Ανάσκελη

 

κρεμιόμουν στην γέννα
εφτάμηνη κλωστή που ξέφυγε απ΄τον πόντο.
Εκτοτε καραδοκεί ο χρόνος, με το νεογιλό στο ένα χέρι και δυο φτερά ατροφικά στο άλλο.

Γίνε κρυψώνα να χωρέσω, εννέα μήνες φώλιασα σ’ανθρώπου σωθικά

Volsung

 

Το ποίημα συμμετείχε στο επετειακό δέκατο Συμπόσιο ποίησης που διοργάνωσε η Αριστέα μας, για τα δυο χρόνια που έκλεισε το διαδικτυακό δρώμενο γραφής που φιλοξενεί με αγάπη στο blog της! Να σαι καλά μπουκλί μου, σε ευχαριστώ ολόψυχα για την φιλοξενία σου και το μεράκι σου!! ❤

Κι αυτήν την φορά μαζεύτηκαν δυνατά ποιήματα, ξεχωριστές συμμετοχές από δημιουργούς που αγαπούν τις λέξεις κι αφήνονται στην δίνη τους! Ενα μεγάλο μπράβο σε όλους για την συγκινητική κατάθεση των συναισθημάτων τους και πολλά πολλά συγχαρητήρια στο ποίημα που διακρίθηκε πανηγυρικά και διαβάζεται εδώ!

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε επίσης όλες τις συμμετοχές αν δεν το έχετε κάνει ήδη! Ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους φίλους που διάβασαν και ένωσαν την ανάσα τους με της  ανάσκελης! Είμαι ευγνώμων στις λέξεις γιατί καταπίνουν τις αποστάσεις, διαπερνούν τα δέρματα και φωλιάζουν στα εσώψυχα.. ❤

24 thoughts on “Ανάσκελη

  1. Μαριλένα μου συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου και την διάκρισή σου και χαίρομαι που το καταπληκτικό ποίημά σου ήταν μέσα στις επιλογές της βαθμολογίας μου.
    Φιλάκια!

  2. Για την Ανάσκελη ήρθα, αλλά διαβάζοντας την τελευταία σου πρόταση, έμεινα εγώ ανάσκελη στο τσιγκέλι του λόγου σου!
    Με ξαφνιάζεις πάντα Μαριλένα μου! Η φαντασία και ο οίστρος σου είναι παντελώς αχαρτογράφητες περιοχές και μ’ αρέσει πολύ αυτό!
    Σε φιλώ και σε θαυμάζω!

  3. Μαριλενα μου . Η ανάσκελη σου ηταν ενα απο τα δυο μικρά που μου αρεσαν φίλη μου ..και τα δυο συγκλονιστικά..με τον τρόπο τους …θα ηθελα τοσο πολύ να ειχαμε περισσοτερους ψηφους.. μεσα σε λιγες λεξεις λενε τόσα πολλα..!! συγχαρητήρια για την διάκρισή σου .. να περνας ομορφα μεχρι την επομενη εμπνευση .. φιλακιααααα!! 🙂

  4. Συγχαρητήρια Μαριλένα μου για τη συμμετοχή και τη διάκριση του εξαιρετικού σου ποιήματος! Λέξεις με νόημα, περιεχόμενο, ουσία ψυχής! Μπράβο φίλη!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

  5. Γίνε κρυψώνα να χωρέσω, εννέα μήνες φώλιασα σ’ανθρώπου σωθικά

    Ξέρεις ότι δεν μαγεύτηκα μόνο εγώ!
    Νομίζω ότι φάνηκε!
    Μαρλέν μου γράφεις όπως δεν θα καταφέρω ποτέ να γράψω και σε θαυμάζω!

    σε ευχαριστώωωωωωωωωωω ♥

  6. «Είμαι ευγνώμων στις λέξεις γιατί καταπίνουν τις αποστάσεις, διαπερνούν τα δέρματα και φωλιάζουν στα εσώψυχα»…με την ίδια ακριβώς «μέθοδο», ήρθε το ποίημα σου και φώλιασε στα εσώψυχα μου, γλυκοσυμπεθερόνιμου, και δεν λέει να ξεφωλιάσει, μήτε και θέλω! Τα μονόπρακτα σου, εξακολουθούν να μου σκλαβώνουν την καρδιά! Συγχαρητήρια! ♥ Κι ένα γλυκό φιλί! ♥ (καλά, χθες πως ξέχασα να σου πω για το Ποίημα;..πάει, γέρασα! χαχα) 🙂

  7. Μαριλένα το έχω ξαναπεί και εγώ και πολλοί φίλοι. Γεμάτο ομορφιά και συναισθήματα. Πάντα έχεις να προσφέρεις κάτι ξεχωριστό και μοναδικό. Καλό σου απόγευμα.

  8. Εκπληκτική σύλληψη, Μαριλένα! Καταφέρνεις συχνά και χωράς σε μια φράση εικόνες, συναισθήματα, ιδέες, σκέψεις.
    Και πέρα από τους στίχους, κέντησες ξανά και με την τελευταία παράγραφο της ανάρτησης!
    Ω, ναι! είναι επίσημο: μιλάς στην ψυχή μου!
    Φιλιά! ♥♥♥

  9. Αγαπημενη μου, αν θυμάμαι καλά σου εδω την υψηλότερη βαθμολογια!
    Συγχαρητηρια και αναρωτιομουν ποιος το εγραψε!!
    Καλό ξημέρωμα!
    Καλη εβδομάδα!
    Φιλιά γλυκά 🙂

  10. Καλημέρα και καλή εβδομάδα αγαπημένη μου!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!
    Ειναι εξαιρετικη!
    Την αγαπησα αμεσως και την τιμησα!
    Να εισαι παντα καλα γλύκο πλασμα
    Φιλια πολλα και την αγαπη μου ολη!

  11. Έτσι φώλιασε και στην ψυχή μου, η «ανάσκελη» Μαριλένα μου, γι’ αυτό και την ξεχώρισα!
    Να είσαι πάντα καλά και να μας γεμίζεις συγκινήσεις!
    Θέλω να σ’ ευχαριστήσω που όχι μόνο ψήφισες, την «Ορχήστρα» μου, αλλά περιέγραψες με υπέροχες νότες συναισθήματα και σκέψεις! Θαύμασα που έγραψες με υπέροχα υλικά έκφρασης!
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα φίλη μου!
    Φιλιά πολλά με μια ζεστή αγκαλιά! :)) ♥

  12. Αχ βρε Μαριλένα μου! Κάθε φορά μένω άφωνη με τα ποιήματά σου!!
    Πολλά πολλά συγχαρητήρια, σ’ευχαριστούμε για όσα μας χαρίζεις! 🙂 🙂
    Μεγειές και στο ιστολόγιο..!! Καλό σαββατοκύριακο, με ξεκούραση και όμορφες στιγμές!!

    ΥΓ: Σύντομα μπορεί να χρειαστεί να ανταλλάξουμε απόψεις για την wordpress! Θα σου πω 😉

  13. Παράθεμα: Αγαπημένα Ιανουαρίου | style rive gauche

Σχολιάστε

