25 λέξεις #2

Καλησπέρα σε όλους φίλοι μου!! Ακόμα ένα διαδικτυακό παιχνίδι γραφής ολοκληρώθηκε. Η Μαρία Νι μας ζήτησε να εμπνευστούμε από μια φωτό δική της, μια απίστευτης σύλληψης φωτό, και να γράψουμε έως δυο ολιγόλεκτα των 25 λέξεων. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε όλες τις συμμετοχές που στόλισαν το παιχνίδι!!

Δεν είναι υπερβολή αν πω πόσο εξαιρετικές ήταν οι εμπνεύσεις όλων και πόσο δύσκολη η διαδικασία της ψήφου για ακόμα μια φορά. Συγχαρητήρια σε όλους μα όλους τους δημιουργούς!!

 

Συμμετείχα με δυο ολιγόλεκτα, ένα ποίημα συνδυασμό από χαϊκού (5-7-7) και τάνκα (5-7-5-7-7) κι ένα ακόμα ολιγόστιχο. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την ανάγνωση και την αγάπη που χαρίσατε στις λέξεις μου!! ❤️ Ενα μεγάλο μεγάλο ευχαριστώ και στην Μαρία μας που ακούραστα και με φροντίδα φιλοξενεί και διοργανώνει αγαπημένες δράσεις!! Να στε όλοι καλά και καλή βδομάδα να χουμε!!

 

α)

Ωχροί ασβέστες
ξεφτισμένοι σοβάδες
συλλέκτες σιωπής.
Επιτύμβιοι
ψίθυροι γκρεμισμένοι
κατρακύλησαν
στο χώμα κουρνιάσανε
Δάκρυσε να καρπίσουν.

 

 

 β)
Σύρε μιαν ηλιαχτίδα. Να ξεμουδιάσει εντός μου το πρωινό χαμόγελό της. Σύρε την ως το πάτωμα, ως το ταβάνι σύρε την, να πλημμυρίσω φως τύλιξέ με. Να αξιωθώ ηλιόκαμα

 

15 thoughts on “25 λέξεις #2

  1. Υποκλίνομαι Μαρλέν μου!
    Συγχαρητήρια μάτια μου ! Τ’ άξιζες!
    Κι ας μου ξέφυγες αυτή τη φορά! :))
    Η φωτό ήταν όντως τρομερή! :)))
    Φιλάκια πολλά ! ♥

  2. Η φωτογραφία πράγματι εξαιρετική αλλά και η γραφή σου Μαριλένα μου αντάξια της ευαίσθητης καρδιάς σου !!
    Τώρα διάβασα πολλές αναρτήσεις σου που δεν είχα φανεί σε μένα και έτσι παρμένη που είσαι τι άλλοα να πω . Και ο μπλογκερ κάνει τα δικά του !!! Κοριτσάκι το εργοστάσιο σοκολάτας είναι πολύ κοντά μου και είναι στα άμεσα σχέδια μας !!! Σε φιλώ με την αγάπη μου

  3. Συγχαρητήρια Μαριλένα μου!!! Οι συμμετοχές σου η μία καλύτερη από την άλλη. Η πρώτη ειδικά ξεχώρισε αμέσως με την πρώτη ανάγνωση…
    Μπράβο σου!!!
    Καλή σου εβδομάδα, φιλιά πολλά!
    Μαρίνα

  4. Συγχαρητήρια Μαριλένα μου για την πρωτιά σε μια πολύ δύσκολη αναμέτρηση!!! Χάρηκα πάρα πολύ που ήσουν μία από τις επιλογές μου. Πάντα να έχεις επιτυχίες!!!
    Φιλάκια!

  5. ΄Ενα μικρό κοριτσάκι σαν και σένα, που κρύβει τόσο ταλέντο…πες μου…
    ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ, ψυχή μου!!
    ΑΞΙΑ!
    Να΄σαι καλά να γράφεις… Μη σταματάς, ακούς? Να γράφεις…
    Σε φιλώ…♥
    **Aννιώ**

  6. Mαριλενάκι μου αγαπημένο καλημέρα.
    Καλή εβδομάδα και συγχαρητήρια για την νίκη σου μα και για τις δύο καταπληκτικές συμμετοχές σου.
    Ευχομαι παντα στη ζωη σου να χαριζεις σε ολους εμας, τοσο απλοχερα οπως αλλωστε συνηθιζεις να κανεις, αυτα τα ομορφα διαμαντια – δωρα, που κρυβεις στη ψυχη σου!
    Φιλια πολλα!
    Μπραβο! ❤

  7. Στα ολιγόλεκτά σου έδωσα τους 4 και 3 βαθμούς που είχα στη διάθεσή μου, μου έκαναν και τα δύο πολύ καλή εντύπωση. Εκείνο που τελικά συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη βαθμολογία, το θεώρησα πιο «επεξεργασμένο», σε σχέση με τα νοήματα που απέδιδαν οι φράσεις του – το άλλο, όμως, έμεινε σταθερά πρώτο στην προτίμησή μου από τη στιγμή που το διάβασα: μου άρεσε πολύ η ερωτικά λυρική, ας τη χαρακτηρίσω έτσι, διάθεσή του. Συγχαρητήρια και για τα δύο!

  8. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τα υπέροχα κι ενθαρρυντικά σας λόγια!! Οσο μπορούμε να εκφραζόμαστε δημιουργικά και να μοιραζόμαστε αυτούς τους καρπούς!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!! 😘 Να στε καλά!!

  9. Μαριλένα πολύ όμορφα. Κάθε φορά εδώ ανακαλύπτουμε και κάτι καλύτερο και ομορφότερο. Πάντα να δημιουργείς εύχομαι.

Σχολιάστε

