Ρομαντική σύνθεση με Powertex!

 

Καλό μήνα να έχετε φίλοι μου!! Εναν δημιουργικό και χαρούμενο Φλεβάρη!! Φλεβάρης των φλεβών κουτσό ποτάμι κυλάει σαν παράπονο στο τζάμι..

Σήμερα τέλειωσα μια ρομαντική σύνθεση a la mixed media με το αγαπημένο μου σκληρυντικό υγρό, powertex. Για τους φίλους που με ρωτάτε και στο mail, το paverpol κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά με το powertex, απλά είναι ανταγωνιστικής εταιρείας!! Διαλέγετε και παίρνετε!! 🙂

Χρειάστηκαν δυο πλαστικά διακοσμητικά πουλάκια που κάπου είχα καταχωνιασμένα, λίγες φλούδες σημύδας κι ένα μεσαίου μεγέθους κλαδί. Αφού στέγνωσε το υγρό και σκλήρυνε η σύνθεση, βάφτηκε με ακρυλικά και πατίνες να μοιάζει πεπαλαιωμένο γλυπτό πλέον το αποτέλεσμα. Από κοντά τα πουλάκια μοιάζουν σαν από μάρμαρο, δεν ξέρω αν διακρίνεται αυτό στις φωτό!! 

 

 

 

 

Σας φιλώ και να περνάτε όμορφα ότι κάνετε!! Καλή βδομάδα να χουμε!! ❤

20 thoughts on “Ρομαντική σύνθεση με Powertex!

  1. Καλησπέρα γλυκειά μου Μαριλένα!!!
    Τά πουλάκια σου πολύ γλυκούτσικα!!
    ΤΕΛΕΙΑ η μεταμόρφηση πού τούς έκανες!!
    Οι δέ φωτογραφίες σου,άριστες!!!
    Μέ γειά τό Ανοιξιάτικο λούκ τού μπλόγκ σου!!
    Σέ φιλώ κουκλίτσα μου!!
    Καλή εβδομάδα!!

  2. Καλό μήνα Μαριλένα μου. Πολύ ωραία αυτη η τεχνική, δεν την έχω δοκιμασει ποτέ. Θα το ψαξω και βλέπουμε. Πολύ ωραία τα πουλάκια, αλλα και το φόντο του blog σου!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής!
    Σε φιλώ γλυκά 🙂

  3. Όλα ζαχαρένια και ρομαντικά εδώ μέσα! Το φόντο σου είναι σκέτη απόλαυση Μαριλένα μου! Γαληνεύει και ηρεμεί το μάτι μας (που γυαλίζει επικίνδυνα τελευταίως)…
    Υπέροχη η δημιουργία σου, που αν δεν εξηγούσες από τι είναι φτιαγμένα, θα έλεγα πως είναι ένα θαυμάσιο γλυπτό από χέρια έμπειρου τεχνίτη.
    Την καλησπέρα μου και ευχές για μια υπέροχη νέα εβδομάδα!

  4. Μπράβο, Μαριλένα μου! Τελικά, με αυτό το υλικό κάνεις υπέροχα έργα!!
    Πολύ όμορφη έγινε η σύνθεση με τα πουλάκια!!!! Καλή συνέχεια!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

  5. Καλησπέρα σου Μαριλένα μου. Πανέμορφο και όπως λες ρομαντικό. Τοχεις καλή μου το έχεις. Το απολαμβάνουμε. Καλό σου απόγευμα και βράδυ. Φιλιά.

  6. Υπέροχο Μαρλέν μου!
    Δεν έχω τολμήσει σύνθεση ως τώρα με το powertex! Μα δεν βιάζομαι κιόλας! :))
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα μάτια μου :))

  7. Τώρα που βλέπω στις φωτογραφίες τα πουλάκια, ε, ναι, δεν θα είχε ενδιαφέρον να τα..κυνηγήσει το γατί σου! Είναι πολύ καλλιτεχνικά για τα γούστα ενός γάτου! Χαχα 🙂 Καλησπερούδια και φιλιά και καλή σου εβδομάδα ωρέ γλυκοσυμπεθερόνι μου 🙂 ❤

  8. Έλα ρε κορίτσι τι τσαχπινιά είναι αυτή!
    Ενθουσιάστηκα με το new look του ιστολογίου, σε βρίσκω πολύ ανεβασμένη. Ροζάκι που θα πει ως πως παίρνεις και δίνεις τρυφερότητα.
    Αχ να μην περάσει ο μήνας!!! Δε θέλω! 😦

  9. Αν δεν μας έδινες λεπτομέρειες κατασκευής, θα έλεγα πως είναι γλυπτά! Υπέροχη συνθεση και τεχνική! Να είσαι πάντα δημιουργική με κέφι και διάθεση για νέα καλλιτεχνήματα!
    Καλό βράδυ! Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά!:))

  10. Έχω και εγώ κάτι καταχωνιασμένα πουλάκια αλλά ένεκα ασχετοσύνης στο συγκεκριμένο σπορ θα τα φάει δυστυχώς η μαρμάγκα!
    Πως φαίνεται ότι όταν ο θεός μοίραζε δεξιότητες καλλιτεχνικές η xristin κρατούσε ομπρέλα!
    Το έργο σου είναι πανέμορφο
    Τις φιλούρες μου

Σχολιάστε

