Δικό της, Μαρία Λαϊνά

 

 

 

Η Μαρία μέσα στον καθρέφτη
ολόσωμη
στρώνει το φόρεμά της στο λαιμό.
Δεν έχει σημασία τώρα που ξαπλώνει το κορμί της
αν έγινε σημύδα ή χορτάρι
η Μαρία μέσα στον καθρέφτη
στρώνει το φόρεμά της στο λαιμό.

 


doll5

Η Μαρία πέρασε και κάθισε
έστρωσε ήσυχα το φόρεμά της
χωρίς ν’ αγαπάει
χωρίς την έξαψη να πληγωθεί
περιεργάστηκε τις εποχές στο χιόνι
κι έδιωξε απαλά τη μνήμη από το στόμα της.

Κάθε λίγα βήματα
προχωρούσε το σούρουπο.

 

kr

Τρία ολόκληρα λεπτά προτού ουρλιάξει –
Καθισμένη στο κίτρινο φως
ενός προχωρημένου απογεύματος
οι θάμνοι χρυσοί
ότι δεν αγαπούσε έλειπε
έμειν’εκεί ακίνητη
τρία ολόκληρα λεπτά προτού ουρλιάξει.
Όταν την ταρακούνησαν απάντησε:
Την επόμενη φορά
θα μπορούσα να μιλήσω με κάποιον
και ν’αγαπήσω, αν χρειαστεί.

 

doll7

Δεν είχε σκοτεινιάσει ακόμα
κι ίσως πραγματικά να ήταν
μέσα στα σάλια και το γέλιο της
ανόητη, αλλά
δεν είχε σκοτεινιάσει ακόμα
όταν ένα βαθύ φτερό
πέρασε απ’τα μάτια της
ένα μελίσσι με φωνές.

 

doll6

Στη μέση ενός έξοχου κύκλου
από μεστά νοήματα
η Μαρία στάθηκε
και βγήκε στη φωτογραφία
σιγανά
φτιάχνοντας τη φουρκέτα στα μαλλιά της.

Εκθαμβωτικός αέρας
φυσούσε την αδιαφορία της.

 

doll4

Πίνει ένα φλυτζάνι τσάι
και χαίρεται
να ανάβει ένα τσιγάρο.
Δε θα γεράσει ήσυχα.

 

kr

 

Είμαι στην αρχή της ζωής μου και είμαι έξω στο
φως. Εχουν περάσει χρόνια από τότε και προσπαθώ
να ρουφήξω το άσπρο. Μόνο το φως χρειαζόμουν.
Υστερα, σκέφτηκα, θα σταματήσω να κάνω
αυτόν το θόρυβο. Αν σταματήσω να κάνω αυτόν το θόρυβο,
θ’ακούσω κάτι πολύ όμορφο. Δεν ξέρω ακόμα, αλλά
είμαι σίγουρη, κι αυτό μου συμβαίνει συχνά. Μου συμβαίνει
συχνά εκεί που κάθομαι και σκέφτομαι, αλλά δεν είναι καθόλου αυτό.
Καθόλου κάτι που σκέφτομαι, αλλ’αυτό με βοηθάει. Με βοηθάει
να μην έχω το νου μου, να μην περιμένω τίποτα. Γιατί τότε τίποτα
δε θα μπορούσε να συμβεί, εκτός από κάτι που ήδη το ξέρω.
Και τι ξέρω εγώ; Τι ξέρω;

 

 

Χρόνια πολλά σε όλους φίλοι μου!! Καλή χρονιά να έχετε όλοι με υγεία, αγάπη, εμπνεύσεις κι ότι λαχταράτε για να είστε ευτυχισμένοι!! Πρώτη ανάρτηση για φέτος κι είναι αφιερωμένη στην στήλη της Μαρία Νι, Σκέψεις κι Εικόνες!!

Τα ποιήματα είναι αποσπάσματα της ποιητικής συλλογής Δικό της, από την Μαρία Λαϊνά κι όλες οι φωτογραφίες  με τις κούκλες είναι τραβηγμένες κι επεξεργασμένες από εμένα!!

Φιλιά και κάθε τι καλό!! ❤

14 thoughts on “Δικό της, Μαρία Λαϊνά

  1. Εκθαμβωτικός αέρας φύσηξε μέσα από την ποίηση τής Μαρίας κι έδωσε θαρρείς, ζωή, στις κούκλες τής Μαριλένας.. Γοητευμένη συμπεθερόνι μου! Φιλιά πολλά! 🙂 (οι γραφές σας μοιάζουν)

    • Να σαι καλά για τα πάντα γενναιόδωρα λόγια σου συμπεθέρα μου!! Πρόσθεσα και μουσικούλα!!
      Το κοστούμι-φόρεμα και κάποιες κούκλες τις πέτυχα χάρη σε σένα στο θέατρο!!!! ♥
      Φιλιά ολόγλυκα!!!!

  2. Ήμουν σίγουρη πως το είχες γράψει εσύ. Σου ταιριάζει πολύ το ύφος αυτό.
    Οι «κούκλες» σου είναι κυριολεκτικά κούκλες και η φωτογράφιση πολύ καλή & επιβλητική.
    Εξαιρετικό ποδαρικό έκανες Μαριλένα μου για τη νέα χρονιά!
    Φιλιά πολλά!

  3. Επιτέλους, είμαι ξανά εδώ!!!!! Τι να πρωτοπώ; Και πόσα έχω χάσει;;;
    Οι φωτό σου πάααρα πολύ ωραίες!!! Τι γίνεται με σένα; Πόσα ταλέντα έχεις;;;
    Καλή χρονιά! Με όλα τα ταλέντα σου δραστήρια και κεφάτα!!!!

  4. Πάρα πολύ όμορφο!
    Κι εγώ άνετα θα νόμιζα πως είναι δικό σου!
    Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές και έδωσαν πιστεύω ιδανικό φόντο στους στίχους!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

  5. Kαλημέρα και καλή Χρονιά αγαπημένη μου!
    Τι ομορφη η αφιερωση που εκανες στην δικη μας Μαρία!
    Το ποιημα μου αρεσε παρα παρα πολυ
    Ειχε κατι το παραμυθενιο μα και το αποκρυμνο παραλληλα
    Συγχαρητηρια στην κυρία Μαρία που το δημιουργησε και ευχομαι καλοταξιδη η συλλογη της και πολλες πολλες ακομη να ερθουν.
    Οσο για τις κουκλες και τις επεξεργασμενες φωτο τι να πω, δεν εχω λογια
    Ειναι ολες καταπληκτικες!
    Τις αγαπω αυτες τις κουκλες
    Πολλα πολλα φιλια

Σχολιάστε

