Σκιά σου να γίνομαι…

Καλησπέρα σας!! 🙂 Ακόμα ένα διαδικτυακό δρώμενο έληξε. Ο 18ος διαγωνισμός Φωτογραφίζειν, που διοργανώνει η Μαρία Νι!! Αυτήν την φορά ως θέμα έμπνευσης είχαμε ένα άκρως δημιουργικό θέμα, τα λόγια ενός τοίχου. Αν έχει μεράκι και κέφια ο φακός αιχμαλωτίζει με αξιοζήλευτο τρόπο εικόνες, σκιές, αναμνήσεις, ακόμα και τον ίδιο τον χρόνο!! 

Για του λόγου το αληθές πατήστε εδώ για να θαυμάσετε όλες τις φωτογραφίες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό κι εδώ μπορείτε να δείτε την νικητήρια φωτό με το δυνατό μήνυμα που μας πέρασε!! Πολλά πολλά συγχαρητήρια στην νικήτρια αλλά και σε όλους τους φίλους που αφέθηκαν στα λόγια ενός τοίχου!!

Η συμμετοχή μου ήταν η αφεντιά μου, τρομάρα μου ( 🙂 🙂 ) καθώς σκαλώνει η σκιά του σώματος στον τοίχο!! Μην με ρωτάτε πως βγήκε αυτό το αποτέλεσμα της σκιάς πάνω σε σκιά, δεν έχω ιδέα!! Εγώ κάτι κουμπιά πάταγα!! Επεξεργάστηκα μετά την φωτό με έντονο κόκκινο και κόκκους και βουαλά!!  Τίτλος της, σκιά σου να γίνομαι..

σκιά σου να γίνομαι

 

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ψήφους που χαρίσετε στην φωτό μου και φυσικά το Μαράκι μας για το κέφι της και την εξαιρετική της διοργάνωση για ακόμα μια φορά!! Να στε όλοι καλά και να χουμε μια όμορφη βδομάδα!! Baci e abbracci!!!

11 thoughts on “Σκιά σου να γίνομαι…

  1. Μαριλένα και φωτογραφική έμπνευση βλέπω…..! μια ακόμα φωτεινή πλευρά του εαυτού σου γεμάτη τέχνη.
    Μου άρεσε πολύ η φωτογραφία Μαριλένα. Απόλυτα σαν φωτογράφος δεν έχω γνώσεις για να την κρίνω αλλά σαν έμπνευση και θέμα είναι πάρα πολύ εντυπωσιακή και επιβλητική.
    Τι να πω…. μας εκπλήσεις συνέχεια. Φιλιάααα

  2. Εντάξει! Δεν είχα καμία αμφιβολία!
    Όσο πας μας μεθάς κι άλλο…κι άλλο..κι άλλο!
    Συγχαρητήρια μικρό κουκλί συμπεθερόνι μου! 🙂

    Υ.Γ Τι γίνεται καλέ; Έβαλες διαφημίσεις ή η φόρμα σου τρελάθηκε;;; Και Qatar κιόλας; Αχαχα!

    • Σε ευχαριστώ πολύ πολύ συμπεθερούλα μου !! 🙂 🙂
      Δεν έχω βάλει ποτέ διαφημιστικά.. Αλήθεια διαφημίζουν διάφορα;;; Ε δεν πάμε καλά! Σηκώνω τα χέρια με αυτήν την πλατφόρμα!!!
      Μάκια κούκλα ξανθιά μου!!! ❤

  3. Κοριτσάρα μου από ότι έχει καταλάβει ταξιδεύω σε άλλο σύμπαν εδώ κι εβδομάδες. Έχω χάσει πολλά επεισόδια και σου χρωστάω και νέα!!!! Η σκιά σου θες δε θες σε πρόδωσε! Είσαι φιγουρίνι!!! Ζητώ άφεση αμαρτιών! :(((

Σχολιάστε

