Παρουσίαση βιβλίου: Καλά και σήμερα, Σοφία Νικολαΐδου

 

New Image

 

 

Καλησπέρα σε όλους!! Για τους φίλους που μένουν Αθήνα έχω να προτείνω μια πολύ ιδιαίτερη και προσωπική πρόταση βιβλίου για το βραδάκι της Πέμπτης.

Την Πέμπτη 26 Νοέμβρη, στις 20:30 μ.μ. , η συγγραφέας Σοφία Νικολαΐδου θα μιλήσει στο βιβλιοπωλείο Ianos (Σταδίου 24, Αθήνα), με αφορμή το νέο της βιβλίο Καλά και σήμερα. Το χρονικό του καρκίνου στο δικό μου στήθος που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μεταίχμιο.

Με την συγγραφέα θα συνομιλήσουν η Ελένη Μπούρα κι η Μάγια Τσόκλη.

Στο βιβλίο, η Σοφία Νικολαΐδου περιγράφει το χρονικό της ασθένειάς της, από την στιγμή που διαγνώστηκε με καρκίνο του στήθους έως την  μαστεκτομή και την εμπειρία της χημειοθεραπείας. Είναι η δική της προσωπική κατάθεση. 

Αξίζει να μπείτε εδώ να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες για το βιβλίο καθώς και συνεντεύξεις της συγγραφέα που είναι συγκεντρωμένες και τι έγραψαν κριτικοί για το βιβλίο.

Γράφει η ίδια:

Ένα ημερολόγιο που καταγράφει εν θερμώ όσα έζησα, όσα έμαθα, όσα σκέφτηκα, όσα φοβήθηκα και όσα έλπισα τους μήνες που πάλεψα με την αρρώστια. Διαγνώστηκα με καρκίνο του μαστού στις 22 Σεπτεμβρίου του 2014. Έκανα μαστεκτομή την 1η Οκτωβρίου και άρχισα χημειοθεραπεία στις 29 του ίδιου μήνα. Αυτό είναι το χρονικό του καρκίνου στο δικό μου στήθος. Μέχρι να νοσήσω, είχα την αλαζονεία του υγιούς. Δεν πίστευα ότι μπορούσε να μου συμβεί. Είχα φίλες που νόσησαν. Νόμιζα ότι καταλάβαινα τι πέρασαν. Δεν είχα ιδέα.  Άρχισα να γράφω αυτό το βιβλίο από την πρώτη μέρα που έσκασε η βόμβα. Ήταν το φάρμακο και η θεραπεία μου. Αν κάτι μου έμαθε η αρρώστια (και μου έμαθε πολλά), είναι ότι η καθεμία από μας είναι η ατομική της περίπτωση. Το σώμα βιώνει την ασθένεια και τη θεραπεία με τον δικό του τρόπο. «Δεν υπάρχουν ασθένειες, υπάρχουν ασθενείς» είχε πει ο αρχαίος ημών Ιπποκράτης. Πέρασαν αιώνες, για να καταλήξουμε, ξανά, σ’ αυτήν την τόσο βαθιά —και τόσο αυτονόητη— φράση.

Να ναι καλοτάξιδο το βιβλίο, να δώσει κουράγιο και να συντροφεύσει με την αλήθειά του και το τσαγανό του όσο το δυνατόν περισσότερα προσκέφαλα και καρδιές!! Καλά και σήμερα, κι αύριο και κάθε μέρα!!!

 

11 thoughts on “Παρουσίαση βιβλίου: Καλά και σήμερα, Σοφία Νικολαΐδου

  1. Πολύ όμορφη πρόταση Μαριλένα μου. Δυστυχώς το περνά τώρα μια πολύ φίλη μου και ενώ ξέρουμε πως κανείς δεν μπορεί να την κατανοήσει και να τη νιώσει, προσπαθούμε όλοι να σταθούμε δυνατοί δίπλα της!
    Καλοτάξιδο το βιβλίο της κας Νικολαϊδου και να είναι πάντα γερή!
    Σε φιλώ!

    • Κατερίνα μου λυπάμαι πάρα πολύ για την καλή σου φίλη. Μακάρι να χει το κουράγιο και με την βοήθεια του Θεού κι άξιους ανθρώπους γύρω της να το ξεπεράσει και να το αφήσει πίσω της!
      Μέσα από την καρδιά μου κοπέλα μου!!
      Σε φιλώ!! 🌹

  2. Έχω ξανακούσει για αυτό το βιβλίο και θέλω τόσο πολύ να το διαβάσω!
    Όλοι έχουμε την υπεροψία της/του υγιούς. Κανείς δεν πιστεύει ότι ο καρκίνος θα χτυπήσει τη δική του πόρτα. Βλέπουμε καθημερινά τόσο κόσμο, δυστυχώς, να διαγιγνώσκεται με την «παλιοαρρώστια», λυπούμαστε, αλλά θεωρούμε πως δεν μας αφορά.
    Οι γυναίκες που πάλεψαν και νίκησαν τον καρκίνο του μαστού είναι πραγματικά οι σύγχρονες ηρωίδες και πρέπει όλοι να ακούσουμε την ιστορία τους μπας και ξεκολλήσουμε από τις μικρότητες κι άλλα ασήμαντα στα οποία αναλωνόμαστε καθημερινά…

    • Αξίζει να διαβάσεις και τις συνεντεύξεις γατούλα μου, είναι πολύ δυναμική γυναίκα και το μεταδίδει.
      Κι όπως τα λες, έχει θερίσει και διακρίσεις δεν κάνει αυτή η μάστιγα..
      Όλοι όσοι κατάφεραν και νίκησαν , κι άνδρες και γυναίκες και παιδιά, δίνουν ένα τεράστιο μήνυμα ζωής κι ελπίδας!! Κι όλοι όσοι πάλεψαν και παλεύουν!! Όλοι!! Σε ευχαριστώ κοπέλα μου για την κατάθεσή σου!! Φιλιά!! 🌺

  3. Καλοταξιδο να ειναι το βιβλιο της και να βοηθησει οσο περισσοτερο κοσμο γινεται δινοντας του θαρρος και κουραγιο.
    Σιγουρα θα ειναι μια ακρως ενδιαφερουσα παρουσιαση – συζητηση
    Ευχομαι να ξεπερασει το προβλημα υγειας οριστικα και να ειναι παντα καλα και ευτυχισμενη!

  4. Μπα, δεν έχω υπεροψία, φόβο και τρόμο έχω (ενίοτε σε βαθμό εμμονής) Εύχομαι μόνο καλά από δω και πέρα στην κυρία Νικολαϊδου και σε κάθε άλλη γυναίκα στον κόσμο… Φιλιά πολλά.

  5. Μαριλένα ευχαριστούμε για την πρότασή σου. Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο της φίλης και να έχει δύναμη και έμπνευση. Να είναι πάντα καλά.

Σχολιάστε

