Περί απολογισμού 2015..

απολογισμος

 

Καλημέρα φίλοι μου!! Τι γρήγορα που περνά το σ/κ.. Νεράκι φεύγει το άτιμο και τσουπ, να σου η τσαγκαροδευτέρα αχνοφαίνεται.. 🙂 Αν έχεις όρεξη να γράψεις και να διαβάσεις παραμύθια ε τότε, Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι, που λέει κι η Αριστέα μας!! Μπες στον σύνδεσμο, διάβασε, στείλε και το δικό σου κι αν έχεις όρεξη διάβασε και το δικό μου σουρεάλ παραμύθι, μεταμόρφωση!!

Σήμερα έχει απολογισμό του 2015, μιας που το τσαχπινιάρικο Χριστινιώ μου με προσκάλεσε να απαντήσω σε ερωτηματολόγιο όσον αφορά τον απολογισμό του 2015. Συνήθως κάνω συνοπτικά απολογισμούς μην σας πω και κάθε μέρα, ασυναίσθητα γίνεται, μην νομίζετε ότι κρατώ τεφτεράκι τι έκανα και τι δεν έκανα σήμερα.. Οχι, ασυναίσθητα πριν κοιμηθώ έρχονται όλα στο μαξιλάρι!! Γιατί αν περίμενα στο τέλος της κάθε χρονιάς να κάνω απολογισμό, κλάφτα Χαράλαμπε που γιόρταζες και πριν λίγες μέρες!! Τα μισά θα τα χα ήδη ξεχάσει στην πορεία γιατί τα τελευταία χρόνια η μνήμη μου είναι τρύπια απόχη!!

Αντε να πάρω μπρος λοιπόν και να αφήσω την πάρλα!! 🙂 Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Χριστίνα μου για την πάσα!! ❤

Κάτι που έκανα στο ’15 που δεν είχα ξανακάνει ποτέ.

Τίποτα το ιδιαίτερο δεν μπορώ να σκεφτώ, αλήθεια λέω!! Ισως το ότι δοκίμασα πρώτη φορά καβούρια!! Πεντανόστιμα, έτσι;;;!! 🙂

Αν κράτησα τους στόχους που είχα βάλει πέρυσι και αν θα βάλω νέους φέτος. 

Δεν βάζω στόχους γιατί όποτε το έκανα παλιότερα ΠΟΤΕ όμως δεν πήγαιναν τα πράγματα όπως σχεδίαζα ή επιθυμούσα… Ασε που χει ξυπνήσει για τα καλά ο Τοξότης μέσα μου κι όπως με κράζει η μαμά μου, παιδί μου εσύ σαλπάρεις στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα… Οπότε, όπως έρθουν τα πράγματα και δεν θα πολυσκάσω κιόλας!!

Ποιες χώρες επισκέφτηκα το ’15;

Καμιά!!! Ατιμη πετοφοβία!!! Χαχαχαχα!!

Τι θα ήθελα να κάνω το ’16 που στερήθηκα το ’15;

Α το κάνω ήδη φιλενάδα!! Θέατρο και ξεροκόμματο!! Οσο θέατρο δεν πήγα όλο το 2015 το πάω αυτούς τους 2 μήνες του 2016!! Κι όχι δεν πλούτισα ξαφνικά, αλλά άνοιξε η τύχη (φτου φτου μην την ματιάξω!!) κι όλο προσκλήσεις κερδίζω!! Ναι, ο τζάμπας ζει!!! 🙂 🙂

Ποιες ημερομηνίες θα μου μείνουν αξέχαστες στο ’15 και γιατί;

Αρχές του 2015 είχα κάποια θέματα κι όσοι φίλοι, θα θυμάστε ότι άφησα το blog για κανά 4μηνο.. Το γιατί άσε να το ξέρω εγώ!! Πότε μοιράστηκα τα δύσκολα καμάρι μου εδώ;;;; 😉

Τι αγόρασα και το χάρηκα πολύ;

Αγόρασα κάτι απίστευτα βοτάνια κι ένα εκπληκτικό τσάι από ένα μπαχαρωπολείο στην Κρήτη, μέσω διαδικτύου, μην νομίζεις ότι έκανα ταξιδάκια!! Αφού ξετρελάθηκαν και στο σπίτι με το τσάι μου!! Μμμμμμ!!

Πού πήγαν τα περισσότερα λεφτά μου;

Οι φίλες ντεκουπατζούδες ξέρουν!!! Χαχαχαχα!! Σε υλικά decoupage μάτια μου, κόλλες, χαρτιά, ριζόχαρτα, ακρυλικά, αντικείμενα ξύλινα, καδράκια, powertex.. Ασε.. Φαντάσου να κανα και σεμινάρια πόσα θα φεύγανε..

Τι με ενθουσίασε περισσότερο;

Το καλοκαιράκι, οι βολτούλες στην παραλία και στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας που υπέρλατρεύω, το μπανάκι στην θάλασσα και το γεγονός ότι επιτέλους μετά από 2,5 χρόνια ανεργίας, τον Δεκέμβρη έπιασα δουλειά!!! Λίγο το χεις;;

Ποιο τραγούδι θα μου θυμίζει το 15;

Τώρα μου βάζεις δύσκολα!!! Εμένα το μυαλό μου είναι ένα ποτ πουρί τραγουδιών που σιγομουρμουρίζω όλη την ώρα!! Τζουκ μποξ ένα πράγμα, ένα medley που σταματημό δεν έχει.. Αφού στο χω πει ότι την έχω κάψει την φλάντζα, δεν με πιστεύεις;;; Πάντως μπορώ να σου πω δυο που άκουγα αμέτρητες φορές μέσα στο 2015:

 

 

 

 

Σε σύγκριση με πέρυσι τέτοιο καιρό, φέτος είμαι…

Με δουλειά και σχετικά κάπως καλύτερα…

Ποια ήταν η αγαπημένη μου ταινία ή σειρά για το ’15;

Σέρλοκ Χόλμς με τον ανεπανάληπτο Μπένεντικτ Κάμπερμπατς!!! ❤

 

Τι έκανε το ’15 πιο ξεχωριστό για μένα;

Η εύρεση δουλειάς κι η γνωριμία με αξιόλογους ανθρώπους στον χώρο εργασίας!! Ανεκτίμοι οι αξιόλογοι!! Για τους άλλους δεν χαλώ ούτε σταγόνα μελάνης!!!

Ποιο είναι το fashion concept μου για το ’15;

Είμαι εγώ καλέ για να κάνω και fashion statements τρομάρα μου;;; Που θέλω τις πυτζάμες μου;;; Χαχαχαχα!! Μόνο τα μαλλιά που μάκρυνα και τώρα φτάνει η μπούκλα στην πλάτη!!

Τι με κράτησε στα λογικά μου;

Ξαναπές το αυτό.. Ο Θεός, τα γατιά μου, οι φίλοι που με αγαπούν, το πείσμα κι η σιωπή!!

Ποιο πολιτικό γεγονός με αναστάτωσε;

Το θέατρο του παραλόγου ειδικά το καλοκαίρι μετά το δημοψήφισμα έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα πλέον… Του παραλόγου όμως.. Οχι αυτό καθ΄ αυτό το γεγονός όμως, με θύμωσε και με τσάντισε η αντιμετώπισή του από τους γύρω μου κι από τα μέσα.. Αυτά τα κωλομέσα που πήραν κόσμο στον λαιμό τους με την παραπληροφόρηση και τα ψέμματά τους κι ακόμα να πληρώσουν, αν ποτέ το κάνουν..

201512111946457173

 

Ένα μάθημα ζωής από το ’15

Να κοιτάμε και λίγο τον εαυτό μας και τα θέλω του.. Δεν είναι κακό… Τα λέω για να τα ακούω, μην νομίζεις..

 

Αν φτάσατε ως εδώ χαρά στο κουράγιο σας!!! 🙂 Οποιος θέλει μπορεί να απαντήσει στις ερωτήσεις απολογισμού του 2015 ελεύθερα μανάρια!! Ναι;; Φιλάκια και καλή καρδιά!!

13 thoughts on “Περί απολογισμού 2015..

  1. Πόσο χαίρομαι για τη δουλίτσα και για τους αξιόλογους ανθρώπους που γνώρισες!
    Να περνάς όμορφα, Μαριλένα μου, να συνεχίσεις να δημιουργείς και να κάνεις όλα όσα σε ευχαριστούν.
    Φιλιά πολλά, καλή Κυριακή!

    • Να σαι καλά Ελένη μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!! Ξέχασα να σου απαντήσω και το θυμήθηκα τώρα, οι προσκλήσεις για το θέατρο ήταν από συμμετοχές σε διάφορες ιστοσελίδες που κληρώνουν και παρέχουν δωρεάν (συνήθως) διπλή πρόσκληση. Συνήθως κερδίζω από εδώ , http://www.culturenow.gr/invitations και πρόσφατα μου στειλε κι η Πέτρα αυτήν, http://www.theatromania.gr/diagonismoi/
      Δοκίμασε την τύχη σου Ελένη μου, δεν ξέρεις ποτέ!! Σε φιλώ! ♥

  2. Επειδή χρησιμοποιείς την δικαιολογία τής πετοφοβίας, σου ‘χω νέα: υπάρχουν ταξίδια που δεν χρειάζεται το αεροπλάνο και δεν εννοώ (μόνο) τα ταξίδια τού νου! 😉 Δες γύρω σου πόσα μέρη και βάλε..πλώρη! 🙂 Γουστάρω που το θέατρο σού προσφέρεται απλόχερα! 🙂 Πολλά φιλιά ομορφοσυμπεθερόνιμουτρελό, που θες τα πυτζαμάκια σου! Αχαχα! 🙂 Καλή εβδομάδα ❤❤

  3. Μούρλια τα καβούρια και τώρα που το σκέφτομαι, κι εγώ τα ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα.
    Θεατρόπληκτη κι εσύ Μαριλένα μου, το έχουμε καταλάβει απ’ τις υπέροχες βόλτες σου που κατά καιρούς μας πας. Το καλύτερο που διάβασα όμως, είναι ότι βρέθηκε δουλειά επιτέλους. Εύχομαι να βρεθείς εκεί που πραγματικά αγαπάς και αξίζεις να είσαι. Γιατί έχεις να δώσεις πολλά και είναι κρίμα το δυναμικό σου να μένει ανεκμετάλλευτο.
    Σε φιλώ γλυκά και χάρηκα που σε γνώρισα καλύτερα μέσα απ’ αυτές τις ερωταπαντήσεις:-)

  4. Στ΄αλήθεια καλή μου φίλη απόλαυσα το πέρασμά μου από το μπλογκ σου. Όμως πάνω από όλα χάρηκα που βρήκες κάποια δουλιά Σημαντικό για την σημερινή κατάσταση.
    Απόλαυσα και όλα τα άλλα.
    Εϋχομαι να μπορέσεις να τα χαρείς και να απολαύσεις την ζωή σου.
    Την αγάπη μου πάντα.

  5. Κοριτσάκι μου χαίρομαι που στο χώρο της δουλειάς βρήκες σπουδαίους ανθρώπους και έτσι και δουλεύεις και περνάς θαυμάσια !!! Να απολαμβάνεις ότι σου κάνει κέφι και να περνάς καλά με ανθρώπους που σου ταιριάζουν !!!Το μπουκλί μάκρυνε!!!
    Σε φιλώ γλυκά με αγάπη μπόλικη!!!!

  6. Μαριλενάκι μου τρελό, αισιόδοξο και καταιγιστικό! Πολύ μου άρεσε ο τρόπος που μοιράστηκες μαζί μας το 2015 σου. Χάρηκα πολύ που βρήκες δουλειά και ακόμα περισσότερο που σου αρέσει τόσο. Να μην ξεχνάς να προσέχεις τον εαυτό σου όμως! Πολλά φιλιά

  7. Παρούσα παρούσα! Σ ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο κοριτσάκι μου. Εσύ είσαι του βουβού στα προβλήματά ε; Εγώ πάλι δε μπορώ καθόλου, αν δεν μιλήσω θα σκάσω, Και τώρα να σκάσω είμαι! Ένα θα σου πω και θα καταλάβεις, την Τετάρτη αρχίζω πάλι σούρτα φέρτα καθηγητές, πφφφφ

    Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς και καλή μας δύναμη!

  8. Πολύ σύντομος φάνηκε ο δικός σου απολογισμός.. κορίτσι!! Έφαγες ερωτησούλες!! 😉 21 είναι στο σύνολο χαχαχαχα Μα λέω κι εγώ εμένα γιατί μου βγήκε σιδηρόδρομος;;
    Εύχομαι τα καλύτερα από εδώ και πέρα, να μη χρειαστεί να ξαναμείνουμε άνεργες για τόσο καιρό.. Να κάνεις όσα αγαπάς και να έρχονται στον δρόμο σου πάντα αξιόλογοι άνθρωποι!!

  9. Το πιο σημαντικό, λόγω εποχής, το ότι βρήκες ξανά δουλειά Μαριλένα μου και ελπίζω να σε γεμίζει και να δημιουργείς όσο γίνεται.
    Τα άλλα τα χάρηκα ένα προς ένα.
    Το παραμύθι σου εξαίρετο….! παντελώς διαφορετικό, άλλο κλίμα, άλλη έμπνευση. Ειλικρινά απρόσμενο μήτε που θα το φανταζόμουνα.
    Μαριλένα μου πάντα τέτοια εύχομαι.
    Σε φιλώ, καλή βδομάδα.

  10. αχαχαχαχαχα! Πού πήγαν τα περισσότερα χρήματα σου! (τα ποια;)
    εδώ γελάμε για τα χρήματα αλλά συμπάσχουμε στο πάθος!
    ώστε δοκίμασες καβούρια ( το ζώδιο μου! ☺) Εγώ πάλι δεν τα τρώω!!!
    Άντε να πληρωθείς κιόλας από τη νέα δουλειά να πας για κατάθεση , πού αλλού, στα υλικά που σου λείπουν!♥
    Φιλούρες μάτια μου!

Σχολιάστε

