέει το ζώο. Επεξεργάζεται τις δίκαιες λέξεις. Το ποιητικό υποκείμενο ενδεδυμένο με την τρομακτική προβιά του δράκου. Απελευθερώνει όνειρο. Το νήμα που το ενώνει με την πραγματική ύπαρξη μπορεί ανά πάσα στιγμή να κοπεί. Όμως υπάρχει το χρώμα. Και δεν είναι διόλου μετέωρο.

Χρώμα από ένα καθαρό άσπρο. Το άσπρο, το κενό της ζωής.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η Απόπειρα και η Μαρία Χρονιάρη σας καλούν στην παρουσίαση του νέου βιβλίου «Η σκιά μου κι εγώ», την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου στις 7.30 το βράδυ στο Polis Art Café στο αίθριο της Στοάς Βιβλίου.

Για το βιβλίο θα μιλήσουν ο φιλόλογος δρ φιλοσοφίας  Πέτρος Μπερερής, ο κριτικός λογοτεχνίας  Κωνσταντίνος  Καραγιαννόπουλος και ο ψυχίατρος, ψυχοθεραπευτής Δημήτρης  Παπαδημητριάδης.

Αποσπάσματα από το βιβλίο θα διαβάσει η ηθοποιός Χριστίνα Χριστοδούλου.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

 

Σιωπητήριο

Στέκομαι απέναντί σου

Ντυμένη τα μαύρα πέπλα της γέννησης

Σε κοιτώ

Είσαι σαν πίνακας του Νταλί

Σταυρωμένος σ’ ένα κόκκινο ξύλο

Απ’ την πληγή της λόγχης στο πλευρό σου

Ρέουν τα πρόσωπα των ανθρώπων

Ψυχρά άμορφα

Με τις γλώσσες τους έξω

Εσύ χαμογελάς

Με τα βελούδινα μάτια σου

Λέγοντας

Κάθε ζωή που πεθαίνει

Είναι ένας αναστημένος θάνατος

Μην κλαις Μαρία

Κι όλα σαν από πόνο

Έγιναν θάλασσα

Όλα τα κύματα είναι δικά σου

12 thoughts on “Παρουσίαση βιβλίου: Η σκιά μου κι εγώ, Μαρία Χρονιάρη

  1. Καλή επιτυχία στη Μαρία που σήμερα έχει και γενέθλια.
    Της ευχήθηκα στο φεισμπουκ χρόνια πολλά
    Ευχομαι να λάβει σήμερα το ωραιότερο δώρο!

    Την αγαπη μου Μαριλενα μου γλυκια, οπως την εχεις παντα αλλωστε!

  2. Εξαίρετη παρουσίαση Μαριλένα. Ευχαριστούμε. Να ευχηθώ να πάει το βιβλίο όσο το δυνατόν καλύτερα. Κάθε νέο βιβλίο που γράφεται και ένας συγγραφέας που γεννιέται είναι και ένα βήμα σε καλύτερη κοινωνία.
    Καλησπέρα σου Μαριλένα μου.

    • Να σαι καλά Γιάννη!! Μόλις επέστρεψα κι ήταν πολύ πολύ ζεστή η ατμόσφαιρα!! Καλοτάξιδο, καλοτάξιδο!! Ο κόσμος διψάει για δημιουργία!! Να δούμε πότε θα το καταλάβει κι η πολιτεία να γίνει πραγματικά αρωγός κι όχι μπακάλης που ζητά πελάτες..
      Καλό βράδυ να χεις!! 🙂

Σχολιάστε

