Playground… Ανοιχτές Πληγές

Καλημέρα φίλοι μου!! 🙂 Καλό μήνα να χουμε!! Γιορτινός μήνας ο Δεκέμβρης κι ήδη στολίδια, πλουμίδια παντού. Όχι τίποτα υπερπαραγωγές αλλά έστω κι αυτό το λίγο, τα λαμπάκια, τα στολίδια σε πλατείες και πάρκα, έτσι, να μας ανεβάσουν λίγο την διάθεση!! Θα μου πεις τα λύσαμε τα προβλήματά μας;; Όχι αλλά χαμογέλα και λίγο!! Καλό κάνει!!

Θεατροπρόταση σας έχω για να ξεκινήσει καλά ο μήνας και μάλιστα φρέσκια φρέσκια. Αξιώθηκα να πάω επιτέλους θεατράκι για φέτος, το πρώτο, κι ας ελπίσω ότι θα ακολουθήσουν κι άλλα.

b_4556_playground

Playground… Ανοιχτές Πληγές . Έτσι ονομάζεται η παράσταση που παρακολούθησα το περασμένο Σαββατόβραδο!! Αν θέλετε μπείτε εδώ να δείτε με όλες τις λεπτομέρειες πότε παίζεται, που, ώρες και είσοδο!!
Ο Γιάννης Μπέζος λοιπόν σκηνοθετεί δυο ηθοποιούς, τον Χρήστο Σπανό και την Αγοραστή Αρβανίτη στο θέατρο Ιλίσια Βολανάκη, στο έργο του βραβευμένο συγγραφέα Ρατζίβ Τζόζεφ, Playground… Ανοιχτές Πληγές.
Το έργο θεωρείται μαύρη κωμωδία κι όντως υπάρχει μια ωραία ισορροπία ανάμεσα στο δραματικό και στο κωμικό στοιχείο. Το γέλιο βγαίνει αβίαστα, το χιούμορ είναι έξυπνο, υπάρχουν έντονες στιγμές συναισθηματικής φόρτισης που προκαλούν συγκίνηση στους θεατές και γενικά η παράσταση κυλάει όμορφα και δεν κουράζει.
Κάτι διαφορετικό που έχει είναι ότι από Πέμπτη έως Σάββατο αρχίζει 23:15 το βράδυ και τελειώνει περίπου 00:30 με 00:45 αν δεν κάνω λάθος. Ναι, ναι είναι μεταμεσονύχτια παράσταση κι όχι δεν έχει κάτι σόκιν ή πικάντικο!! Απλά είπαμε, διαφορετικό!! Γι αυτό και σας ανέφερα παραπάνω ότι δεν κουράζει καθόλου και δεν το καταλαβαίνετε πως περνά η ώρα!! Τις Τετάρτες όμως αρχίζει κατά τις 21:15. Οπότε όλα καλά!!
Η υπόθεση έχει ως εξής:

 

Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από την Κάιλιν και τον Νταγκ, οι οποίοι συναντιούνται πρώτη φορά σε ηλικία οκτώ ετών στο αναρρωτήριο του δημοτικού σχολείου όπου φοιτούν, καθώς η Κάιλιν έχει κάποιο πρόβλημα με το στομάχι της και ο Νταγκ έχει πέσει με το ποδήλατό του. Οι δυο τους τα επόμενα 30 χρόνια θα ζήσουν μια μοναδική ερωτική ιστορία, ευαίσθητη και συνάμα σκληρή. Θα κάνουν τα πάντα για να αυτοκαταστραφούν και να απομακρυνθούν ο ένας από τον άλλον, μόνο και μόνο για να καταφέρουν την επόμενη στιγμή να βρεθούν ο ένας πλάι στον άλλον. Κι’ αυτό γίνεται ξανά και ξανά…

Μια ιστορία για ανθρώπους που δεν μπορούν να δεχτούν ότι είναι πλασμένοι για να είναι μαζί, κι όμως ξέρουν ότι αν χωρίσουν, θα πεθάνουν.

Μια κούρσα μέσα στο χρόνο, ένα παιχνίδι ανάμεσα στο παρόν, το παρελθόν και το μέλλον -όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά- μια συναρπαστική και καθηλωτική περιπέτεια.

«Οι ηθοποιοί που καλούνται να ερμηνεύσουν τον Νταγκ και την Κάιλιν, όχι μόνο πρέπει να απεικονίζουν πολλές διαφορετικές ηλικίες κατά τη διάρκεια της παράστασης, αλλά δεν αποχωρούν ποτέ από τη σκηνή. Έτσι, το έργο είναι τόσο συναισθηματικά όσο και σωματικά ιδιαίτερα απαιτητικό», έχει δηλώσει ο συγγραφέας, ο οποίος προσθέτει ότι το «Playground» είναι επίσης αστείο, καθώς «Χωρίς το χιούμορ θα βρεθούμε αντιμέτωποι με μια αρκετά ζοφερή αφήγηση.» (πηγή)

_Media_Default_ArticleImage__mpezo__202

Αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν συναντιούνται πρώτη φορά στα 8 τους και βλέπουμε ανά χρονικά διαστήματα τις συναντήσεις τους καθώς περνούν τα χρόνια, μέχρι τα 38 τους. Οι συναντήσεις τους γίνονται με αναδρομές στο χρόνο κι όχι γραμμικά. Δηλαδή εκεί που σε μια σκηνή τους βλέπουμε στα 33 τους, στην επόμενη τους βλέπουμε στα 18 και μετά πάλι στα 23 και μετά πάλι στα 13 έως να τους πετύχουμε στα 38 που ναι κι η καταλυκτική τους συνάντηση.

Αυτό που επίσης έχει ενδιαφέρον είναι τα μέρη που συναντιούνται κι οι συνθήκες. Τους βλέπουμε σε δωμάτια νοσοκομείων, σε γραφείο κηδειών, στο νεκροταφείο, στο αναρρωτήριο του σχολείου τους, στο πάρκο.   Εκείνος πιο ριψοκίνδυνος, μέσα σε όλα που λέμε, περιγελά τον κίνδυνο κι είναι μαγνήτης ατυχημάτων καθώς υποβάλλει τον εαυτό του σε λογιών περιπέτειες. Κι εκείνη όμως δεν πάει πίσω. Πιο κλειστή, λιγότερο εκδηλωτική, έχοντας εκ γενετής πρόβλημα με το στομάχι της, ναι μεν αναζητά μια χείρα βοηθείας αλλά πάντα αποξενωμένη από τους γύρω και τον εαυτό της. Είναι μια ιστορία κρυφής και φανερής αγάπης , ανοιχτές πληγές λέει ο τίτλος και ναι αυτή η αγάπη μετρά πληγές κάθε φορά που βρίσκονται ο Νταγκ κι η Κάιλιν.

 

Η παράσταση μου άρεσε πολύ καθώς κι οι ηθοποιοί, που πραγματικά αλωνίζουν την μικρή σκηνή του θεάτρου Ιλίσια Βολανάκης, αλλάζοντας μέρη από το σκηνικό μπροστά στους θεατές καθώς υποδύονται τους ήρωες σε διαφορετικές ηλικίες. Ένα θερμό χειροκρότημα για το τέλος και μια ζεστή υπόκλιση η πνευματική γειτνίαση μας με τους ηθοποιούς!!

Σας φιλώ, πολύ, να έχουμε έναν ωραίο και γιορτινό Δεκέμβρη!! Να μαστε καλά κι όσο μπορείτε να βάλετε το θέατρο στην ζωή σας !! ❤

Αχ στην wordpress χιονίζει!!

ac3eaf416466df1a9e3d616b11821369

 

 

16 thoughts on “Playground… Ανοιχτές Πληγές

  1. Γιορτινά φιλιά Μαρλέν μου!
    Δεν μπορώ και δεν θα τη δω, απόλαυσα την κριτική σου όμως (κι επίσης με έκανες πάλι να ζηλέψω αλλά σε συγχωρώ γιατί …. ♥

  2. Καλησπέρα σου Μαριλένα μου. Θέατρο ε ; αχ γμτ πόσο καιρό έχω να πάω σε θέατρο. Με τις τιμές που επικρατούν αλλά βάλε και το ότι δεν μπορώ να πάω μόνος μου και οι άλλοι στο σπίτι να …αποκλειστούν τότε αντιλαμβάνεσαι τη δυσκολία.
    Το έργο που είδες φαίνεται πολύ αξιόλογο και το θέμα του πραγματικά πρωτότυπο. Βέβαια στο θέατρο, δεν ξέρω γιατί, μου αρέσει ο μεγάλος θίασος με το ανάλογο έργο, αυτό βέβαια δεν αναιρεί την αξία των έργων αυτών.
    Ευχαριστούμε ειλικρινά για την ενημέρωση. Καλό σου βράδυ

  3. Καλό μήνα, Μαριλένα μου!
    Η ανάλυση/παρουσίασή σου μου κίνησε την περιέργεια… πολύ θα ήθελα να μπορούσα να τη δω!
    Πέρα από αυτό, το ότι χιονίζει στην wordpress μου έφτιαξε τη διάθεση! 😉
    Φιλιά πολλά!

  4. Μα πόσο πιο πολύ ακόμα να βάλω το θέατρο στη ζωή μου; Μόνο στη σκηνή που δεν έχω ανέβει ακόμα! Αχαχαχα! 🙂 Πάντως κι εγώ ετοιμάζομαι να ΞΑΝΑπάω (ναι, θα είναι το δεύτερο τής σεζόν), αλλά θα σου πω μετά ποιο είδα. Φιλιά πολλά και καλό θεατρικό (με την καλή έννοια!) μήνα να έχεις κουκλί συμπεθερόνι μου! ♥

  5. Πολύ ενδιαφέρουσα παράσταση!! Δυστυχώς όσες παίζονται τόσο αργά δεν έχω την δυνατότητα να τις παρακολουθήσω λόγω απόστασης και έλλειψης αυτοκινήτου!! Και είναι οι περισσότερες τόσο ιδιαίτερες.. Επίσης μ’αρέσει ο συνδυασμός και η ισορροπία μεταξύ δράματος και κωμωδίας!

  6. Καλημέρα και καλό μηνα γλυκό Μαριλενάκι.
    Καλές γιορτές να έχουμε. Μ αρεσει το ελαφρυ χιονακι που πεφτει στο μπλοκόσπιτό σου!
    Τη παράσταση που δεν την γνώριζα και ομολογώ πως μου άρεσε πάρα πολύ διαβάζοντας όσα ανέφερες γι αυτή, δε μπορώ να τη δω γιατι δε μενω Αθηνα και γιατι ειναι και αργα.
    Ομως πραγματικα μεσω των οσων ανεφερες την απολαυσα στο επακρο
    Μου αρεσε πολυ το στοιχειο που βλεπουμε τους ηρωες κατα τη διαρκεια των χρονων.
    Φιλια πολλα κοριτσι μου αγαπημενο

  7. Ακούγεται τόοοσο ενδιαφέρουσα! Μακάρι να καταφέρω να τη δω!
    Τέλεια η εικόνα του Δεκέμβρη! Μακάρι τόσο ωραίος να είναι ο μήνας και στην πραγματικότητα!
    Φιλιά!

  8. Αγαπητή μου Μαριλένα καλησπέρα σου.
    Επέστρεψα στην διαδικτυακή δράση μετά την περιπέτεια.
    Κάνεις μια πολύ καλή παρουσίαση της θεατρικής παράστασης.
    Λυπάμαι που η απόσταση που με χωρίζει από την πατρίδα δεν μου επιτρέπει να την παρακοκλουθήσω.
    Νλασαι καλά αγαπητή μου φίλη.

  9. Για να σου άρεσε θα είναι σίγουρα καλή η παράσταση. Ομολογώ πως η αφίσα λίγο με μπερδεύει, μου βγάζει κάτι σε μουσικο-χορευτικό πρόγραμμα. Έχοντας δει τα σκηνικά από κοντά μόνο εσύ μπορείς να μας πεις αν όντως αδικεί το περιεχόμενο.
    Σου εύχομαι να τα αλωνίσεις όλα τα θέατρα κουρτσούδι μου! Να παίρνεις εικόνες και εμπνεύσεις!!!!

Σχολιάστε

