Θεατροπροτάσεις!!

Χρόνια σας πολλά φίλοι μου;; Τι κάνετε;; 🙂 Εύχομαι να περάσατε πολύ πολύ όμορφα τα Χριστούγεννα, να ξεκουραστήκατε και γενικά να είχατε ωραίες στιγμές με τους αγαπημένους σας!!

Λίγο πριν τελειώσει αυτή η χρονιά δεν μπορώ να παραλείψω να μην σας αναφέρω  τις θεατρότσαρκές μου στην πόλη!! Αν μπορούσα κάθε βδομάδα θα πήγαινα!!

Ξεκινώ από το θέατρο Ιλίσια Βολανάκης, με έναν μονόλογο του Πάτρικ Ζίσκιντ, Το κοντραμπάσο! Η μοναξιά, ο έρωτας, η τέχνη , η μουσική, τα όνειρα, η ματαίωση όλα συνυπάρχουν σε αυτόν τον εκπληκτικό θεατρικό μονόλογο όπου ο πρωταγωνιστής, Βασίλης Ευταξόπουλος, υπηρετεί αξιοζήλευτα τον ρόλο του ερωτευμένου και μοναχικού κοντραμπασίστα!! Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση μπορείτε να δείτε εδώ!! 

 

Επόμενη παράσταση που σας προτείνω, παίζεται στο θέατρο Αγγέλων Βήμα κι είναι Ο μικρός Έγιολφ του Ερρίκου Ίψεν!! Αν σας αρέσει ο συγγραφέας και τα ιψενικά μοτίβα που χρησιμοποιεί πάντα στα έργα του, θα σας αποζημιώσει η συγκεκριμένη παράσταση από την ομάδα Γέφυρα!! Μια πολύ έξυπνη κι ευρηματική σκηνοθεσία, με ενδιαφέρουσες και συγκινητικές ερμηνείες από τους ηθοποιούς!! Πρέπει οπωσδήποτε να αναφέρω πως ανάμεσά τους είναι και μια ταλαντούχα φίλη blogger που γνώρισα πολύ πρόσφατα μέσω της κουκλοσυμπεθέρας μου, η ταλαντούχα Ειρήνη ή αλλιώς Η κουκουβάγια και το σόι της!! Το βλέμμα αυτής της κοπέλας παραστατικότατο κι άκρως διαπεραστικό!!

Η μόνη παρατήρηση που θα μπορούσα να κάνω για την παράσταση είναι η επιλογή της μουσικής η οποία μου φάνηκε αρκετές φορές ανεπίκαιρη αλλά και πάλι όλα είναι θέμα γούστου!!   Περισσότερες πληροφορίες για το έργο μπορείτε να δείτε εδώ!!   

 

Τέλος, κλείνω με μια παράσταση που είδα στην παιδική σκηνή του θεάτρου Κάππα, το διασκευασμένο διήγημα του Γεωργίου Βιζυηνού, Το μόνο ταξίδι της ζωής του!! Μια άμεση και απόλυτα κατανοητή παράσταση πολυθέαμα για τους μικρούς φίλους κι όχι μόνο!!  Στην σκηνή συνυπάρχουν μαζί με τους ηθοποιούς, η Αρετή Κετιμέ και μουσικοί με ζωντανά τραγούδια και παραδοσιακά όργανα όπως σαντούρι, ούτι, νέι, λαούτο, γκάιντα και άλλα, θέατρο σκιών με κούκλες, μάσκες από τον σκηνοθέτη και σκιοπαίχτη Ηλία Καρελλά!! Μια παράσταση που μαγεύει μικρούς και μεγάλους, σκορπίζει χαμόγελα και εν τέλει συγκινεί!! Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ!!

 

Σας φιλώ όλους και σε λίγες μέρες θα χουμε και τα γιορτινά ματς μουτς για την νέα χρονιά!! Να περνάτε όμορφα!!

9 thoughts on “Θεατροπροτάσεις!!

  1. Πέρασα να πω μια καλησπέρα και χρόνια πολλά. Καλή χρονιά
    Καταπληκτική θεατρική ενημέρωση.
    Επανέρχομαοι σιγά σιγά στην ενεργό δράση.
    Την αγάπη μου πάντα καλή μου.

  2. Ηρθα να ενημερωθώ θεατρικά κοριτσάκι μου αλλά και να σου πω πολλά ευχαριστώ για τη γνωριμία μας , για τη ζεστασιά που νιώθω όταν σε συναντώ αλλά όταν έρχομαι να σε διαβάσω !!
    Είμαι τυχερή που σε γνωρίζω !!! Καλή χρονιά με ότι καλό στο δρόμο σου !!!
    Φιλάκια πολλά πολλά

  3. Ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου Μαριλένα μου και μπαίνουν στα υπόψη.
    Εύχομαι να περνάς καλά, να βλέπεις & να ακούς ό,τι απογειώνει τις αισθήσεις σου και να έχεις μια καλοδιάβατη νέα χρονιά που θα σου φέρει ευχάριστες ανατροπές, υγεία και μπόλικη αγάπη!
    Σε φιλώ γλυκά-γλυκά!

  4. Καλή Πρωτοχρονιά Μαριλένα μου. Όμορφες και συγκροτημένες οι προτάσεις σου. Θέατρο δυστυχώς έχουμε να πάμε χρόνια και μάλλον θα αργήσουμε να ξαναπάμε λόγω κόστους. Όμως ποτέ δεν ξέρεις.
    Ευχές πολλές καλή μου.

  5. Ε ναι, σαν την Ειρήνη, τίποτα!
    Μετά τις γιορτές, να πάμε και πάλι κάνα θεατράκι,
    ε κουκλοσυμπεθερόνι μου; 🙂 Φιλιά πολλά και καλή παραμονή!
    Βλέπω εδώ μέσα χιονίζει ήδη… 😉

  6. Πάρα πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις και αν ήμουν Αθήνα, θα πήγαινα, ή έστω θα το προσπαθούσα. Κι αν ήταν να δω μία θα διάλεγα αυτή που παίζει η Ειρήνη!

Σχολιάστε

