Δωράκια κι αγορές

Καλησπέρα φίλοι μου!! 🙂 Εύχομαι να είστε καλά και να ξεκουράζεστε!! Την Παρασκεύη ο ταχυδρόμος με επισκέφτηκε δυο φορές και μου έφερε δυο φακέλους με δωράκια !! Το ένα ήταν από τον μυστικό μου Αγιοβασιλάκο που θα χει αύριο την τιμητική του γι αυτό stay tuned!!

Ο δεύτερος φάκελος ήταν από την Μαρία Νι που διατηρεί τα blogs Το κείμενο και Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά!! Το δώρο που μου έστειλε το Μαράκι μας ήταν για την διάκριση στο δρώμενο 25 λέξεις, που διοργανώνει στο Κείμενο!! Ενα πανέμορφο χριστουγεννιάτικο στολίδι που ήδη έχει στολίσει την γωνιά μου, μια παιχνιδιάρικη κάρτα με ζεστές ευχές κι ένα εκπληκτικό κόμιξ, Το τεράστιο εγώ του κυρίου Μο , από τον Γιάννη Αντωνόπουλο!! Σε ευχαριστώ ολόψυχα Μαράκι μου για το τρυφερό σου δώρο και τα δημιουργικά δρώμενα που σκαρώνεις για να μας κρατάς σε εγρήγορση!! ❤

Επίσης να μην ξεχάσω να αναφέρω, που το χω ήδη ξεχάσει βασικά, ότι πριν λίγο καιρό η Μαρία ανέρτησε ένα ποίημά μου στο blog της, στο δρώμενο, Η στιγμή σας με ένα ποίημα, και την ευχαριστώ πολύ πολύ για την φιλοξενία καθώς κι εσάς για τα καλά σας λόγια!! Η Ευριδίκη σας περιμένει αν δεν την έχετε διαβάσει ήδη!!

MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

Συνεχίζοντας με δωράκια από τους διαδικτυακούς μου φίλους, πριν λίγες μέρες έφτασε στο mail μου μια κοπέλα σκέτη ζωγραφιά!! Συγκεκριμένα ένα σκίτσο μοναδικό από το φανταστικό μας κορίτσι που ακούει στο όνομα Χριστίνα!! Δεν είναι πανέμορφο το σκίτσο;;; Ζηλεύω που δεν μπορώ να ζωγραφίσω Χριστινιώ μου!!! ❤ Σε ευχαριστώ τόσο πολύ!! 

lady3

 

Κι αν νομίζετε ότι τέλειωσαν τα διαδικτυακά κεράσματα είστε γελασμένοι!! Για κάντε και μια βολτούλα προς τα εδώ!! Θα διαβάσετε μια αποκλειστική συνέντευξη σε παγκόσμια πρώτη, μιας πασίγνωστης blogger, γκουχ γκουχ, οκ είπα να κάνω μια πλακίτσα!! 🙂 Οποιος δεν γέλασε δεν έχει χιούμορ!! Το λοιπόν, θα διαβάσετε ένα αφιέρωμα στην μυστική Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή μας, μια ιδέα της Αλεξάνδρας μας που την ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ για την σκέψη της και την φιλοξενία της στο Χριστουγεννιάτικο τεύχος του περιοδικού της, woman’s magazine!! Αλεξανδρουλίνι μου!!! ❤ πολύ!! 

Ο τίτλος λέει κάτι και για αγορές!! Αν δεν έχετε πάει ακόμα στο bazaar που διοργανώνει το ξεblogαρισμα, σπεύστε γιατί σήμερα είναι η τελευταία μέρα!! Με το που κατεβαίνουμε από το σταθμό Θησείο, Ερμού 134, στο κτίριο του συλλόγου Ελλήνων αρχαιολόγων, βοηθάμε έμπρακτα με τις αγορές μας για την ενίσχυση των παιδιών έως 3 ετών που ζουν με τις φυλακισμένες μητέρες τους και των άπορων κρατουμένων στις γυναικείες φυλακές Ελαιώνα Θήβας. Φέτος εξ αιτίας των έκτακτων συνθηκών μέρος των εσόδων θα δοθεί σε τρέχουσες ανάγκες των προσφύγων.

Θα βρείτε χριστουγεννιάτικα χειροποίητα στολίδια,  «πατροπαράδοτα» τσίπουρα και ρακόμελα, σπιτικές μαρμελάδες, γλυκά και κουλουράκια, λικέρ, πολλούς τίτλους βιβλίων από δεύτερο χέρι σε τιμές από 0,50 έως 5 ευρώ, μεταχειρισμένα είδη όπως ρούχα με 2 ευρώ, είδη διακόσμησης, κοσμήματα και πολλά άλλα.

Τα πραγματάκια που αγόρασα είναι όλα χειροποίητα, έμπνευση και δημιουργία της αγαπημένης μου Νικολίτσας!!! Μια ψυχούλα όλο δόσιμο και αγάπη!! ❤

MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

MINOLTA DIGITAL CAMERA

Τι, θέλετε κι άλλα;; Από αύριο είπαμε, συντονιστείτε για να υποδεχτούμε μαζί τον μυστικό μου αγιοβασιλάκο!! Φιλιά πολλά σε όλους και καλή μας βδομάδα!! 🙂

8 thoughts on “Δωράκια κι αγορές

  1. Υπέροχα δώρα πήρες , αγόρασες αλλά και εσύ δίνεις μάτια μου!
    Πήγα και διάβασα το περιοδικάκι της Αλεξάνδρας! Πόση υπομονή απαιτεί όλο αυτό που κάνεις; Για κείνο το ας μπέτε! Χαλάλι του ε;
    Εμένα με στενοχωρεί που κάνεις ανάρτηση να ευχαριστήσεις το μυστικό σου αγιοβασίλη , το κάνεις με τόση χαρά και δεν έρχονται ούτε για τα μάτια! και δεν είναι μόνο σε μένα, το είδα κι αλλού! Τι να πεις! Εγώ ανυπομονώ να δώσω χαρά ως μυστικός αγιοβασίλης! Τόσο καιρό μου πήρε μέχρι να είμαι ικανοποιημένη ! αχαχαχα!
    Φιλάκια πολλά Μαρλέν μου♥

  2. Αυτές οι μέρες Μαριλένα πόσο όμορφες γίνονται μέσα στα δώρα τους. Και πόσο όμορφα μπορεί να νιώσει κανείς μέσα από αυτή τη διαδικασία. Ειλικρινά το απολαμβάνω βλέποντάς σας όλο αυτό. Καλή συνέχεια και βδομάδα.

  3. Υπέροχα όλα, όμως τα έχεις φωτογραφίσει κι εσύ υπέροχα και δείχνουν την αξία τους. Ξέχασα να σου πω με γεια το δαχτυλίδι (το οποίο αν μου έκανε, θα το είχα πάρει εγώ..χαχα!) Μάκια! 🙂

  4. Μαριλένα μου να τα χαρείς τα υπέροχα δώρα που αγόρασες..(Η Νικολίτσα είναι εκπληκτική δημιουργός και ιδιαίτερα δοτικός άνθρωπος)..το παζάρι του Ξεμπλοκαρίσματος είναι ξεχωριστό και από τότε που το ανακάλυψα , δεν παραλείπω να το επισκέπτομαι για να ζώ την όμορφη ατμόσφαιρά του, να συναντώ τους ξεχωριστούς ανθρώπους του και φυσικά να αγοράζω τα χειροποίητα δωράκια μου , θαυμάσια βιβλία, αλλά και ρούχα, που ομολογώ ότι φέτος βρήκα δύο εκπληκτικά κομμάτια !!! Χάρηκα που σε γνώρισα πουλάκι μου, ολιγόλεπτη η συνάντησή μας, αλλά μου χάρισε την εικόνα σου, που πήρε τη θέση της στο μυαλό και την καρδιά μου…Να είσαι καλά, να δίνεις και να παίρνεις αγάπη Σε φιλώ

Σχολιάστε

